nee hoor alleen Roos Bart Domien en Miranda voor de rest is het allemaal oke en superquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef FZN05 het volgende:
Wat kunnen jullie de DJ's hier toch lekker afkraken...
och, met een snorkelquote:
En Paul?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor alleen Roos Bart Domien en Miranda voor de rest is het allemaal oke en super
idd wat karig.quote:
Ik vind Paul bij PS Radio in de duopresentatie geslaagderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef FZN05 het volgende:
[..]
En Paul?
Ik vind hem opzich wel leuk, maar zijn show heeft erg saaie items. Alleen het popduel is een goed item. En de hakkuh-uit-je-dip-tip op woensdag natuurlijk!
James Last - Biscaya gok ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:16 schreef densmee het volgende:
welk nummer is dit op de achtergrond ook alweer
Buurman!quote:
Uit de hand gelopen nieuwbouwdorp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn buurdorp dus.
Nouja, dorp... zo klein is 't niet.
Dat is het dus preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik zeg het iedere keer: kutplaat, maar ik word er blij van!
je hebt ook rare tatoeage op je lichaam?quote:
Ik moet vooral aan DE clip denken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
JAAAAAAAAAAA! Hot Chelle Rae!
ik zeg het iedere keer: kutplaat, maar ik word er blij van!
en met Amy Whinehousequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef Droopie het volgende:
Roosmarijn is perfect voor herdenkingsradio. De nacht van het overlijden van michael jackson was ze perfect, goede stem en sfeer voor dat soort gelegenheden.
Laten we hopen dat er dan niet al te snel weer mensen doodgaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef Droopie het volgende:
Roosmarijn is perfect voor herdenkingsradio. De nacht van het overlijden van michael jackson was ze perfect, goede stem en sfeer voor dat soort gelegenheden.
ja, die is echt episch. heb alleen de hele versie nog niet op yt kunnen vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik moet vooral aan DE clip denken.
Is ervan afgehaald door de uploader.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die is echt episch. heb alleen de hele versie nog niet op yt kunnen vinden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is ervan afgehaald door de uploader.
Ik wil gewoon de YT linkquote:
twitter:DJ_Sandstorm twitterde op woensdag 26-10-2011 om 22:01:40Opzoek in meer dan 200 Operation mixen naar die ene met NERD,Underworld, Prodigy: klik ik in 1 keer de goeie aan..:) reageer retweet
Is pas net nieuw uiteraardquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de YT link
En deze ook aub:twitter:DJ_Sandstorm twitterde op woensdag 26-10-2011 om 22:01:40Opzoek in meer dan 200 Operation mixen naar die ene met NERD,Underworld, Prodigy: klik ik in 1 keer de goeie aan..:) reageer retweet
Die in die twee toch niet?quote:
Maar dan leukerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Swomp het volgende:
Ik vind haar iets weghebben van Anouk...
Tijdens de 3FM Awards speelde zij voor Anoukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Swomp het volgende:
Ik vind haar iets weghebben van Anouk...
alleen haar stem vind ik niet zo geweldig. dat dacht ik iig toen ik haar vorig jaar zag in zo'n ik kom bij je eten programma.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Nicole, knap en nog grappig ook.
Althans op twotter.
ehm...dat wil ik niet weten. smeerpijp!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ff wat kipnuggets klaarmaken
Schoonmaken, doet ze tenminste nog wat nuttigs bij 3FM.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef Mdrop het volgende:
Wat doet roos nou weer voor de grond?
----
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
Schoonmaken, doet ze tenminste nog wat nuttigs bij 3FM.
jan denkt echt van: shit, ze hebben geen piemolquote:
Die kop van Jan.quote:
Iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
Plage.
Nu ik heb 3 maanden niet heb gehoord is hij weer aan te horen.
Wat zal dat dan voor aantal decibel geven wanneer ze op de grond terecht komt?quote:
Sowieso een groot gatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef Timo20 het volgende:
Wat zal dat dan voor aantal decibel geven wanneer ze op de grond terecht komt?
QFTquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
Plage.
Nu ik die 3 maanden niet heb gehoord is hij weer aan te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |