Ik internet vrij veel op mijn telefoon en verbruik per maand zo'n 700 MB. Dat is vrij veel. Hoeveel MB het kost per uur ligt er aan wat je doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:45 schreef indaha het volgende:
Hoeveel MB kost internetten op een telefoon per uur , want ik heb geen idee hoeveel MB ik nodig zou hebben per maand
Nee, zo werkt het niet. Als jij (neem ik even ben als voorbeeld) een abo bij Ben hebt... betaal je 10 euro en heb je 1GB aan dataverkeer PER maand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:45 schreef indaha het volgende:
Hoeveel MB kost internetten op een telefoon per uur , want ik heb geen idee hoeveel MB ik nodig zou hebben per maand
Ik heb Telfort (= KPN netwerk) met een Samsung Galaxy Mini, 100 belminuten en onbeperkt internet voor 14,95, dat vind ik wel een mooi prijsje. Maar ik zat al bij Telfort dus daarom was het vrij goedkoop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef indaha het volgende:
Nou dan zeg mij dan maar eens welke telfoon en abbo ik het beste kan pakken, ik bel en sms weinig en zou dat dus vooral voor het internetten doen.
O en T mobile heeft hier in het dorp haast geen bereik, dus dat is geen optie
Je tjekt ook youtube?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik internet vrij veel op mijn telefoon en verbruik per maand zo'n 700 MB. Dat is vrij veel. Hoeveel MB het kost per uur ligt er aan wat je doet.
Dan snap ik echt niet hoe ik aan 700 MB kom per maand want dat is ongeveer hetzelfde als wat ik doequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef Qwea het volgende:
Thuis zit ik met mijn foon altijd op wifi. Als ik buiten de deur ga zet ik mobiel internet aan. Ik zit nu *kijkt*
205MB per 01-10-11 en dan twitter ik, haal ik mijn mail elke 5 min op, doe ik fokken en doe ik ook apps downloaden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
Mijn eerste telefoon was een Hi Swing![]()
Ik moest lachen. Je krijgt bij je foon geen abo. Het werkt zo :quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
Ben welk netwerk is dat, want T mobile werkt hier niet en zo'n Sim only kan dat op iedere telefoon en dat internet hoeveel MB is dat dan en hoeveel verbruik je per maand .
Ik heb nog een telefoon dus hoef niet perse een nieuwe, maar als ik er een bij een abbo krijg sla ik hem niet af
Wat de neuk doe je er dan mee?quote:
Kutje, ze zegt ook niet dat ze een foon bij een abo krijgt, ze zegt dat als ze een foon bij een abo krijgt ze die niet afslaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Je krijgt bij je foon geen abo. Het werkt zo :
Als jij een abo neemt met een telefoon, dan is die telefoon meestal gratis. Over het algemeen is het GOEDKOPER om die telefoon LOS te kopen dan te "krijgen" bij een abo. Meestal betaal je zelfs meer voor je telefoon uiteindelijk bij een abo.
T-mobile werkt niet zeg je, dus ben ook niet. Kan er op je telefoon internet? Zo ja, dan zou je een simonly van telfort kunnen nemen oid, of van symio, whatever. Simonly kan in ELKE telefoon die SIMLOCKVRIJ is.
Nou dan ben ik ook benieuwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan snap ik echt niet hoe ik aan 700 MB kom per maand want dat is ongeveer hetzelfde als wat ik doe
Thuis zit ik op wifi verder op 3g inderdaad. Ik fok heel veel en haal mijn mail elke 5 minuten op en verder doe ik niks dus ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk doe je er dan mee?700mb, dat red ik niet
altijd op 3g? of ook op wifi?
Ja, maar dat is het grappige, je krijgt hem nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kutje, ze zegt ook niet dat ze een foon bij een abo krijgt, ze zegt dat als ze een foon bij een abo krijgt ze die niet afslaat
Ik heb helemaal geen abbo nu dus ik moet dan toch ook wel zoiets kunnen vinden dan, maar dat onbeperkt is ook echt onbeperkt ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb Telfort (= KPN netwerk) met een Samsung Galaxy Mini, 100 belminuten en onbeperkt internet voor 14,95, dat vind ik wel een mooi prijsje. Maar ik zat al bij Telfort dus daarom was het vrij goedkoop.
Oh zo nee dat weet ik wel. Je kan hem inderdaad beter los kopen, dat is goedkoper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het grappige, je krijgt hem nietje dokt er uiteindelijk meer voor.
Wil je een leuk voorbeeld?
Jouw Iphone, wat dok je per maand, hoeveel smsjes en minuten en wat betaal je bij? En je hebt de 16GB he?
In juli en augustus heb ik 750 MB verbruikt en in september 445quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dan ben ik ook benieuwdIk heb wel altijd als ik thuis ben hem op wifi staan.
Nee, onbeperkt is niet meer onbeperkt. Is allemaal gewijzigd met die nieuwe telco datalimieten. En ja, ben is van t-mobile dus dan moet je kijken naar telfort :quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
Ok ik kijk geen filmpjes en surf gewoon op het internet en doe hier gewoon Fokken dus dan zou ik aan 1GB genoeg moeten hebben.
Maar Ben is dus niet van T mobile?
[..]
Ik heb helemaal geen abbo nu dus ik moet dan toch ook wel zoiets kunnen vinden dan, maar dat onbeperkt is ook echt onbeperkt ?
vaagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
In juli en augustus heb ik 750 MB verbruikt en in september 445
Vaag inderdaad... Ik denk dat het komt doordat ik op vakantie geen wifi heb gebruikt op mijn telefoon en door de kittens vaak het modem van de stroom af als ik naar bed ga (en nog een uur internetten). Misschien dat ik dan nu weer rond de 400 ga zitten, beetje jammer van mijn dure abonnement danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
vaagsoms doe ik zelfs wel youtube of dumpert tjekken, kom amper tot nooit boven de 500mb.
Verhogen kan altijd, verlagen not so muchquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vaag inderdaad... Ik denk dat het komt doordat ik op vakantie geen wifi heb gebruikt op mijn telefoon en door de kittens vaak het modem van de stroom af als ik naar bed ga (en nog een uur internetten). Misschien dat ik dan nu weer rond de 400 ga zitten, beetje jammer van mijn dure abonnement danik neem aan dat ik mijn iPhone abonnement niet omlaag kan zetten?
Goede tip,quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, onbeperkt is niet meer onbeperkt. Is allemaal gewijzigd met die nieuwe telco datalimieten. En ja, ben is van t-mobile dus dan moet je kijken naar telfort :
http://shop.telfort.nl/sim-only/#tab-abonnementen|dr:24|b:2614|d:366|s:280|sso:0 :
75 belminuten of smsjes 1GB internet = 16 euro p/m
Hoe oud is dat ding? En heeft je man geen andere provider dan telfort toevallig? Kwestie van even een kaartje van een andere provider erin doen en kijken of hij doet. Dan is hij simlock vrij. En anders kun je hem gratis bij telfort (even bellen en zeggen dat er een telfort abo bij zat) simlock vrij laten maken. En als je een telfor abo neemt, hoeft hij niet simlock vrij te zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Goede tip,ik moet alleen uitzoeken of die telefoon wat ik hier heb simlockvrij is, het is een oude van mijn man en die had er toen een telfortabbonement op, ik gebruik die momenteel als radio en mp 3 speler
Ja, bij mij wel, ik heb FUP (fair use policy) en ik gebruik hem niet zo heel veel dus geen probleem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
Ik heb helemaal geen abbo nu dus ik moet dan toch ook wel zoiets kunnen vinden dan, maar dat onbeperkt is ook echt onbeperkt ?
Ik betaal 34,95 en dan nog 2 euro voor de smsverdubbelaar. dan heb ik 200 belminuten of 400 smsjes (smsverdubbelaar, anders 200 smsjes).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verhogen kan altijd, verlagen not so muchMaar als je het cker wilt weten, bel ff met Tmobile. Maar als je hem wel lager kan zetten moet je meer bijdokken he! Wat betaal je nu per maand eigenlijk? En hoeveel bel en sms shizzle heb je?
Hij is een jaar of 3/4 oud en mijn man heeft nog steeds Telfort,maar ik heb wel een prepaid van KPN kan ik dat daar ook mee proberen?(zal wel niet hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe oud is dat ding? En heeft je man geen andere provider dan telfort toevallig? Kwestie van even een kaartje van een andere provider erin doen en kijken of hij doet. Dan is hij simlock vrij. En anders kun je hem gratis bij telfort (even bellen en zeggen dat er een telfort abo bij zat) simlock vrij laten maken. En als je een telfor abo neemt, hoeft hij niet simlock vrij te zijn.
Dat kun je wel proberenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij is een jaar of 3/4 oud en mijn man heeft nog steeds Telfort,maar ik heb wel een prepaid van KPN kan ik dat daar ook mee proberen?(zal wel niet he)
Ja hoor. Gewoon ff erin doen. En als hij geen foutmelding heeft is hij simlockvrijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij is een jaar of 3/4 oud en mijn man heeft nog steeds Telfort,maar ik heb wel een prepaid van KPN kan ik dat daar ook mee proberen?(zal wel niet he)
Simlock vrij dusquote:
Dus 37.95. Behoorlijk prijzigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik betaal 34,95 en dan nog 2 euro voor de smsverdubbelaar. dan heb ik 200 belminuten of 400 smsjes (smsverdubbelaar, anders 200 smsjes).
Ik heb net al even uitgezocht of een lager abonnement kan. Dat kan, maar dan krijg ik 15o belminuten/smsjes en daar heb ik niet genoeg aan dus we houden het maar zo.
Nou, dan hoef je dus enkel maar een sim only abo te hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef indaha het volgende:
Ja want gisteren had ik hem op wifi zonder sim kaartje erin.
Mehehehehehehehehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
mijn huidige telefoon kan geen wifi
Simonly is nu eenmaal goedkoperquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus 37.95. Behoorlijk prijzig
Ik heb ben simonly :
500 belminuten, 1000 smsjes en internet : 30 euro.
Thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan hoef je dus enkel maar een sim only abo te hebbenjoy
Heel verstandig, ik ga liever zitten op een vreemd toilet dan dat ik aanlog op een vreemd wifi netwerkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
mijn huidige telefoon kan geen wifi
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef indaha het volgende:
Nog 1 vraagje , op die telfort site vragen ze wat ik voor sim kaart ik nodig heb een standaard of een micro, dat zal wel standaard moeten zijn toch?
Dat dacht ik al, ik ben nog lang niet hipquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Oognip het volgende:
[..]Die micro is te hip voor jouw telefoon
normaal.Micro zit in Iphone enzo. En telfort kun je idd gewoon online regelen. Maar als je even wacht, dan kijk ik even voor je of telfort idd het goedkoopst is. Wil je je nr behouden btw?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef indaha het volgende:
Nog 1 vraagje , op die telfort site vragen ze wat ik voor sim kaart ik nodig heb een standaard of een micro, dat zal wel standaard moeten zijn toch?
die van de 3 aspirientjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef Oognip het volgende:
Zo meteen een wijf in the voice uit Enschede. Stom wief.
nou dan neem je toch simyo? www.simyo.nl 13 euro in totaal per maand. Alleen let je wel op dat je je minuten dus NIET mee kan nemen? Dus als je die 50 min niet gebruikt, gaan ze verloren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef indaha het volgende:
Nee 50 is ook genoeg want ik bel haast nooit op de mobiel , ik heb dat ding zodat ik bereikbaar ben.
no problem. Als je nog vragen hebt roep of pm je maarquote:
Waaromquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
Morgennacht gaat de klok een uur terug he
Ja dat is een voordeelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef Barbaaf het volgende:
Maar het is ook weer een uurtje vroeger licht, dat opstaan midden in de nacht vind ik niks
Das pas fijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgennacht een uurtje langer slapen
Net lekker bijgeslapen ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgennacht een uurtje langer slapen
quote:
Van 19 uur tot 21 uur iddquote:
Wat dapper, dat van half 10 danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Van 19 uur tot 21 uur idd![]()
En vanavond ga ik ook niet te laat; morgen weer vroeg en ik moet om half 10 al in de sportschool zijn.
Lekker tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
En vanavond ga ik ook niet te laat; morgen weer vroeg en ik moet om half 10 al in de sportschool zijn.
Late kraamvisite? Dat is niet zo goed voor de kraamvrouwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker toch
Ik ga ook op tijd, gister laat (kraamvisite) en morgenochtend kinderwagen shoppen met vriendin
Ligt aan de kraamvrouw hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Late kraamvisite? Dat is niet zo goed voor de kraamvrouw
Never mind half 10... op zaterdagmorgen naar de sportschoolquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
3 maanden? Dan is het geen kraamvisite meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt aan de kraamvrouw he
2e kind en hij is al 3 maanden en ze zou het echt wel zeggen als we weg moesten
We waren met 2 zwangeren en 3 moeders en 2 kinderlozen
Meneer I. moet werken, dus om 8 uur ben ik er wel uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat dapper, dat van half 10 danIk moet om 12.30 op de manege zijn en ik heb vanmiddag al boodschappen gedaan dus een lekker lui ochtendje
Gezelligquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker toch
Ik ga ook op tijd, gister laat (kraamvisite) en morgenochtend kinderwagen shoppen met vriendin
Nou!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Never mind half 10... op zaterdagmorgen naar de sportschool
Kind, wat moedig
U is zo goed bezigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Ow... ik heb me 5 dagen helemaal de tandjes gewerkt. Ik mag morgen uitslapen van mij
Eerst zei ze "direct om half 9?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Never mind half 10... op zaterdagmorgen naar de sportschool
Kind, wat moedig
Van mij mag je ook lekker uitslapenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Ow... ik heb me 5 dagen helemaal de tandjes gewerkt. Ik mag morgen uitslapen van mij
nee, daarom ook zo laat, anders moeten we op tijd wegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef Maes het volgende:
[..]
3 maanden? Dan is het geen kraamvisite meer
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst zei ze "direct om half 9?"
I was not amjoest
Oh bahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gesport vóór werk, van zeven tot acht![]()
Ga met Greysquote:
Je bent al begonnen of is morgen de 1e keer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah![]()
Hier gaan ze pas half 9 open en dan ben ik al een half uur aan het werk, dus helaaaaas![]()
Ik zal m'n outfitje ff de was in gooien, dat was ik ff vergeten
We hebben hier al whatsappjes over gewisseldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga met Greys![]()
![]()
Die wilt ook sporten
Nou dan heb je in ieder geval je duimen al getraind,quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben hier al whatsappjes over gewisseld
Ik vind het altijd heerlijk, maar zo duurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah![]()
Hier gaan ze pas half 9 open en dan ben ik al een half uur aan het werk, dus helaaaaas![]()
Ik zal m'n outfitje ff de was in gooien, dat was ik ff vergeten
Een goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou dan heb je in ieder geval je duimen al getraind,
Morgen 2e xquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Je bent al begonnen of is morgen de 1e keer?
Doorzetten dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben hier al whatsappjes over gewisseld
Ja, ik vind het ook duur, maar ik wilde na 2 sportloze jaren toch wel weer es wat gaan doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heerlijk, maar zo duur
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Greys? Dan kunnen we direct ff spijkers met koppen slaan
40 euro per maand voor onbeperkt sporten (fitness en groepslessen)quote:
Jullie lid maken van den sportschoolquote:
Tis veel geld, heb je ook een personal trainert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
40 euro per maand voor onbeperkt sporten (fitness en groepslessen)
Ohquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie lid maken van den sportschool
Jup, maar die werkt natuurlijk niet altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis veel geld, heb je ook een personal trainert?
Goed geregeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, maar die werkt natuurlijk niet altijd.
En dit is een medisch trainingscentrum, opgezet door de fysiotherapeuten hier int durp, die je ook begeleiden.
Dat vind ik op zich ook wel fijn.
Verwarrend toch al die seriesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmm, Cuddy uit House is verdwenen in Without a Trace
Het is echt leuk om te doen, en als je eenmaal bezig bent gaat de tijd heel snel voorbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Ik zie er wel tegenop, maar het moet
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmm, Cuddy uit House is verdwenen in Without a Trace
Zoiets had ik ook voor mezelf en ik vond het stiekem best weer lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Ik zie er wel tegenop, maar het moet
CURRAHEEquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.
Net als Ross uit Friends ineens een sjago luitenant oid was in Band of Brothers
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.
Net als Ross uit Friends ineens een sjago luitenant oid was in Band of Brothers
Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het met alle Friends-personages; die zijn bij mij gewoon Joey, Chandler, Ross, Phoebe, Monica en Rachel, waar ze ook in spelen
Ja dat ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het met alle Friends-personages; die zijn bij mij gewoon Joey, Chandler, Ross, Phoebe, Monica en Rachel, waar ze ook in spelen
Criminal Mindsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Maes het volgende:
Ik keek altijd Dharma & Greg (nu nog op comedy central) maar Greg is nu ook een keiharde speurder in NCIS (geloof ik, ik ben slecht in namen van series)
Dank u hartelijkquote:
Wacht even, wat kan je????????quote:
Een van de nieuwere vrouwelijke acteurs uit Law and Order speelt in een eerdere aflevering een verdachtequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dat bij de nieuwe meneer Barnaby uit Midsomer Murders. Die speelt in een van de eerste afleveringen (Garden of Death) een illegale drank-stokende, womanizerende, tuinman.
Fokken op mijn telefoon ( en ja ik weet voor de meesten is dat niet bijzonder, maar voor zo'n noob als ik welquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Fokken op mijn telefoon ( en ja ik weet voor de meesten is dat niet bijzonder, maar voor zo'n noob als ik wel), dus ik ga tevreden slapen
Dan ga ik je plat whatsappenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Indaha![]()
Ik kan het nog steeds niet heur![]()
Als deze telefoon ooit dood gaat, dan wil ik wel eentje waar ik mee kan i'netten en whatsappen
Spannend!quote:
Het is nog echt waar ookquote:
Pleurt op zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerst zei ze "direct om half 9?"
I was not amjoest![]()
Dank je wel; ik ga er erg van genietenquote:Van mij mag je ook lekker uitslapen
Ik maakte dat vroeger regelmatig, erg makkelijk en heul lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zeg....vanochtend nog een stukje monchou-taart gehad van jarige collega.
En nu blijkt dus dat je zo'n taart binnen 20 minuten zelf kunt maken.....en dat wil ik best es proberen.
Maar ik heb al te veel gesnoept en gesnaaid deze week en als ik een hele taart maak dan vreten we die samen in 2 dagen op.
En dan zou ik dus wel 10x per week naar den sportschool moeten.
Maar damn, wat was ie lekker
Ik heb de oplossing: maken, stukje eten en de rest direct óf weggeven, óf weggooienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zeg....vanochtend nog een stukje monchou-taart gehad van jarige collega.
En nu blijkt dus dat je zo'n taart binnen 20 minuten zelf kunt maken.....en dat wil ik best es proberen.
Maar ik heb al te veel gesnoept en gesnaaid deze week en als ik een hele taart maak dan vreten we die samen in 2 dagen op.
En dan zou ik dus wel 10x per week naar den sportschool moeten.
Maar damn, wat was ie lekker
Kun je het evt. invriezen? Zonder de kersen erop dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik maakte dat vroeger regelmatig, erg makkelijk en heul lekker
De buren hebben vandaag wel net een zoontje gekregen,mss dat ik de aardige buuf uit kan gaan hangenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing: maken, stukje eten en de rest direct óf weggeven, óf weggooien
Zo doe ik het altijd
Dit is idd bastognekoek met gesmolten boter erdoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef Maes het volgende:
Ik maakte em altijd met biscuitjesbodem, met gesmolten boter erdoor, echt slechtInvriezen is nooit gelukt, hij was altijd te snel op
Sinds een weekje of zo, geloof ik. Ik gooi die tijdelijke fora altijd direct uit mijn ATquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Sinds wanneer heeft Fok een rooksubforum?
Het zal best bevriezen. Of het daarna nog te knijzen is, zal je moeten proberen. En omdat je onwijs nieuwsgierig ben, probeer je dat gewoon gelijk de dag ernaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit is idd bastognekoek met gesmolten boter erdoor![]()
Maar goed; we zijn maar met z'n 2en, dus als ik de helft gewoon immer gerade nach machen in dem vriepsert gooi, dan moet het lukken
Ja kijk...en dat was dus niet de bedoelingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zal best bevriezen. Of het daarna nog te knijzen is, zal je moeten proberen. En omdat je onwijs nieuwsgierig ben, probeer je dat gewoon gelijk de dag erna
Pittig kort en rood?quote:
Er gaat wel een stuk af, maar kort en rood? DAT NOOITquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pittig kort en rood?![]()
Ga je wat speciaals doen of alleen puntjes en de boel weer wat in model?
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Er gaat wel een stuk af, maar kort en rood? DAT NOOIT
heul nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Tombo al aan het slapen soms weer?
Ouwe snurkturk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |