We hebben het hier over een vrouw hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:38 schreef Nairua het volgende:
Ja, dump er eens een andere grafische kaart in.
ga ook vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef Sinji het volgende:
Mijn culinaire avond is no more, host is ziek
Moet maar snel bedenken wat te doen vanavond..
Oh. Ja, laat het dan doen e.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
We hebben het hier over een vrouw he
Ik moet morgen om half 6 opstaan, dat lukt me gewoon niet als ik vanavond nog weg ga. Jammer wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat kan ik niet op zaterdagen, het gaat dan knagen
Wat goed dat je zo vroeg gaat joggen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet morgen om half 6 opstaan, dat lukt me gewoon niet als ik vanavond nog weg ga. Jammer wel.
Ja, zo ben ik he. Vroeg opstaan, gezond doen, altijd braaf en georganiseerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat goed dat je zo vroeg gaat joggen!
Ja man, 2 bloemkolen voor de prijs van 1. Laatste doosjes aardbeien nu 1 eurrie per stuk! HALLOHALLO!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:46 schreef Sinji het volgende:
Morgen koopzondag kwam ik vandaag achter..
Ga je op de markt groenten verkopen?
Sexy fapfapfapquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja man, 2 bloemkolen voor de prijs van 1. Laatste doosjes aardbeien nu 1 eurrie per stuk! HALLOHALLO!
Nee, gewoon werken.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu nog niet.Ik moet nog eten. En ben pas 5 uur wakker.
19 uur is bedtijd voor kleine meisjesquote:
Man ze is langer dan mij joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
19 uur is bedtijd voor kleine meisjes
Uhuhquote:
Ja Myr is eigenlijk een hele grote meidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |