Das remifentanil. Schijnt de scherpe kantjes van de weeën af te halen. Ik heb er bij de bevalling om gevraagd , maar de verloskundige zei dat ik beter voor een ruggenprik kon gaan omdat ik nog wel een tijdje te gaan had en je lichaam als het ware went aan de remifentanil (waardoor het effect verdwijnt).quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:36 schreef TimeJumper het volgende:
Incantrix dat pompje met knopje wat jezelf kunt bedienen, verzacht dat dan de weeén? want het neemt de weeën niet helemaal weg toch?
Het lijkt me ook minder eng dan een ruggeprik...
Blij dat alles goed blijkt te zijn met je kleintje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Ja ben ik weer![]()
Toch naar het ziekenhuis geweest voor een hartfilmpje van de baby.
Had ik weer op internet zitten lezen over te weinig vruchtwater, niet doen![]()
en kwam daar ook tegen dat je de baby ook "te goed" kunt voelen.
En dat was aardig het geval, gisteren, eergisteren en vandaag. Het doet gewoon soms echt zeer als die draait.
Dus wij naar het ziekenhuis want we moesten toch nog een rondleiding bij de verloskamers krijgen en daarna gelijk zo'n filmpje gevraagd.
Ik moet zeggen zonder verder moeilijk gedoe deden ze dat.
En gelukkig was dat goed, dus iets geruster tot maandag. En dan eens horen wat de gyn zegt.
<knip>
Ik zit al heel de zwangerschap aan de ijzerpillen. Je **** gaat er ontzettend van stinken
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:01 schreef Incantrix het volgende:
Ik ook, en ik heb liggen slapen tussen de weeën door![]()
Dit klopt ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
Das remifentanil. Schijnt de scherpe kantjes van de weeën af te halen. Ik heb er bij de bevalling om gevraagd , maar de verloskundige zei dat ik beter voor een ruggenprik kon gaan omdat ik nog wel een tijdje te gaan had en je lichaam als het ware went aan de remifentanil (waardoor het effect verdwijnt).
Ja dat. En dan op een gegeven moment dat ding haast aan de kant flikkeren omdat ie niet genoeg doet. En dan vergeten dat je weer drukken kuntquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:18 schreef Orea het volgende:
Ik was alleen maar aan het drukken100 x per seconde ofzo
en dan blij als ik weer een piepje kreeg
Hier bleek achteraf dat de remifentanil pomp nog helemaal niet zo hoog stondquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja dat. En dan op een gegeven moment dat ding haast aan de kant flikkeren omdat ie niet genoeg doet. En dan vergeten dat je weer drukken kunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |