quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is weer de waan van de dag. Opportunistisch geblaat van een paar nobody's, die denken dat ze het gemaakt hebben, maar ze lopen eigenlijk met hun eigen domheid te koop.
Devaluatie ten top, en als je enig zelfrespect heb houd je je UI gewoon zoals die was.
Mail 'm anders effe: rene@renevandergijp.nlquote:
Gasten als Gijp en Derksen zijn helaas op 1 hand te tellen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef Jivis het volgende:
Ik snap niet dat ze steeds twee van die saaie pieten uitnodigen die overal serieus op ingaan. Haal een iemand uit de voetballerij erbij en daarnaast een Raoul Heertje of Koerd ofzo. Iwan kan de rol van Gijpie duidelijk niet dragen, maar Koerd vond ik dat best aardig doen.
Het doet me een beetje denken aan Voetbal Insite vroeger, dat was ook zo bizar saai soms.
Volgens mij krijgen ze geen andere gastenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef Jivis het volgende:
Ik snap niet dat ze steeds twee van die saaie pieten uitnodigen die overal serieus op ingaan. Haal een iemand uit de voetballerij erbij en daarnaast een Raoul Heertje of Koerd ofzo. Iwan kan de rol van Gijpie duidelijk niet dragen, maar Koerd vond ik dat best aardig doen.
Het doet me een beetje denken aan Voetbal Insite vroeger, dat was ook zo bizar saai soms.
Laat maar zitten vriend. Het is duidelijk dat wij niet op één lijn zittenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Je stoort je schijnbaar aan het feit dat mensen überhaupt reacties plaatsen, ja dan moet je niet op FOK! zitten. Mensen plaatsen reacties in dit topic, ook reacties waar je het niet mee eens bent. Who cares.
Heertje komt niet meer, enkel gasten uit de voetballerijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef Jivis het volgende:
Is dat nieuw beleid? En waarom?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:08 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Heertje komt niet meer, enkel gasten uit de voetballerij
Stomme beslissing dan. Die diversiteit maakte het programma juist zo goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:08 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Heertje komt niet meer, enkel gasten uit de voetballerij
Laten we gewoon niet meer op elkaar reagerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat maar zitten vriend. Het is duidelijk dat wij niet op één lijn zittenIk kan je al mijn reacties woord voor woord uitleggen, maar dit is FOK! en daar kan niet iedereen even inhoudelijk zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet aan het einde van de afgelopen aflevering? (Ik kan de lyrics nergens terug vinden lijkt het)
quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:16 schreef JohnDDD het volgende:
Johan ziet er echt steeds meer uit als een oude, armoedige zwerver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |