abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:45:44 #151
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103825282
Simon krijgt vanmiddag zijn eerste prikken... Zit gewoon met een knoop in m'n maag, bah :{ En ik van tevoren maar denken dat ik een moeder zou worden die bij dit soort dingen heel nuchter zou blijven :')
Oude (on)bekende.
pi_103825553
Matthias komt straks samen met zijn broers op de schoolfoto O+ En nu heeft ie een roze shirt aan en dat staat zo leuk O+ Straks hebben ze op de foto alle 3 roze aan.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103825691
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb je vraag gemist. Wat voor gewenning?
+1
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:07:16 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103826073
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Deze hebben wij heel lang gegeven:
http://www.nestlebaby.com(...)ng=1697&num=10&pci=3
Hier idem, en ik had in eerste instantie vooral de aanmaakvarianten van de diverse papsoorten, maar qua prijsverschil maakt het niet zo gek veel uit, zeker niet als je de variant hebt die met BV/KV aangemaakt moet worden en je daarvoor KV gebruikt.

We geven inmiddels niet dagelijks pap meer, dus voor ons is een kant en klaar papje niet alleen veel makkelijker, we weten ook zeker dat er geen open verpakking over de maximaal open te bewaren datum gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:13:09 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103826256
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
opeens heeft ze een boventand :o

Geen wonder dat ze een beetje moeilijk was dit weekend...
FOK!wet hè...
Maar dat is mooi, hoe gaat dat met de BV? Houdt ze gelijk al rekening met die nieuwe tand (waar de tong niet overheen valt tijdens het drinken) of moet ze nog een beetje wennen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:13:51 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103826283
Suzie, gefeliciteerd met de geboorte van Anouk O+ en welkom.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:15:45 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103826360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een antwoord op mijn vraag over wanneer er echt gewenning kan ontstaan bij een baby?
Ik weet niet wat voor gewenning je bedoelt, maar ik denk dat je door het gebruiken van vaste patronen wel heel snel gewenning krijgt, maar dat is volgens mij meer omdat hij het patroon leert herkennen.

Edit: Kwartet *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103826946
Susie wat een lekker spekkie, welkom O+

Over pap weet ik niks, Mette wilde geen pap. We hebben wel het een en ander geprobeerd destijds maar niks was goed. Dus dan maar niet.

Met Wies gaat alles goed. Ze is inmiddels helemaal gewend aan de flesvoeding. We zitten sinds een paar dagen op 5 voedingen en heeft ze een ritme gevonden (we doen aan kv op verzoek), net als haar grote zus regelt ze het goed zelf. Rond 12en gaat de laatste fles erin en dan rond 7 uur pas weer.
Ik mis de borstvoeding momentjes wel, dan frutte ze zo leuk met handjes aan me.
En al blijft ze doorslapen, de cosleeper koppelen we nog niet los, vind het nog veelste knus en fijn zo. Ik ben er nog lang niet geestelijk aan toe. Mijn minibaby is al bijna geen mini meer maar echt baby. Tjee, wat gaat het snel zeg deze keer.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103827667
Hoe is het met Simon gegaan?
Wickie hoe is het nu met jou?

Ean krijgt door haar laatste fles 3 scheppen rijstebloem nu had ik laatst het bewaarblik bijgevuld en dacht wat ruik ik toch? Had ik rijstebloem met vanille. Nu heb ik van heel veel mensen wat pakken gekregen omdat ze het zelf niet meer gebruikten. En dat blijkt dus allemaal vanille te zijn. Nu heb ik nog 5 pakken vanille in de kast staan zie ik. En ik wilde haar liever nog geen smaakjes geven. Ik denk dat ik nog wat pakken naturel haal en ze dan maar ga mengen.
pi_103828585
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor gewenning je bedoelt, maar ik denk dat je door het gebruiken van vaste patronen wel heel snel gewenning krijgt, maar dat is volgens mij meer omdat hij het patroon leert herkennen.

Edit: Kwartet *O*
Ik doelde meer op gewenning als in 's nachts als ik huil mag ik bij papa en mama in bed.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103828633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met Simon gegaan?
Wickie hoe is het nu met jou?

Ean krijgt door haar laatste fles 3 scheppen rijstebloem nu had ik laatst het bewaarblik bijgevuld en dacht wat ruik ik toch? Had ik rijstebloem met vanille. Nu heb ik van heel veel mensen wat pakken gekregen omdat ze het zelf niet meer gebruikten. En dat blijkt dus allemaal vanille te zijn. Nu heb ik nog 5 pakken vanille in de kast staan zie ik. En ik wilde haar liever nog geen smaakjes geven. Ik denk dat ik nog wat pakken naturel haal en ze dan maar ga mengen.
Je geeft haar toch ook groente en fruit? Dat fruit is nog wel zoeter dan die vanille.
The way you rock'n'roll
pi_103828656
Wat ik begreep van een verpleegkundige in het zkh is dat je een baby tot 6 maand niet kunt verwennen.... Over gewenning weet ik eigenlijk nog weinig. Cas slaapt altijd in zijn eigen wieg, straks dus na de verhuizing in zijn eigen bed. Af en toe neem ik hem in de ochtend in bed, even een half uurtje ofzo *;
pi_103828694
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je geeft haar toch ook groente en fruit? Dat fruit is nog wel zoeter dan die vanille.
Alleen groente nog
pi_103830209
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

FOK!wet hè...
Maar dat is mooi, hoe gaat dat met de BV? Houdt ze gelijk al rekening met die nieuwe tand (waar de tong niet overheen valt tijdens het drinken) of moet ze nog een beetje wennen?
Dat gaat eigenlijk heel goed. Het is ook nog geen hele lange tand..
Vanmiddag bleek dat Dottir allergisch is voor meer dan alleen pindakaas (daar kwamen we vorige week achter). Heel zielig kindje met een dikke kop met bultjes, HEEL VEEL SNOT en slijm en zielig huilen. Toen ik haar in die bui aanlegde, beet ze wel even. Dat was niet zo aangenaam.

Nu ligt ze in de doek tegen me aan te slapen en bij te komen O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103833428
Arme Dottir
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:12:15 #166
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103833899
Jeetje Vanyel, dat verwacht je dan niet toch niet he, dat ze alsnog allergisch blijkt te zijn.

Mevr_Mus, hoe is het gegaan bij het CB, ik was ook altijd nuchter, totdat het mijn eigen kind was, waar ze in gingen prikken... ;(
Maar t went wel moet ik zeggen, de eerste keer vond ik erger dan de tweede keer, morgen mag ik weer met haar, dan voorlopig de laatste.

Wickie, wat fijn dat het zo goed gaat met Wies, en groot gelijk dat je haar nog lekker bij je in de co-sleeper laat slapen, daar hoort ze toch ook. Ze is nog lang genoeg groot straks, de periode van dat echte kleine is maar zo kort, lekker van genieten en inhalen vd afgelopen weken. ;)

Verwennen kan idd absoluut niet bij een kleine baby, gewennen wel, al doe je daar ook weinig aan. Zo wil Lientje momenteel zelden gaan slapen zonder eerst even de borst te hebben gehad, al is t maar 2 minuten. Doe ik het niet is het huilen geblazen, doe ik het wel dan valt ze daarna pardoes in een diepe slaap.
Daar is ze aan gewend geraakt, net als 's nachts drinken, erg rot zo nu en dan, maar je doet er niets aan. :)
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:24:56 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103834488
oo Mw Mus zo herkenbaar!! ik vind het ook nooit leuk als mijn meiden geprikt worden.. bleuh! en ik ben zelf IC-verpleegkundige en prik en poer met van alles in mensen ;) maja ben ook gewoon een mama he? ;) Ik hoop dat het goed is gegaan met Simon!

Wicks; blij dat het met Wies zo goed gaat zeg! en al op 5 voedingen, das wel heerlijk zeg! ik denk dat wij de meeste dagen nog wel op de 8-10 zitten hoor.. naja het belangrijkste is dat het snachts goed gaat ;) en overdag kan ik dr ook steeds vaker weg leggen en vermaakt ze zich ook soms al een poosje in de box. (ze begint ook echt te 'spelen' in de box, lachen en keuvelen tegen de mobile, en proberen te slaan tegen de boxspiraal).

en Vanyel; wat sneu dat Dottir zo ziekjes is... :*

Wij hebbn vandaag weer eens een goede dag; ben zo blij dat te kunnen zeggen, er begint echt een ritme te komen met mijn 2 meiden. En doordat ik snachts eindelijk slaap (sinds dec vorig jaar) voel ik me overdag al veel beter. Vanmorgen lekker met de meiden op stap geweest; en dat gaat ook steeds beter, eerst in de auto, toen Liene in de Bondolino en eindelijk ook Evie dus weer een beetje zich kunnen laten uitleven bij de kinderboerderij. :)
ben zo blij dat zulke dingen makkelijker worden, dat ik zie dat we ons alledrie enorm vermaken O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103834784
*; Voor alle lieve kindjes! Balen van de allergische reactie, Vanyel!
Wij mogen vrijdag weer voor prikjes heen... Bah, nu al geen zin in! Gelukkig gaat (8> mee.
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:41:51 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103835287
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik doelde meer op gewenning als in 's nachts als ik huil mag ik bij papa en mama in bed.
Dat is een lastige, ik denk niet dat het veel kwaad kan dat hij bij papa en mama in bed mag als er echt wat is, als het alleen maar huilen om het huilen is dan kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment huilen om bij papa en mama in bed te mogen wordt, maar vanaf wanneer dat is? Geen idee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103835341
Ik begreep je vraag ook niet zo goed, maar nu wel :P
Wij hebben het met Eva ook afgebouwt. Dat kostte even wat kromme tenen 's nachts, want even laten huilen. Maar na een weekend ging het al goed. We hebben haar nooit langer dan een kwartier laten huilen en dan nooit echt hard huilen, maar meer het klagen/mopperen.
Bij echt hard huilen gingen we wel gelijk
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:43:16 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103835358
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat gaat eigenlijk heel goed. Het is ook nog geen hele lange tand..
Vanmiddag bleek dat Dottir allergisch is voor meer dan alleen pindakaas (daar kwamen we vorige week achter). Heel zielig kindje met een dikke kop met bultjes, HEEL VEEL SNOT en slijm en zielig huilen. Toen ik haar in die bui aanlegde, beet ze wel even. Dat was niet zo aangenaam.

Nu ligt ze in de doek tegen me aan te slapen en bij te komen O+
Ai, das minder, en al die tijd heeft ze nooit last gehad als jij die dingen at?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103837182
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ai, das minder, en al die tijd heeft ze nooit last gehad als jij die dingen at?
Niet dat me ooit is opgevallen. Maar het is wel een spuugkindje dat vrijwel geen dag voorbij gaat zonder een golf hier of daar en ze heeft ook altijd wel wat plekjes op haar huid (en krabt haar hoofdhuid aan gort).
Kan prima niks zijn, maar ik vraag me dat nu wel een beetje af. Aan de andere kant schrokken we nogal van onze opgezwollen bultjesbaby, maar is ze verder altijd de blijheid zelve, dus heel slecht verging het haar totnogtoe niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:24:57 #173
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_103837314
@kd, je moet dat projectiel spugen wel goed in de gaten houden. Als het bij af en toe blijft is het niet erg. Seth spuugde vanag zn geboorte kleine beetjes mondjes. Opeens begon hij zo 1 of 2 keer daags te projectielen, maar bleef goed groeien. Opeens vanaf een week of 5 deed hij het met al zijn flessen en plaste hij hele kleine beetjes tot niet en bleek het dus pylorus te zijn. Komt bijna alleen voor bij jongens en openbaard zich tussen de 3 en 6 weken.
  Moderator dinsdag 1 november 2011 @ 17:33:41 #174
5428 crew  miss_sly
pi_103837693
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook afhankelijk is van het kind. Ik weet ook dat er veel ouders zijn die het niet doen, vanwege de angst voor gewenning. Wij hebben er nooit een punt van gemaakt, maar dat is ook omdat we met z'n drieen in bed nog heel prima slapen. Senna gaat niet keten of vervelen, maar lekker slapen en we slapen dan dus alledrie gewoon lekker verder. Vanaf het begin (nou ja, eerste tijd niet natuurlijk, want veel te klein nog) heeft ze dus regelmatig bij ons in bed geslapen, maar ik merk nooit dat ze daar op uit is. Tegenwoordig slaapt ze steeds vaker de hele nacht in haar eigen bed zonder zelfs maar wakker te worden, maar bijvoorbeeld afgelopen nacht heeft ze bij ons geslapen.

Hier dus geen gewenning en geen huilen/zeuren om maar bij ons te mogen slapen. En stiekem vind ik het ook wel gezellig, dus wij hebben er ook helemaal geen probleem mee :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:40:12 #175
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103837965
Ik vind het ook heerlijk dat mijn mupke bij ons slaapt, fijn bij elkaar, voor ons hoort het zo en voelt dit als de enige juiste manier om te slapen met een jonge baby.

Ik opperde vorige week om Lientje eens een nachtje op haar eigen kamer te laten slapen, om te kijken of er verschil was wat betreft de nachtvoedingen. Manlief riep meteen, neuh dat vind ik niet nodig, laat haar maar fijn bij ons. :') O+

We laten haar wel eens na de laatste voeding op haar eigen kamertje liggen, maar dan komt ze ook gewoon na 2/3 uurtjes weer.
En de rest vd nacht ligt ze tussen ons in, tegen mij aan (zelfbediening) of in de co-sleeper, net waar ze wil liggen en dus rustig slaapt.
pi_103838753
kijk wat een verschil :o

zit 3 weken tussen deze foto's

spekkies O+

(Hij had net zn druppels gehad, vind ie heerlijk.. wanted morrrrrreee)

pi_103839618
Wat lijkt ie sprekend op Elin op de onderste foto :o
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:19:35 #178
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103839675
Dat spek staat Lex goed O+
Oude (on)bekende.
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:20:35 #179
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103839710
Op die bovenste foto vind ik Lex een beetje een alientje :@ :D Hij is mooi opgeknapt!
pi_103840201
Puck slaapt in zijn bedje naast ons. Geen eigen kamer dus bij huilen gaat hij tussen ons in want het alarm ligt anders wel heel dichtbij ;)
Ik vind het prima maar er zijn nachten dat hij dan gaat liggen muiten en het bij ons eindigen wordt steeds vaker en breekt op. Puck slaapt nooit door. Meerdere keren per nacht zijn we met hem bezig.
We vroegen ons opeens af vanaf wanneer hij dat besef kan hebben. Huilen is bij mama liggen.
The way you rock'n'roll
pi_103840440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef p_iglet het volgende:
Wat lijkt ie sprekend op Elin op de onderste foto :o
is ook 2 druppels water, alleen qua karakter een heel verschil :)
pi_103840478
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef Aventura het volgende:
Op die bovenste foto vind ik Lex een beetje een alientje :@ :D Hij is mooi opgeknapt!
ik vind het net een reptieltje :')

enne piglet, dat pakje wat ie aanheeft.. kidscase O+
pi_103842759
Haha ik zag het, de rode die joris heeft bevalt ook super.
pi_103843751
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103844077
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef MeNicole2 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus toch de placenta? :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 1 november 2011 @ 20:50:06 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103847943
sterkte MeNicole!

even zonder verder bij te lezen .. sinds vanmorgen probeert geert te praten :o en we hebben op zeker één keer een duidelijke mamam gehoord O+

Ik sta echt versteld. Jan was echt niet zó snel met "kletsen"
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103848525
Sterkte MeNicole!

En Vanyel, wat vervelend dat er nu allerlei allergische reacties opduiken zeg..
pi_103849612
Menicole beterschap en goed dat je aan de bel getrokken hebt.
pi_103849651
Sterkte MeNicole!

KD, wat een verschil! Echt nu krieltje eerst en nu ziet ie er echt lekker gezond uit! O+
Mooi dat verschil zo te zien O+
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:26:36 #190
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103849950
Balen MeNicole, lijkt me best eng. Hoe ist nu?

Ik vind Geert toch zó'n schatje! Echt heel leuk. Onze knul babbelt ook al heel wat af. Hij heeft nu naast de m ook de b ontdekt, mbebebebe is nu helemaal de bom. Ik merk dat hij probeert terug te praten. Een keer heb ik al een lach gehoord, die was tot nu toe geluidloos.
pi_103849976
Ik lees over slapen in bed, ik vraag me af hoe doen jullie dat? Ligt je baby hoger dan jij? Of ligt je baby ergens op? Ik wilde vorige week 's middags even rusten met J. naast me maar ik vond het een beetje eng... :D
pi_103851525
oh djmo wat schattig :D
hier hoor ik ook heel regelmatig heel gericht mama en papa en dada (dagdag) met de zwaaiwapper erbij. Maar ik wil er nog niet aan, mijn kind is nog een baby en baby's praten niet :6 dus ik zit lekker in ontkenning :+

Slapen in bed, ik lig om jongste heen gekruld, dus mijn benen opgetrokken en dan ligt ze zo in mijn kommetje zeg maar. Onder een eigen dekentje en ik heb het dus loeikoud want overal tochtkieren en gaten... maar oh het is zo knus, zo'n hoofdje wat zich dan nog even tegen je aan vleit O+

We zijn vandaag in het ziekenhuis geweest voor de zweetproef. Wat een gedoe weer.
Ze wilde eerst een been pakken want arm was niet groot/dik genoeg, toen toch maar de arm, toen weer been, toen het prik-opperhoofd erbij gesleept en afijn uiteindelijk toch maar op de arm. Mn arme prul reageerde helemaal paniekerig toen de verpleegster haar armpje vastpakte, het moest ook op dezelfde arm als waar ze eerst geprikt was. Arm ding, zo sneu, en dat moet dan ook nog es 15 minuten door dat mens vastgehouden worden ;(
ze waren lief voor dr hoor, daar niet van, maar het is zo sneu. Het heeft duidelijk toch wel een beetje een indruk achtergelaten die vorige keer prikken.
Nouja goed, uiteindelijk dat ding erop, ze trok het bandje heul stevig aan, toen na een minuut of wat dr armpje steeds blauwer werd heb k maar even gevraagd of dat hoort :') "ja het hoort goed strak te zitten hoor!" oh ok... maar t hoort niet af te sterven toch? "eh nee das niet de bedoeling nee... :@ " :D
Toen mochten de meisjes een uurtje los, heb ze maar meegenomen naar de kinderafdeling, daar hebben ze een flinke bult speelgoed. Liep de kinderarts nog tegen het lijf. Die riep gelijk heeey de zusjes! hoe is het? heel geinteresseerd enzo heel lief. Ze vroeg een beetje geschrokken of we op de spoedpoli waren. Was wel verbaasd ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze de meisjes zo off-spreekuur zou (her)kennen.

En eindgoed al goed, na een uur was er gelukkig net voldoende zweet verzameld en mocht ie af.
Over 2 weken de uitslag.
:)
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:54:58 #193
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103851827
Onze baby slaapt niet bij ons in bed. We hebben twee verschillende matrassen, dus hij kan niet tussen ons in (dat vind ik sowieso eng). Mijn helft is gewoon te klein, ik zou geen oog dicht doen, dan zou ik echt stokstijf blijven liggen uit angst bovenop hem te kopen liggen. Bovendien maakt Ventje best veel geluidjes, als hij wakker is maar ook als hij slaapt. Ik word er zelfs al wakker van als hij in zijn eigen kamertje ligt, dus laat staan als hij bij mij zou liggen. Na een paar weken, toen hij niet meer 's nachts kwam, verhuisde hij naar zijn eigen ledikantje in zijn eigen kamertje (waar ik zo in kan kijken vanuit waar ik lig). Vaak ligt hij na zijn ochtendvoeding nog wel lekker bij ons in bed. Afgelopen weekend hebben we zowel zaterdag als zondag lekker tot een uur of 11 met hem 'uitgeslapen'. Zo gezellig! Als hij wat ouder is, mag hij wat mij betreft gewoon lekker bij ons kruipen als hij dat wil. Ik kijk gewoon hoe het zich ontwikkelt. Beetje zoals het nu bij Miss Sly gaat.
pi_103851989
ohja ik moet er wel nog bijzeggen dat wij inmiddels een 1.80 breed bed hebben.
Jongste lag op een eigen matrasje tussen ons in in ons oude bed (140) maar dat was geen succes verhaal. Ik geloof dat B. en ik beide nog zo'n 50 cm hooguit over hadden om op te liggen. Weet je wel hoe breed mn rug is man pfff :{w da past nie jongûh
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:58:47 #195
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103852077
Hier ook een kommetje, kind in haar eigen slaapzak, zo blijft ze altijd warm en het voorkomt veel bewegen door het bed.

Als ze heel iniminie zijn vind ik het enger slapen dan nu. Sinds een week of drie kan ze zelf goed gaan liggen en haar hoofd altijd goed draaien en ze miept en schreeuwt meteen als er iets is.

@mignonne, ik word er haast verdrietig van, paniek bij je kleine, wat enorm zielig en wat zal je hart breken zo nu en dan als je dat ziet.
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:00:09 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103852184
Nicole; heel veel sterkte; heftig zeg!! :*

ahh Mignonne zo sneu voor je kleintje.. en kan me voorstellen dat ze toch wat angstig is geworden door het prikgebeuren de vorige keer :* .

liene slaap alleen soms smiddags een uurtje in mijn arm op bed, of smorgens snoozen we nog ff samen na de voeding. vind dat heel gezellig en knus; en geniet er echt van.. O+ maar als ik echt moet slapen lukt dat niet.. dus snachts geen mini in mijn bed..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:01:15 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103852250
Ons bed is volgens bij ook wel 180 cm, maar mijn man is nogal groot ook. Toen ventje net was geboren stuurde ik manlief vaak naar het logeerbed zodat ik lekker met ventje in het grote bed kon :P Maar uiteindelijk dus in zijn eigen bed, beter voor mijn nachtrust en huwelijk :P

Mignonne ik lees nu over je meisjes, wat een drama zeg. Hopelijk zijn de onderzoeken nu voorlopig even voorbij.
pi_103852264
mja dat is het ook juud, en deze test doet geen pijn, daar voel je helemaal niets van dus het was echt de herinnering zeg maar. Ze zat ook prima op schoot te keuvelen naar die verpleegster maar toen ze dat armpje pakte was t mis.

Ik weet niet of ik nou nog de foto had laten zien van een dag ná het prikken?

t is vandaag nog steeds niet weg :') ze hebben flink moeten wroeten.
pi_103852341
maar omdat ze ook heel vaak heel veel lacht, nog even deze twee. En dan ben ik weer klaar :P

pi_103852437
Wat duurde de test bij jullie lang zeg Mignonne, bij ons moesten we "maar" een half uurtje wachten om te kijken of er voldoende was. Wat sneu voor je meisje :* ik hoop heel erg op een goede uitslag

En Elin O+

Over samen slapen, de eerste paar weken heeft Jelle 's nachts op zijn buik op mijn buik geslapen. Daarna sliep hij eigenlijk altijd in z'n eigen bed, pas heeft hij eens bij ons geslapen toen hij niet lekker was en toen sliep hij in z'n slaapzak tussen ons in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')