abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:05:10 #201
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103852549
Een zweettest, dat is toch om CF op te sporen? Wow, dat is best heftig dan!
pi_103852563
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:05 schreef Aventura het volgende:
Een zweettest, dat is toch om CF op te sporen? Wow, dat is best heftig dan!
Klopt
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:08:20 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103852739
Zit bij een tante van mij in de familie, en een collega van mij heeft een CF-kindje, vandaar. De kans is klein, maar wel goed dat ze grondig te werk gaan qua onderzoeken!
pi_103853090
idd CF.
Ik vind het wel heftig maar sta er nuchterder in dan vorige keer. Hij is al een keer afgenomen bij de oudste en toen maakte ik me meer zorgen. Het is voor ons een routine-onderzoek met gezien 'onze' klachten een nihile kans. Maar idd wel fijn dat ze grondig te werk gaan.

Bij kindjes die nu geboren worden wordt cf standaard geprikt bij de hielprik en dan word je ook gebeld als je kindje drager is. Had ons een hoop moeite bespaard :P
:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 1 november 2011 @ 22:19:25 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103853554
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:27 schreef Jipster het volgende:
Ik lees over slapen in bed, ik vraag me af hoe doen jullie dat? Ligt je baby hoger dan jij? Of ligt je baby ergens op? Ik wilde vorige week 's middags even rusten met J. naast me maar ik vond het een beetje eng... :D
"het went vanzelf" :P

Geert ligt net onder hoofdkussen-hoogte, als ik moet voeden ligt hij iets lager, hij wurmt gewoon net zolang tot hij kan aanhappen :D (als hij klaar is, zak ik zelf weer af tot ik met m'n hoofd op zijn borsthoogte lig zeg maar). Ik lig met opgetrokken knieen in foetushouding, zodat hij onmogelijk (te) ver onder het dekbed kan zakken. Nu hij een stuk beweeglijker is, heb ik vaak m'n arm over hem heen liggen om te voorkomen dattie teveel woelt. Ik merk ook dat hij daar een stuk rustiger van wordt ..

Migonne :*

Geert moest net poepen, en hij moest er onbedaarlijk bij huilen :{ ik had gewoon medelijden met hem... t was ook best dikke, voor een baby vrij harde, smurrie had ik het idee. Waar kan dat nou aan liggen? Hij krijgt niets wat hij niet mág hebben qua leeftijd...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:19:55 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103853589
Nu je het zegt, dat klopt. Is bij ons kleintje wel getest.
pi_103854623
Oh KD, wat een verschil zeg. Ik moest echt een paar keer kijken of ik nog wel in dezelfde post zat, het lijken wel twee verschillende kindjes. En wat issie mooi! O+

En voordat ik verder las, zag ik in het klein bovenaan al de fotootjes staan en dacht 'huh? een foto van Eva?'
Was dus de bovenste foto van E. :D
Echt sprekende gelijkenis!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 1 november 2011 @ 22:50:20 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103855815
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 08:47 schreef mrien het volgende:
Hoe staat het jasje Geert eigenlijk DJMO?

beloofd is beloofd:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103857685
Oh Mignonne, je mini O+ Ik wil haar snel weer knuffelen hoor :P
En wat vervelend zeg die testen allemaal :{ Ik hoop mee op een goede uitslag.

MeNicole beterschap :*

Over samen slapen. Mette heeft veel bij ons in bed gelegen. In het midden onder eigen deken in een slaapzak. In een 160 bed, maar wij zijn beiden klein en Mette was ook klein.
's Ochtends slaap ik uit met Wies, zij ligt dan op de plek van R. onder het dekbed, ik lig met mijn benen onder haar zodat ze niet naar beneden kan zakken. Wies slaapt zonder herrie te maken, heel fijn en dus makkelijk om langs te liggen. Soms ligt ze 's nachts tussen ons in en anders in de cosleeper.
Je hebt ook Snug nests voor tussenin slapen.
Wij hebben bij Mette gemerkt dat het gewoon best goed ging, dus we zijn nu niet zo moeilijk en zo heeft iedereen het meeste slaap wat in onze situatie wel wenselijk is om de boel draaiende te kunnen houden :')

BJ, ja nu al op 5 voedingen :D Volgens mij is dat ook iets met flesvoeding.. Met de bv kwam zat ik op 7 voedingen of 6 maar dan 1 of 2 voedingen die uit korte beetjes bestonden. En inderdaad zolang ze 's nachts niet continu aan de borst hing boeide het me echt niet hoe vaak ze wilde drinken per dag. Maar ik voel me erg gezegend met de nacht nu al lang, het is vooral voor R. erg fijn.

FR, het gaat beter met me. De rest zal ik even onder een spoiler zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ben ik vandaag weer eens eindelijk alleen geweest met Wies voor het eerst sinds 3 weken. Wat was het heerlijk. We hebben uitgeslapen, ik heb haar gebadderd en we hebben samen slechte tv gekeken. En saampjes gekookt en toen kwamen vriendlief en grote dochter weer thuis.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:31:42 #210
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103858088
pfff, wat toestand Wickie :*
maar wat gezellig met Wies!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103859273
ik leg Lex in zijn bunzingbag, op het voedingskussen, zo ligt hij gelijk schuin zodat ie niet spuugt :) (ik heb een idioot gaar voedingskussen, kreng is nooit rond geweest maar gewoon plat, dus ik heb er amper wat aan gehad, maar voor zulks is t erg handig.

ikmoet wel bekennen dat ik liggend voed sinds 2 dagen en dus ook wakker word met een warm Lexje krullend tegen me aan O+ ik slaap zelf doodstil, lex ook dat scheelt, verder maak ik gewoon mijn bed laag op, dan kan hij er ook niet onder komen te liggen.
Verder hebben we een cosleeper, maar die moeten we nog verhogen :)

en Mignonne, dat armpje ;( arm klein meiske, ik duim voor goede uitslagen. T filmpje van Geert was cute..ook die interactie tussen hem en jan, hij begint gelijk jantje na te kwaken :)
pi_103862824
Wow Mignonne dat armpje! Ik krijg er helemaal tranen van. Na de KS hebben ze letterlijk meer dan 24u en 7x over nog een laatste buisje (mis)prik ken gedaan toen had ik ook zon arm, dat was lichtelijk vervelend, kun je nagaan voor jouw kleine! En weer een zweet proef :'(
:* voor je kleine stoere!

Dank voor de reacties; ga eens met rusten in een kommetje proberen gezellig samen in ons 180 bed :)

/nachtelijke voeding klaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Jipster op 02-11-2011 10:07:36 ]
pi_103862895
Oh ik vergeet Wickie! Fijn dat je herstel de goede kant op gast en dat Wies het goed doet! Ik hoop dat je nu toch beter ingesteld raakt , succes sterke vrouw :*
pi_103864454
Matthias is vannacht lief geweest en heeft de hele nacht doorgeslapen. Hij had gisteren vanaf dat ik na ziekenhuis moest ook niet meer geslapen. Hij sliep pas toen ik thuis kwam en hem een flesje had gegeven. Tot vanmorgen half 8.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 2 november 2011 @ 08:58:53 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103864534
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

opeens heeft ze een boventand :o

Geen wonder dat ze een beetje moeilijk was dit weekend...
Guess what...
Maar dan 2 stuks, volgens mij de linker voortand en linker snijtand, ik heb tijdens het 3 uur durende drama vannacht nog niet heel goed kunnen/mogen kijken en voelen.

En idd, ook het verklaart ook gelijk het fijne humeur van de laatste dagen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 2 november 2011 @ 09:00:22 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103864555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:55 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias is vannacht lief geweest en heeft de hele nacht doorgeslapen. Hij had gisteren vanaf dat ik na ziekenhuis moest ook niet meer geslapen. Hij sliep pas toen ik thuis kwam en hem een flesje had gegeven. Tot vanmorgen half 8.

SPOILER
Fijn dat ze het zo goed opgepakt hebben Nicole.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103864580
wow Leandra. Evan beleeft ook moeilijke nachten. Vanochtend had hij extra reden om te huilen. Hij had een dubbele lading harde en zachte ontlasting. Ik hoorde dat hij dan ook een hele banaan heeft gegeten gisteren op het KDV.
pi_103864723
Jeetje Mignonne, heftig voor zo’n kleintje! :*

Beterschap MeNicole2! Toch goed dat je meteen heen bent gegaan!

*O* Voor de tandjes

Hier een prima nacht gehad! Zo fijn na de nacht van maandag op dinsdag. Cas heeft heerlijk geslapen en lijkt minder verkouden. *;
  woensdag 2 november 2011 @ 09:31:03 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103865121
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:01 schreef cleany het volgende:
wow Leandra. Evan beleeft ook moeilijke nachten. Vanochtend had hij extra reden om te huilen. Hij had een dubbele lading harde en zachte ontlasting. Ik hoorde dat hij dan ook een hele banaan heeft gegeten gisteren op het KDV.
Altijd vervelend als ze last hebben met ontlasting.
Men is overigens afgestapt van de overtuiging dat banaan verstoppend zou werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103865516
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Guess what...
Maar dan 2 stuks, volgens mij de linker voortand en linker snijtand, ik heb tijdens het 3 uur durende drama vannacht nog niet heel goed kunnen/mogen kijken en voelen.

En idd, ook het verklaart ook gelijk het fijne humeur van de laatste dagen :D
:D
Als ik de kauwbehoefte zo bekijk, kon de volgende hier ook wel onderweg zijn, maar dat zien we vanzelf.

Wat een zielig armpje mignonne -O- Hopen dat de uitslag goed is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103866460
man ik moet echt wennen hoor, Lex is zo'n ander kind :P (hij moet ook boertjes enzo :o anders dan wordt ie een beetje blauw om zijn mondje, doodeng. elin had dat 1x en toen wilde ik gelijk 112 bellen :') ) maargoed, wij zijn allemaal zo bleek dat t normaal blijkt te zijn) en zo leuheeeeeeeuk had ik dat al gepost? dat ie heeel heeeeeel heeeeeeel leuk is..en dat ie elke keer als hij mn hoofd eindelijk vindt, zo lief naar me lacht.. en ook elke keer als hij het gordijn ziet :')
pi_103866723
Lex O+ Je hebt je mama verliefd gemaakt :D

Matthias is zijn slaap van gisteren aan het inhalen. Om half 8 wakker, flesje en weer in bed. En nu slaapt ie nog. Wil hem eigenlijk het liefst uit bed halen om te knuffelen maar dat vind ik zo zielig :')
pi_103866819
ja :+ en hij gromt naar me als ik een verkeerde beweging maak bij t voeden :D
pi_103866837
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ja :+ en hij gromt naar me als ik een verkeerde beweging maak bij t voeden :D
Hij had beter Wolf kunnen heten dus :P
  woensdag 2 november 2011 @ 10:38:41 #225
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103866922
Vanochtend weer met Lientje naar het CB geweest, goedgekeurd en prikjes gehad. Ze moest even huilen bij prik 2, maar na een "stil maar, het is al voorbij' van mij kant, was het verdriet alweer over. O+

Stats, 7460gram en 64cm bij 4,5 maand.

Ik had de arts dit keer en heb even gevraagd naar bijvoeding, omdat ze de volgende keer al ouder is dan 6 maand en omdat ik veel verschillende verhalen lees de laatste tijd.
Er zijn nog geen officiele nieuwe richtlijnen, maar ze wist me te vertellen dat er onlang onderzoek is gedaan en dat het wat betreft allergie e.d. niet uitmaakt of je met groente of fruit begint en dat ik ook niet hoef te wachten tot 6 maanden.
Na 5 maanden ergens, als ze eraan toe lijkt te zijn mag ik beginnen met wat ik wil geven. Haar advies was wel om dingen 2/3 dagen achter elkaar te geven omdat ik dan kan zien of er reactie op iets komt.

Ze vertelde de er een groep mensen is die te vroeg geeft, met 4 maanden al, dat vond ze te vroeg. Keerzijde was een groep mensen zoals ondergetekende, die graag tot min 6 maanden wacht en het liefst langer en dan heel behoedzaam alles geven en eigenlijk pas met 8 maand aan een goede groente/fruithap zitten. Te voorzichtig was volgens haar ook niet goed, want hoe ouder kindjes worden hoe minder ze openstaan voor nieuwe dingen.

Nu ja, ik dacht ik deel het even. :)
pi_103866978
*O* Hij is wakker *O*
pi_103867204
Wij mogen vrijdag weer naar het cb voor wegen, meten en de prikjes…
Ben benieuwd hoeveel hij deze keer gegroeid is! O+
pi_103867417
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:38 schreef Juud79 het volgende:
Vanochtend weer met Lientje naar het CB geweest, goedgekeurd en prikjes gehad. Ze moest even huilen bij prik 2, maar na een "stil maar, het is al voorbij' van mij kant, was het verdriet alweer over. O+

Stats, 7460gram en 64cm bij 4,5 maand.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik had de arts dit keer en heb even gevraagd naar bijvoeding, omdat ze de volgende keer al ouder is dan 6 maand en omdat ik veel verschillende verhalen lees de laatste tijd.
Er zijn nog geen officiele nieuwe richtlijnen, maar ze wist me te vertellen dat er onlang onderzoek is gedaan en dat het wat betreft allergie e.d. niet uitmaakt of je met groente of fruit begint en dat ik ook niet hoef te wachten tot 6 maanden.
Na 5 maanden ergens, als ze eraan toe lijkt te zijn mag ik beginnen met wat ik wil geven. Haar advies was wel om dingen 2/3 dagen achter elkaar te geven omdat ik dan kan zien of er reactie op iets komt.

Ze vertelde de er een groep mensen is die te vroeg geeft, met 4 maanden al, dat vond ze te vroeg. Keerzijde was een groep mensen zoals ondergetekende, die graag tot min 6 maanden wacht en het liefst langer en dan heel behoedzaam alles geven en eigenlijk pas met 8 maand aan een goede groente/fruithap zitten. Te voorzichtig was volgens haar ook niet goed, want hoe ouder kindjes worden hoe minder ze openstaan voor nieuwe dingen.

Nu ja, ik dacht ik deel het even. :)
het ligt er dan ook aan wat voor voeding ze krijgen (kunst of borst) op borstvoeding kunnen ze prima een jaar zonder verder vast voedsel te gebruiken bijvoorbeeld. En ik zou sowieso wel beginnen met groente, maar dat is alleen smaaktechnisch :+ en qua structuur (ga je rapley'en?) is groente gewoon wat fijner vast te houden :P
  woensdag 2 november 2011 @ 11:05:09 #229
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103867698
Jup, Rapley in combi met zo nu en dan iets geprakt (geen fijngemalen voedsel).
Ik weet dat ze zonder bijvoeding kunnen tot een jaar, dat heb ik vd week nog ergens hier zitten verkondigen. ;)

Ik hou me in ieder geval wel enigzins aan het Kleintjes schema, dat vind ik wel handig, hoef ik niet zelf telkens te bedenken wat ze wel en niet mag. Denk dat ik er maar een printje van op de Koelkast hang.
pi_103867736
Juud, mooie stats! Je dame wordt groot O+

Wij hebben morgen onze eerste officiele afspraak op het CB, ben benieuwd, best spannend, gekeurd worden door de arts.. :D

Hij wordt dan weer gewogen, dan is het een week geleden de laatste weging, en ik ben zenuwachtig of ie goed gegroeid is :D Hij heeft deze week nml veel aan de borst gelegen en weinig bv via de fles gehad (voornamelijk 's nachts nog wel 2 flesjes) dus ik hoop dat ie nu wel sterk genoeg is om zelf aan de borst te drinken en dat ie dus goed gegroeid is! Ik heb het idee van wel O+ Dat zou dan na 4 weken mooi werk zijn, hard geoefend, veel gekolfd, en dan hoop ik dat we het nu kunnen doorzetten dat ie gewoon de borst krijgt!

Ik had Domperidon liggen, maar nog niet gebruikt, want had het idee mijn productie wel iets hoger is geworden. Ik laat het even van morgen en zijn gewicht afhangen of ik het alsnog ga gebruiken.

[ Bericht 56% gewijzigd door Jipster op 02-11-2011 11:12:10 ]
pi_103867857
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:05 schreef Juud79 het volgende:
Jup, Rapley in combi met zo nu en dan iets geprakt (geen fijngemalen voedsel).
Ik weet dat ze zonder bijvoeding kunnen tot een jaar, dat heb ik vd week nog ergens hier zitten verkondigen. ;)

Ik hou me in ieder geval wel enigzins aan het Kleintjes schema, dat vind ik wel handig, hoef ik niet zelf telkens te bedenken wat ze wel en niet mag. Denk dat ik er maar een printje van op de Koelkast hang.
ah okay, omdat je het had over (pas aan t vaste voedsel zitten bij een maand of 8) dus het leek alsof je dat niet wist :P
  woensdag 2 november 2011 @ 11:19:00 #232
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103868109
@Jipster, ik hoop voor je dat ie goed gegroeid is, als jij het denkt, dan zal het ook wel zo zijn, zulke kleine ukjes zie je nog echt groeien. O+
pi_103868134
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef MeNicole2 het volgende:
*O* Hij is wakker *O*
En weer ko :X
Kijk dan O+

En helemaal van de wereld!!!

[ Bericht 35% gewijzigd door MeNicole2 op 02-11-2011 11:36:32 ]
pi_103871093
zo Juud...dat zijn mooie stats! grote meid :P
  woensdag 2 november 2011 @ 13:31:18 #235
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103872322
wat een schatje!

Over van de wereld gesproken: is het normaal dat ik er echt wakker moet maken voor drinken? (en dat ze vervolgens weer van de wereld is? ) Pfff, voel me zo onzeker met alles!
  woensdag 2 november 2011 @ 13:45:20 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103872768
Juud, wat een keurige stats ^O^

Nicole, ik scrollde van beneden naar boven en wist dat het Matthias was omdat het sprekend Leander is :D

KD, wat ben je heerlijk verliefd op Lex O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103872877
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef Susie het volgende:
wat een schatje!

Over van de wereld gesproken: is het normaal dat ik er echt wakker moet maken voor drinken? (en dat ze vervolgens weer van de wereld is? ) Pfff, voel me zo onzeker met alles!
Ik maak Matthias nooit wakker. Heeft totaal geen zin. Als ie honger heeft komt ie vanzelf wel!!
  woensdag 2 november 2011 @ 13:54:52 #238
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103873056
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ik maak Matthias nooit wakker. Heeft totaal geen zin. Als ie honger heeft komt ie vanzelf wel!!
Dat dus ;)

behalve als ze snachts meer dan 6 uur ertussen laten en niet goed op gewicht zijn toch?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103873184
Ik maakte ean wel wakker maar dat was een iets andere situatie
Sowieso had zij haar dag en nacht ritme omgegooid.
  woensdag 2 november 2011 @ 13:59:31 #240
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103873202
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef Susie het volgende:
wat een schatje!

Was hier ook zo, het slapen en de onzekerheid daarover :* Wij hebben Simon de eerste week wakker moeten maken voor de voedingen omdat hij anders makkelijk 5 uur tussen de voedingen liet. Hem wakker maken was trouwens nog best een opgave. Al snel werd Simon uit zichzelf wakker en inmiddels is het niet meer te missen als hij honger heeft :')
Oude (on)bekende.
  woensdag 2 november 2011 @ 14:07:59 #241
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103873478
Susie, herkenbaar hoor, ik zette in het begin ook de wekker, bang gemaakt door verhalen over dippende suikerspiegels enzo. Al was een vinger aan de pols ook wel echt nodig, omdat hij drie dagen na zijn geboorte een pond was afgevallen. Inmiddels volg ik de signalen van ventje gewoon. Maar goed, baby's van 15 weken kunnen zo 8,9 uur doorslapen, dat zal jouw kindje nog niet doen.
pi_103873941
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Dat dus ;)

behalve als ze snachts meer dan 6 uur ertussen laten en niet goed op gewicht zijn toch?
Dat dus ;)

Maar moet eerlijk zeggen dat toen Mattias nog niet op gewicht was heb ik hem ook niet altijd wakker gemaakt. Hij liet vanaf het begin eigenlijk al 's nachts 6 uur tussen de voedingen. Hier krijgt ie ook om 20:00 ongeveer de laatste fles. En dan tussen 03:00 en 05:00 word ie wakker voor de fles.
  woensdag 2 november 2011 @ 14:32:07 #243
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103874331
er zat al 4 uur tussen nu, wakker gemaakt en 80 ml gedronken. Ze 'moet' in principe 8 voedingen van 80 drinken... Nu heeft ze natuurlijk wat voorraad van zichzelf, maar ze moet natuurlijk niet teveel afvallen ook lijkt mij....
pi_103874566
Matthias is nu 1,5 maand zeg maar en die drinkt nu 5x150. En heel soms als ie heel moe is en de slaap niet kan vatten dan krijgt ie nog tussendoor een kleintje van 90 !!
pi_103874873
Wij maakten J. ook wakker 's nachts, we zetten echt de wekker ervoor, maar dat kwam ook door de situatie, te jong, afvallen, had al op de IC glucose infuus gehad wegens te lage suikerspiegel etc.

We zetten nu nog steeds de wekker eigenlijk, maar afgelopen paar nachten meldt ie zich iedere keer zelf net voor de wekker ^O^ Hij drinkt, nu met zo'n 4 weken, 7 a 8 x 80ml.

Susie, ik herken het ook hoor, ik vraag me ook steeds dingen af, alles is ook nieuw :* De eerste nacht thuis maakte ie zoveel geluidjes dat ik dacht, is dat wel goed?! Toen was ie stil, en toen dacht ik, oh nee, dat is vast niet goed! :D
  woensdag 2 november 2011 @ 15:20:15 #246
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103876151
nou idd Jipster! Maar gelukkig zijn hier al ervaren moeders :*
pi_103876624
Wauw wat een mooie curve wat lientje
Mignonne wat sneu voor E zeg. Ik zie er ook altijd zo uit na bloedprikken en dat blijft best lang gevoelig
Wickie :* wat een gedoe zo zeg waarom mag je niet meer spuiten? Heb je destinox gekregen?
pi_103879247
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias is nu 1,5 maand zeg maar en die drinkt nu 5x150. En heel soms als ie heel moe is en de slaap niet kan vatten dan krijgt ie nog tussendoor een kleintje van 90 !!
wow 5*150..dat is echt veel!
pi_103879855
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:35 schreef cleany het volgende:

[..]

wow 5*150..dat is echt veel!
Vind je dat veel? Ik vind het nog wel meevallen. Alle flessen gaan ook niet leeg hoor.
  woensdag 2 november 2011 @ 16:51:46 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103880125
Dat vind ik ook veel, tot voor een week geleden zat Ventje op 5 a 6x 150 ml. Hij is nu 15 weken...
(Nu krijgen we er - met moeite - 5x 180 in). En dan nog sommige flesjes in 2x.

Hij ging met 12 weken over op fles en toen dronk hij niet eens 90 ml per keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')