Ik ga altijd zo vroeg uit vanwege mij moeder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen eigenlijk altijd zo laat uit? Als iedereen er nou eens twee uur eerder is, dan kan iedereen nog een beetje redelijk op tijd naar bed
Ja maar ik zou dus experimenteren met Fernandes (check fernandes topicquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is wel te doen toch, die wodka?
Ik snap zijn punt wel. Het is heul niet relaxted om nu pas uit te gaan. Ideaal is om 6 uur te beginnen na wat snel eten en dan om 11 uur in bed liggen ronken en dan volgende dag weer studerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laat? Normaal duurt het nog een uur voordat ik zo ver ben als nu.
Als je nou een ding niet tegen een man moet zeggen...quote:
Zoietsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jurkje is wel weer eens leuk ja, heb ook nog een leren jasje die ik er dan op aan kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar, vroeg uitgaan zodat je vroeg kan slapen. Kom op, dat is gewoon schattig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je nou een ding niet tegen een man moet zeggen...
Haha, das geloof ik de grofst mogelijke beledigingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je nou een ding niet tegen een man moet zeggen...
Wil je weten hoeveel meisjes dat tegen mij hebben gezegd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Haha, das geloof ik de grofst mogelijke belediging
Hihi, een meisje vindt me schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Hihi, een meisje vindt me schattig
Je moet stappen tot het licht word men.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij het wintertijd is.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Alsof het om 4 uur 's nachts nog zo relaxted is. Alleen maar zatte mensen hier die over het pleintje dwalen, lopen te schreeuwen en te kotsen en daarnaast zijn normale gesprekken onmogelijk...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee maar, vroeg uitgaan zodat je vroeg kan slapen. Kom op, dat is gewoon schattig.
Wel een dooddoener jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je weten hoeveel meisjes dat tegen mij hebben gezegd?
Over het algemeen ben ik rond die tijd 1 van die mensen. Hoewel ik sowieso wel veel kan schreeuwen zonder drank ook al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof het om 4 uur 's nachts nog zo relaxted is. Alleen maar zatte mensen hier die over het pleintje dwalen, lopen te schreeuwen en te kotsen en daarnaast zijn normale gesprekken onmogelijk...
Meneer gaat uit op de verkeerde plekken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof het om 4 uur 's nachts nog zo relaxted is. Alleen maar zatte mensen hier die over het pleintje dwalen, lopen te schreeuwen en te kotsen en daarnaast zijn normale gesprekken onmogelijk...
Kut voor je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
Waar andere mensen zo gaan stappen, ga ik even douchen en daarna alweer bijna richting bed. Wekkers om half 6. brrrrrrrrrr.
Inderdaad.quote:
Ach, ik ook wel eens. Maar als je een klein beetje nuchter bent, dan valt je pas op hoe sneu veel mensen zijn. Maar goed ouwehoeren/serieuze gesprekken met alcohol zijn vaak ook wel leuk en reden dat ik het tot die tijd trek. Maar laatste tijd ga ik toch iets eerder naar huis dan in mijn eerste studiejaar...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik rond die tijd 1 van die mensen. Hoewel ik sowieso wel veel kan schreeuwen zonder drank ook al.
Waarom ben je net niet langs geweest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
Waar andere mensen zo gaan stappen, ga ik even douchen en daarna alweer bijna richting bed. Wekkers om half 6. brrrrrrrrrr.
Als ik het had gedurfd had ik een keer met je uit gemoetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik rond die tijd 1 van die mensen. Hoewel ik sowieso wel veel kan schreeuwen zonder drank ook al.
En tenzij je op de noord- of zuidpool zitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet stappen tot het licht word men.
Tenzij het wintertijd is.
Ik kwam de eerste keer dat ik ging stappen gewoon 8:30 thuis.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik maak het vaak heel aso laat
Episch, ook stomdronken gelijk? En 100 euro uitgegeven?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam de eerste keer dat ik ging stappen gewoon 8:30 thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |