Ten eerste is dat de verkeerde insteek. De insteek moet zijn elkaar te leren kennen en dat het gezellig is, niet dat jij een relatie wil.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben inmiddels 32 jaar en eigenlijk wel toe aan een (eerste) relatie (ben altijd single geweest). Hoewel zij (pas) 19 is had ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze met mij na werk eens wat wil doen. Zij antwoordde daar nogal afwijkend op waar uit ik kan afleiden dat ze er geen zin in heeft => mij niet leuk/interessant vindt.
Ik ben hier nog niet zo lang actief, maar de reacties van LostinSpace vind ik wel altijd topquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ten eerste is dat de verkeerde insteek. De insteek moet zijn elkaar te leren kennen en dat het gezellig is, niet dat jij een relatie wil.
Ten tweede betekent het feit dat ze afwijkend reageerde niet altijd meteen een afwijzing. Maar goed, het zal sowieso wel onverwacht geweest zijn voor haar.
Heb je een e-mail adres van haar oid?
Dan kun je haar eventueel een berichtje sturen met wat uitleg er in, dat er van jouw kant no hard feelings zijn en dat je het leuk zou vinden als jullie weer met elkaar zouden praten.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:03 schreef J-Style het volgende:
Ik ben hier nog niet zo lang actief, maar de reacties van LostinSpace vind ik wel altijd top
Redden wat er te redden valt, inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef superdrufus het volgende:
Dek je in door te zeggrn dat het vriendschappelijk was.
Zo zou het wel zijn geslaagd. Thank you, drive through.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef D.D.W. het volgende:
toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze met mij na werk eens wat wil doen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef trovey het volgende:
Verder gaan met leven en iemand zoeken die dichter bij je eigen leeftijd zit want ik denk dat dat haar heeft afgeschrikt...meisjes van 19 jaar daten over het algemeen niet met mannen van 32 jaar, ook al zijn die mannen onervaren.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef D.D.W. het volgende:
Op mijn werk is de laatste 2 maanden een zeer aantrekkelijk en leuk meisje komen werken (stagiaire). Ik kon tot heden erg goed met haar opschieten, we hadden leuke gesprekken en lachten samen etc.
Ik ben inmiddels 32 jaar en eigenlijk wel toe aan een (eerste) relatie (ben altijd single geweest). Hoewel zij (pas) 19 is had ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze met mij na werk eens wat wil doen. Zij antwoordde daar nogal afwijkend op waar uit ik kan afleiden dat ze er geen zin in heeft => mij niet leuk/interessant vindt.
Na mijn vraag lijkt het alsof ze mij ontwijkt, we hebben ook geen (leuke) gesprekken meer
Hoe moet ik hiermee omgaan? zij werkt nog minimaal 4 maanden op mijn afdeling, er hangt toch opeens een kutsfeertje tussen ons
Dude het is toch duidelijk dat ze niet op die manier in jou geinteresseerd is. Het feit dat ze afstandelijk doet zegt meer dan genoeg! Ze was gewoon aardig en vriendelijk tegen je. Maar ja helaas lopen veel mannen met dat probleem dat ze denken dat een vrouw meer wil als ze gewoon aardig, vriendelijk en beleefd is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben geen maagd meer inderdaad, maar de laatste keer dat ik van bil ben geweest was alweer iets van 10 jaar geleden (en met een vrouw die ik toen verder niet kende).
Ik heb haar vanmiddag een bericht via Facebook gestuurd, als ze face-to-face niet duidelijk wilt zijn probeer ik het maar op deze manier. Dus wordt even afwachten op haar reactie...
Goed bezig, waarschijnlijk weet ze gewoon niet zo goed wat ze er mee aan moet tegenover vriendinnen / familie. Niet gelijk opgevenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben geen maagd meer inderdaad, maar de laatste keer dat ik van bil ben geweest was alweer iets van 10 jaar geleden (en met een vrouw die ik toen verder niet kende).
Ik heb haar vanmiddag een bericht via Facebook gestuurd, als ze face-to-face niet duidelijk wilt zijn probeer ik het maar op deze manier. Dus wordt even afwachten op haar reactie...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
[..]
Dude het is toch duidelijk dat ze niet op die manier in jou geinteresseerd is. Het feit dat ze afstandelijk doet zegt meer dan genoeg! Ze was gewoon aardig en vriendelijk tegen je. Maar ja helaas lopen veel mannen met dat probleem dat ze denken dat een vrouw meer wil als ze gewoon aardig, vriendelijk en beleefd is.
Ja, want als zij zich gedraagt als een arrogant kutwijf dan is het natuurlijk wel duidelijk dat ze je leuk vind.....Sorry hoor, maar als een meisje vriendelijk en aardig is zie ik ook meer kansen dan als ze al vanaf minuut 1 je volledig negeert.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
[..]
Dude het is toch duidelijk dat ze niet op die manier in jou geinteresseerd is. Het feit dat ze afstandelijk doet zegt meer dan genoeg! Ze was gewoon aardig en vriendelijk tegen je. Maar ja helaas lopen veel mannen met dat probleem dat ze denken dat een vrouw meer wil als ze gewoon aardig, vriendelijk en beleefd is.
WHYYY?! WHYYYYYY?!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef D.D.W. het volgende:
Ik weet niet hoe dat meisje jou precies heeft afgewezen, maar als ik een aanbod van een 32 jarige collega had afgeslagen, er na de tijd een raar sfeertje hangt, en hij mij vervolgens een hardnekkig privebericht op facebook stuurt, zou ik een beetje verontrust zijn. Over het algemeen is nee + awkward sfeertje toch afwijzend en duidelijk genoeg? Ze is 19 man.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eens, dat was een enorme domme move. De negatieve spanning groeit hierdoor alleen maar.
O is dat normaalquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:32 schreef Aapig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat meisje jou precies heeft afgewezen, maar als ik een aanbod van een 32 jarige collega had afgeslagen, er na de tijd een raar sfeertje hangt, en hij mij vervolgens een hardnekkig privebericht op facebook stuurt, zou ik een beetje verontrust zijn. Over het algemeen is nee + awkward sfeertje toch afwijzend en duidelijk genoeg? Ze is 19 man.
Heldere reactie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:54 schreef meneerpeer het volgende:
Je eet toch ook niet waar je schijt? Relaties op het werk, mij niet gezien.
Ga zo door en duidelijkheid zal je deel zijn...quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef D.D.W. het volgende:
Ik geef onmiddelijk toe dat ik in eerste instantie ook oraal, vaginaal en anaal lasquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef NaughtyBuns het volgende:
Maar ja helaas lopen veel mannen met dat probleem dat ze denken dat een vrouw meer wil als ze gewoon aardig, vriendelijk en beleefd is.
moet kunnenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:20 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ik en een meisje van 12![]()
gastwat denk je zelf..
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb er best spijt van dat ik het vandaag toch niet kon laten een bericht (mail) naar haar te sturen dat ze best eerlijk tegen mij kan zijn..
Omgquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb geen reactie gekregen via Facebook, waarschijnlijk was het een domme zet inderdaad![]()
Vandaag ben ik haar ook weer paar keer tegen het lijf gelopen, maar meer als een geforceerde "hoi" kwam er niet uit, en haar houding naar mij nodigt ook niet echt uit voor een gesprek![]()
Ik heb er best spijt van dat ik het vandaag toch niet kon laten een bericht (mail) naar haar te sturen dat ze best eerlijk tegen mij kan zijn..
Volgende keer beter
Hoezo heb je in godsnaam NOG een mail gestuurd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb geen reactie gekregen via Facebook, waarschijnlijk was het een domme zet inderdaad![]()
Vandaag ben ik haar ook weer paar keer tegen het lijf gelopen, maar meer als een geforceerde "hoi" kwam er niet uit, en haar houding naar mij nodigt ook niet echt uit voor een gesprek![]()
Volgende keer beter
Helaas is dat normaal ja. Spijtig voor TS. Zie voorgaande reacties + facepalm plaatje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O is dat normaal
Nou okay dan XD
Well played... chapeau.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Goed bezig, waarschijnlijk weet ze gewoon niet zo goed wat ze er mee aan moet tegenover vriendinnen / familie. Niet gelijk opgeven
Lukt het je echt niet om haar gewoon los te laten? Die klinkt behoorlijk geobsedeerd en stalkerig vind ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef D.D.W. het volgende:
Vandaag ging het volgens mij wat beter tussen ons. Vanochtend had ik wel een beetje de indruk dat ze me wegkeek, maar ik ging in de pauze gewoon lekker bij haar zitten en een gesprek aanknopen.
Het gesprek begon wel een beetje traag op gang maar ik probeerde gewoon vriendelijk en aardig te blijven. Toen ik naar huis ging gaf ik haar ook nog een (vriendelijke) knipoog, ze keek in ieder geval niet chagrijnig
Hahahahaha!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef D.D.W. het volgende:
maar ik ging in de pauze gewoon lekker bij haar zitten en een gesprek aanknopen.
Aandacht, medeleven, alless..quote:Op woensdag 2 november 2011 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom maak je een topic aan als je alle adviezen toch in de wind slaat?
Wat een vooruitgang zegquote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef D.D.W. het volgende:
Vandaag ging het volgens mij wat beter tussen ons. Vanochtend had ik wel een beetje de indruk dat ze me wegkeek, maar ik ging in de pauze gewoon lekker bij haar zitten en een gesprek aanknopen.
Het gesprek begon wel een beetje traag op gang maar ik probeerde gewoon vriendelijk en aardig te blijven. Toen ik naar huis ging gaf ik haar ook nog een (vriendelijke) knipoog, ze keek in ieder geval niet chagrijnig
Brrrrr. Freak.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef D.D.W. het volgende:
Toen ik naar huis ging gaf ik haar ook nog een (vriendelijke) knipoog,
Dit ook, gaat me wel erg de wanhopige kant op wordt ook steeds weer wat erger gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2011 11:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik geloof helemaal niks meer van dit verhaal, volgens mij verveelt iemand zich heel erg hier
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik geloof helemaal niks meer van dit verhaal, volgens mij verveelt iemand zich heel erg hier
Klopt, maar hij kon een mailtje sturen als het geen troll was ofzo, dus die gozer doet erg zijn best XDquote:Op donderdag 3 november 2011 00:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Daniel had dit topic toch dichtgegooid?
En dit is niet de eerste keer.quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef fathank het volgende:
Randdebiel. Een goeie werkrelatie verstoren omdat je een relatie wel ziet zitten met een stagaire. Wacht dan in ieder geval tot de laatste paar weken ofzo. Sommigen hebben echt het tactisch vernuft van Ajax
.
Gaat niet werken vriend, de wanhoop druipt er vanaf. Met rust laten, even slikken em weer doorgaaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef D.D.W. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |