quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja Myr is eigenlijk een hele grote lange meid
Of heloef is een kleine jongenquote:
Ik ben rond de 1,85 hoor.quote:
Er zijn wel meer dingen aan haar groot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja Myr is eigenlijk een hele grote meid
Damn, boven de 1.85quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen aan haar groot.
Oh ja wat dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen aan haar groot.
Ik weet niet precies hoe lang ik ben eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben je kleiner dan ik?![]()
![]()
![]()
Je leek een stuk groter op Appelpop althans en ik ben 1.88
quote:
Was lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
Yo minibeer, hoe was het gister gegaan met ff?
Ik weet niet of je het geleerd kan noemen, maar ik heb wel wat dames aangesproken (nadat ik genoeg op had en na wat aansporenquote:
Kreeg nog een PM van firefly of ik ook meewilde, maar het was me net effe te ver reizen voor een avondjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het geleerd kan noemen, maar ik heb wel wat dames aangesproken (nadat ik genoeg op had en na wat aansporen).
Is toch leuk? Is er vanavond wat te doen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Kreeg nog een PM van firefly of ik ook meewilde, maar het was me net effe te ver reizen voor een avondje
Het is maar hoe graag je het zelf wilt uiteraardquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Kreeg nog een PM van firefly of ik ook meewilde, maar het was me net effe te ver reizen voor een avondje
Ik zou het denk ik ook niet gedaan hebben als ik een eind moest reizen, als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is maar hoe graag je het zelf wilt uiteraard![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Newbie114 het volgende:
Over 20 minuten vertrekt de bus en begint mijn extra -slaap-24-uur-niet- marathon.
Was firefly in het echt ook zo wijs in het versieren en zelfverzekerd in het "escaleren" ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik ook niet gedaan hebben als ik een eind moest reizen, als ik eerlijk ben.
Ik kan anders prima slapen in de busquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Newbie114 het volgende:
Over 20 minuten vertrekt de bus en begint mijn extra -slaap-24-uur-niet- marathon.
Hij heeft me vooral aangespoord om meiden aan te spreken, hij heeft een vriendinquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Was firefly in het echt ook zo wijs in het versieren en zelfverzekerd in het "escaleren" ?
Had me toch 1,5 uur gekost met ov naar utrecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik ook niet gedaan hebben als ik een eind moest reizen, als ik eerlijk ben.
Ook niet met een date?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
Had me toch 1,5 uur gekost met ov naar utrecht.
Hoewel het lijkt me nog wel een keer leuk om te doen hoor.
Maar ben ook nooit zo snel om met onbekenden af te spreken
Hangt ervan af hoeveel contact we hebben gehad en hoe leuk ik diegene vindtquote:
dat is waarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:58 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Een paiq date en een date die je eerder ontmoet hebt is wat anders he
Ik wil weer een datequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoeveel contact we hebben gehad en hoe leuk ik diegene vindt
Ik heb gisteren beloofd een gedicht te schrijven voor een match op Paiqquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:03 schreef kree het volgende:
Ik heb wel weer een nieuwe match op paiq maar nog niet aangesproken.
Heb niet zoveel inspiratie nu
haha wat zei je match, dat jij een gedicht voor haar zal schrijven ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gisteren beloofd een gedicht te schrijven voor een match op PaiqWat heb ik gezegd
Ik kan je inmiddels zeggen dat je niets hebt gemist...de conclusie is min of meer het aloude "wees jezelf, want verschillende mensen houden van verschillende dingen"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef minibeer het volgende:
ik heb hem niet afgekeken, ik ga zo naar een feestje soort van, maar het zag er relevant uit:
Had dat meisje van die foto toen nog gereageerd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:03 schreef kree het volgende:
Ik heb wel weer een nieuwe match op paiq maar nog niet aangesproken.
Heb niet zoveel inspiratie nu
Het ging over teksten schrijven, dichten en sinterklaas. Ze vond mijn sinterklaas gedichten nogal slecht. Gedichten in de trant van Sint zat te denken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
haha wat zei je match, dat jij een gedicht voor haar zal schrijven ?
Als je moet luisteren naar al die mensen die dat soort gedichten slecht vinden, raken we straks nog de traditie van "De Sint zat eens te denken..." kwijtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ging over teksten schrijven, dichten en sinterklaas. Ze vond mijn sinterklaas gedichten nogal slecht. Gedichten in de trant van Sint zat te denken.
Dus ze vond dat het beter kon en daar ging ik op in.
Nee niet meer maar ze is ook niet meer online geweest sinds 4 dagen zie ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had dat meisje van die foto toen nog gereageerd?
Ja en hoe moet je dan nog een gedicht maken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je moet luisteren naar al die mensen die dat soort gedichten slecht vinden, raken we straks nog de traditie van "De Sint zat eens te denken..." kwijt
hahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:21 schreef Sinji het volgende:
Dus het begon met het feit dat ze je gedicht bagger vond?
Next subject zou ik dan denken.
Handig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nee niet meer maar ze is ook niet meer online geweest sinds 4 dagen zie ik.
Nouja leek me een leuke meid dus zie wel effe.
En die andere waarvoor ik credits moest kopen wees me gelijk af zonder dat ik al wat gezegd had
Oh die van die foto was wel leuk hoor, denk dat ik daar nog wel een keer mee kan praten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Handig.![]()
Ik accepteer de oneliners meestal wel, maar ik zit er nooit te chatten, dus volgens mij kan ik ze net zo goed negeren.
Toegegeven, voor mij wordt het dan al heel moeilijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en hoe moet je dan nog een gedicht maken?
hahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toegegeven, voor mij wordt het dan al heel moeilijk
Ja hadden we het al over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:26 schreef Sinji het volgende:
Credits kopen? Wat? Dief van je eigen wallet
Als je zo'n oneliner krijgt, krijg je daarbij een foto en de tekst van zo'n persoon te zijn. Dan kan je meteen kiezen of je hem accepteert, negeert of blokkeert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hadden we het al over.
Maar je hebt dus een "foto bewonderaar" en als je dan wat wil sturen dan moet je credits hebben en die kun je kopen.
Nou heb er maar 2 euro tegenaan gegooid op advies van hier.
Die 2 euro boeien me niet.
Maar zo'n meid vindt je foto leuk en dan voeg je haar toe en ze tieft je gelijk weer weg zonder dat ik nog maar iets gezegd heb![]()
Raar, iemand hier meer ervaring mee?
Medewerker van Paiq die je heeft geflestquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hadden we het al over.
Maar je hebt dus een "foto bewonderaar" en als je dan wat wil sturen dan moet je credits hebben en die kun je kopen.
Nou heb er maar 2 euro tegenaan gegooid op advies van hier.
Die 2 euro boeien me niet.
Maar zo'n meid vindt je foto leuk en dan voeg je haar toe en ze tieft je gelijk weer weg zonder dat ik nog maar iets gezegd heb![]()
Raar, iemand hier meer ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |