Wij gaven ook een tijdje Brinta 's avonds door de yoghurtquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:12 schreef Sjeen het volgende:
En anders is er altijd nog BrintaAlhoewel ik niet weet vanaf welke leeftijd dat mag, vanwege het zout dat erin zit. Maar het is wel het minst gecompliceerd, de ingrediënten zijn volkorentarwemeel en zout
Mijn seth heeft nutrillon AR, daar zit johannes broodpitmeel in maar dat vult volgens mij niet meer. Hij is 13 weken en drinkt 5 x 200 maar heeft er niet genoeg aan. Zodra hij 4 maanden is gaan we beginnen met groente en fruit. Wat jullie seth betreft zou ik gaan mengen met forte.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:22 schreef Takkembah het volgende:
Iemand hier ervaring met hongerige baby's? Seth heeft altijd wel goed veel gegeten, maar het begint nu extreem te worden. Inmiddels is hij 5,5 maand, en krijgt nu 5*180(6), en twee keer wat fruit op een dag. Maar hij heeft hier niet meer genoeg aan, steeds vaker kom hij eerder voor de fles, en hij kan vaak NIET in slaap vallen door de honger.
Oo dit moment heeft hij dus om 4 8 13 al 180*6 gehad +fruit. En die komt weer om 17 en 20 + groenten en hij krijgt in die laatste fles ook nog rijstebloem. n. Hij krijgt hypoallergeen, ik weet dat dit licht verteerbaarder is dan anderen? Zou ik moeten proberen van voeding te wisselen?
Zucht. Is het duidelijk dat ik nie weet wat te doen?
opeens heeft ze een boventandquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef Leandra het volgende:
SonealDottir kreeg met 4,5 mnd z'n haar eerste tand, 2 weken later de tweede en inmiddels is hij 11 9 mnd en heeft nog steeds alleen die 2 tandjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal voorlopig nog niet veel meeposten, aangezien ik nog erg rustig aan moet doen en zo achter de laptop zitten is al vermoeiend. Lurken doe ik dus wel via mobiel![]()
Kan iemand Anouk in de OP zetten?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Denk ik wel alles wat ze ontdekken moet verwerkt wordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Takkembah het volgende:
Die filmmomentjes komen nog veeeel meer danic![]()
Ik herken je brakke nacht verhaal ook . Wellicht hebben die drukkerts meer te verwerken?
Seth heeft welgeteld drie keer onder de mobiel gelegen. Toen kwam ie omhoog en trok ie hem kapot.....
Anouk!!!! Wat een lekker spekkie ben je
Eva snokt ook steeds de beestjes eraf die eraan hangen. Van dichtbij zijn ze veul mooierquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Takkembah het volgende:
Die filmmomentjes komen nog veeeel meer danic![]()
Ik herken je brakke nacht verhaal ook . Wellicht hebben die drukkerts meer te verwerken?
Seth heeft welgeteld drie keer onder de mobiel gelegen. Toen kwam ie omhoog en trok ie hem kapot.....
Anouk!!!! Wat een lekker spekkie ben je
Joep heeft dat véél gedaan,echt dat t nog over zn ledikantheen kwam.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ff vraagje, ik ben niet bekend met spugertjes, maar Lex geeft regelmatig mondjes terug.das prima, maar net kwam het er op een babyexorcist manier uit.. hij lijkt zich verder prima te voelen.. komt dit vaker voor? ik heb echt geen idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:38 schreef MeNicole2 het volgende:
Kd zo spuugt Matthias ook. Dan ligt ie gewoon lekker en ineens echt een dikke straal spuug zo een meter verder. Tis echt zo'n straal die je in films vaak ziet idd. En vaak komt het zijn neus nog uit.
Moet zeggen nu ie steeds meer op zijn buik slaapt spuugt ie vel minder. We merken ook dat ie nu aardig groeit. Maatje 50 is in ieder geval uit de kast!!
En even iets over mezelf onder spoiler!!ik zou je VK bellen. wie zegt dat het je ongesteldheid is?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat heb ik toen met Leander ook gehad. Maar toen is het bloeden na de bevalling nooit gestopt zeg maar. Was er nu al bijna 3 weken vanaf. En ik weet zeker dat het ongesteldheid is. Paar dagen ervoor rugpijn enzo. Precies zoals altijd. Het begon ook normaal zeg maar. Maar sinds vannacht is het heel erg!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:09 schreef bitterend het volgende:
Sorry ik kom even binnenvallen maar MeNicole...een kennis had ook veel bloedverlies nog bijna 2 maanden na de bevalling...hebben ze een stuk placenta vergeten weg te halen van de baarmoeder....dus idd even checken!!
Bahquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:15 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toen met Leander ook gehad. Maar toen is het bloeden na de bevalling nooit gestopt zeg maar. Was er nu al bijna 3 weken vanaf. En ik weet zeker dat het ongesteldheid is. Paar dagen ervoor rugpijn enzo. Precies zoals altijd. Het begon ook normaal zeg maar. Maar sinds vannacht is het heel erg!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |