abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103917939
Zo, terug van het cb. Kon ingepland worden tussendoor :)
Prikjes gehaald, huilen.. Flesje en nu ligt hij lekker in bed. Mag niet ingebakerd dus even zien wat de avond brengt ;)

stats :

http://casdiender.toddler.nl/growth
pi_103918418
Fijn Cynthiaa! En mooie stats!

Jipster, Eva moet volgende week voor een echo, want ook zij heeft een ongelijke bilplooi én haar rechterbeen is langer. Ik maak me er niet veel zorgen over want ze gebruikt beide benen goed, maar vind het toch wel een beetje spannend.
pi_103918651
Fijn Cynthiaa, en hij gaat goed zo te zien!

Jipster, Bartje heeft wel een echo van zijn heupjes gehad omdat het in de familie van mijn vriend voorkomt, maar het was gelukkig allemaal ok.

Ik had Bartje vanmorgen een flink stuk peer meegegeven naar de gastouder. Aangezien ik er vroeg was heb ik het nog zelf aan hem gegeven, maar hij hapte het zo weg! Hij werd helemaal wild zodra het lepeltje in zicht kwam... Maf kind.. Ik had een hoop vieze gezichten en een enorme knoeiboel verwacht..
  donderdag 3 november 2011 @ 16:56:03 #284
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103919525
Lientje heeft gisteren prikjes gehad, deze keer wel verhoging en koorts, heb haar niets gegeven want ze leek geen last te hebben.
Vandaag heeft ze een slaapdagje om bij te komen zo lijk het....
07.00 wakker en eten
08.45 naar bed (buiten in de kinderwagen)
11.40 wakker
12.30 eten
13.30 slapen
16.00 wakker en eten

En telkens haar broek vol poepen, al 3 keer vandaag, ik vind het een heftige reactie vergeleken met de vorige keer.
  donderdag 3 november 2011 @ 17:35:35 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103920909
M'n kleine magere menneke is helemaal naar gemiddeld gegroeid *O*

Stats zijn klikbaar en BV.com stats staan in het BV-topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 november 2011 @ 18:54:54 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103923599
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:11 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, terug van het cb. Kon ingepland worden tussendoor :)
Prikjes gehaald, huilen.. Flesje en nu ligt hij lekker in bed. Mag niet ingebakerd dus even zien wat de avond brengt ;)

stats :

http://casdiender.toddler.nl/growth
He dat is ook toevallig, ons ventje ook voor de tweede keer. Even gebruld, maar ligt alweer een paar uur in bed. Flesje tussendoor gegeven, ging er prima in. De arts zag verder geen bijzonderheden en hij was weer goed gegroeid. Baker jij nog in joh? Hoef ik bij ventje niet meer te proberen, ik doe het al sinds week 9 meer ofzo. Hij is nu zo sterk, dat lukt niet meer.
pi_103928129
Puck hebben wij tot zeven maanden ingebakerd zelfs.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 3 november 2011 @ 20:24:07 #288
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103928645
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:56 schreef Juud79 het volgende:
Lientje heeft gisteren prikjes gehad, deze keer wel verhoging en koorts, heb haar niets gegeven want ze leek geen last te hebben.
Vandaag heeft ze een slaapdagje om bij te komen zo lijk het....
07.00 wakker en eten
08.45 naar bed (buiten in de kinderwagen)
11.40 wakker
12.30 eten
13.30 slapen
16.00 wakker en eten

En telkens haar broek vol poepen, al 3 keer vandaag, ik vind het een heftige reactie vergeleken met de vorige keer.
Klinkt wel beetje hetzelfde als de reactie bij Olivia, ook alleen na de derde serie prikken, dag erna weer alles als gewoonlijk. Hoewel het ook 2 keer poepen kan zijn geweest, maar sowieso heul veel slapen! :Y Fijn dat het wel weer goed ging met je kleine stoere en prachtige stats!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 3 november 2011 @ 20:39:25 #289
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103929665
Ah, wat een heerlijk dagje vandaag! :)
Madam was een beetje onrustig weer toen ik thuiskwam, dus heb ik haar in de draagdoek gedaan (was voor het eerst dat ik dat binnen deed). Dat ging super! Even gestofzuigd, eten voorbereid. Toen ik het eten ging snijden ging ze even bij papa zitten, is ze in slaap gevallen op schoot :z

Met het avondeten had ik een brutale bui, en heb ik gewoon de wipstoel op de eettafel gezet :P
Ik kan mij niet herinneren dat wij zo makkelijk hebben kunnen avondeten met Larissa erbij, gezellig met z'n drietjes :) Zij een hapje appelpuree, ik een hap hutspot hehehe ;)

Daarna slaapzakje aan, even lurken aan de borst en zonder problemen in haar bedje gelegd. Supervrolijk was ze :)

Ze heeft mijn dag helemaal goedgemaakt, vanmorgen was ik erg down, maar nu ben ik helemaal happy :)

Cyntiaa, ik heb dit ook de vorige keer gehad, was er van overtuigd dat we om 2 uur een afspraak hadden, was het kwart voor 2 :@

Super zeg F_R! Mijn dame kan nog steeds niet buikrollen. Ik geloof ook niet dat ze dit ooit gaat doen eigenlijk :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_103929759
Ik heb juist het idee dat ean laat is. Nou ja niet echt laat maar als ik haar vergelijk met even oude kindjes wat ik eigenlijk niet moet doen heb ik het idee dat ze maar bar weinig doet.
pi_103929978
Moet je niet doen!! o|O Heb je een tijdje geleden zelf nog gezegd.
Eva en Ean zijn even oud, maar die moet je ook niet vergelijken, want eigenlijk is Ean 6 weken jonger en Eva heeft haar turbo aanstaan met alles geloof ik. Pfff die is op d'r 10e volwassen als ze zo doorgaat }:| :X
pi_103930142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef danic het volgende:
Moet je niet doen!! o|O Heb je een tijdje geleden zelf nog gezegd.
Eva en Ean zijn even oud, maar die moet je ook niet vergelijken, want eigenlijk is Ean 6 weken jonger en Eva heeft haar turbo aanstaan met alles geloof ik. Pfff die is op d'r 10e volwassen als ze zo doorgaat }:| :X
Ik weet het en echt ean doet het super.
Ik heb wel het idee dat ze gewicht mist voor bepaalde dingen. Maar goed dat denk ik maar of het echt zo is weet ik niet.
pi_103930742
Nee hoor dat geloof ik niet. Ze heeft hele mooie stats, dus volgens mij is ze niet zwakjes of heeft ze ondergewicht.
pi_103930965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:52 schreef danic het volgende:
Nee hoor dat geloof ik niet. Ze heeft hele mooie stats, dus volgens mij is ze niet zwakjes of heeft ze ondergewicht.
Ze heeft geen ondergewicht maar ze heeft ook niks bij te zetten.
Ze wil heel graag maar heeft de kracht niet. Ze wil heel graag omhoog en als je haar in je armen hebt liggen kan ze een paar keer omhoog komen. Maar alleen als ze echt goed wakker is en maar max 2x.
pi_103931114
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:52 schreef danic het volgende:
Dat kun je toch aan stats niet aflezen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103931953
Kracht niet dat ben ik met je eens Vanyel.
Maar mijn redenatie was meer dat als ze ondergewicht had, ze waarschijnlijk ook zwakker zou zijn. Maar omdat dat niet het geval is bij Ean, dacht ik dat het daaraan niet zou kunnen liggen.
Het kan natuurlijk wel een kwestie van spierkracht zijn.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 november 2011 @ 22:30:52 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103937251
f_r: er zijn snelle kindjes, er zijn langzame kindjes, en er zijn gemiddelde kindjes. punt is dat je op hun achttiende (als het goed is ;) ) echt niet meer hoeft te verschonen of hoeft te voeren. Elk kindje doet dingen op zijn of haar eigen tijd; wellicht heeft ean gewoon de behoefte om nu nog even klein te blijven, zich te koesteren in jullie liefde, voor ze vol nieuwsgierigheid de grote boze wereld echt gaat verkennen en ontdekken :*

Als je je zorgen maakt over haar spierkracht, zou je het altijd even aan je kinderfysio (die had je toch?) kunnen vragen. Zij kunnen je evt ook wat tips geven om de armen etc sterker te maken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103937939
Ik heb eindelijk de foto's van mijn telefoon op de computer gezet.
Dus hierbij even een voorproefje op de 6-maanden fotospam van volgende week:

donderdag 3 november 2011 @ 23:11:37 #299
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103940116
Oh wow Danic, wat een meidje al ineens! O+ Cute...
pi_103940256
FR, ik heb het even nagezocht.
Zitten - 6 maanden: Mette was een snelle zitter. Met 6 maanden zat ze steady los. Niet zelf gaan zitten maar als je haar neerzette bleef ze gerust een tijd zitten, vond ze ook heerlijk.
Rollen - 7 maanden: Ja een late roller
Tijgeren - 9 maanden: toen kon ze ook zelfstandig gaan zitten
Optrekken - 10 maanden
Actief kruipen - 10 maanden
langs dingen lopen - 10,5 maand: Vanaf toen ging het lopen langs dingen en achter alles wat ze kon duwen. Het heeft geduurd lang geduurd voordat ze los ging lopen, dat deed ze pas toen ze een jaar en 4 maanden was. Dat is bijna een half jaar later.
Mette is een licht gewichtje, die zit tegen de onderste lijn aan in de groeicurve.

Oftewel, late lichamelijke ontwikkeling, daarna gewoon gemiddeld. Maar een heel erg verfijnde motoriek. En nu met praten ook weer aan de late kant. Maar zoals DJMO zegt, ze ontwikkelen zich allemaal op hun eigen manier.
Bespreek je zorgen en vragen met het CB, ze kunnen er dan even naar kijken :)

Danic wat een schoonheid O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103940458
Naar de huisarts geweest voor Dottirs reactie op de pindakaas en tomaat. Hij vond het matig. Niet licht, maar ook niet ernstig. Verwijzing voor een dietist/voedingsdeskundige meegekregen.

Nu heeft de Mrs. dienst en is de hele avond al aan het werk. Dottir wordt om 10 uur wakker, ik geef haar een papfles, poets haar tanden. Terug in bed blijf ik haar horen. Heeft ze weer uitslag op haar gezicht (maar geen zwelling). Neus verstopt, doorlekluier, ontevreden kindje. Dan denk ik toch even dat ik het me verbeeld omdat ik verwacht dat er iets is. Kan me zo slecht voorstellen dat het nu allemaal ineens overgevoeligheid is.

'Gelukkig' heeft ze ook een temp van 37,9, dus er is in elk geval iets aan de hand. Nu lig ik dus gezellig met Dottir in bed te spelen ipv allebei in ons eigen bed te slapen...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')