SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Die chick in t zwart wit is leukerquote:
is goed,dan neem ik Mandy welquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die chick in t zwart wit is leuker
Mandy Moorequote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Crocop heeft die tik al jaren maar in deze UFC 137 postfight video zie je het vrij duidelijk.
Iets langere versie met face twitches erbij: http://tinypic.com/player.php?v=2rrnbqq&s=5
[ afbeelding ]
De geruchten zijn nerve damage en tourette's syndrome...
Damn! Het viel me altijd wel op bij de press conferences maar dat het zo erg was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The latest UFC 141 card now includes:
Brock Lesnar vs. Alistair Overeem
Donald Cerrone vs. Nate Diaz
Jon Fitch vs. Johny Hendricks
Alexander Gustafsson vs. Vladimir Matyushenko
Dong Hyun Kim vs. Sean Pierson
T.J. Grant vs. Jacob Volkmann
Ik heb er geen verstand van maar dat zier er niet goed uit...quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Damn! Het viel me altijd wel op bij de press conferences maar dat het zo erg was...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:37 schreef n00cL30n het volgende:
MMA Playground resultaten voor deze ronde:Ik zie mijn naam niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Mooi, dat is een leuke match-up. Jammer dat Fitch op de kaart staat, slaapverwekkend altijd...quote:Op maandag 31 oktober 2011 04:02 schreef Hooidraad het volgende:
Donald Cerrone vs. Nate Diaz targeted for UFC 141 in Las Vegas
[..]
Zie je wel, dat dacht ik alquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
BJ crying on the way into the octagon .. Hij was waarschijnlijk dus al met pensioen voordat hij de ring instapte. Heb het net terug gekeken, lijkt wel behoorlijk op dat hij even heel emotioneel werd.
Nick heeft een motivated BJ Penn verslagen, respect, ik wist ook dat het ging gebeuren.. helaas.
Kennelijk toch iets te laat om mee te doen dan... denk ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |