Beetje jammer van je moeder; dit soort opmerkingen zijn toch wel funest voor je zelfvertrouwen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "Ik ga me ook inschrijven" tegen mijn moeder en dan zegt ze "Goed plan, ja"
Nou ja zeg, hoe durft ze.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "Ik ga me ook inschrijven" tegen mijn moeder en dan zegt ze "Goed plan, ja"
Beter dan Jack Danielsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom.
Dood van mijn moeder, vriendin die me dumpt.
Ik vrees er voor dat mijn beste vriend dan een bak Cruesli word.
Cruesli is niet zo heel slecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom.
Dood van mijn moeder, vriendin die me dumpt.
Ik vrees er voor dat mijn beste vriend dan een bak Cruesli word.
Wel als het Chocola is en je het naar binnenwerkt alsof het water is.quote:
Ik weet ook helemaal niet wat er draait, dus daar kom ik nog op terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben makkelijk want ik weet niets van films.
kleren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik ga zo uit, maar ik weet nog niet wat ik aan doe.
Meid, wat een drama.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Vast nog steeds niet zo slecht als een zak chips. Of de brownie koekjes die ze bij ons op school hebben. 400kcal in 1 koekje. bweh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel als het Chocola is en je het naar binnenwerkt alsof het water is.
Is goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet ook helemaal niet wat er draait, dus daar kom ik nog op terug
Strakke cocktaildress?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Arretjescake of Stamppot andijvie met een kilo kaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vast nog steeds niet zo slecht als een zak chips. Of de brownie koekjes die ze bij ons op school hebben. 400kcal in 1 koekje. bweh.
Jurkje is wel weer eens leuk ja, heb ook nog een leren jasje die ik er dan op aan kan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
Geef ik iemand de opdracht om puur Wodka te halen, krijg ik Vanilla flavoured:
[ afbeelding ]
Ffffuuuuuuuu
[..]
Strakke cocktaildress?
Beter zelf halen de volgende keer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
Waarom gaan mensen eigenlijk altijd zo laat uit? Als iedereen er nou eens twee uur eerder is, dan kan iedereen nog een beetje redelijk op tijd naar bedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Jij bent schattig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen eigenlijk altijd zo laat uit? Als iedereen er nou eens twee uur eerder is, dan kan iedereen nog een beetje redelijk op tijd naar bed
Is wel te doen toch, die wodka?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ffffuuuuuuuu
[..]
Strakke cocktaildress?
Couchie couchiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen eigenlijk altijd zo laat uit? Als iedereen er nou eens twee uur eerder is, dan kan iedereen nog een beetje redelijk op tijd naar bed
Ik zie Fernandes Green Punch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:26 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ffffuuuuuuuu
[..]
Strakke cocktaildress?
Laat? Normaal duurt het nog een uur voordat ik zo ver ben als nu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |