abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86734287
Op werk heb ik afgelopen periode een nieuwe werkplek, dit is ook tegenover een vrouw waarbij ik mij op de een of ander manier erg tot aangetrokken voel (soort van verliefdheid). Sowieso kan ik niks maken bij haar, zij heeft al een vriend (en denk dat zij mij toch niet ziet zitten (ook al had zij geen vriend)).

Maar mijn vraag, hoe moet ik nou deze gevoelens negeren als ik steeds tegenover haar moet zitten (vooral omdat ze altijd hoog op haar stoel zit waardoor het lijkt alsof ze me steeds aankijkt (wat niet zo is natuurlijk))?. Normaal kan ik mijn gevoelens heel goed aan de kant schuiven, na een weekendje denk ik bijv. al bijna niet meer aan haar (maar dan moet ik weer werken waardoor ik haar weer zie). Ik wil me toch graag 100% op mijn werk concentreren en ik word best gek van haar (heb je volgens mij altijd als je " verliefd" bent en weet dat het hopeloos is) :P

Iemand tips?

Alvast bedankt :)
Why stay small, if you can grow big..
pi_86734674
vraag een andere werkplek aan.
pi_86734735
Gewoon blij zijn met dat gevoel ook al kan je er verder niks mee, gewoon blij zijn op dat moment, net als met een mooie droom, ok klote als je wakker wordt, maar je kan elke nacht weer dromen, niks mis mee.
pi_86735027
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:44 schreef Plugin het volgende:
Gewoon blij zijn met dat gevoel ook al kan je er verder niks mee, gewoon blij zijn op dat moment, net als met een mooie droom, ok klote als je wakker wordt, maar je kan elke nacht weer dromen, niks mis mee.
Ik vind verliefdheid alleen mooi als er ook een kans is dat er je iets mee kunt doen. Wat ik nu heb is alsof er voor mijn neus een aston martin staat, heb de sleutels in mijn hand maar mag er niet mee rijden (om maar een voorbeeld te noemen) ;)

Een andere werkplek is niet echt mogelijk, nogal een klein bedrijfje waardoor ik met iemand zal moeten ruilen (en alles moet uitleggen). Dat is het allemaal niet echt waard, zocht eigenlijk gewoon een makkelijke en effectieve oplossing. Ik moet leren een knopje om te zetten waardoor ik tijdens werk mij niet ga bezighouden met dit soort dingen (maar erg lastig dus als je constant van die grote ogen ziet in je ooghoek).
Why stay small, if you can grow big..
pi_86735073
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:54 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik vind verliefdheid alleen mooi als er ook een kans is dat er je iets mee kunt doen. Wat ik nu heb is alsof er voor mijn neus een aston martin staat, heb de sleutels in mijn hand maar mag er niet mee rijden (om maar een voorbeeld te noemen) ;)

Een andere werkplek is niet echt mogelijk, nogal een klein bedrijfje waardoor ik met iemand zal moeten ruilen (en alles moet uitleggen). Dat is het allemaal niet echt waard, zocht eigenlijk gewoon een makkelijke en effectieve oplossing. Ik moet leren een knopje om te zetten waardoor ik tijdens werk mij niet ga bezighouden met dit soort dingen (maar erg lastig dus als je constant van die grote ogen ziet in je ooghoek).
Ja maar vaak dromen over die auto is vaak mooier dan het daadwerkelijk hebben.

Ergens is het best een kut auto, in je dromen de mooiste, deze vrouw ook, maar als je wakker wordt weet je pas dat het best een kut wijf was.. Roze wolken in je hoofd, meestal komt er gewoon regen uit.
  woensdag 22 september 2010 @ 23:59:13 #6
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_86735145
Zoek een eigen vriendin, eentje die dan 10x lekkerder is. Dan heb je altijd in je hoofd: Als ik straks thuis kom heb ik mijn vriendin, en zij is nog 10x lekkerder.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  donderdag 23 september 2010 @ 08:00:53 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86737919
je bureau een halve slag draaien onder het mom van een smoesje met beter licht ofzo... dan hoef je d'r ook niet meer aan te kijken :Y)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_86738066
Niet geschoten is altijd mis :P
Sarcasme. Herken het.
pi_86739303
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:00 schreef Re het volgende:
je bureau een halve slag draaien onder het mom van een smoesje met beter licht ofzo... dan hoef je d'r ook niet meer aan te kijken :Y)
Dit vind ik ook een goede.. zolang jij haar regelmatig aankijkt dan blijf je verliefd.

Maar nog een belangrijk punt... je zegt dat zij hoog op haar stoel zit waardoor het lijkt alsof ze je aankijkt, ik durf te wedden dat je door je verliefdheid toch ergens denkt dat ze ook echt kijkt en geïnteresseerd is. Dus je moet hard voor jezelf zijn, en er écht van overtuigd raken dat het nooit iets gaat worden tussen jullie twee. Probeer ook iemand anders te vinden die je leuk vindt, en focus daar op :)
  donderdag 23 september 2010 @ 10:45:49 #10
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_86741659
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:42 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
vraag een andere werkplek aan.
Dit dus. Want dit gaat niet veranderen als je haar blijft zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')