abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103721865
Het deed mij denken aan de morfine pomp die ik had na het motorongeluk. Dat klote ding kon ook maar 1x in de 3 minuten en hij deed naar mijn idee amper iets. En ik wil rusten, niet continu maar wakker blijven om op dat klote ding te drukken :(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:30:00 #77
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_103722002
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:22 schreef flugeltje het volgende:
Inca wat heerlijk om jou hier te zien posten O+

:*
O+ :*

Eigenlijk durf ik nog niet zo goed, maar hey, een paar dagen met Vlindur hier is te leuk om te laten liggen he? ;)

Vlindur :D :*

Madam-april, tijd voor een zwangershapstestje? Innestelingsvloeding kan, bij mij was dat ook vaak wat bruinverlies.
3!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:32:07 #78
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103722102
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:16 schreef octopussy het volgende:
IJzerpillen :X daar moest bij mij echt lactulose bij want anders was het niet te doen. Geef mij maar gewoon een cola-infuus :Y)

Dat beweegbare bed op de verloskamers _O_ toen ik mocht persen was het in een mum van tijd gehalveerd en beenbeugels aan toegevoegd. Ik vond het echt zo grappig om te zien. Maar ik had dan ook een ruggenprik dus ik was lekker relaxed.
Tijdens de persfase bij de weeën keihard geperst en dan tussendoor telkens een paar minuten beetje grapjes zitten maken met de gyn. *)

De ruggenprik zelf vond ik ook niet eng. Je krijgt eerst een klein verdovend prikje in je rug en dan zetten ze pas de prik. Merk je dus als het goed is niet zo veel van.
Oh dat geeft weer moed, ik heb het helemaal niet op naalden en zeker niet in je rug
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:14 schreef Aventura het volgende:
Owja en je angst of tegenzin voor naalden en infusen verdwijnt als sneeuw voor de zon bij pijnlijke of langdurige weeën, trust me :P
Ja en dat, ik ga daar maar op rekenen :9 dat je dan heellll makkelijik over die angst heen zet :P
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:37:04 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103722315
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:30 schreef Incantrix het volgende:

[..]

O+ :*

Eigenlijk durf ik nog niet zo goed, maar hey, een paar dagen met Vlindur hier is te leuk om te laten liggen he? ;)

Vlindur :D :*

Madam-april, tijd voor een zwangershapstestje? Innestelingsvloeding kan, bij mij was dat ook vaak wat bruinverlies.
Wij houden je handje wel vast :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:51:38 #80
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103722971
Tj ruggeprik voel je van t zetten geen reet.. Enige wat ik voelde was Dat ze ff tegen de wervels drukten om te voelen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:54:03 #81
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103723085
TJ fijn dat alles goed was met je ukje vandaag. En wat de andere meiden ook zeggen: morgen gewoon weer bellen als je niet gerust bent! (O en ik heb de ruggeprik ook niet gevoeld hoor, zo eng is ie niet)

Verder moet ik maar weer eens in mijn hypnobirthing boek duiken. Begin m toch wel een beetje te stressen ineens... Waarom precies weet ik niet eens. Ik heb opeens het idee dat ik nooit genoeg tijd heb om alles te bespreken met de gyn als ik pas bij 36 wk word overgedragen... En ben bang dat als er een andere gyn aan mijn bed staat, dat die dan mijn wensen niet goed heeft gelezen en dat er weer niet goed naar me geluisterd gaat worden.... Zucht. En ik was nog wel zo zen. Ik hoop dat de cursus me nog heel ver op weg gaat helpen. (En ik zie nog iemand die een poging tot hypnobirthen gaat doen!! *O* )
pi_103723610
Ik ben ergens blijven steken in het hypnobirthing e-book. Te vermoeid om te lezen enzo.
Denk dat ik straks maar weer een poging ga wagen.

Ik ben aan het breien geslagen trouwens _O-
Ik merk dat het me ontspant want als ik even zit te breien gaat buikbaby als een gek tekeer. Dat doet ze meestal als ik rustig ben.
Heb ook wordfeud geprobeerd maar het idee dat je 'verplicht' bent om binnen zoveel tijd te reageren als je aan de beurt bent geeft me stress :')
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:21:36 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103724126
Orea, ik ben wel nieuwsgierig naar dat hypnbirthing boek dus als je het wil uitlenen hou ik me aanbevolen :)

Ik had ook remifentanil. Werd er even high van en toen was het behapbaar. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik ooit op het knopje heb gedrukt dus dat zal ik wel vergeten zijn :D
En over gewenning: uhm tja ik weet het niet. Het is een morfine-achtige stof en bij morfine treedt gewenning op maar dat duurt echt wel een heeeeeeeeele tijd. Dus ik vraag me af of je in zo'n relatief korte tijd echt zo'n gewenning krijgt aan het middel.
Maar goed ik ben geen arts
pi_103732980
Mogguh. meld... weinig te melden, behalve dan een mooie hormonale bui :')
D. vertelde gisteren dat de inleiding van stiefdochter verplaatst is naar dinsdag en ik was écht bijna boos geworden, want dinsdag is 1-11-11 en ik wil verdorie 1-11-11 dus zij mag 'm niet hebben :{w Echt, waar die enorme kinderachtigheid vandaan kwam? :o
Toen zei D dat wij toch voor 11-11 zouden gaan en toen kon ik nog net zeggen dat ik dat helemaal niet leuk vond want ik wilde van de zwangerschap af zijn en 11-11 duurt me te lang :')

Ik gebruik als excuus dat ik eigenlijk al lag te slapen, maar jemig zeg, ik herken mezelf achteraf niet echt terug _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103732985
Dat moet toch kunnen af en toe Innepin.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103732998
Wel als je hormonen de schuld kunt geven B-)

Nee maar zonder gekheid, achteraf is het natuurlijk belachelijk :+ En het ergste is dat hoewel ik mij er niet meer in herken, ik nog heel goed weet dat ik het écht meende toen ik het zei. :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 30 oktober 2011 @ 07:36:10 #87
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103733013
Hehe innepin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103733065
Goedemorgen!

Fijn TJ, hopelijk ben je nu wat geruster tot de afspraak met de gyn morgen.

Innepin: _O- maar wel klein beetje herkenbaar :')

Lekker he, dat uurtje extra? Alleen uurtje extra slapen zit er niet in, daar wil mijn lijf niet aan.
  zondag 30 oktober 2011 @ 07:51:35 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103733073
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Tj ruggeprik voel je van t zetten geen reet.. Enige wat ik voelde was Dat ze ff tegen de wervels drukten om te voelen.
:o Het deed mss geen pijn, maar je voelt wel degelijk wat hoor! :Y
Zeker als het niet lukt en ze gaan zitten peuren. :'(
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:20:45 #90
250838 Fee-nix
pi_103733225
Goedemorgen!

Haha Innepin... het is dan ook wel een mooie datum ;). Ik zeg: catfight! ;)

Hier ook goed geslapen. Heeeeeeel braaf zoontje :). Ik had gisteravond tegen hem gezegd dat ie tot half negen (oude tijd) moest slapen, aangezien hij altijd om half acht wakker wordt. Dan zou het ritme meteen weer kloppen. En meneer doet het ook nog, hihi! Lekker hoor!
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:29:39 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103733261
innepin :D

Fee-nix, kom toch gezellig over Jesper kletsen in het dreumestopic O+

Boh ik heb dus echt heel slecht geslapen. Ik heb wel 1,5 uur wakker gelegen for no reason. Niet handig :N
pi_103733315
Goedemorgen dames, vandaag precies 5 weken! *O*
So far, so good. Misselijkheid neemt toe, met een beetje pecht duurt het ook nu de hele dag :') Heb wel al wat dingen gevonden die ik redelijk veilig kan eten, dus dat is wel fijn.

Spannende dagen hier, dinsdag bezoek voor moeders voor moeders, vrijdag verloskundige bellen voor de eerste keer en komend weekend op bezoek bij mijn schoonouders om hun ook te vertellen dat ze opa en oma gaan worden!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103733381
Marjolijntje, volgens mij gaan wij precies gelijk op, wat grappig zeg! Wat vervelend dat je zo misselijk bent en wat leuk dat je zulke spannende dagen tegemoet kunt zien!
pi_103733449
Goedemorgen!

Hier redelijk geslapen, gisteren overdag de hele tijd krampen in me rug, toen ik ging slapen is het gestopt.

Straks weer een wandeling maken en langs schoonmoeder.
pi_103733471
Haha, wat leuk bodpa! Fijn dat je hier nu ook onder je eigen naam post! :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:08:11 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103733502
Wauw, die had ik ook niet gemist zeg... Net de eerste harde buik deze zwangerschap. Hoewel het niet pijnlijk is, vind ik het toch altijd een vervelend gevoel als de boel zo gespannen staat....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:08:50 #97
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_103733508
Mogguh,

Hier geen ervaringen met ruggenprikken/pijnstilling etc. wel interessant om te lezen.

Ik had gisteravond spierkramp bij mn buik, aan de zijkanten zeg maar :? Lekker vaag weer, kon heel moeilijk opstaan uit bed, en toen ik eindelijk stond, moest ik echt een minuut blijven staan, omdat ik geen stap vooruit kon zetten door die kramp...... :{
pi_103733777
Innepin, k zou zeggen dat het beter is als je stiefdochter eerst bevalt. Dan heeft je man eventjes tijd om kennis te maken met zijn kleindochter en kan daarna de volle aandacht gaan naar zijn eigen vrouw en baby :Y
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:35:25 #99
250838 Fee-nix
pi_103733823
Spannend allemaal Marjolijntje! En leuk :).

quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2011 08:29 schreef Asyniur het volgende:

Fee-nix, kom toch gezellig over Jesper kletsen in het dreumestopic O+

Ok :). Laat ik dat dan maar doen ;). Rot dat je zo slecht hebt geslapen.

Weet je wat voor geks ik heb... en ook echt alleen als ik zwanger ben: als ik me uitrek in bed, schiet er gelijk kramp in mijn kuiten. Bizar toch, wat hebben je kuiten er nou weer mee te maken. En dan moet ik even mijn tenen overstrekken en dan is het weer goed...vaaag! Ik herken het van de vorige keer (was het wel al weer vergeten).

Vandaag zal ik trouwens wel weer niet veel online zijn: verjaardag vieren :).
pi_103734077
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:36 schreef bitterend het volgende:
Ik vraag me wat af...OK personeel die naar huis gaat..maar hoe doen ze het bij de SPH?? daar hebben ze toch ook OK personeel? lijkt mij dat altijd iemand dienst heeft of niet? gyn snap ik dat die kantooruren hebben...
Ik weet dat er SPH's 's nachts dichtgaan, omdat er niet genoeg mensen beschikbaar zijn. Dan is er vaak alleen een nood-team aanwezig, maar een ambulance zal je dan naar een ander ziekenhuis brengen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef madam-april het volgende:
hoi allemaal,
ik zit met een vraag, ik had deze week ongesteld moeten worden maar dat is niet gebeurt alleen had ik vorige week wel twee dagen een beetje bruin slijm. Ik ben aan de pil waardoor mijn menstruatie normaal heel regelmatig is, maar nu was het dus bijna een week eerder en ook niet echt bloed zoals normaal. Denken jullie dat het bruine slijm wat ik vorige week had gewoon mijn menstruatie was die te vroeg was of zou het een innestellingsbloeding kunnen zijn?
Misschien voor de zekerheid een testje doen? Is er een reden dat de pil minder zijn werk gedaan heeft (vergeten, diarree)? Daardoor zou je ook eerder een kleine bloeding kunnen krijgen..

Hier verder alles rustig.. Vannacht van 2.14 tot 2.04 wakker gelegen.. Handig zo'n extra uurtje. En nu weer aan de studie.. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')