Niet eens heel slecht ? Vergeleken met een DVD menu misschien niet nee... Iemand die gameplay verwacht daar en tegen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind de SP niet eens heel slecht. Ben erg onder de indruk van dat level in Parijs. Zoveel details. Waaronder een moment waarbij je de zon in de verte op een raam ziet schijnen, waarbij je dus dat weergekaatste licht ziet. Erg mooi gedaan
scheelt hier 20 frames met een 6950...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:50 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Echt? Nergens last van, loopt net zo vloeiend...
Kan ook niet aan, volgens mij kan je alleen voicechatten met de party die je maakt op battlelogquote:
Helaas wel ja, zat onderin een gebouw en de bovenste helft werd kapot geschoten (Tehran Highway)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:05 schreef andreas612 het volgende:
Is er al iemand gekilled door neerstortend puin?![]()
En ik vind eigenlijk dat we binnenkort op de fokserver moeten proberen om die toren in caspian border om te halen
Dice zegt wel meer..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dice heeft het destijds bevestigd dat dat ook in multiplayer kan
Dit probleem is eindelijk opgelost!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Xu het volgende:
Hebben jullie geen lag?
iig dat je 3-4 meter loopt en dan vervolgens 20cm wordt teruggezet en dat dan CONSTANT!
Had je dit al gelezen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wat een faalspel van EA.
Ik heb hem gewoon in de winkel gekocht, en die key werkt niet.
Is al in gebruik staat er.
Al meer dan een uur gebeld met die hufters, en al meerdere mail gestuurd, maar geen gehoor.
Je zou er toch een bom naar binnen gooien zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook mp3tjes, text bestanden en webbrowsers worden gescanned, je bent gewaarschuwd voor dit stukje malware
Op elke fokker past een bril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
huh? welke missie is dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:12 schreef andreas612 het volgende:
echt , wat een hoerensingleplayer
ben nu al voor de 10e keer bezig met dat kk treinstation waarbij je eerst die kerel in elkaar moet stompen.. werkt weer lekker goed hoor dat stompen en schoppen...wat een faalzooi
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:03 schreef Catch_me het volgende:
Oppassen met Origin mensen, zo te zien heeft EA weer keihard gelogen. Ik was benieuwd wat EA verstond onder HW monitoren, en die klootzakken bekijken alles, incl een database van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook mp3tjes, text bestanden en webbrowsers worden gescanned, je bent gewaarschuwd voor dit stukje malware!
Hoe heet dat programmaatje van je trouwens?
Ok, dit is je eerste BF dus als ik dat zo lees.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:19 schreef Volumeknop het volgende:
Wow, wat een gezeik hier zeg. Als je het niet kan, ga dan niet het spel de schuld geven
ik ga niet een lege server joinenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:20 schreef Rivalo het volgende:
Waarom zit er trouwens nooit iemand in de fok server?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |