Erg fijn iemand die mee denkt en mee leeft! hopelijk heb je hier veel aan! en lopen je niet onnodig lang met klachtenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:57 schreef Zoë23 het volgende:
Vanmorgen bij de bekken-fysio geweest. Die vond dat ik teveel werkte en teveel van mezelf vroeg. Ze vroeg echt heel gericht en luisterde heel lief.
Was echt ff fijn.. Ze begreep het ook, was zelf 3X zwanger geweest.
Ze ging contact opnemen met de VK omdat ze vind dat ik n aantal
weken in de ziektewet moet om bij te komen & aan m'n gezondheid te werken.
Heb wat tips enz gekregen ivm bekken en rugpijn
En ook tegen m'n buikpijn. (harde buiken o.à.)
Donderdag echt oefeningen doen enz.
Nee, hij vond het coolquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:00 schreef Soempie het volgende:
Kuuks, ik heb jouw post helemaal gemist.Wat supertof! Vond hij het niet eng om die plop te voelen?
Jazeker...pas na 26 weken moet je hem elke dag voelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, hij vond het cool.
Kan het trouwens kloppen dat ik het de ene dag meer voel dan de andere? Denk het wel hè? Hij heeft nog zoveel plek daarbinnen om te tuimelen en te doen. Toch?/onzekerheid
.
Zoë, wat fijn dat er iemand met je meedenkt! Ben je nog bij de arbo geweest?
Tuurlijk, na de eerste twee keer dat ik de baby voelde heb ik daarna ook een week ofzo niets gevoeld. En nu voel ik de baby hartstikke goed. Het schoppen is alleen veranderd in geschuif.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, hij vond het cool.
Kan het trouwens kloppen dat ik het de ene dag meer voel dan de andere? Denk het wel hè? Hij heeft nog zoveel plek daarbinnen om te tuimelen en te doen. Toch?/onzekerheid
.
Zoë, wat fijn dat er iemand met je meedenkt! Ben je nog bij de arbo geweest?
Is ook normaal.. De ene keer zit de kleine wat meer naar achteren/richting placenta en voel je het minder of niet. Vaak wordt 25 of 28 genoemd, waarna je het goed dagelijks moet voelen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, hij vond het cool.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit geldt ook voor op de werkvloer...als iemand binnen komt al met een diepe zucht en na elke handeling weer ik haat dit en ik haat dat zegt...tja dat is niet goed niet voor diegene die het zegt en niet voor de collega'squote:Op maandag 31 oktober 2011 14:04 schreef flugeltje het volgende:
Nogmaals, ik vind klagen geen enkel probleem. Maar er is nu eenmaal een verschil tussen iemand die klaagt en iemand die alleen maar negatief kan zijn. Ik denk dat negatieve energie niet goed is voor je zwangerschap, voor je kind en al helemaal niet voor de gemoedstoestand van de moeder... Vandaar m'n opmerking...
overigens snap ik de achtergrond maar al te goed met mijn zwangerschapsverleden...
Be my guestquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:58 schreef flugeltje het volgende:
Naja, als je je dingen open bloot op een forum zet kun je ook verwachten dat mensen erop reageren. En dat zal niet altijd instemmend zijn
En als je dan ook nog eens roept dat "lekker toch klaagt omdat je van je hart geen moordkuil wilt maken" mag ik wat mij betreft ook
Te laatquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:59 schreef innepin het volgende:
@TJ als er een ding is dat ik geleerd heb van hier posten, is het wel dat smileys niet altijd duidelijk overkomen en zodoende grapjes en sarcastische opmerkingen als serieus opgevat kunnen worden. Bij dezen zijt gij gewaarschuwd
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:00 schreef Faithz het volgende:
Sjakie![]()
prachtige werknaam!
TJ: zwanger zijn is kut* en hier mag je alles kwijt wat je wil, vinnik dan. Als je wil, dan kom hier maar een keer kijken om te zien waar je het voor doet! Probeer toch een beetje te genieten nog van de kleine fijne dingen! Dikke knuffel van mij en Nirak!
*kan per persoon anders zijn
Probeer dan ook een beetje te zien dat het niet altijd even kwaad bedoeld is, maar mensen je soms gewoon even een zetje willen geven om toch nog een beetje leuke dingen te zienquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Be my guest![]()
Ik heb nooit gesteld dat iemand alleen maar op mij instemmend mag reageren.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:05 schreef covie het volgende:
Nou ja en mijn hormoonuitval van zaterdag echt even in het kort.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.covie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |