SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Nou... Heb last van auw..quote:
Ohquote:
Maar zij heet geen chocoboquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:06 schreef Poit het volgende:
Deze mascotte vind ik leuker..
Doet ook nog het lampje boven de keuken verwisselen!
[ afbeelding ]
Maar ze smaakt er vast naarquote:
En ze vind het vast niet erg als we d'r zo noemen.quote:
Dat is wat mij betreft elke dag!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht nationale-lief-zijn-voor-fysio's-dag...
Jeuzus wat een jopen zouden dat zijn!quote:
Veel te grootquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:29 schreef Tain het volgende:
Dit topic heeft ballonnen nodig
[ afbeelding ]
Tain, jij en je onuitputtelijke voorraad gifjes van tetten zijn gezegend!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:29 schreef Tain het volgende:
Dit topic heeft ballonnen nodig
[ afbeelding ]
niet zeuren, gewoon je mond verder open doen en proppen.quote:
Goed advies Spanks voor Pinball. Gelijk maar je score ingehaald in 1 potje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tain, jij en je onuitputtelijke voorraad gifjes van tetten zijn gezegend!
Ggrrrmmmbbblllcontrollerkapotmmmgggllllrrrrkatsprongofschootwasafgeleidggrrrmmmbbblll...........quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed advies Spanks voor Pinball. Gelijk maar je score ingehaald in 1 potje.
Ach, liet zelf laatste bal door gaan omdat eten klaar was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ggrrrmmmbbblllcontrollerkapotmmmgggllllrrrrkatsprongofschootwasafgeleidggrrrmmmbbblll...........
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef Marco001 het volgende:
zo, ook maar weer eens hier kijken..
toch niks beters te doen op m n werk..
quote:
Poit!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Lani!
En wat is je knijn groot geworden!
Vind je me niet wat te mager?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker voor Kerst.
Heb ik wat te kluiven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:41 schreef Blair_Waldorf het volgende:
[..]
Vind je me niet wat te mager?
En dat is? Te lui om te googlen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Marco001 het volgende:
knien doet me direct aan Koos Konijn denken..
Thanks Tsjik!quote:
Nee dankje, heb een wijntje bij het kokenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Marco001 het volgende:
HOI IEDEREEN
Nu ik toch koffie aan het inschenken ben, iemand koffie of thee?
Hoeveel flessenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee dankje, heb een wijntje bij het koken
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tain, jij en je onuitputtelijke voorraad gifjes van tetten zijn gezegend!
"JEUZUS WAT EEN JOPEN!! HIER BLIJVEN WE!!"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef Marco001 het volgende:
ja en ik zit dit lekker te bekijken waar clieënten bij zijn.. levert leuke reacties op..
Alcohol. Hm. Wat zou ik graag een biertje lusten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee dankje, heb een wijntje bij het koken
Jopen, daar heb je dat woord weer. In twee verschillende SC's kom ik dit woord tegen in nog geen 2 uur tijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"JEUZUS WAT EEN JOPEN!! HIER BLIJVEN WE!!"
NEEN! Mag jij niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alcohol. Hm. Wat zou ik graag een biertje lusten.
Nog 4,5 maand wachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
NEEN! Mag jij niet.
Doe mij maar een kopje thee.
astublieft, u mag zelf een smaakje uitkiezen.. .:)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog 4,5 maand wachten.
Ik ga zo maar es aan een sjipje en een sapje.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog 4,5 maand wachten.
Ik ga zo maar es aan een sjipje en een sapje.
Eerst een broodje rosbief en dan de eerstvolgende avondmaaltijd een biefstukje. Met een biertje erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Zodra die beeb eruit gefloept is, zit jij al aan het bier!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst een broodje rosbief en dan de eerstvolgende avondmaaltijd een biefstukje. Met een biertje erbij.
Prima! Ik heb weekend. Dinsdag nog een dagje werken en dan een hele week vrij om te klussen. Ik gaat verhuizen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef Kuukske het volgende:
Nja, ik mis het niet echt hoor.
Maareh, hoe is het met jou??
Bredaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Oh, naar Breda?. Je zegt trouwens 'ik'. Je woonde toch samen?
.
Ooh ik dacht even dat het over was ofzo. Maar tof!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef Laniboekje het volgende:
Breda
Ik zeg altijd 'ik'. Want ik ben narcistisch. Nee, we gaan samen verhuizen. Gewoon Utrecht. Maar wel een vet groot huis (voor ons dan) en een 30m lange tuin. Gekkenhuis.
Nee, nog steeds verliefd, niet verloofd en ook niet getrouwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ooh ik dacht even dat het over was ofzo. Maar tof!!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga hem opgeven voor dat programma 'Moet je me niet iets vragen?'
Ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Hilarisch
.
Is het er zo eentje ja?
Hij is er niet gevoelig voor. He doens't give a shit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Ahw tis sund. Heb je al ultimatums geprobeerd?
Da's wel belangrijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef Laniboekje het volgende:
Nu dreigt hij al enkele dagen met: Ho, ho, ik heb nog geen handtekening gezet onder enige vorm van samenlevingscontract hoor!
Pff...
Johquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Nou moe.. Nouja, als jullie zo gelukkig zijn is het toch ook goed? Dat papiertje voegt niet heel veel toe. Het is wel handig als je kinderen krijgt, maar ook dan is het geen must.
Succesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uhuh! Dus ik hou me tot woensdag 11.30u nog ff heeeeel gedeisd.
HEEFT IE EM AL!?!! Godverdepiellekes! Ik heb de hele stad gehad vandaag en nérgens lag 'ie. Fuck dit. Ik ga morgen weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef Laniboekje het volgende:
Mag dus ook niet miepen als meneer straks over een uurtje thuis is en meteen Uncharted 3 aan zet en mij maant mee te kijken want anders krijg ik klappen...
Enjoy!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Succes.
Ik hop maar es richting de bank, chips en wat drinken. En wat tv-meuk.
Veel verhuisplezier wefke.
Mja... was een foutje van Bart Smit. Ze mochten hem verkopen, uurtje later kwam de melding van niet. Maar ja, meneer had hem dus snel ff voor zichzelf afgerekend in dat uurtje dat het wel mocht. Plus van werken in een gamestore he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HEEFT IE EM AL!?!! Godverdepiellekes! Ik heb de hele stad gehad vandaag en nérgens lag 'ie. Fuck dit. Ik ga morgen weer.. Ik heb Ratchet immers al uitgespeeld.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef Marco001 het volgende:
Lani, das inderdaad te ouderwets gedacht..
Och, hij heeft wel een punt. Een samenlevingscontact kost al gauw een paar honderd euro, afhankelijk van de notaris. Trouwen was gratis op maandagochtendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef Marco001 het volgende:
Lani, das inderdaad te ouderwets gedacht..
Wat een bofbips.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mja... was een foutje van Bart Smit. Ze mochten hem verkopen, uurtje later kwam de melding van niet. Maar ja, meneer had hem dus snel ff voor zichzelf afgerekend in dat uurtje dat het wel mocht. Plus van werken in een gamestore he?
Punt heeft hij zeker maar ik weiger het vanwege dat punt te doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, hij heeft wel een punt. Een samenlevingscontact kost al gauw een paar honderd euro, afhankelijk van de notaris. Trouwen was gratis op maandagochtend. Het kost natuurlijk wel meer als je ook huwelijkse voorwaarden laat vastleggen bij de notaris.
Je moet het zeker niet alleen daarom doen nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Punt heeft hij zeker maar ik weiger het vanwege dat punt te doen.
Misschien kun je morgen lullen als brugman bij bijv. de Eplaza te Breda? Ff zeggen dat Eplaza Maarssen al los is en dat ze hem kunnen bellen als ze je niet geloven? Helpt meestal enorm. Overigens wel vaag dat het in Breda nog niet verkocht wordt. Aangezien het hoofdkantoor in Breda zit.quote:
Er was in het topic al een bon van de MediaMarkt in Almere gepost van iemand die 'm gisterenavond had gekocht. Drie stuks ook nog. Maar ik durfde de jongen bij de MM niet zo goed aan te vallenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Misschien kun je morgen lullen als brugman bij bijv. de Eplaza te Breda? Ff zeggen dat Eplaza Maarssen al los is en dat ze hem kunnen bellen als ze je niet geloven? Helpt meestal enorm. Overigens wel vaag dat het in Breda nog niet verkocht wordt. Aangezien het hoofdkantoor in Breda zit.
Op zich? Dat is wachten tot woensdag! Gewoon ff morgen vragen, zo van: Hey, in Maarssen wordt hij al verkocht? Waarom bij jullie niet? Als het goed is doen zij dan de rest zelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er was in het topic al een bon van de MediaMarkt in Almere gepost van iemand die 'm gisterenavond had gekocht. Drie stuks ook nog. Maar ik durfde de jongen bij de MM niet zo goed aan te vallen.
Maar ik kan op zich nog wel wachten. Op zich. Misschien.
Ik ga nu eerst lekker bankhangen. Mannetje komt zo thuus.
Dag liefjes.
Utrechtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Breda
Ik zeg altijd 'ik'. Want ik ben narcistisch. Nee, we gaan samen verhuizen. Gewoon Utrecht. Maar wel een vet groot huis (voor ons dan) en een 30m lange tuin. Gekkenhuis.
Helaas, dat gaat m niet worden! Je moet dan aan je melk denken en daar mag dan ook geen alcohol in! Misschien zelfs geen lekker vlees! En zeker die eerste paar dagen is het nog ff wennen, heb je nog niet genoeg productie om ff een voeding koud te zetten zodat je ff kunt schranzen en drinken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst een broodje rosbief en dan de eerstvolgende avondmaaltijd een biefstukje. Met een biertje erbij.
Zoals het er nu naar uitziet gaan we aan de flesvoeding hier. Opgelost. Slotje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Helaas, dat gaat m niet worden! Je moet dan aan je melk denken en daar mag dan ook geen alcohol in! Misschien zelfs geen lekker vlees! En zeker die eerste paar dagen is het nog ff wennen, heb je nog niet genoeg productie om ff een voeding koud te zetten zodat je ff kunt schranzen en drinken!
(m'n zus is 2 maanden geleden bevallen dus ik ben helemaal op de hoogte)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet gaan we aan de flesvoeding hier. Opgelost. Slotje..
(maar wacht er toch nog maar ff mee!)quote:
Ik doe alles voor SC babies! Die hebben immers mijn initialenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |