Kloptquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef Aventura het volgende:
Een zweettest, dat is toch om CF op te sporen? Wow, dat is best heftig dan!
"het went vanzelf"quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:27 schreef Jipster het volgende:
Ik lees over slapen in bed, ik vraag me af hoe doen jullie dat? Ligt je baby hoger dan jij? Of ligt je baby ergens op? Ik wilde vorige week 's middags even rusten met J. naast me maar ik vond het een beetje eng...
beloofd is beloofd:quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:47 schreef mrien het volgende:
Hoe staat het jasje Geert eigenlijk DJMO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook ben ik vandaag weer eens eindelijk alleen geweest met Wies voor het eerst sinds 3 weken. Wat was het heerlijk. We hebben uitgeslapen, ik heb haar gebadderd en we hebben samen slechte tv gekeken. En saampjes gekookt en toen kwamen vriendlief en grote dochter weer thuis.Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
Guess what...quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
opeens heeft ze een boventand
Geen wonder dat ze een beetje moeilijk was dit weekend...
quote:Op woensdag 2 november 2011 08:55 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias is vannacht lief geweest en heeft de hele nacht doorgeslapen. Hij had gisteren vanaf dat ik na ziekenhuis moest ook niet meer geslapen. Hij sliep pas toen ik thuis kwam en hem een flesje had gegeven. Tot vanmorgen half 8.Fijn dat ze het zo goed opgepakt hebben Nicole.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd vervelend als ze last hebben met ontlasting.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef cleany het volgende:
wow Leandra. Evan beleeft ook moeilijke nachten. Vanochtend had hij extra reden om te huilen. Hij had een dubbele lading harde en zachte ontlasting. Ik hoorde dat hij dan ook een hele banaan heeft gegeten gisteren op het KDV.
quote:Op woensdag 2 november 2011 08:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Guess what...
Maar dan 2 stuks, volgens mij de linker voortand en linker snijtand, ik heb tijdens het 3 uur durende drama vannacht nog niet heel goed kunnen/mogen kijken en voelen.
En idd, ook het verklaart ook gelijk het fijne humeur van de laatste dagen
Hij had beter Wolf kunnen heten dusquote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef Kleurdoos het volgende:
jaen hij gromt naar me als ik een verkeerde beweging maak bij t voeden
het ligt er dan ook aan wat voor voeding ze krijgen (kunst of borst) op borstvoeding kunnen ze prima een jaar zonder verder vast voedsel te gebruiken bijvoorbeeld. En ik zou sowieso wel beginnen met groente, maar dat is alleen smaaktechnischquote:Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Vanochtend weer met Lientje naar het CB geweest, goedgekeurd en prikjes gehad. Ze moest even huilen bij prik 2, maar na een "stil maar, het is al voorbij' van mij kant, was het verdriet alweer over.![]()
Stats, 7460gram en 64cm bij 4,5 maand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had de arts dit keer en heb even gevraagd naar bijvoeding, omdat ze de volgende keer al ouder is dan 6 maand en omdat ik veel verschillende verhalen lees de laatste tijd.
Er zijn nog geen officiele nieuwe richtlijnen, maar ze wist me te vertellen dat er onlang onderzoek is gedaan en dat het wat betreft allergie e.d. niet uitmaakt of je met groente of fruit begint en dat ik ook niet hoef te wachten tot 6 maanden.
Na 5 maanden ergens, als ze eraan toe lijkt te zijn mag ik beginnen met wat ik wil geven. Haar advies was wel om dingen 2/3 dagen achter elkaar te geven omdat ik dan kan zien of er reactie op iets komt.
Ze vertelde de er een groep mensen is die te vroeg geeft, met 4 maanden al, dat vond ze te vroeg. Keerzijde was een groep mensen zoals ondergetekende, die graag tot min 6 maanden wacht en het liefst langer en dan heel behoedzaam alles geven en eigenlijk pas met 8 maand aan een goede groente/fruithap zitten. Te voorzichtig was volgens haar ook niet goed, want hoe ouder kindjes worden hoe minder ze openstaan voor nieuwe dingen.
Nu ja, ik dacht ik deel het even.
ah okay, omdat je het had over (pas aan t vaste voedsel zitten bij een maand of 8) dus het leek alsof je dat niet wistquote:Op woensdag 2 november 2011 11:05 schreef Juud79 het volgende:
Jup, Rapley in combi met zo nu en dan iets geprakt (geen fijngemalen voedsel).
Ik weet dat ze zonder bijvoeding kunnen tot een jaar, dat heb ik vd week nog ergens hier zitten verkondigen.![]()
Ik hou me in ieder geval wel enigzins aan het Kleintjes schema, dat vind ik wel handig, hoef ik niet zelf telkens te bedenken wat ze wel en niet mag. Denk dat ik er maar een printje van op de Koelkast hang.
En weer koquote:
Ik maak Matthias nooit wakker. Heeft totaal geen zin. Als ie honger heeft komt ie vanzelf wel!!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef Susie het volgende:
wat een schatje!
Over van de wereld gesproken: is het normaal dat ik er echt wakker moet maken voor drinken? (en dat ze vervolgens weer van de wereld is? ) Pfff, voel me zo onzeker met alles!
Dat dusquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik maak Matthias nooit wakker. Heeft totaal geen zin. Als ie honger heeft komt ie vanzelf wel!!
Was hier ook zo, het slapen en de onzekerheid daaroverquote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef Susie het volgende:
wat een schatje!
Over van de wereld gesproken: is het normaal dat ik er echt wakker moet maken voor drinken? (en dat ze vervolgens weer van de wereld is? ) Pfff, voel me zo onzeker met alles!
Dat dusquote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Dat dus
behalve als ze snachts meer dan 6 uur ertussen laten en niet goed op gewicht zijn toch?
wow 5*150..dat is echt veel!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias is nu 1,5 maand zeg maar en die drinkt nu 5x150. En heel soms als ie heel moe is en de slaap niet kan vatten dan krijgt ie nog tussendoor een kleintje van 90 !!
Vind je dat veel? Ik vind het nog wel meevallen. Alle flessen gaan ook niet leeg hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |