Nou, het is veranderd inmiddels. Mike wil geen aaiphone, ja hij wil wel, maar hij ziet het nut er niet van in want hij doet er toch niet zoveel mee. Dus ik haal wel gewoon een iphone voor mezelf, krijgt hij mijn Desire welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wheheheik dacht dat jij hem niet wou maar MM?
Je koopt hem gewoon voor MM en jij gebruikt hem
Wat wil je uitproberen? Internet via je foon op je laptop? Had je mijn reactie gelezen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef indaha het volgende:
Ja nu heb ik ook niet de modernste telefoon daarvoor, want ik wilde het alleen eens uitproberen, met een iphone of zo zal dat vast beter gaan.
Duh. Ik hou bij wat voor foons ik heb gehadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geek! Jij weet dat uit je hoofd?![]()
Ik heb nu 2 nokia's. Eentje van mezelf en eentje voor het werk. De werknokia is wel een stuk minder goede kwaliteit, die durf ik echt niet los in mijn tas te laten slingeren.
of overgaan op een andere internet aanbieder een optie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef indaha het volgende:
Misschien moet ik gewoon een telefoonabonnement en een nieuwe telefoon nemen dan kan ik daarop als Ziggo er weer eens de brui aan geeft
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duh. Ik hou bij wat voor foons ik heb gehad
Sopsopsop.quote:
Nou zeg dat is niet Oognippen, want wat zulke dingen betreft heb ik altijd wel een idee welke ik moet pakken (ok op de kleur na danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar dan moet ik gaan Oognippen, want ik heb echt geen idee welke ik dan moet pakken
Nee internetten op de telefoon, ik had je reactie gelezen en ben er al van het idee van internet op de laptop afgestapt en denk dat ik beter een nieuwe telefoon met internet kan nemen, maar heb alleen geen idee welke aangezien ik weinig bel en sms en dus vooral zal willen internetten ermee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat wil je uitproberen? Internet via je foon op je laptop? Had je mijn reactie gelezen?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
of overgaan op een andere internet aanbieder een optie?
Hier normaal ook al jaren tevreden, maar sinds we alles in 1 hebben al 2 keer alles eruit gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Ziggo doet het bij mij al jaaaaaren prima.![]()
*afklopt*
Dat is ook wel mijn angst, heb ook alles in 1, als het eruit klapt heb ik alleen mijn mobiel nog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Hier normaal ook al jarten tevreden, maar sinds we alles in 1 hebben al 2 keer alles eruit gehad.
Maar de laatste keer lag het aan de voeding van het modem , dus daar kon Ziggo ook niet zo heel veel aan doen, maar vervelend is het geen internet , telefoon of tv.
Of je nou alles in 1 hebt of alle diensten van ziggo los dat maakt niks uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is ook wel mijn angst, heb ook alles in 1, als het eruit klapt heb ik alleen mijn mobiel nog.
Maar voor nu: off!
Nou dan zeg mij dan maar eens welke telfoon en abbo ik het beste kan pakken, ik bel en sms weinig en zou dat dus vooral voor het internetten doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg dat is niet Oognippen, want wat zulke dingen betreft heb ik altijd wel een idee welke ik moet pakken (ok op de kleur na dan)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is ook wel mijn angst, heb ook alles in 1, als het eruit klapt heb ik alleen mijn mobiel nog.
Maar voor nu: off!
die heeft mijn vader nog steedsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
Mijn eerste telefoon was een Hi Swing![]()
Ik weet niet welke telefoon jij moet nemen, dat weet ik alleen voor mezelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan zeg mij dan maar eens welke telfoon en abbo ik het beste kan pakken, ik bel en sms weinig en zou dat dus vooral voor het internetten doen.
O en T mobile heeft hier in het dorp haast geen berijk, dus dat is geen optie
Is het dan niet handiger om een LOSSE telefoon te kopen en een SIMonly abo te nemen? Simonly abo kost je bij ben 3 euro voor 50 belminuten of smsjes en een tientje voor internet. Hou er wel rekening mee dat je met die nieuwe datalimieten van alle providers geen filmpjes ofzo moet gaan kijken via je telefoon als je niet op wifi zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee internetten op de telefoon, ik had je reactie gelezen en ben er al van het idee van internet op de laptop afgestapt en denk dat ik beter een nieuwe telefoon met internet kan nemen, maar heb alleen geen idee welke aangezien ik weinig bel en sms en dus vooral zal willen internetten ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |