abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103784474
@TJ als er een ding is dat ik geleerd heb van hier posten, is het wel dat smileys niet altijd duidelijk overkomen en zodoende grapjes en sarcastische opmerkingen als serieus opgevat kunnen worden. Bij dezen zijt gij gewaarschuwd ;)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103784484
Nirak, wat een dotje O+
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:00:36 #228
30252 Soempie
Procreating
pi_103784524
Kuuks, ik heb jouw post helemaal gemist. :D Wat supertof! Vond hij het niet eng om die plop te voelen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:00:41 #229
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103784528
Sjakie :') O+ prachtige werknaam!

TJ: zwanger zijn is kut* en hier mag je alles kwijt wat je wil, vinnik dan. Als je wil, dan kom hier maar een keer kijken om te zien waar je het voor doet! Probeer toch een beetje te genieten nog van de kleine fijne dingen! Dikke knuffel van mij en Nirak!

*kan per persoon anders zijn :+
Trotse mamma :)
pi_103784536
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:57 schreef Zoë23 het volgende:

Vanmorgen bij de bekken-fysio geweest. Die vond dat ik teveel werkte en teveel van mezelf vroeg. Ze vroeg echt heel gericht en luisterde heel lief.
Was echt ff fijn.. Ze begreep het ook, was zelf 3X zwanger geweest.
Ze ging contact opnemen met de VK omdat ze vind dat ik n aantal
weken in de ziektewet moet om bij te komen & aan m'n gezondheid te werken.

Heb wat tips enz gekregen ivm bekken en rugpijn
En ook tegen m'n buikpijn. (harde buiken o.à.)

Donderdag echt oefeningen doen enz.
Erg fijn iemand die mee denkt en mee leeft! hopelijk heb je hier veel aan! en lopen je niet onnodig lang met klachten :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103784558
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:00 schreef Soempie het volgende:
Kuuks, ik heb jouw post helemaal gemist. :D Wat supertof! Vond hij het niet eng om die plop te voelen?
Nee, hij vond het cool :D.
Kan het trouwens kloppen dat ik het de ene dag meer voel dan de andere? Denk het wel hè? Hij heeft nog zoveel plek daarbinnen om te tuimelen en te doen. Toch? :@ /onzekerheid :').

Zoë, wat fijn dat er iemand met je meedenkt! Ben je nog bij de arbo geweest?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103784566
Klagen mag maar met mate! smiley's of geen smiley's!
(vind ik dan)
Het is ook leuk voor jezelf en anderen die de posts lezen om het over iets anders te hebben dan heb pijn hier en pijn daar :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103784593
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:01 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Kan het trouwens kloppen dat ik het de ene dag meer voel dan de andere? Denk het wel hè? Hij heeft nog zoveel plek daarbinnen om te tuimelen en te doen. Toch? :@ /onzekerheid :').

Jazeker...pas na 26 weken moet je hem elke dag voelen :Y
het is net een balletje in een grote ruimte...hij botst niet elke keer tegen de rand aan :*
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:03:52 #234
30252 Soempie
Procreating
pi_103784624
quote:

[..]

Tuurlijk, na de eerste twee keer dat ik de baby voelde heb ik daarna ook een week ofzo niets gevoeld. En nu voel ik de baby hartstikke goed. Het schoppen is alleen veranderd in geschuif. :D

En Zoe, ik sluit me aan bij kuukske. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:04:25 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103784639
Nogmaals, ik vind klagen geen enkel probleem. Maar er is nu eenmaal een verschil tussen iemand die klaagt en iemand die alleen maar negatief kan zijn. Ik denk dat negatieve energie niet goed is voor je zwangerschap, voor je kind en al helemaal niet voor de gemoedstoestand van de moeder... Vandaar m'n opmerking...

overigens snap ik de achtergrond maar al te goed met mijn zwangerschapsverleden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103784662
quote:

[..]

Is ook normaal.. De ene keer zit de kleine wat meer naar achteren/richting placenta en voel je het minder of niet. Vaak wordt 25 of 28 genoemd, waarna je het goed dagelijks moet voelen..
pi_103784680
Ooh zo te lezen ben ik bijna de enige bij wie het niet opvalt.. nou ja gaat wel vaker wat langs me heen :+

Wilde het toch ook even voor haar opnemen, nou ja TJ niet zo zeuren dus en geniet er gewoon van er komt straks een prachtig mooi wondertje aan dat op z'n minst je hele huis vol gaat schijten, je nachtenlang wakker houdt, tepelkloven bezorgt, en een heeeeeeleboel moederzorgen. Dus wees blij dat dat wondertje nog rustig in je buik zit. :6 ;)

Nirak wat een schatje O+

Nou ja en mijn hormoonuitval van zaterdag echt even in het kort.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103784684
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:04 schreef flugeltje het volgende:
Nogmaals, ik vind klagen geen enkel probleem. Maar er is nu eenmaal een verschil tussen iemand die klaagt en iemand die alleen maar negatief kan zijn. Ik denk dat negatieve energie niet goed is voor je zwangerschap, voor je kind en al helemaal niet voor de gemoedstoestand van de moeder... Vandaar m'n opmerking...

overigens snap ik de achtergrond maar al te goed met mijn zwangerschapsverleden...
Dit geldt ook voor op de werkvloer...als iemand binnen komt al met een diepe zucht en na elke handeling weer ik haat dit en ik haat dat zegt...tja dat is niet goed niet voor diegene die het zegt en niet voor de collega's
pi_103784737
:)

De fysio belt me zometeen na overleg VK en dan moet ik contact opnemen met m'n baas maar ik ga eerst contacten met de Arbo arts kijken wat hij vind en dan pas m'n baas bellen :P

Echt leuk kuuske, kan niet wachten tot ik ook van die plopjes mag genieten :D
Lijkt me zo mooi!

Gister t ledikantje in elkaar gezet om ff te kijken hoe t staat enz.
Oh dan wordt 't nog 'echter' dat zijn echt leuke dingen :Y
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:07:17 #240
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103784738
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:58 schreef flugeltje het volgende:
Naja, als je je dingen open bloot op een forum zet kun je ook verwachten dat mensen erop reageren. En dat zal niet altijd instemmend zijn :+

En als je dan ook nog eens roept dat "lekker toch klaagt omdat je van je hart geen moordkuil wilt maken" mag ik wat mij betreft ook :P
Be my guest :W
Ik heb nooit gesteld dat iemand alleen maar op mij instemmend mag reageren.

quote:
17s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:59 schreef innepin het volgende:
@TJ als er een ding is dat ik geleerd heb van hier posten, is het wel dat smileys niet altijd duidelijk overkomen en zodoende grapjes en sarcastische opmerkingen als serieus opgevat kunnen worden. Bij dezen zijt gij gewaarschuwd ;)
Te laat :P

quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:00 schreef Faithz het volgende:
Sjakie :') O+ prachtige werknaam!

TJ: zwanger zijn is kut* en hier mag je alles kwijt wat je wil, vinnik dan. Als je wil, dan kom hier maar een keer kijken om te zien waar je het voor doet! Probeer toch een beetje te genieten nog van de kleine fijne dingen! Dikke knuffel van mij en Nirak!

*kan per persoon anders zijn :+
:*
Rayen 2½ jaar!
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:08:54 #241
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103784801
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:07 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Be my guest :W
Ik heb nooit gesteld dat iemand alleen maar op mij instemmend mag reageren.

Probeer dan ook een beetje te zien dat het niet altijd even kwaad bedoeld is, maar mensen je soms gewoon even een zetje willen geven om toch nog een beetje leuke dingen te zien ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103784833
Oooh Nirak & Faithz wat een mooi mannetje is het *; *smelt*
pi_103784915
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:05 schreef covie het volgende:

Nou ja en mijn hormoonuitval van zaterdag echt even in het kort.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha :D covie!
pi_103784936
covie _O-
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:12:32 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103784955
Oi, ik heb TJ's posts altijd gelezen met een korrel zout! In de zin van dat 'haal 'em maar' dat dat meer was zo van 'van mij magtie komen' dan dat ze het echt serieus meende.

Zoë, fijn hoor dat je zo'n luisterend oor trof :Y

Kuuks, wat tof! Ik zal eens kijken wanneer manlief ik Harry voor het eerst kon voelen aan de buitenkant.

Soempie, wat cool zeg!

covie :D

Nirak en Faithz, lekker op jullie blauwe wolk. Mooi knulletje O+
pi_103784998
Sjonge ik vergeet de helft:

Kuukske wat fijn O+ lijkt me zo speciaal als je voor het allereerst de baby allebei voelt! O+

En Zoë zet je wel een keer foto's in het babykamer topic want jou vriend maakt toch van alles zelf?
Gaat hij trouwens nou nog op uitzending?
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:13:35 #247
30252 Soempie
Procreating
pi_103785008
Er zijn ook moeders die last hebben van depressie tijdens de zwangerschap. (TJ, hiermee zeg ik niet dat dat bij jou het geval is he, ik kan me je zorgen goed voorstellen van dit weekend en denk daarnaast dat je eerder bang bent voor de pijn en dat het na de bevalling helemaal goed komt. :*).

Maargoed, stel, je bent depri en ziet het allemaal niet zo zitten, dan is daar hier toch ook ruimte voor? Eventueel dat anderen aan kunnen geven dat er misschien hulp gezocht moet worden. Ik ben van mening dat er best wel wat van gezegd mag worden, maar als er dan gereageerd wordt van: ik word zo moe van dat gezeik...tja... :{ Daar help je niemand mee. Even in een stel-dat-situatie. :+

Covie. _O-
pi_103785103
Oh even wat anders iemand hier (Deepfreeze?) had een tip voor wat je op de hechtingen kan doen na de bevalling?
was het soda? of een speciale middel?
zou ik dat al in huis moeten halen?
pi_103785185
Ja een soda badje is dat maar ik had bijvoorbeeld inwendige hechtingen en heb dus niet met mijn bips in een badje gehangen :P
Snel genoeg gehaald door je man t.z.t. denk ik hoor.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:18:06 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103785189
bitterend, ik heb er niks voor in huis gehaald en eigenlijk ook nooit wat gebruikt.
Ik heb altijd in bad ik typte bed :') geplast met de kraan erop. Volgens mij heb je het alleen nodig als de boel ontstoken zou raken maar dan heb je het snel genoeg in huis laten halen ;)
Je moet eigenlijk de boel juist zo droog mogelijk houden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')