Nee dat schrijf je als Een.Eindhovennaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef Jahr00n het volgende:
wat is mis mee met die smatje ziet goed uit op die plaatje ik zou reageren maar ben geen eindhovenaar
Ik moest lollenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:19 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dat nou weer voor term, 'alleen staand'. Vrij vertaald als 'rolstoelers oprotten'? Walgelijk.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
hoe kan het dat dit soort mensen bestaan![]()
![]()
Is het een grot tattoo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik rook, heb een tattoo en heb geen piem0l, wat nu
Wanneer moet ik anders op die site kijken dan? Op zondagmorgen met een croissant in mijn bek? Dan lig ik nog te rotten in mijn bedquote:
True that!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wanneer moet ik anders op die site kijken dan? Op zondagmorgen met een croissant in mijn bek? Dan lig ik nog te rotten in mijn bed
Als je ooit in Woensel bent geweest, weet je hoe waar dat is.quote:
Jup, ligt naast Maaskantje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Eventewelen? Is dat een dorp nabij Eindhoven?
Dat ze niet gewend is om op stoelen te zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:24 schreef BoemBats het volgende:
Enkel tafel en bed !!! Wat heeft dat te betekenen?
Omdat de teven op FOK! Geen leukerts zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:05 schreef Phantomesse het volgende:
Maar waarom zitten jullie op datingsites?
Jawel man maar die zijn allemaal lesbischquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:06 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Omdat de teven op FOK! Geen leukerts zijn!
Logisch, als ik vrouw zou zijn, zou ik ook lesbisch worden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jawel man maar die zijn allemaal lesbisch
Ga eens douchen man, smeerpijp.quote:Op zondag 30 oktober 2011 05:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Logisch, als ik vrouw zou zijn, zou ik ook lesbisch worden.![]()
Eigenlijk is het mannelijk lichaam zo ongelooflijk lelijk, harig en stinkt een uur in de wind, dat ik me eigenlijk totaal niet kan voorstellen dat een vrouw hetero zou zijn. Homo's zijn helemaal lijp. Niets afstotender dan het behaarde stinkende lichaam van een man.
Hoe komt het eigenlijk dat meisjes altijd lekker ruiken en mannen steevast enorm meuren?Kan de Here God daar niet eens wat aan doen?
Dan blijf ik bij mijn standpunt.. Wat moet een hetero man daar nu mee?quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jawel man maar die zijn allemaal lesbisch
Als vrouw zou je andersom denken. Iets met feromonen, weet je.quote:Op zondag 30 oktober 2011 05:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is het mannelijk lichaam zo ongelooflijk lelijk, harig en stinkt een uur in de wind, dat ik me eigenlijk totaal niet kan voorstellen dat een vrouw hetero zou zijn. Homo's zijn helemaal lijp. Niets afstotender dan het behaarde stinkende lichaam van een man.
Hoe komt het eigenlijk dat meisjes altijd lekker ruiken en mannen steevast enorm meuren?Kan de Here God daar niet eens wat aan doen?
Omdat je daar de raarste profielen ziet langskomenquote:Op zondag 30 oktober 2011 04:05 schreef Phantomesse het volgende:
Maar waarom zitten jullie op datingsites?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:19 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dat nou weer voor term, 'alleen staand'. Vrij vertaald als 'rolstoelers oprotten'? Walgelijk.
Ik vind mannen over het algemeen niet stinken, vrouwen ook niet. Misschien ligt het aan jou? Daarnaast werd ik wel beestachtig geil als mijn ex uit zijn werk kwam en me een knuffel gaf. Geiler dan normaal, ik zeg het je, dat feromonenspul is geen fabeltjequote:Op zondag 30 oktober 2011 05:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |