Omdat het regels zijn, je geeft het zelf al aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een Nederlander is. Wat is het voor onzin om regeltjes te gaan neuken , omdat het regeltjes zijn.
Dit geeft toch gewoon aan dat er een fout in de wet zit? Herstel die fout en laat de gevallen die daardoor getroffen worden hier bllijvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het regels zijn, je geeft het zelf al aan.
Man man man, stel je voor dat elke gerechtelijke uitspraak die men niet leuk vindt onderwerp van een debat wordt.
Pas de wet dan aan, jammer maar helaas.
Het Gezag moet gehoorzaamd worden!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh wat is dit voor wiebelkont, wel hierblijven, maar baalt ervan dat wetten niet toegepast worden.
Dusch
Jacques Herps is ook bruin en mag wat mij betreft ook weg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:00 schreef Zolcon het volgende:
Die man was ook bruin, moet die niet weg?
Ja, pas dan de wet aan idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het regels zijn, je geeft het zelf al aan.
Man man man, stel je voor dat elke gerechtelijke uitspraak die men niet leuk vindt onderwerp van een debat wordt.
Pas de wet dan aan, jammer maar helaas.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dit geeft toch gewoon aan dat er een fout in de wet zit? Herstel die fout en laat de gevallen die daardoor getroffen worden hier bllijven
Wat is de fout dan? Minderjarigen mogen niet teruggestuurd worden, dus doet men het als ze 18 zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dit geeft toch gewoon aan dat er een fout in de wet zit? Herstel die fout en laat de gevallen die daardoor getroffen worden hier bllijven
Ze kleden zich wel als 50 inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:03 schreef Zolcon het volgende:
Wat zijn die CDA-jongeren toch een ouderwetse typetjes
dat is gewoon heel slim gelobbyed van die organisatie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer dat het steeds alleen maar over Mauro gaat.
Normaal gesproken zouden ze op zaterdag om 7 uur opstaan en met hun leesbrilletje op de krant doorlezen, in rib-broek natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ze kleden zich wel als 50 inderdaad.
Wellicht kan Verhagen er weer een neptraantje uit persen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:04 schreef rubje het volgende:
btw...ik vind dat er een speciale Prijs moet komen voor het beste emtionele optreden van politici,zeg maar een oscarachtig beeldje op zijn Hollands.![]()
Ik vind het humaner om iemand meteen terug te sturen dan om hem eerst hier 9 jaar laten wonen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is de fout dan? Minderjarigen mogen niet teruggestuurd worden, dus doet men het als ze 18 zijn.
Jouw uitleg leidt er gewoon toe dat elke minderjarige die op een vlucht naar NL wordt gezet, hier mag blijven.
Dat kan niet met kinderen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het humaner om iemand meteen terug te sturen dan om hem eerst hier 9 jaar laten wonen.
En dat mag dus niet van Europa. Zie hier het probleem. De wet zoals hij nu is kan niet anders, hoe hard het ook kan uitpakken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het humaner om iemand meteen terug te sturen dan om hem eerst hier 9 jaar laten wonen.
Het is toch idioot om kinderen hier te houden en als ze dan meerderjarig worden ze moeten oprotten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is de fout dan? Minderjarigen mogen niet teruggestuurd worden, dus doet men het als ze 18 zijn.
Jouw uitleg leidt er gewoon toe dat elke minderjarige die op een vlucht naar NL wordt gezet, hier mag blijven.
Hij kan en mag gewoon blijven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dat mag dus niet van Europa. Zie hier het probleem. De wet zoals hij nu is kan niet anders, hoe hard het ook kan uitpakken.
Het kan niet anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het is toch idioot om kinderen hier te houden en als ze dan meerderjarig worden ze moeten oprotten.
Dat gierige gedoe met het Nederlanderschap is echt triest.
Dus omdat het de wet is moeten we maar gewoon die kinderen uitzetten als ze ouder zijn? Fijn, juristen aan de machtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dat mag dus niet van Europa. Zie hier het probleem. De wet zoals hij nu is kan niet anders, hoe hard het ook kan uitpakken.
Als mensen nou eens wat meer zich zouden verdiepen in wat wel en niet mogelijk is, dan wordt de discussie niet zo emotioneel.
Wat ben jij voor vent, beetje mijn UI jatten ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ja, op grond van de discretionaire bevoegdheid, en dat is dan een afweging in het concrete geval. Daar heeft de Minister zich over gebogen, dat is het dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij kan en mag gewoon blijven.
http://www.volkskrant.nl/(...)nning-verlenen.dhtml
Ik had van jou toch wat meer rationaliteit verwacht. Jammer dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus omdat het de wet is moeten we maar gewoon die kinderen uitzetten als ze ouder zijn? Fijn, juristen aan de macht
Deze houding is de houding van de farizeeër, sla de bijbel er maar op na.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als mensen nou eens wat meer zich zouden verdiepen in wat wel en niet mogelijk is, dan wordt de discussie niet zo emotioneel.
Dan moet Nederland erop aandringen om dat in Europa aan te passen. En misschien is er wel meer fout met het vreemdelingenbeleid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, op grond van de discretionaire bevoegdheid, en dat is dan een afweging in het concrete geval. Daar heeft de Minister zich over gebogen, dat is het dan.
Maar het raamwerk, pas bij meerderjarigheid terug, is gewoon zoals het door Europa moet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat ben jij voor vent, beetje mijn UI jatten ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt niet.
![]()
Die wet is ter bescherming van het kind. Hoe kan je nou een kind van 10 gelijk terugsturen zonder dat je weet in wat voor situatie hij daar terecht komt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus omdat het de wet is moeten we maar gewoon die kinderen uitzetten als ze ouder zijn? Fijn, juristen aan de macht
Dan kaart je dat probleem in Europa aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leers heeft gelogen. En moet de consequenties daarvan nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, op grond van de discretionaire bevoegdheid, en dat is dan een afweging in het concrete geval. Daar heeft de Minister zich over gebogen, dat is het dan.
Maar het raamwerk, pas bij meerderjarigheid terug, is gewoon zoals het door Europa moet.
Niet toelaten of binnen zeer korte tijd terug sturen. Dan zijn ze nooit welkom geweest. Nu knuffelen we ze en dan trappen we ze eruit als ze gewoon nederlands zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:11 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die wet is ter bescherming van het kind. Hoe kan je nou een kind van 10 gelijk terugsturen zonder dat je weet in wat voor situatie hij daar terecht komt?
Beetje niveau "nee tegen de EU-grondwet is einde EU"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
O, ja als we deze jongen niet uitzetten dan stuurt iedereen in de derde wereld zijn kinderen naar ons....
Dat zijn ze dus continu aan het doen maar dat duurt jaren. En jaren. En jaren. Het is niet anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dan moet Nederland erop aandringen om dat in Europa aan te passen. En misschien is er wel meer fout met het vreemdelingenbeleid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hellend_vlak_%28retoriek%29quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
O, ja als we deze jongen niet uitzetten dan stuurt iedereen in de derde wereld zijn kinderen naar ons....
En daar trappen ze gelijk in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje niveau "nee tegen de EU-grondwet is einde EU"
Ik behoor gelukkig tot de generatie waar religie geen rol meer speelt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze houding is de houding van de farizeeër, sla de bijbel er maar op na.
Dus je bent ervoor om een kind terug te sturen naar zijn familie, die 4000$ betaalde voor zijn overtocht aan mensensmokkelaars?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Niet toelaten of binnen zeer korte tijd terug sturen. Dan zijn ze nooit welkom geweest. Nu knuffelen we ze en dan trappen we ze eruit als ze gewoon nederlands zijn
Dan blijven ze maar gewoon uitzonderingen maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus continu aan het doen maar dat duurt jaren. En jaren. En jaren. Het is niet anders.
Dat doet men ook. En dit geval was het voor de pleegouders klip en klaar dat hij weg moest op zijn 18e. Dus is het een nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dan blijven ze maar gewoon uitzonderingen maken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
Oh ja, en het kabinet laten klappen natuurlijk.
Ik ook, maar die gasten in die zaal daar niet...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik behoor gelukkig tot de generatie waar religie geen rol meer speelt.
Nou de fuck en, erik? Lekker fucking boeiend of hier buitenlanders binnenkomen en mogen blijven. Als het aan mij ligt worden de regels dusdanig versoepeld dat elke bananenplukker hierheen kan komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:15 schreef eriksd het volgende:
Jij wil gewoon voor elk geval wat vervelend is een uitzondering maken. Dan wordt de uitzondering de regel.
Als ze maar positief meedraaien in de maatschappij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou de fuck en, erik? Lekker fucking boeiend of hier buitenlanders binnenkomen en mogen blijven. Als het aan mij ligt worden de regels dusdanig versoepeld dat elke bananenplukker hierheen kan komen.
Dat is jouw mening, ik heb de mijne. Ga nou niet doen alsof jouw mening een argument op zichzelf is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou de fuck en, erik? Lekker fucking boeiend of hier buitenlanders binnenkomen en mogen blijven. Als het aan mij ligt worden de regels dusdanig versoepeld dat elke bananenplukker hierheen kan komen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:12 schreef RvLaak het volgende:
Ik zap net in op het congres... Heb ik het nou goed begrepen dat het partijbestuur haar advies heeft verandert naar "hij moet blijven"?
Ik verwacht vrij spoedig eigenlijk, daar neigen ze wel naar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:17 schreef rubje het volgende:
ff tussendoor. Om hoelaat is de algemene en dus defintieve stemming over die Mauro? ( heb wel wat meer te doen vandaag dan de hele tijd dit te volgen.)
Ik heb geen problemen met immigratie en er zijn ook weinig rationale bezwaren daartegen. Wat is jouw argument? Dat het nou eenmaal wettelijk is vastgelegd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik heb de mijne. Ga nou niet doen alsof jouw mening een argument op zichzelf is.
Blabla. Flikker toch op man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze maar positief meedraaien in de maatschappij.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met immigratie en er zijn ook weinig rationale bezwaren daartegen. Wat is jouw argument? Dat het nou eenmaal wettelijk is vastgelegd?
Zeker. Het kost ze al een flink aantal zeker, maar dat beseffen ze geloof ik nog nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef Bot13 het volgende:
"Wij mogen nooit de kant op dat de Mauro weggaat.
Dat kost ons de KOP!"
*loopt weg*
baas.
Kom nou, wil je echt beweren dat grootschalige immigratie geen ontwrichtende werking heeft op de maatschappij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met immigratie en er zijn ook weinig rationale bezwaren daartegen. Wat is jouw argument? Dat het nou eenmaal wettelijk is vastgelegd?
Nee Geert, dat vind ik allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom nou, wil je echt beweren dat grootschalige immigratie geen ontwrichtende werking heeft op de maatschappij?
Juist, daarom hebben we wetgeving. En ja, die hanteer ik dan ook. Jammer voor je.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die zich misdragen mogen van mij teruggestuurd worden.
twitter:kromst twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 10:56:45Ik ben Jezus Christus, Zoon van God, De Goede Herder en ik wil enkele woorde.... #PIEPERDEPIEP #cdacongres reageer retweet
We maken er een talentenshow vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk tellen mijn SMS-jes ook mee
Dus jij wil criminelen hier in de gevangenis zetten en revalideren op onze kosten? Waarom niet terugsturen?quote:
Heb je weer gezopen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee Geert, dat vind ik allemaal wel meevallen.
Hij is toch de fractievoorzitter?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom krijgt hij zoveel spreektijd?! Vind ik niet kunnen. Discriminatie.
Al was ie Mauro.quote:
Jij vindt het natuurlijk doodnormaal dat wij, als Europeanen zijnde, ons vrijwel overal kunnen vestigen?quote:
Precies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Maar hij kan een hoop onzin uit kramen en de mensen niet.
En aangezien hij de laatste is, zullen zijn "argumenten" het best onthouden wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Maar hij kan een hoop onzin uit kramen en de mensen niet.
Zit de hele zaal vol fractievoorzitters? Nee. Is het dus discriminatie? Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |