Welkom Susie, en hapwangetjes is inderdaad het juiste woord
Takkembah, Eva krijgt op het moment ook 2 schepjes forte in haar fles. Anders vreet ze de fles erbij op, ze redt het dan echt niet. Ze krijgt iedere 4,5 uur een fles.
We proberen fruit, maar daar is ze nog geen liefhebber van. Groenten daarentegen

Vooral worteltjes zijn favoriet, maar ook boontjes gaan er goed in.
Haar laatste fles krijgt ze 2 á 3 schepjes bambix rijstebloem naturel voor 4 maanden.
Hier ook een brakke nacht. Ze heeft geslapen tot 02.45 en was daarna af en aan wakker tot 04.30
Voor mij dus in die tijd niet echt slaap, want als ik net lag, begon ze weer. Vaak klagend huilen ivm een speen die kwijt is. Die die sufkop dan vaak in haar handje heeft, maar dat niet doorheeft omdat ze eigenlijk nog slaapt.
Uiteindelijk om 04.30 maar in de co-sleeper gelegd en toen sliep ze tot 07.10
Ik denk dat er ook een tandje bezig is. Het lijkt wel of de kraan bij d'r openstaat. Daarbij dus weer onrustige nachten en wat luieruitslag. Daarbij kauwt ze weer op alles wat ze tegenkomt, met een grote voorkeur voor haar eigen vinger of de poot van de wipstoel
Vanavond hebben we een belangrijk filmmoment niet op film vast kunnen leggen
Eva lag op de grond, een meter of 4/5 van me vandaan. Ik riep 'kom je bij mama' en zo komt ze als een malle op me af

Echt k*t dat we niet de camera bij de hand hadden. Maar ja, het was ook een beetje onverwacht.
Maar oooh