Toch wel bijzonder.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:31 schreef Aventura het volgende:
Dit is heel raar. Net getest. Zomaar, een ingeving. Wil test al weggooien. Toch nog beter kijken. Tweede streep, heel licht. Bijna niet te zien. Jezus. Ik weet niet of ik het nu goed zie. Moet streep niet dichter bij andere streep staan? Etc. Mijn hart bonkt in mijn keel! Kan nu geen foto maken (iphone, slechte canera). Omg..
Heel bijzonderquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:22 schreef Aventura het volgende:
Mooie curve MP!
Vandaag sta ik even hierbij stil:
[..]
Toch wel bijzonder.
Deze is toch 'gewoon' zonder toegevoegde suikers, als ik me niet vergis?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek nog steeds naar een alternatief voor rijstebloem voor de laatste fles maar er zit zoveel suiker in al die zooi en de meeste van die papjes zijn alleen kant en klaar te koop en dat is me toch schreeuwend duur
Volgens mij heeft de 8-granen (pyjamap)pap van Nestle geen suiker toegevoegd, maar weet zo niet meer vanaf welke leeftijd die is. Ze hebben er twee zonder suiker, een is vanaf 8 maanden, andere vanaf 12, geloof ik. Volgens de verpakking dan, hequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek nog steeds naar een alternatief voor rijstebloem voor de laatste fles maar er zit zoveel suiker in al die zooi en de meeste van die papjes zijn alleen kant en klaar te koop en dat is me toch schreeuwend duur
Maar dat is ontbijtpap en niet avondpapquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Deze is toch 'gewoon' zonder toegevoegde suikers, als ik me niet vergis?
[ afbeelding ]
Biobim? Dat verkopen ze in sommige supermarkten en in natuurvoedingswinkels.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze hebben wij heel lang gegeven:quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar dat is ontbijtpap en niet avondpap![]()
Nee zonder gekheid, die hadden we hier voor 's ochtends maar Puck zijn eczeem wordt er heftiger van. Ik weet niet wat van die pap het is waar hij op reageert maar ik heb het dus de deur weer uit gekiept
Sly ik ga die van Nestle eens vergelijken met die ingrediënten van Bambix dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |