Brrrrr. Freak.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:12 schreef D.D.W. het volgende:
Toen ik naar huis ging gaf ik haar ook nog een (vriendelijke) knipoog,
Dit ook, gaat me wel erg de wanhopige kant op wordt ook steeds weer wat erger gemaaktquote:Op woensdag 2 november 2011 11:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik geloof helemaal niks meer van dit verhaal, volgens mij verveelt iemand zich heel erg hier
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:16 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ik geloof helemaal niks meer van dit verhaal, volgens mij verveelt iemand zich heel erg hier
Klopt, maar hij kon een mailtje sturen als het geen troll was ofzo, dus die gozer doet erg zijn best XDquote:Op donderdag 3 november 2011 00:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Daniel had dit topic toch dichtgegooid?
En dit is niet de eerste keer.quote:Op maandag 7 november 2011 12:56 schreef fathank het volgende:
Randdebiel. Een goeie werkrelatie verstoren omdat je een relatie wel ziet zitten met een stagaire. Wacht dan in ieder geval tot de laatste paar weken ofzo. Sommigen hebben echt het tactisch vernuft van Ajax
.
Gaat niet werken vriend, de wanhoop druipt er vanaf. Met rust laten, even slikken em weer doorgaaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:00 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben geen maagd meer inderdaad, maar de laatste keer dat ik van bil ben geweest was alweer iets van 10 jaar geleden (en met een vrouw die ik toen verder niet kende).
Ik heb haar vanmiddag een bericht via Facebook gestuurd, als ze face-to-face niet duidelijk wilt zijn probeer ik het maar op deze manier. Dus wordt even afwachten op haar reactie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |