Dat dusquote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Dat dus
behalve als ze snachts meer dan 6 uur ertussen laten en niet goed op gewicht zijn toch?
wow 5*150..dat is echt veel!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias is nu 1,5 maand zeg maar en die drinkt nu 5x150. En heel soms als ie heel moe is en de slaap niet kan vatten dan krijgt ie nog tussendoor een kleintje van 90 !!
Vind je dat veel? Ik vind het nog wel meevallen. Alle flessen gaan ook niet leeg hoor.quote:
^^quote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef laiveneertiekje het volgende:
O ja, en we hebben een vermaanddag.. Hij is alweer 5 8maanden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het meelezen en meeleven.
Allemaal nog veel plezier hier en geniet van al de kleintjes!
Een rondje wandelen buiten in de drager/doek was en is hier ook favo! Ook in de kinderwagen met de kap omlaag is leuk.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:37 schreef Aventura het volgende:
Vraagje: wat doen of deden jullie met je baby van tussen 3 en 4 maanden? Ventje heeft nu echt een dag-nachtritme en is overdag steeds langer wakker. Wat zijn leuke dingen om te doen na het voeden? Wat we nu doen: liedje zingen, boekje lezen, beetje op knie wippen, rondje door het huis lopen op de arm, eventjes op kleed op de buik...daarna leg ik hem vaak in de box of wipper, waar hij zich vermaakt met de babygym. Vooral de dingen die ik met hem doe vind ik nu wat saai, ik zoek inspiratie! Ben sws van plan een cd met liedjes te kopen want mijn repertoire is bedroevendVerdere tips zijn welkom!
Geert gaat als een speer geloof ik he! En wat een gezeur over het aantal voedingen. Voor wie zou dat een probleem moeten zijn, als jij het zelf niet erg vindt en je kleine er goed op groeit?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:16 schreef DJMO het volgende:
ean
Wij zijn weer terug van het cb. prima stats, heeft alles gedemonstreerd wat hij kan, en we mogen de 9 maanden afspraak overslaan![]()
in grafiekvorm:
[ afbeelding ]
Ik kreeg alleen commentaar dat ze het aantal voedingen (7 x bv per etmaal) nogal veel vond en moest zien terug te brengen. Ik heb dat advies vriendelijk afgewimpeld. Als ik zelf dorst heb drink ik ook, en dat is echt niet maar 7x keer per dag
Jan had een tweede bilplooi. Enige was dat je het even goed moet schoonhouden en er kan (uit voorzorg) een echo worden gemaakt van de heupjes, dat gebeurde bij Jan. Er was niets aan de hand.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:25 schreef Jipster het volgende:
Mooie stats Geert!![]()
Hier ook naar het CB geweest, en mannetje doet het goed! Nu precies 4 weken oud en is van 3100 gram en 47cm bij geboorte naar 3515 gram en 51 cm gegaan!Vorige week woog hij 3340 gram, dus dat betekent dat ie het goed heeft gedaan aan de borst deze week!
Ik ben trots!
De CB arts zag wel een assymetrisch bilplooitje, maar zijn heupjes zijn verder soepel en goed beweeglijk dus ze vond dat geen zorgelijk signaal voor nu. Ze houden het wel in de gaten. Iemand ervaring hiermee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |