Oh Mignonne, je mini

Ik wil haar snel weer knuffelen hoor
En wat vervelend zeg die testen allemaal

Ik hoop mee op een goede uitslag.
MeNicole beterschap
Over samen slapen. Mette heeft veel bij ons in bed gelegen. In het midden onder eigen deken in een slaapzak. In een 160 bed, maar wij zijn beiden klein en Mette was ook klein.
's Ochtends slaap ik uit met Wies, zij ligt dan op de plek van R. onder het dekbed, ik lig met mijn benen onder haar zodat ze niet naar beneden kan zakken. Wies slaapt zonder herrie te maken, heel fijn en dus makkelijk om langs te liggen. Soms ligt ze 's nachts tussen ons in en anders in de cosleeper.
Je hebt ook Snug nests voor tussenin slapen.
Wij hebben bij Mette gemerkt dat het gewoon best goed ging, dus we zijn nu niet zo moeilijk en zo heeft iedereen het meeste slaap wat in onze situatie wel wenselijk is om de boel draaiende te kunnen houden

BJ, ja nu al op 5 voedingen

Volgens mij is dat ook iets met flesvoeding.. Met de bv kwam zat ik op 7 voedingen of 6 maar dan 1 of 2 voedingen die uit korte beetjes bestonden. En inderdaad zolang ze 's nachts niet continu aan de borst hing boeide het me echt niet hoe vaak ze wilde drinken per dag. Maar ik voel me erg gezegend met de nacht nu al lang, het is vooral voor R. erg fijn.
FR, het gaat beter met me. De rest zal ik even onder een spoiler zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook ben ik vandaag weer eens eindelijk alleen geweest met Wies voor het eerst sinds 3 weken. Wat was het heerlijk. We hebben uitgeslapen, ik heb haar gebadderd en we hebben samen slechte tv gekeken. En saampjes gekookt en toen kwamen vriendlief en grote dochter weer thuis.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..