quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt hij weer met zn Pro (insertclubwaarajaxtegenspeelt) tt's.
Ja, Twente en PSV. Je weet wel, die clubs die altijd met 1 doelpunt meer winnen. Prachtscores altijd. 2-1, 1-0...quote:
Altijd? Laat eens zien...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja, Twente en PSV. Je weet wel, die clubs die altijd met 1 doelpunt meer winnen. Prachtscores altijd. 2-1, 1-0...
Ah.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat schreeuwde iemand op het veld
Eriksenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Stiggie het volgende:
Zap nu pas in... Wie heeft het goal van Ajax gescoord?
hopelijk wordt Twente - PSV een pot als Che - Arsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijd kijken is bijna een straf...
1-1 zou mooi zijn voor de neutrale supporters, zoals ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk naar Enohquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hopelijk wordt Twente - PSV een pot als Che - Ars
Nee dat maakt het mooi omdat je Psv support, het blijft een zaadwedstrijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1-1 zou mooi zijn voor de neutrale supporters, zoals ik.
banquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
IK JUICH ALVAST.
Banaanvraag .............................. ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Valse tussenstand, ban voor caland
Maar hij hield het wel netjes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Valse tussenstand, ban voor caland
NSBer, banquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Banaanvraag .............................. ....
Hij had hem eigenlijk 2 meter naar achter moeten leggen. Zoals Pi-air (quote:
Ik? Omdat ik een topscorerslijst post?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had hem eigenlijk 2 meter naar achter moeten leggen. Zoals Pi-air () dat ook altijd deed op dit soort plekken. Maar alsnog slecht geschoten.
Nu je er toch bent, zou je eens wat strenger kunnen modereren op het kansloze gedrag van ajacied422 en Davy & co. met die eindeloze Ajax vs. PSV discussie. Doe je ook eens wat.![]()
[/NSB]
Die muur stond niet op afstand.quote:
je kan ook zeggen dat we het in een ander topic voort kunnen zetten. klinkt wat vriendelijker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had hem eigenlijk 2 meter naar achter moeten leggen. Zoals Pi-air () dat ook altijd deed op dit soort plekken. Maar alsnog slecht geschoten.
Nu je er toch bent, zou je eens wat strenger kunnen modereren op het kansloze gedrag van ajacied422 en Davy & co. met die eindeloze Ajax vs. PSV discussie. Doe je ook eens wat.![]()
[/NSB]
Ik kan ook zeggen dat je op moet kankeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je kan ook zeggen dat we het in een ander topic voort kunnen zetten. klinkt wat vriendelijker.
eens, of stel anders een minimumleeftijd hier in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, zou je eens wat strenger kunnen modereren op het kansloze gedrag van ajacied422 en Davy & co. met die eindeloze Ajax vs. PSV discussie. Doe je ook eens wat.]
Ja whatever.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
[/NSB]
met schelden los je niets opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat je op moet kankeren.
Dan klinkt het al gelijk een stuk minder vriendelijk.
kankerenquote:
Nou, dan ook voortaan niet gaan miepen dat ik dergelijke dingen moet gaan melden.quote:
Volgens mij zien wij die ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:37 schreef Parafernalia het volgende:
Voordat je reageert
Een paar regels voor de goede orde:
* Houd het netjes.
* Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
Fijne wedstrijd!
Ik zeg ja op het ene. Whatever op het andere.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan ook voortaan niet gaan miepen dat ik dergelijke dingen moet gaan melden.
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Tchock het volgende:
Het was ook te verwachten dat een topic over voetbal verzandt tot de eeuwige club a - club b - club c discussie. Spijtig maar helaas.
idd jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Tchock het volgende:
Het was ook te verwachten dat een topic over voetbal verzandt tot de eeuwige club a - club b - club c discussie. Spijtig maar helaas.
Anders dan dit is niet mogelijk helaas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Tchock het volgende:
Overdreven gedoe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ook bij El besteden ze aandacht aan Bibi. Heel goed
wat is er dan veranderd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het kwalitatief in ieder geval wel stukken beter. Bijna elke club een goedlopend clubtopic, hoogstaande discussies.
Nu is het eigenlijk op beide plekken drie keer niks. En bedankt nog
quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:44 schreef Tchock het volgende:
Dus vanaf nu praten over het voetbal en niet meer aan een stuk door zeiken over de clubs oke fellas?![]()
Gezeik met leiding waardoor bijna alle users weg zijn gegaan en een ander forum hebben opgericht.quote:
Ja, heel erg voor dat meisje en dat gezin enzo. Maar zo zijn er wel meer gevallen die geen ingangen hebben in de voetballerij.quote:
zelfde geval als die afrikaan die afgelopen 2 weken in het nieuws is. is allemaal kut en erg, maar je kan moeilijk voor iedereen dit soort acties organiseren.quote:
Mauro gaat toch uiteindelijk het land uit. vroeg of laat scheiden je wegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfde geval als die afrikaan die afgelopen 2 weken in het nieuws is. is allemaal kut en erg, maar je kan moeilijk voor iedereen dit soort acties organiseren.
Dat joch boeit me ook geen fuck.. die heeft geen ziekte..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfde geval als die afrikaan die afgelopen 2 weken in het nieuws is. is allemaal kut en erg, maar je kan moeilijk voor iedereen dit soort acties organiseren.
Wat is er?quote:
Je hebt hem zeker nog nooit horen praten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat joch boeit me ook geen fuck.. die heeft geen ziekte..
Jawel. Who cares.. overdreven gedoequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog nooit horen praten.
nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom halen ze hem dan? Tyton is ook beter dan Isak.
Iemand heeft op je computer zitten fucken. Kan toch met zo een code?quote:
Als 2e keeper.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom halen ze hem dan? Tyton is ook beter dan Isak.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand heeft op je computer zitten fucken. Kan toch met zo een code?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:51 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]
Niets geinstalleerd hier
Ik gok vukovicquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:53 schreef Caland het volgende:
Wie was die gozer die zo liep te slapen?
Manolev of Marcelo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:53 schreef Caland het volgende:
Wie was die gozer die zo liep te slapen?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
En welke troll was aan het begin van de wedstrijd aan het verkondigen dat theo een kneus was?
En welke troll was aan het begin van de wedstrijd aan het verkondigen dat theo een kneus was?
Rot op azijnpisser!quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:57 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_z_n_vriendjes.html
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het kwalitatief in ieder geval wel stukken beter. Bijna elke club een goedlopend clubtopic, hoogstaande discussies.
quote:
ga dat niet te snel roepen. je hebt laatbloeiersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie mag zijn sigaret niet eens aanraken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat loopt dit geweldig lekker zeg die 3-4-3
Ach, de Boer kan er niks van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Verkeerd neerkomen en hij is dood. Lekker verzekerings cash innenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zou als trainer echt die kerel aan ze oren trekken.. allemaal die aapjes met die salto's..verkeerd neerkomen en je bent een tijd uitgeschakeld, gewoon normaal doen.. belangen zijn veel te groot.
Snow disagrees.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verkeerd neerkomen en hij is dood. Lekker verzekerings cash innen
Wat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is egotijd, Aluhoedjes verenigt u
Real, maak je borst maar nat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:04 schreef De_kromme het volgende:
Rode kaart niet gegeven voor Vertonghen natuurlijk.. KNJB.
En Janssen laat nog steeds elke bal van zijn voet afspringen, één gelukstreffer verandert daar niks aan boys.
Daar ben je. We zochten je al bij de 0-2.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:04 schreef De_kromme het volgende:
Rode kaart niet gegeven voor Vertonghen natuurlijk.. KNJB.
En Janssen laat nog steeds elke bal van zijn voet afspringen, één gelukstreffer verandert daar niks aan boys.
Zet pes uit en kijk voetbalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Real?
Ajax - Barca finale jonguh
Roda is het lek?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:06 schreef 16meter het volgende:
3-0 voor tegen Roda, het lek is boven.
Echte mannen spelen met hun kloppende penisquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:07 schreef Geo3kant het volgende:
Voetbal spellenechte mannen spelen shooters.. BugField 3!
Roda is gewoon niks waard.. PSV won er met 7-1 van, en blijkbaar is PSV nog altijd kut.. dus zegt niksquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:06 schreef 16meter het volgende:
3-0 voor tegen Roda, het lek is boven.
Europa leage und liga de copalibatoras ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zijn ook de enige rechten die ze hebben ja.
Ruud Boymans speelt ook Football Manager. Zet zelfs Suarez op de bank bij Liverpool!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zijn ook de enige rechten die ze hebben ja.
Twente verloor met 2-1 bij Rodaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Roda is gewoon niks waard.. PSV won er met 7-1 van, en blijkbaar is PSV nog altijd kut.. dus zegt niks
Dat was ook de enige keer dat ze iets van voetbal speelde dacht ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente verloor met 2-1 bij Roda
Omdat ze van Ajax verliezen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:09 schreef Ritmo het volgende:
Roda is dit jaar dus echt degradatiekandidaat... zonde. Wat een extreem kansloos elftal.
Excelsior wordt laatste, daarvoor Venlo, daarvoor Graafschap, en 15e Utrechtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:09 schreef Ritmo het volgende:
Roda is dit jaar dus echt degradatiekandidaat... zonde.
Vooral omdat ze zo dik verliezen, en Ajax geen weerstand bieden. Dat matige elftal moet je het op z'n minst moeilijk maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ze van Ajax verliezen?
ok`quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vooral omdat ze zo dik verliezen, en Ajax geen weerstand bieden.
Ja, maar dat kan daar best een normale naam zijn.. durf te wedden dat jij er geen onderzoek naar hebt gedaanquote:
ga eens in het afrikaanse namenregister kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan daar best een normale naam zijn.. durf te wedden dat jij er geen onderzoek naar hebt gedaan
Vooral Graafschap - Vitesse is een kraker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt een mooie voetbaldag.
Graafschap - Vitesse
FC Groningen - Feyenoord
Heracles - AZ
Eerste keer voorsprong voor Excelsior?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
je zou vergeten dat
Excelsior 1-0 RKC
Heerenveen 0-0 ADO
Graafschap draait idd erg goed,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral Graafschap - Vitesse is een kraker.
nee,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerste keer voorsprong voor Excelsior?
Voortaan je mond houden zou genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan hij toch niks aan doen? Wordt daar ingebakken.
En zo te lezen komt Calimero uit Eindhovenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan hij toch niks aan doen? Wordt daar ingebakken.
FC?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En zo te lezen komt Calimero uit Eindhoven
Ja, FC zeg ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee Eindhoven. Moeilijk he, lezen
Huh? Jij kijkt een Ajax wedstrijd zonder stijve piemel? Wat voor nep fan ben jij nou weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef xCore het volgende:
[..]
Zou er bijna een harde knoepert van krijgen.
Omdat je een fucking arme pauper bentquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:29 schreef Abed het volgende:
Waarom blijft die stream eruit naaien vandaag.
13th stream niks mis meequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:29 schreef Abed het volgende:
Waarom blijft die stream eruit naaien vandaag.
Nou zeg..Moet dat nou.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat je een fucking arme pauper bent
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv boven ofzo?
Ze maken meer lawaai dan het ajax publiek thuis tegen feyenoordquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:32 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik begrijp dat de sfeer bij een 0-4 stand wat minder is maar ik hoor het publiek erg weinig.
Tja als je 8 doelpunten krijgt van Ajax binnen 1 weekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:32 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik begrijp dat de sfeer bij een 0-4 stand wat minder is maar ik hoor het publiek erg weinig.
Aha, oké.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee.. eerst wel, ik heb 2 kastjes maar mijn provider is van provider gewisseld, andere frequentie.. toen vielen de extra zenders weg, eerst had ik wel eredivisie boven, nu niet meer
Ik kijk meestal alleen PSV + topwedstrijden beneden, de rest kom ik hier trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |