quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja Myr is eigenlijk een hele grote lange meid
Of heloef is een kleine jongenquote:
Ik ben rond de 1,85 hoor.quote:
Er zijn wel meer dingen aan haar groot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja Myr is eigenlijk een hele grote meid
Damn, boven de 1.85quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen aan haar groot.
Oh ja wat dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen aan haar groot.
Ik weet niet precies hoe lang ik ben eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben je kleiner dan ik?![]()
![]()
![]()
Je leek een stuk groter op Appelpop althans en ik ben 1.88
quote:
Was lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
Yo minibeer, hoe was het gister gegaan met ff?
Ik weet niet of je het geleerd kan noemen, maar ik heb wel wat dames aangesproken (nadat ik genoeg op had en na wat aansporenquote:
Kreeg nog een PM van firefly of ik ook meewilde, maar het was me net effe te ver reizen voor een avondjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het geleerd kan noemen, maar ik heb wel wat dames aangesproken (nadat ik genoeg op had en na wat aansporen).
Is toch leuk? Is er vanavond wat te doen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Kreeg nog een PM van firefly of ik ook meewilde, maar het was me net effe te ver reizen voor een avondje
Het is maar hoe graag je het zelf wilt uiteraardquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
Kreeg nog een PM van firefly of ik ook meewilde, maar het was me net effe te ver reizen voor een avondje
Ik zou het denk ik ook niet gedaan hebben als ik een eind moest reizen, als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is maar hoe graag je het zelf wilt uiteraard![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Newbie114 het volgende:
Over 20 minuten vertrekt de bus en begint mijn extra -slaap-24-uur-niet- marathon.
Was firefly in het echt ook zo wijs in het versieren en zelfverzekerd in het "escaleren" ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik ook niet gedaan hebben als ik een eind moest reizen, als ik eerlijk ben.
Ik kan anders prima slapen in de busquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Newbie114 het volgende:
Over 20 minuten vertrekt de bus en begint mijn extra -slaap-24-uur-niet- marathon.
Hij heeft me vooral aangespoord om meiden aan te spreken, hij heeft een vriendinquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Was firefly in het echt ook zo wijs in het versieren en zelfverzekerd in het "escaleren" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |