quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt hij weer met zn Pro (insertclubwaarajaxtegenspeelt) tt's.
Ja, Twente en PSV. Je weet wel, die clubs die altijd met 1 doelpunt meer winnen. Prachtscores altijd. 2-1, 1-0...quote:
Altijd? Laat eens zien...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja, Twente en PSV. Je weet wel, die clubs die altijd met 1 doelpunt meer winnen. Prachtscores altijd. 2-1, 1-0...
Ah.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat schreeuwde iemand op het veld
Eriksenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Stiggie het volgende:
Zap nu pas in... Wie heeft het goal van Ajax gescoord?
hopelijk wordt Twente - PSV een pot als Che - Arsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze wedstrijd kijken is bijna een straf...
1-1 zou mooi zijn voor de neutrale supporters, zoals ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk naar Enohquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hopelijk wordt Twente - PSV een pot als Che - Ars
Nee dat maakt het mooi omdat je Psv support, het blijft een zaadwedstrijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1-1 zou mooi zijn voor de neutrale supporters, zoals ik.
banquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
IK JUICH ALVAST.
Banaanvraag .............................. ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Valse tussenstand, ban voor caland
Maar hij hield het wel netjes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Valse tussenstand, ban voor caland
NSBer, banquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Banaanvraag .............................. ....
Hij had hem eigenlijk 2 meter naar achter moeten leggen. Zoals Pi-air (quote:
Ik? Omdat ik een topscorerslijst post?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had hem eigenlijk 2 meter naar achter moeten leggen. Zoals Pi-air () dat ook altijd deed op dit soort plekken. Maar alsnog slecht geschoten.
Nu je er toch bent, zou je eens wat strenger kunnen modereren op het kansloze gedrag van ajacied422 en Davy & co. met die eindeloze Ajax vs. PSV discussie. Doe je ook eens wat.![]()
[/NSB]
Die muur stond niet op afstand.quote:
je kan ook zeggen dat we het in een ander topic voort kunnen zetten. klinkt wat vriendelijker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had hem eigenlijk 2 meter naar achter moeten leggen. Zoals Pi-air () dat ook altijd deed op dit soort plekken. Maar alsnog slecht geschoten.
Nu je er toch bent, zou je eens wat strenger kunnen modereren op het kansloze gedrag van ajacied422 en Davy & co. met die eindeloze Ajax vs. PSV discussie. Doe je ook eens wat.![]()
[/NSB]
Ik kan ook zeggen dat je op moet kankeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je kan ook zeggen dat we het in een ander topic voort kunnen zetten. klinkt wat vriendelijker.
eens, of stel anders een minimumleeftijd hier in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, zou je eens wat strenger kunnen modereren op het kansloze gedrag van ajacied422 en Davy & co. met die eindeloze Ajax vs. PSV discussie. Doe je ook eens wat.]
Ja whatever.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
[/NSB]
met schelden los je niets opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat je op moet kankeren.
Dan klinkt het al gelijk een stuk minder vriendelijk.
kankerenquote:
Nou, dan ook voortaan niet gaan miepen dat ik dergelijke dingen moet gaan melden.quote:
Volgens mij zien wij die ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:37 schreef Parafernalia het volgende:
Voordat je reageert
Een paar regels voor de goede orde:
* Houd het netjes.
* Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
Fijne wedstrijd!
Ik zeg ja op het ene. Whatever op het andere.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dan ook voortaan niet gaan miepen dat ik dergelijke dingen moet gaan melden.
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Tchock het volgende:
Het was ook te verwachten dat een topic over voetbal verzandt tot de eeuwige club a - club b - club c discussie. Spijtig maar helaas.
idd jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Tchock het volgende:
Het was ook te verwachten dat een topic over voetbal verzandt tot de eeuwige club a - club b - club c discussie. Spijtig maar helaas.
Anders dan dit is niet mogelijk helaas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Tchock het volgende:
Overdreven gedoe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ook bij El besteden ze aandacht aan Bibi. Heel goed
wat is er dan veranderd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het kwalitatief in ieder geval wel stukken beter. Bijna elke club een goedlopend clubtopic, hoogstaande discussies.
Nu is het eigenlijk op beide plekken drie keer niks. En bedankt nog
quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:44 schreef Tchock het volgende:
Dus vanaf nu praten over het voetbal en niet meer aan een stuk door zeiken over de clubs oke fellas?![]()
Gezeik met leiding waardoor bijna alle users weg zijn gegaan en een ander forum hebben opgericht.quote:
Ja, heel erg voor dat meisje en dat gezin enzo. Maar zo zijn er wel meer gevallen die geen ingangen hebben in de voetballerij.quote:
zelfde geval als die afrikaan die afgelopen 2 weken in het nieuws is. is allemaal kut en erg, maar je kan moeilijk voor iedereen dit soort acties organiseren.quote:
Mauro gaat toch uiteindelijk het land uit. vroeg of laat scheiden je wegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfde geval als die afrikaan die afgelopen 2 weken in het nieuws is. is allemaal kut en erg, maar je kan moeilijk voor iedereen dit soort acties organiseren.
Dat joch boeit me ook geen fuck.. die heeft geen ziekte..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfde geval als die afrikaan die afgelopen 2 weken in het nieuws is. is allemaal kut en erg, maar je kan moeilijk voor iedereen dit soort acties organiseren.
Wat is er?quote:
Je hebt hem zeker nog nooit horen praten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat joch boeit me ook geen fuck.. die heeft geen ziekte..
Jawel. Who cares.. overdreven gedoequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog nooit horen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |