+1quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb je vraag gemist. Wat voor gewenning?
Hier idem, en ik had in eerste instantie vooral de aanmaakvarianten van de diverse papsoorten, maar qua prijsverschil maakt het niet zo gek veel uit, zeker niet als je de variant hebt die met BV/KV aangemaakt moet worden en je daarvoor KV gebruikt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Deze hebben wij heel lang gegeven:
http://www.nestlebaby.com(...)ng=1697&num=10&pci=3
FOK!wet hè...quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
opeens heeft ze een boventand
Geen wonder dat ze een beetje moeilijk was dit weekend...
Ik weet niet wat voor gewenning je bedoelt, maar ik denk dat je door het gebruiken van vaste patronen wel heel snel gewenning krijgt, maar dat is volgens mij meer omdat hij het patroon leert herkennen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een antwoord op mijn vraag over wanneer er echt gewenning kan ontstaan bij een baby?
Ik doelde meer op gewenning als in 's nachts als ik huil mag ik bij papa en mama in bed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor gewenning je bedoelt, maar ik denk dat je door het gebruiken van vaste patronen wel heel snel gewenning krijgt, maar dat is volgens mij meer omdat hij het patroon leert herkennen.
Edit: Kwartet![]()
Je geeft haar toch ook groente en fruit? Dat fruit is nog wel zoeter dan die vanille.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met Simon gegaan?
Wickie hoe is het nu met jou?
Ean krijgt door haar laatste fles 3 scheppen rijstebloem nu had ik laatst het bewaarblik bijgevuld en dacht wat ruik ik toch? Had ik rijstebloem met vanille. Nu heb ik van heel veel mensen wat pakken gekregen omdat ze het zelf niet meer gebruikten. En dat blijkt dus allemaal vanille te zijn. Nu heb ik nog 5 pakken vanille in de kast staan zie ik. En ik wilde haar liever nog geen smaakjes geven. Ik denk dat ik nog wat pakken naturel haal en ze dan maar ga mengen.
Alleen groente nogquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je geeft haar toch ook groente en fruit? Dat fruit is nog wel zoeter dan die vanille.
Dat gaat eigenlijk heel goed. Het is ook nog geen hele lange tand..quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
FOK!wet hè...
Maar dat is mooi, hoe gaat dat met de BV? Houdt ze gelijk al rekening met die nieuwe tand (waar de tong niet overheen valt tijdens het drinken) of moet ze nog een beetje wennen?
Dat is een lastige, ik denk niet dat het veel kwaad kan dat hij bij papa en mama in bed mag als er echt wat is, als het alleen maar huilen om het huilen is dan kan ik me voorstellen dat het op een gegeven moment huilen om bij papa en mama in bed te mogen wordt, maar vanaf wanneer dat is? Geen idee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik doelde meer op gewenning als in 's nachts als ik huil mag ik bij papa en mama in bed.
Ai, das minder, en al die tijd heeft ze nooit last gehad als jij die dingen at?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat gaat eigenlijk heel goed. Het is ook nog geen hele lange tand..
Vanmiddag bleek dat Dottir allergisch is voor meer dan alleen pindakaas (daar kwamen we vorige week achter). Heel zielig kindje met een dikke kop met bultjes, HEEL VEEL SNOT en slijm en zielig huilen. Toen ik haar in die bui aanlegde, beet ze wel even. Dat was niet zo aangenaam.
Nu ligt ze in de doek tegen me aan te slapen en bij te komen
Niet dat me ooit is opgevallen. Maar het is wel een spuugkindje dat vrijwel geen dag voorbij gaat zonder een golf hier of daar en ze heeft ook altijd wel wat plekjes op haar huid (en krabt haar hoofdhuid aan gort).quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ai, das minder, en al die tijd heeft ze nooit last gehad als jij die dingen at?
Ik denk dat dat ook afhankelijk is van het kind. Ik weet ook dat er veel ouders zijn die het niet doen, vanwege de angst voor gewenning. Wij hebben er nooit een punt van gemaakt, maar dat is ook omdat we met z'n drieen in bed nog heel prima slapen. Senna gaat niet keten of vervelen, maar lekker slapen en we slapen dan dus alledrie gewoon lekker verder. Vanaf het begin (nou ja, eerste tijd niet natuurlijk, want veel te klein nog) heeft ze dus regelmatig bij ons in bed geslapen, maar ik merk nooit dat ze daar op uit is. Tegenwoordig slaapt ze steeds vaker de hele nacht in haar eigen bed zonder zelfs maar wakker te worden, maar bijvoorbeeld afgelopen nacht heeft ze bij ons geslapen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik doelde meer op gewenning als in 's nachts als ik huil mag ik bij papa en mama in bed.
is ook 2 druppels water, alleen qua karakter een heel verschilquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:18 schreef p_iglet het volgende:
Wat lijkt ie sprekend op Elin op de onderste foto
ik vind het net een reptieltjequote:Op dinsdag 1 november 2011 18:20 schreef Aventura het volgende:
Op die bovenste foto vind ik Lex een beetje een alientje![]()
Hij is mooi opgeknapt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Dus toch de placenta?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |