Ik vind verliefdheid alleen mooi als er ook een kans is dat er je iets mee kunt doen. Wat ik nu heb is alsof er voor mijn neus een aston martin staat, heb de sleutels in mijn hand maar mag er niet mee rijden (om maar een voorbeeld te noemen)quote:Op woensdag 22 september 2010 23:44 schreef Plugin het volgende:
Gewoon blij zijn met dat gevoel ook al kan je er verder niks mee, gewoon blij zijn op dat moment, net als met een mooie droom, ok klote als je wakker wordt, maar je kan elke nacht weer dromen, niks mis mee.
Ja maar vaak dromen over die auto is vaak mooier dan het daadwerkelijk hebben.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:54 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik vind verliefdheid alleen mooi als er ook een kans is dat er je iets mee kunt doen. Wat ik nu heb is alsof er voor mijn neus een aston martin staat, heb de sleutels in mijn hand maar mag er niet mee rijden (om maar een voorbeeld te noemen)
Een andere werkplek is niet echt mogelijk, nogal een klein bedrijfje waardoor ik met iemand zal moeten ruilen (en alles moet uitleggen). Dat is het allemaal niet echt waard, zocht eigenlijk gewoon een makkelijke en effectieve oplossing. Ik moet leren een knopje om te zetten waardoor ik tijdens werk mij niet ga bezighouden met dit soort dingen (maar erg lastig dus als je constant van die grote ogen ziet in je ooghoek).
Dit vind ik ook een goede.. zolang jij haar regelmatig aankijkt dan blijf je verliefd.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:00 schreef Re het volgende:
je bureau een halve slag draaien onder het mom van een smoesje met beter licht ofzo... dan hoef je d'r ook niet meer aan te kijken
Dit dus. Want dit gaat niet veranderen als je haar blijft zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:42 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
vraag een andere werkplek aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |