Nouja, dat vond ik toentertijd wel van mijzelf. Ik krijg regelmatig wel complimenten over mijn uiterlijk dus blijkbaar is het niet zo erg met mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Waarom dacht je dat ze interesse had? Jij bent toch die lelijke dwerg?
Dan denk ik dus ook, ze zal wel iemand (leuker) zijn tegengekomen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
Op vakantie een woest geschapen neger leukere jongen tegengekomen denk ik.
Kwam het initiatief voornamelijk van jou voor die gesprekjes?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nouja, dat vond ik toentertijd wel van mijzelf. Ik krijg regelmatig wel complimenten over mijn uiterlijk dus blijkbaar is het niet zo erg met mij
Maargoed, ik dacht zij interesse had door de verbaal/non-verbale contact wat wij hebben gehad, als het blijkt dat dit niet betekent heeft zou ik echt niet weten wanneer een meisje wel interesse in iemand zou moeten hebben..
Ik ben bang dat het schip al gestrand isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef PersonalAssistant het volgende:
Misschien heeft ze haar aandacht even gefocussed op het haar draai weer vinden op de werkvloer.
Misschien heeft ze even iets anders aan haar hoofd.
Misschien is ze een leuk iemand tegen gekomen tijdens haar afwezigheid.
Waarom wil je de situatie en haar gedrag perse analyseren... what happened met gewoon ontspannen en leuk je ding doen en gewoon zien waar het schip strand?
Ja, maar bijna altijd n.a.v. oogcontact enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Kwam het initiatief voornamelijk van jou voor die gesprekjes?
Je hebt jezelf opgedrongen en het oogcontact fout geinterpreteerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:32 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, maar bijna altijd n.a.v. oogcontact enzo
Er kwam regelmatig ook initiatief van haar kant hoor, groeten met een big smile enz. Laat ik maar zeggen dat ik die indruk gewoon totaal niet heb gehad want anders waren die gesprekjes e.d. er ook nooit geweest (zou me zelf ook nooit willen opdringen aan iemand), dacht dat ze gewoon wat verlegen was/is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:34 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf opgedrongen en het oogcontact fout geinterpreteerd.
Dat iemand niet meteen wegkijkt als je die persoon aankijkt betekent niet dat ze interesse zou hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |