abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103880330
Cas drinkt ongeveer 5 flessen van 160 cc. De laatste week laat hij wat staan af en toe door zijn verkoudheid, hij heeft wat last met het slikken.
  woensdag 2 november 2011 @ 17:22:14 #252
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103881665
Pfft, ik ben op. Ik ben vandaag thuis, maar had nog wat dingen te doen voor werk. Tussendoor kwam een collega even langswippen, en ben ik bezig geweest met wat voorbereiding voor vanavond (eters). Uitgerekend vandaag had Ventje een drukke dag. Niet willen slapen, brabbelen, maar ook wel wat jengelen. Helemaal niet gewend van hem. Wat ook wel weer erg leuk hoor, ik heb bijvoorbeeld ondekt dat hij het Dikkie Dikboekje dat ik hem bijna dagelijks wel een keer voorlees herkent. Op de laatste pagina zit en spiegeltje geplakt. Dat vindt-ie fascinerend; hij brengt het steeds naar zijn mondje en kijkt er dan lekker scheel bij :D
pi_103882866
Barjte zit nu op 4 x 180.

Maar hij lijkt wat verstopt te zitten, dus ik zit na te denken over hoe we er even wat extra vocht in kunnen krijgen. Sowieso beginnen we voorzichtig met wat vast voedsel, vanmiddag is er een flink stuk geprakte peer ingegaan, dus ik moet nu echt maar gaan kijken waar dat er in een normale dag tussen kan...
pi_103883072
Ik kan de kindicol druppels van vsm aanbevelen voor moeizame/harde ontlasting, werkt goed! Seth is nu 13 weken en drinkt 5x200.
pi_103883175
O ja, en we hebben een vermaanddag.. Hij is alweer 5 maanden... O+
pi_103883526
ik een verweekdag!
5 weekjes

en ik heb mn eerste alcohol gehad..een kersenbonbon O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 2 november 2011 @ 19:10:39 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103886139
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef laiveneertiekje het volgende:
O ja, en we hebben een vermaanddag.. Hij is alweer 5 8maanden... O+
^^

dubbele mijlpaal hier vandaag dus. 8 maanden borstvoeding .. en Geert is uit zichzelf gaan staan in z'n bedje vandaag! ruim vier maanden eerder dan Jan uit m'n hoofd ...

* DJMO verder bij gaat lezen :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 2 november 2011 @ 21:51:37 #258
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_103895035
Ben hier niet veel meer. Lees af en toe nog wel mee, maar ga nu echt afscheid nemen.
Vandaag is Mikai al weer 1 jaar. Na een dramatische start heeft hij zich in een razend tempo ontwikkeld. En nu hij 1 is, loopt hij alsof het niets is, eet zelf z'n boterhammen (dat was wel moeilijk, de fijne motoriek kost wat meer moeite).
Heb voor de liefhebber een overzichtje gemaakt van het eerste jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het meelezen en meeleven.
Allemaal nog veel plezier hier en geniet van al de kleintjes!
  woensdag 2 november 2011 @ 22:55:22 #259
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103898790
Hobbesje, wat een heerlijk kereltje! Mooie foto's ook allemaal! Gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 3 november 2011 @ 00:07:25 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103902246
Hobbesje, wat een leuke fotospam O+
Gefeliciteerd met Mikai z'n eerste verjaardag *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103905455
Hobbesje, wat een leuke foto's! Gefeliciteerd met je mannetje..
pi_103905489
Hobbesje gefeliciteerd met Mikai

Wij hebben ook een mijlpaal. Ik werd om 07:00 gebeld zat net in de auto dat Ean van rug naar buik is gerold *O*
  donderdag 3 november 2011 @ 08:31:06 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103905925
Wat een snoepje, Hobbesje. F_R, dat is een mijlpaal ja! Wat goed!
  donderdag 3 november 2011 @ 08:37:54 #264
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103906007
Vraagje: wat doen of deden jullie met je baby van tussen 3 en 4 maanden? Ventje heeft nu echt een dag-nachtritme en is overdag steeds langer wakker. Wat zijn leuke dingen om te doen na het voeden? Wat we nu doen: liedje zingen, boekje lezen, beetje op knie wippen, rondje door het huis lopen op de arm, eventjes op kleed op de buik...daarna leg ik hem vaak in de box of wipper, waar hij zich vermaakt met de babygym. Vooral de dingen die ik met hem doe vind ik nu wat saai, ik zoek inspiratie! Ben sws van plan een cd met liedjes te kopen want mijn repertoire is bedroevend :') Verdere tips zijn welkom!
pi_103906029
Hobbesje gefeliciteerd met Mikai *O*

*O* voor Ean!!

Hier gaan de nachten momenteel wisselend. Maar ze heeft vannacht tot half 5 in haar eigen bed geslapen!! Sinds we zeg maar accepteren dat bij ons in bed ook wel okee is besluit mevrouw gewoon om lekker in haar eigenbedje te slapen! Nu nog even leren dat half 5 eigenlijk te vroeg is om al te willen spelen en dan komen we er. Ik zie het zelf gelukkig allemaal wel weer wat optimistischer in. Volgende week lekker een weekje weg, hopelijk mogen we van de meiden dan ook een beetje bijslapen ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103906073
Even lekker buiten lopen, Aventura? Wij doen dezelfde activiteiten eigenlijk met Cas.
Hoor nu net dat hij wakker is dus ga hem even verschonen, wassen en aankleden. Dan mag meneer even spelen in de box terwijl ik even beneden wat sop door het huis ga gooien _O- .Vanmiddag ga ik met een vriendin een wandeling maken, Cas lekker in de wandelwagen O+

*O* voor EAN
*O* voor de nacht van MP
pi_103906079
Hobbesje O+
En Ean, wat een geweldige mijlpaal, om heel trots op te zijn O+

Fijn dat je het optimistischer inziet MP!

Hier aan het klaarmaken voor onze eerste officiele CB afspraak om 10 uur! Spannend! :D
  donderdag 3 november 2011 @ 08:54:20 #268
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103906241
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:37 schreef Aventura het volgende:
Vraagje: wat doen of deden jullie met je baby van tussen 3 en 4 maanden? Ventje heeft nu echt een dag-nachtritme en is overdag steeds langer wakker. Wat zijn leuke dingen om te doen na het voeden? Wat we nu doen: liedje zingen, boekje lezen, beetje op knie wippen, rondje door het huis lopen op de arm, eventjes op kleed op de buik...daarna leg ik hem vaak in de box of wipper, waar hij zich vermaakt met de babygym. Vooral de dingen die ik met hem doe vind ik nu wat saai, ik zoek inspiratie! Ben sws van plan een cd met liedjes te kopen want mijn repertoire is bedroevend :') Verdere tips zijn welkom!
Een rondje wandelen buiten in de drager/doek was en is hier ook favo! Ook in de kinderwagen met de kap omlaag is leuk.
Verder vind ik dat je al veel doet, voorlezen doe ik nog niet eens, dat is wel eens een idee om te gaan doen overdag.
Ik klets met Lientje, zing liedjes voor haar en ze ligt als ze waker is ook gerust al een drie kwartier in de box te spelen, zo nu en dan geef ik haar dan haar speen of ik zet eens een muziekje aan.
Al kan Lientje nu zelf naar speelgoed grijpen en zich op haar zij draaien, dat maakt dat ze ook veel langer speelt.

En ik ga binnenkort eens met haar zwemmen, dat lijkt me ook een leuke besteding van mijn vrije tijd met haar.
pi_103906416
Zwemmen was hier een grote hit! Geweldig al dat water O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 november 2011 @ 11:16:17 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103909244
ean ^O^

Wij zijn weer terug van het cb. prima stats, heeft alles gedemonstreerd wat hij kan, en we mogen de 9 maanden afspraak overslaan :D

in grafiekvorm:

Ik kreeg alleen commentaar dat ze het aantal voedingen (7 x bv per etmaal) nogal veel vond en moest zien terug te brengen. Ik heb dat advies vriendelijk afgewimpeld. Als ik zelf dorst heb drink ik ook, en dat is echt niet maar 7x keer per dag :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 3 november 2011 @ 12:04:36 #271
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103910617
Buiten wandelen doe ik natuurlijk ook - al is dat niet zijn favoriet. Hij houdt niet van dikke winterjassen heb ik ontdekt, en de bak wordt ook al iets te klein. Ik heb een Bondolino, maar die vindt-ie maar 10 minuten fijn en dan wil-ie eruit. Ik heb het idee dat hij zijn voetjes buitenboord wil, dat ga ik eens proberen. Juud, voorlezen is hier een hit; ik heb een dik kartonnen Dikkie Dikboekje met een spiegeltje erin. Zodra ik het boekje tevoorschijn haal worden zijn oogjes al groot! Vervolgens pakt-ie het boekje aan zijkanten vast, terwijl ik de pagina's omsla. Hij herkent het al echt! Bij de laatste pagina (met het spiegeltje erin) aangekomen gaat-ie enorm loensen en kwijlen, brengt-ie het boekje naar mijn mond en gaat hij eraan likken _O-

Mijn man gaat trowuens binnekort ook met hem zwemmen. Ik merk sws. dat hij zich prettig voelt zonder kleertjes of met alleen een luiertje aan. Hij is dan veel vrijer in zijn bewegingen, natuurlijk.
Hoe doe je dat eigenlijk in het zwembad mbt. ongelukjes? Er zijn geloof ik zwemluiertjes, maar zijn die er ook zo klein?
  donderdag 3 november 2011 @ 12:07:39 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103910713
quote:
12s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:16 schreef DJMO het volgende:
ean ^O^

Wij zijn weer terug van het cb. prima stats, heeft alles gedemonstreerd wat hij kan, en we mogen de 9 maanden afspraak overslaan :D

in grafiekvorm:
[ afbeelding ]

Ik kreeg alleen commentaar dat ze het aantal voedingen (7 x bv per etmaal) nogal veel vond en moest zien terug te brengen. Ik heb dat advies vriendelijk afgewimpeld. Als ik zelf dorst heb drink ik ook, en dat is echt niet maar 7x keer per dag :')
Geert gaat als een speer geloof ik he! En wat een gezeur over het aantal voedingen. Voor wie zou dat een probleem moeten zijn, als jij het zelf niet erg vindt en je kleine er goed op groeit?
pi_103911213
Wij hebben zwemluiers maar die houden alleen (dikke) poep tegen. Plas gaat er gewoon doorheen. Goed douchen daarna
pi_103911447
-O- Ik ben een vergiet! Dacht morgen een afspraak te hebben op het cb.. Bleek het vandaag te zijn! Nu word ik vanmiddag terug gebeld of er weer plaats is, waarschijnlijk pas 17 november of tijdens het inloopspreekuur. Ik baal zo van mijzelf! Nu is hij te laat met de 2e reeks prikjes... -O- -O- -O-
pi_103911550
Ow Cynthiaa dat is balen maar overkomt de besten hoor!! Gooi het nog maar lekker op de hormonen ;) (wel balen van die prikjes, maar volgens mij geen ramp.)

Wij gebruiken ook zwemluiers als we gaan zwemmen, die houden inderdaad alleen de poep tegen en niet de plas, dus niet denken slim te zijn en ze thuis al aan te trekken :P

Geert mooi lijntje!!

ik denk dat er tandjes aankomen bij Saar, ze had em toch een rode billen en dat terwijl ik echt heel snel was met verschonen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103916465
Mooie stats Geert! ^O^

Hier ook naar het CB geweest, en mannetje doet het goed! Nu precies 4 weken oud en is van 3100 gram en 47cm bij geboorte naar 3515 gram en 51 cm gegaan! :D Vorige week woog hij 3340 gram, dus dat betekent dat ie het goed heeft gedaan aan de borst deze week! :D Ik ben trots!

De CB arts zag wel een assymetrisch bilplooitje, maar zijn heupjes zijn verder soepel en goed beweeglijk dus ze vond dat geen zorgelijk signaal voor nu. Ze houden het wel in de gaten. Iemand ervaring hiermee?

[ Bericht 1% gewijzigd door Jipster op 03-11-2011 15:38:58 ]
  donderdag 3 november 2011 @ 15:37:05 #277
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103916823
@Jipster *O* goed gedaan! Je had het dus goed, zei ik toch, je kan het prima zelf zien. ;)

@Cyntiaa, dat kan helemaal geen kwaad hoor, prikjes iets later, alleen is je volgende bezoek ook weer 4 weken na de prikjes, dus dan schuift dat allemaal een beetje op.
Mijn mupke kreeg met 2,5 maand, 3,5 maand en 4,5 maand haar prikjes.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 november 2011 @ 15:41:10 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103916957
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:25 schreef Jipster het volgende:
Mooie stats Geert! ^O^

Hier ook naar het CB geweest, en mannetje doet het goed! Nu precies 4 weken oud en is van 3100 gram en 47cm bij geboorte naar 3515 gram en 51 cm gegaan! :D Vorige week woog hij 3340 gram, dus dat betekent dat ie het goed heeft gedaan aan de borst deze week! :D Ik ben trots!

De CB arts zag wel een assymetrisch bilplooitje, maar zijn heupjes zijn verder soepel en goed beweeglijk dus ze vond dat geen zorgelijk signaal voor nu. Ze houden het wel in de gaten. Iemand ervaring hiermee?
Jan had een tweede bilplooi. Enige was dat je het even goed moet schoonhouden en er kan (uit voorzorg) een echo worden gemaakt van de heupjes, dat gebeurde bij Jan. Er was niets aan de hand. ;)

pi_103917209
@jipster; ook Evie had een extra plooi; na langdurige stuitligging. Ook hier uit voorzorg een echo gemaakt; maar bleek ook allemaal goed te zijn gelukkig!
Fijn dat je mannetje zo goed is gegroeit! super!!

Geert ook al zo;n fantastische curve!! netjes!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 november 2011 @ 15:53:22 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103917391
even ego post tussendoor (ik lees straks verder bij ;) )

Jan heeft een koekje. Ik zeg, dat is niet lief om zo voor Geert te gaan zitten he? En stuurde hem naar de bank. Komt hij weer terug, En Geert, gefixeerd op dat koekje, probeert zo snel hij kan bij Jan te komen om het uit z'n handen te trekken. Je zag echt die blik zo van: HIERRRRR met dat eten, dat wil ik ooohoook!" _O-

pi_103917939
Zo, terug van het cb. Kon ingepland worden tussendoor :)
Prikjes gehaald, huilen.. Flesje en nu ligt hij lekker in bed. Mag niet ingebakerd dus even zien wat de avond brengt ;)

stats :

http://casdiender.toddler.nl/growth
pi_103918418
Fijn Cynthiaa! En mooie stats!

Jipster, Eva moet volgende week voor een echo, want ook zij heeft een ongelijke bilplooi én haar rechterbeen is langer. Ik maak me er niet veel zorgen over want ze gebruikt beide benen goed, maar vind het toch wel een beetje spannend.
pi_103918651
Fijn Cynthiaa, en hij gaat goed zo te zien!

Jipster, Bartje heeft wel een echo van zijn heupjes gehad omdat het in de familie van mijn vriend voorkomt, maar het was gelukkig allemaal ok.

Ik had Bartje vanmorgen een flink stuk peer meegegeven naar de gastouder. Aangezien ik er vroeg was heb ik het nog zelf aan hem gegeven, maar hij hapte het zo weg! Hij werd helemaal wild zodra het lepeltje in zicht kwam... Maf kind.. Ik had een hoop vieze gezichten en een enorme knoeiboel verwacht..
  donderdag 3 november 2011 @ 16:56:03 #284
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103919525
Lientje heeft gisteren prikjes gehad, deze keer wel verhoging en koorts, heb haar niets gegeven want ze leek geen last te hebben.
Vandaag heeft ze een slaapdagje om bij te komen zo lijk het....
07.00 wakker en eten
08.45 naar bed (buiten in de kinderwagen)
11.40 wakker
12.30 eten
13.30 slapen
16.00 wakker en eten

En telkens haar broek vol poepen, al 3 keer vandaag, ik vind het een heftige reactie vergeleken met de vorige keer.
  donderdag 3 november 2011 @ 17:35:35 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103920909
M'n kleine magere menneke is helemaal naar gemiddeld gegroeid *O*

Stats zijn klikbaar en BV.com stats staan in het BV-topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 november 2011 @ 18:54:54 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103923599
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:11 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, terug van het cb. Kon ingepland worden tussendoor :)
Prikjes gehaald, huilen.. Flesje en nu ligt hij lekker in bed. Mag niet ingebakerd dus even zien wat de avond brengt ;)

stats :

http://casdiender.toddler.nl/growth
He dat is ook toevallig, ons ventje ook voor de tweede keer. Even gebruld, maar ligt alweer een paar uur in bed. Flesje tussendoor gegeven, ging er prima in. De arts zag verder geen bijzonderheden en hij was weer goed gegroeid. Baker jij nog in joh? Hoef ik bij ventje niet meer te proberen, ik doe het al sinds week 9 meer ofzo. Hij is nu zo sterk, dat lukt niet meer.
pi_103928129
Puck hebben wij tot zeven maanden ingebakerd zelfs.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 3 november 2011 @ 20:24:07 #288
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103928645
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:56 schreef Juud79 het volgende:
Lientje heeft gisteren prikjes gehad, deze keer wel verhoging en koorts, heb haar niets gegeven want ze leek geen last te hebben.
Vandaag heeft ze een slaapdagje om bij te komen zo lijk het....
07.00 wakker en eten
08.45 naar bed (buiten in de kinderwagen)
11.40 wakker
12.30 eten
13.30 slapen
16.00 wakker en eten

En telkens haar broek vol poepen, al 3 keer vandaag, ik vind het een heftige reactie vergeleken met de vorige keer.
Klinkt wel beetje hetzelfde als de reactie bij Olivia, ook alleen na de derde serie prikken, dag erna weer alles als gewoonlijk. Hoewel het ook 2 keer poepen kan zijn geweest, maar sowieso heul veel slapen! :Y Fijn dat het wel weer goed ging met je kleine stoere en prachtige stats!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 3 november 2011 @ 20:39:25 #289
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103929665
Ah, wat een heerlijk dagje vandaag! :)
Madam was een beetje onrustig weer toen ik thuiskwam, dus heb ik haar in de draagdoek gedaan (was voor het eerst dat ik dat binnen deed). Dat ging super! Even gestofzuigd, eten voorbereid. Toen ik het eten ging snijden ging ze even bij papa zitten, is ze in slaap gevallen op schoot :z

Met het avondeten had ik een brutale bui, en heb ik gewoon de wipstoel op de eettafel gezet :P
Ik kan mij niet herinneren dat wij zo makkelijk hebben kunnen avondeten met Larissa erbij, gezellig met z'n drietjes :) Zij een hapje appelpuree, ik een hap hutspot hehehe ;)

Daarna slaapzakje aan, even lurken aan de borst en zonder problemen in haar bedje gelegd. Supervrolijk was ze :)

Ze heeft mijn dag helemaal goedgemaakt, vanmorgen was ik erg down, maar nu ben ik helemaal happy :)

Cyntiaa, ik heb dit ook de vorige keer gehad, was er van overtuigd dat we om 2 uur een afspraak hadden, was het kwart voor 2 :@

Super zeg F_R! Mijn dame kan nog steeds niet buikrollen. Ik geloof ook niet dat ze dit ooit gaat doen eigenlijk :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_103929759
Ik heb juist het idee dat ean laat is. Nou ja niet echt laat maar als ik haar vergelijk met even oude kindjes wat ik eigenlijk niet moet doen heb ik het idee dat ze maar bar weinig doet.
pi_103929978
Moet je niet doen!! o|O Heb je een tijdje geleden zelf nog gezegd.
Eva en Ean zijn even oud, maar die moet je ook niet vergelijken, want eigenlijk is Ean 6 weken jonger en Eva heeft haar turbo aanstaan met alles geloof ik. Pfff die is op d'r 10e volwassen als ze zo doorgaat }:| :X
pi_103930142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef danic het volgende:
Moet je niet doen!! o|O Heb je een tijdje geleden zelf nog gezegd.
Eva en Ean zijn even oud, maar die moet je ook niet vergelijken, want eigenlijk is Ean 6 weken jonger en Eva heeft haar turbo aanstaan met alles geloof ik. Pfff die is op d'r 10e volwassen als ze zo doorgaat }:| :X
Ik weet het en echt ean doet het super.
Ik heb wel het idee dat ze gewicht mist voor bepaalde dingen. Maar goed dat denk ik maar of het echt zo is weet ik niet.
pi_103930742
Nee hoor dat geloof ik niet. Ze heeft hele mooie stats, dus volgens mij is ze niet zwakjes of heeft ze ondergewicht.
pi_103930965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:52 schreef danic het volgende:
Nee hoor dat geloof ik niet. Ze heeft hele mooie stats, dus volgens mij is ze niet zwakjes of heeft ze ondergewicht.
Ze heeft geen ondergewicht maar ze heeft ook niks bij te zetten.
Ze wil heel graag maar heeft de kracht niet. Ze wil heel graag omhoog en als je haar in je armen hebt liggen kan ze een paar keer omhoog komen. Maar alleen als ze echt goed wakker is en maar max 2x.
pi_103931114
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:52 schreef danic het volgende:
Dat kun je toch aan stats niet aflezen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103931953
Kracht niet dat ben ik met je eens Vanyel.
Maar mijn redenatie was meer dat als ze ondergewicht had, ze waarschijnlijk ook zwakker zou zijn. Maar omdat dat niet het geval is bij Ean, dacht ik dat het daaraan niet zou kunnen liggen.
Het kan natuurlijk wel een kwestie van spierkracht zijn.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 november 2011 @ 22:30:52 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103937251
f_r: er zijn snelle kindjes, er zijn langzame kindjes, en er zijn gemiddelde kindjes. punt is dat je op hun achttiende (als het goed is ;) ) echt niet meer hoeft te verschonen of hoeft te voeren. Elk kindje doet dingen op zijn of haar eigen tijd; wellicht heeft ean gewoon de behoefte om nu nog even klein te blijven, zich te koesteren in jullie liefde, voor ze vol nieuwsgierigheid de grote boze wereld echt gaat verkennen en ontdekken :*

Als je je zorgen maakt over haar spierkracht, zou je het altijd even aan je kinderfysio (die had je toch?) kunnen vragen. Zij kunnen je evt ook wat tips geven om de armen etc sterker te maken.

pi_103937939
Ik heb eindelijk de foto's van mijn telefoon op de computer gezet.
Dus hierbij even een voorproefje op de 6-maanden fotospam van volgende week:

donderdag 3 november 2011 @ 23:11:37 #299
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103940116
Oh wow Danic, wat een meidje al ineens! O+ Cute...
pi_103940256
FR, ik heb het even nagezocht.
Zitten - 6 maanden: Mette was een snelle zitter. Met 6 maanden zat ze steady los. Niet zelf gaan zitten maar als je haar neerzette bleef ze gerust een tijd zitten, vond ze ook heerlijk.
Rollen - 7 maanden: Ja een late roller
Tijgeren - 9 maanden: toen kon ze ook zelfstandig gaan zitten
Optrekken - 10 maanden
Actief kruipen - 10 maanden
langs dingen lopen - 10,5 maand: Vanaf toen ging het lopen langs dingen en achter alles wat ze kon duwen. Het heeft geduurd lang geduurd voordat ze los ging lopen, dat deed ze pas toen ze een jaar en 4 maanden was. Dat is bijna een half jaar later.
Mette is een licht gewichtje, die zit tegen de onderste lijn aan in de groeicurve.

Oftewel, late lichamelijke ontwikkeling, daarna gewoon gemiddeld. Maar een heel erg verfijnde motoriek. En nu met praten ook weer aan de late kant. Maar zoals DJMO zegt, ze ontwikkelen zich allemaal op hun eigen manier.
Bespreek je zorgen en vragen met het CB, ze kunnen er dan even naar kijken :)

Danic wat een schoonheid O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')