abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103787241
Oeh biobim inderdaad :Y

Ik ga eens even kijken in de winkel naar alle varianten.

Dank dames :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103787262
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:12 schreef Sjeen het volgende:
En anders is er altijd nog Brinta O+ Alhoewel ik niet weet vanaf welke leeftijd dat mag, vanwege het zout dat erin zit. Maar het is wel het minst gecompliceerd, de ingrediënten zijn volkorentarwemeel en zout :P
Wij gaven ook een tijdje Brinta 's avonds door de yoghurt :Y Volkoren en er zit geen troep in. Niet dat het hielp qua doorslapen hoor :+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:28:42 #103
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_103787664
EVen afgezien van de papoptie.... Kan ik niet overstappen / combi maken met bv nutrilon forte? Iemand daar ervaring mee?

Hij krijg nu inderdaad die 8 granenmuk twee schepjes.
Maar ik wil nirt te snel en teveel pap gaan geven om te verzadigen....

Om het doorslapen gaat het me nog NIET eens, ik bedoel, hij slaapt van 8-5... Een fles om 23 geven maakt niet uit, overigens. Die vreet hij slapend leeg en meldt zich dan ṇg om 5, met honger.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_103788471
Dat vaste slaapritme ken ik, Cas slaapt van 18:30/19:00 tot een uur of 03:00.

DML : Biobim wordt in veel zaken verkocht, bij ons o.a. in de eko winkel en wereldwinkel!
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:53:52 #105
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103788716
Ik heb me ook al eens verdiept in al die papjes, het is zo moeilijk om pap te krijgen die puur is. In bijna alle Nestle papjes, zit een zoetmaker (suiker, vanille, vruchtenextract) en dan zetten ze erop dat het geen suiker bevat, maar het is dus wel zoeter dan basic pap, waardoor ze dat later niet meer willen eten omdat het te vlak smaakt. Slimme verkooptrucjes noemen ze dat....

Bambix heeft basic pap die je met opvolgmelk/bv aan moet maken en rijstebloempap.
Biobim is ook prima, maar die hebben inmiddels ook een avondpapvariant met wat zoetmakers erin.
Veel supermarkten bijv Deka, AH, C1000, Aldi hebben ook hun eigen huismerk pap, dat is vaak een basic pap die je vanaf 8/9 maanden prima kan geven. Daar zitten er zelf tussen die helemaal geen zout bevatten.

Het is echt goed kijken en etiket lezen geblazen. :)

Die pyjamapap en ochtendpap en buikjespap vind ik echt de grootste nonsens die er bestaat. Dat is gewoon rommel wat je in je kind stopt. Het ziet er niet uit, ruikt muf, smaakt vies en er zit enorm veel rotzooi in en toevoegingen Vit en dergelijke wat je kind helemaal niet nodig heeft als het gewoon gezond eet.
pi_103788766
Heb je het bij huismerk dan nog over een kindervariant of bedoel je de volwassen pap dan?
The way you rock'n'roll
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:59:06 #107
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103788913
Volwassen pap DML, al is het een kwestie van kijken welke granen erin zitten.
  maandag 31 oktober 2011 @ 16:40:59 #108
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_103790728
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:22 schreef Takkembah het volgende:
Iemand hier ervaring met hongerige baby's? Seth heeft altijd wel goed veel gegeten, maar het begint nu extreem te worden. Inmiddels is hij 5,5 maand, en krijgt nu 5*180(6), en twee keer wat fruit op een dag. Maar hij heeft hier niet meer genoeg aan, steeds vaker kom hij eerder voor de fles, en hij kan vaak NIET in slaap vallen door de honger.

Oo dit moment heeft hij dus om 4 8 13 al 180*6 gehad +fruit. En die komt weer om 17 en 20 + groenten en hij krijgt in die laatste fles ook nog rijstebloem. n. Hij krijgt hypoallergeen, ik weet dat dit licht verteerbaarder is dan anderen? Zou ik moeten proberen van voeding te wisselen?

Zucht. Is het duidelijk dat ik nie weet wat te doen?
Mijn seth heeft nutrillon AR, daar zit johannes broodpitmeel in maar dat vult volgens mij niet meer. Hij is 13 weken en drinkt 5 x 200 maar heeft er niet genoeg aan. Zodra hij 4 maanden is gaan we beginnen met groente en fruit. Wat jullie seth betreft zou ik gaan mengen met forte.
pi_103790957
johannesbroodpitmeel is puur tegen het spugen. Het maakt de voeding iets dikker maar meer niet.
Toen ean in het begin meer voedingen wilde dan dat ze mocht (ze mocht niet teveel aankomen in het begin) hebben wij de avondvoeding gemengd met een paar scheppen forte (50/50) en dit werkte wel naar ons idee.
pi_103795879
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef Leandra het volgende:
SonealDottir kreeg met 4,5 mnd z'n haar eerste tand, 2 weken later de tweede en inmiddels is hij 11 9 mnd en heeft nog steeds alleen die 2 tandjes :D
opeens heeft ze een boventand :o

Geen wonder dat ze een beetje moeilijk was dit weekend...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 31 oktober 2011 @ 18:59:48 #111
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103796761
:W Ik kom mij melden met onze Anouk, geboren op 24 oktober 2011! Voor de liefhebbers van spekkies (zoals ik O+ ) dan is mijn meissie een genot, bij geboorte 4790, nu inmiddels op 4540.
Ze doet het goed, helaas niet aan de borst (maar ik geef nog niet op), dus ik ben aan het kolven, wel nog even zoekende hoeveel ze precies wilt.

Bevallingsverhaal komt tzt in het topic die daarvoor bedoeld is... nu kom ik haar alleen maar even spammen! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Ik zal voorlopig nog niet veel meeposten, aangezien ik nog erg rustig aan moet doen en zo achter de laptop zitten is al vermoeiend. Lurken doe ik dus wel via mobiel ;)

Kan iemand Anouk in de OP zetten? :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103796978
Susie welkom met Anouk. Wat een prachtig meisje geniet ervan
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:06:38 #113
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103797204
Ze is prachtig! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:43:40 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103799632
Wat een mooierd! Dat gebreide dekentje, hoe lief.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:45:38 #115
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_103799760
Wat een lekkere hapwangetjes! Ik vind bolle baby's ook heul skattig, misschien omdat ik er zelf 2 gehad heb.
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:59:22 #116
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103800625
Welkom Susie en gefeliciteerd met je dochter!! Wat een heerlijk spekkie O+
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:02:25 #117
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103800830
Susie gefeliciteerd! Wat een mooi meisje, die wangetjes O+
Oude (on)bekende.
pi_103800835
Welkom Susie en Anouk! Wat een heerlijk spekkie heb je daar zeg!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103801772
Welkom Susie, en hapwangetjes is inderdaad het juiste woord O+

Takkembah, Eva krijgt op het moment ook 2 schepjes forte in haar fles. Anders vreet ze de fles erbij op, ze redt het dan echt niet. Ze krijgt iedere 4,5 uur een fles.
We proberen fruit, maar daar is ze nog geen liefhebber van. Groenten daarentegen :9 Vooral worteltjes zijn favoriet, maar ook boontjes gaan er goed in.
Haar laatste fles krijgt ze 2 á 3 schepjes bambix rijstebloem naturel voor 4 maanden.

Hier ook een brakke nacht. Ze heeft geslapen tot 02.45 en was daarna af en aan wakker tot 04.30
Voor mij dus in die tijd niet echt slaap, want als ik net lag, begon ze weer. Vaak klagend huilen ivm een speen die kwijt is. Die die sufkop dan vaak in haar handje heeft, maar dat niet doorheeft omdat ze eigenlijk nog slaapt.
Uiteindelijk om 04.30 maar in de co-sleeper gelegd en toen sliep ze tot 07.10

Ik denk dat er ook een tandje bezig is. Het lijkt wel of de kraan bij d'r openstaat. Daarbij dus weer onrustige nachten en wat luieruitslag. Daarbij kauwt ze weer op alles wat ze tegenkomt, met een grote voorkeur voor haar eigen vinger of de poot van de wipstoel :X

Vanavond hebben we een belangrijk filmmoment niet op film vast kunnen leggen }:|
Eva lag op de grond, een meter of 4/5 van me vandaan. Ik riep 'kom je bij mama' en zo komt ze als een malle op me af O+ O+ Echt k*t dat we niet de camera bij de hand hadden. Maar ja, het was ook een beetje onverwacht.
Maar oooh O+
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:20:12 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103802029
@Jipster, ik lees nu over wat er aan de hand was tijdens je bevalling. Wat heftig zeg! Ik zou zeker achter een nacontrole-afspraak aan gaan. Mijn bevalling verliep ook niet vlekkeloos (maar niet zo precair als de jouwe), en ik heb veel aan het gesprdk met de gyn gehad. Ik kreeg het officiële bevallingsverslag mee (dat is niet die hele summiere met alleen de facts, maar die waarin van gebeurtenis tot gebeurtenis met tijdstip erbij beschreven wordt hoe het verliep). Misschien helpt dat je.

Wat een gedoe trouwens met die papjes. Je moet er bijna een studie van maken. Ik heb het niet zo op die kant-en-klare mierzoete papjes van Nutricia of Nestlé. Ik vind de promotie ook zó agressief. Kreeg gister een e-mailnieuwsbrief, ik denk via een van de dozen (lesson learnt: nooit je echte mailadres invullen), van een van die fabrikanten. De strekking was dat mijn baby nu weliswaar nog lang niet toe is aan bijvoeding of pap, maar dat ik me alvast in kan schrijven voor de nieuwsbrief, want dan krijg ik een reminder wanneer ik met hun product kan gaan beginnen. Vreselijk. Alsof het een volkomen logische stap, zo niet dé stap is om na 6 maanden klakkeloos op hun spul over te stappen.
pi_103802382
Na zes maanden? Vier maanden joh :{w
The way you rock'n'roll
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:30:20 #122
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_103802660
Tja die papjes.... Laatst op een blgische site een grote reclame: OOK EEN NACHTJE DOORSLAPEN????? KOOP DAN DEZE ZOETE GEVULDE PAPMUK (geen idee welk merk het was)

Maar goed, hij heeft nu een schepje forte erbij gepakt. We zullen zien. En hij heeft vandaag ook een halve banaan en geprakte bonen op..... Tis NIET normaal wat dat ventje eet. Maar hij is ook erg actief. Hij kruipt al bijna. Stilliggen kennen mij kids niet :')
Alexa en Seth zijn lief
pi_103803442
Die van mij ook niet :D
Is ook niet zo gek dat beweeglijke kindjes meer eten toch?
Ik kwam vorige week een collega van mijn vriend tegen met hun dochtertje. Is 4 weken jonger dan Eva. Die ligt alleen maar op haar rug naar boven te staren. De babygym is haar grote vriend. Af en toe rolt ze op haar buik om dan te bedenken dat ze er niets mee kan en weer gauw terugrolt.
Naja! En dan mijn woelwater ernaast, echt geen porum!
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:52:35 #124
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_103804267
Die filmmomentjes komen nog veeeel meer danic O+

Ik herken je brakke nacht verhaal ook . Wellicht hebben die drukkerts meer te verwerken?

Seth heeft welgeteld drie keer onder de mobiel gelegen. Toen kwam ie omhoog en trok ie hem kapot :') .....

Anouk!!!! Wat een lekker spekkie ben je O+
Alexa en Seth zijn lief
pi_103804433
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Takkembah het volgende:

Ik herken je brakke nacht verhaal ook . Wellicht hebben die drukkerts meer te verwerken?

Seth heeft welgeteld drie keer onder de mobiel gelegen. Toen kwam ie omhoog en trok ie hem kapot :') .....

Denk ik wel alles wat ze ontdekken moet verwerkt worden :) En liggend ontdek je net iets minder dan bewegend door het hele huis. Sarah zat van de week op de onderste traptrede, raar kind.

Ik heb Sarah vanavond wakker in bed gelegd en ze is zonder protest gaan slapen, zomaar :o ik ben nog steeds een beetje in shock. Wist niet dat mijn Saartje dat ook kon.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:57:12 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103804596
Bedankt voor het welkom hier! :*

@Aventura: niet zelf gedaan hoor, echt Hema ;) :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103804741
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Takkembah het volgende:

Eva snokt ook steeds de beestjes eraf die eraan hangen. Van dichtbij zijn ze veul mooier :')
pi_103805433
och susie ik word helemaal week van die foto van je mooie Anouk in dat leuke dekentje <3 wat ligt ze héérlijk te slapen zo O+ wat een lief beeld <3

en ik kreeg ook al zo'n lieve foto van de mooie kleine man van sandous te zien ergens, potver straks ga k nog rammelen :D dat kan ik heul niet gebruiken nu :+
:)
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:15:29 #129
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103805884
Hier de mobiel uit voorzorg maar vast verwijderd, ik zag het kapot maken ook al gebeuren.

Mn lieve druktemakertje die echt bijna gaat kruipen, duurt echt jiet lamg meer vermoeden we.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_103819824
ff vraagje, ik ben niet bekend met spugertjes, maar Lex geeft regelmatig mondjes terug.das prima, maar net kwam het er op een babyexorcist manier uit.. hij lijkt zich verder prima te voelen.. komt dit vaker voor? ik heb echt geen idee :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 08:01:31 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103819840
Oscar heeft dat ook gehad. En best een paar keer ook. Dan leek het alsof hij zich verslikte ofzo en hoppakee, bijna de hele fles eruit, en idd ook met flinke golven.
Hij leek er verder weinig last van te hebben, als het eenmaal ook uit zijn neus gesijpeld was. :')

Is dat niet gewoon een van de reflexen van zo'n klein maagje?
Tenzij het natuurlijk heel veel vaker gebeurd. ;)
pi_103819856
dunno, elin spuugde nooit, gaf geen mondjes terug en heeft nog nooit overgegeven :')
pi_103820152
Had Eva laatst ook, KD. Normaal mondjes terug, nu lag het een halve meter verderop op m'n bed. En veel ook! Volgens de dokter moet ik t enkel in de gaten houden als t vaker gebeurt. Maar gelukkig is het vooralsnog bij deze ene keer gebleven.

Vannacht heeft Eva enorm goed geslapen, van 20:00 - 3.00 en van 3:45 - 8:00. :)
Ze had gisteren dan ook wel een hels dagje, bleef maar huilen en heeft totaal een uurtje geslapen ofzo.
Tralalalaaa
pi_103820162
:O Zo, heftig nachtje hier! 00:00 / 01:00 / 03:00 wakker.. Rond 03:00 uur huilen, niet te troosten... Iets verhoging dus een zetpil gedaan en toen nog 3 uurtjes kunnen slapen. Hopelijk tankt meneer even bij qua slaap op het kdv. Hij was wel weer enorm vrolijk.

Cas geeft heel af en toe ook een klein beetje terug, niet meer zoveel als eerst omdat hij nutriton door zijn fles krijgt. Met bv geen ervaring KD.
pi_103820240
nou, normaal laat ie wat uit zn bakkesje lopen, nu was t projectiel, maar voor t eerst, dus ik wacht wel af
pi_103820241
Sterkte vandaag Cyntiaa
TAP is Eva nu weer vrolijk?

Ean gaf in het begin helemaal niks terug qua voeding en op een gegeven moment begon het. Wij geven nu dus nutritron door de voeding maar laatst gaf ze ook een hele golf over. Ean en ik zaten beide helemaal onder en van het weekend ook weer. Volgens mij kan het 1x geen kwaad maar ik zou het wel in de gaten houden. Ean geeft vaak nog 3uur na een fles voeding terug.
pi_103820303
Als de tsunamis vaker voorkomen dan absoluut ff aan de bel trekken.

F_r Eva lijkt nu wel weer vrolijk gelukkig. Ik wist gisteren op den duur echt niet meer wat ik moest doen. Zondag hadden we een housewarming en verjaardag, misschien te druk voor haar oid?
Ze had geen verhoging en na t harde huilen waren t mopperhuiltjes.
Arm mupke.
Tralalalaaa
pi_103820916
Dottir spuugt heel veel. Meestal kleine golfjes, soms een tsunami. Zolang ze er zelf geen last van heeft, laten we het maar gaan. Alleen lastig dat er altijd veel reservekleren mee moeten omdat ze anders naar karnemelk stinkt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103821006
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 07:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ff vraagje, ik ben niet bekend met spugertjes, maar Lex geeft regelmatig mondjes terug.das prima, maar net kwam het er op een babyexorcist manier uit.. hij lijkt zich verder prima te voelen.. komt dit vaker voor? ik heb echt geen idee :P
Joep heeft dat véél gedaan,echt dat t nog over zn ledikantheen kwam.
Als hij verder net als anders is en goed poept,plastic etc was er aldus wijkvpk en arts niets aan de hand,en dat blijkt nu ook zo.
Sommige babys doen dat.
Kun je hem vaker verschonen ;-) outfits genoeg toch? ;-)
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:20:30 #140
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103821130
karnemelkbaby *check*

hier soms mondjes, soms golfjes, en heeeeeel zelden een tsunami ;) Maar ze groeit goed enzo, dus maak me er niet druk om... vind alleen melk in dr pasgewassen haartjes altijd zo jammer. De onze ruikt nooit lang lekker naar 'schoon'.

Liene is redelijk aan het terugschakelen, gister 5 en 8. vandaag 5:30 en 8:30 uur ;)

dikke :* voor de slechte nachten en zieke kindjes :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103821598
Kd zo spuugt Matthias ook. Dan ligt ie gewoon lekker en ineens echt een dikke straal spuug zo een meter verder. Tis echt zo'n straal die je in films vaak ziet idd. En vaak komt het zijn neus nog uit.
Moet zeggen nu ie steeds meer op zijn buik slaapt spuugt ie vel minder. We merken ook dat ie nu aardig groeit. Maatje 50 is in ieder geval uit de kast!!

En even iets over mezelf onder spoiler!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:46:39 #142
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103821816
Goede nacht gehad hier! Om 2:00 en om 7 uur wakker geworden. Nu doet Larissa weer een dutje ^O^ Echt zo'n verschil met een maandje geleden!

Ze heeft wel een temperamentje en huilt vaak uit frustratie, maar ze huilt niet meer van de pijn in ieder geval :)

Oh ja, Larissa kan nu al redelijk zelf zitten, maar ze wil niet meer in de wipstoel (wordt ze boos omdat ze niet rechtop kan zitten), of in de box (moet ze liggen, en dat wil ze al helemaaal niet meer). Tips? of is dit een tussenfase waar we even doorheen moeten bijten?

De wipstoel kan niet versteld worden, die staat altijd in een soort half lig modus.

Over papjes enzo:

ik vind het achteraf gezien niet waard om zo'n zwanger/babydoos te halen.
De eerste was wel interessant (die je rond 27 weken bij de prenatal moet halen). De tweede bevat eigenlijk alleen maar folders. En daarna krijg ik ook elke keer van die spam over opvolgmelk en liga en papjes }:|

Wil je daarentegen info hebben over flesvoeding t/m 6 maanden (om het achter de hand te houden als het kolven niet wil lukken), dan mogen ze niets adviseren van de overheid :{

Het erge is dat ik van de 2 vriendinnen die ik ken met een baby, te horen krijg: oh maar vanaf 4 maanden mag je al met een fruithapje beginnen hoor, dat staat toch op het potje? Dan zie je maar wat reclame doet met mensen :(

Kortgezegd: het advies dat je wilt hebben, krijg je niet, en het advies dat je NIET wilt hebben wordt door je strot gedouwd :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_103822085
Dat is balen MeNicole2 -O- Hier viel het reuze mee voor de " 1e keer". Hopelijk weet de huisarts meer!
pi_103822305
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:38 schreef MeNicole2 het volgende:
Kd zo spuugt Matthias ook. Dan ligt ie gewoon lekker en ineens echt een dikke straal spuug zo een meter verder. Tis echt zo'n straal die je in films vaak ziet idd. En vaak komt het zijn neus nog uit.
Moet zeggen nu ie steeds meer op zijn buik slaapt spuugt ie vel minder. We merken ook dat ie nu aardig groeit. Maatje 50 is in ieder geval uit de kast!!

En even iets over mezelf onder spoiler!!
SPOILER
ik zou je VK bellen. wie zegt dat het je ongesteldheid is?!
pi_103822350
Sorry ik kom even binnenvallen maar MeNicole...een kennis had ook veel bloedverlies nog bijna 2 maanden na de bevalling...hebben ze een stuk placenta vergeten weg te halen van de baarmoeder....dus idd even checken!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103822471
Welkom Susie! wat een spekkie inderdaad! haha
pi_103822484
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:09 schreef bitterend het volgende:
Sorry ik kom even binnenvallen maar MeNicole...een kennis had ook veel bloedverlies nog bijna 2 maanden na de bevalling...hebben ze een stuk placenta vergeten weg te halen van de baarmoeder....dus idd even checken!!
Ja dat heb ik toen met Leander ook gehad. Maar toen is het bloeden na de bevalling nooit gestopt zeg maar. Was er nu al bijna 3 weken vanaf. En ik weet zeker dat het ongesteldheid is. Paar dagen ervoor rugpijn enzo. Precies zoals altijd. Het begon ook normaal zeg maar. Maar sinds vannacht is het heel erg!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103822528
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:15 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik toen met Leander ook gehad. Maar toen is het bloeden na de bevalling nooit gestopt zeg maar. Was er nu al bijna 3 weken vanaf. En ik weet zeker dat het ongesteldheid is. Paar dagen ervoor rugpijn enzo. Precies zoals altijd. Het begon ook normaal zeg maar. Maar sinds vannacht is het heel erg!!
Bah :{ goed dat je ha/vk gaat bellen :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103822740
Heeft er iemand toevallig nog een antwoord op mijn vraag over wanneer er echt gewenning kan ontstaan bij een baby?
The way you rock'n'roll
pi_103823569
Ik heb je vraag gemist. Wat voor gewenning?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')