Fail. Geen micro dus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:15 schreef Oognip het volgende:
\o/ levertijd van iPhone is verkort. Wat wel jammer is dat en mijn nummerbehoud niet goed gaat en ik de verkeerde maat simkaart toegestuurd heb gekregen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:29 schreef Bamba het volgende:
De boodschappen zijn binnen en de benedenverdieping gepoetst. Straks nog kwarktaart maken en dan ga ik zitten en kom voorlopig niet meer van de bank af![]()
Vanmiddag bij de radioloog geweest en hij zag idd een cyste zitten en nog iets wat op littekenweefsel kan duiden. Wordt zeer waarschijnlijk weer opereren dus. 8 november de officiële uitslag.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef Oognip het volgende:
Bel ik de t-mobile klantenservice om te vragen hoe het met mijn nummerbehoud zit
"hoe kunt u nou nummerbehoud aanvragen als u nog helemaal geen t-mobile telefoonnummer hebt?"
Huh!? denk ik, lijkt me heel simpel. "ik zat bij vodafone en heb bij het bestellen van de nieuwe iPhone nummerbehoud van mijn vodafone-telefoonnummer aangevraagd".
"ja maar hoe kunt u nou nummerbehoud aanvragen zonder t-mobile telefoonnummer?"
"dat zeg ik net, bij de bestelling kun je dat aangeven".
"dat is niet mogelijk en ik snap ook niet hoe u dat dan heeft gedaan. U staat niet in het systeem, bel maar terug als u de iPhone + simkaart heeft ontvangen".
Wat een eikel, ik baal nu al van t-mobile
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:29 schreef Bamba het volgende:
De boodschappen zijn binnen en de benedenverdieping gepoetst. Straks nog kwarktaart maken en dan ga ik zitten en kom voorlopig niet meer van de bank af![]()
Vanmiddag bij de radioloog geweest en hij zag idd een cyste zitten en nog iets wat op littekenweefsel kan duiden. Wordt zeer waarschijnlijk weer opereren dus. 8 november de officiële uitslag.
Ze zullen wel zo'n grote hebben opgestuurd ipv een micro iddquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Sukkel. Had je moeten vragen of hij net van school kwam ofzo. Ik zou opgooien en nog een keer bellen.
En alstie zijn grote bek opentrekt, moet je even op een heel naar toontje vragen of ze wel eens van klantvriendelijkheid hebben gehoord en graag hun iphone in hun reet willen steken (online besteld toch? Colportage ftw)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze zullen wel zo'n grote hebben opgestuurd ipv een micro idd
[..]
Goed ideekijken wat deze malloot gaat zeggen.
Vanavond? Veel plezier dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef Ynske het volgende:
VANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG IS ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
Deze was wel liefquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
En alstie zijn grote bek opentrekt, moet je even op een heel naar toontje vragen of ze wel eens van klantvriendelijkheid hebben gehoord en graag hun iphone in hun reet willen steken (online besteld toch? Colportage ftw)
Pleuris wat een gezeikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze was wel lief![]()
Maar iig sta ik nog niet in het systeem en dat kan als nieuwe klant zijnde. Ik krijg wel smsjes over de status van de levering en zo wat in zou moeten houden dat het wel goed gaat. Als de iPhone dan geleverd is krijg ik een tijdelijk nummer en kan ik weer terug bellen, want dan sta ik wel in het systeem.
Met tijden. Het is lang niet zo erg als de vorige keer, maar ik heb nu een spiraal en dus ook geen cyclus (endo is cyclusgerelateerd). Dus geen goed teken dat het dwars door het spiraal komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:40 schreef Oognip het volgende:
Wat shit BambaHeb je er ook veel pijn van?
Dat lijkt me inderdaad geen goed teken. Wel fijn dat je er minder last van hebt maar toch kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met tijden. Het is lang niet zo erg als de vorige keer, maar ik heb nu een spiraal en dus ook geen cyclus (endo is cyclusgerelateerd). Dus geen goed teken dat het dwars door het spiraal komt.
Jakkes, wat balen voor jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Bamba het volgende:
Met tijden. Het is lang niet zo erg als de vorige keer, maar ik heb nu een spiraal en dus ook geen cyclus (endo is cyclusgerelateerd). Dus geen goed teken dat het dwars door het spiraal komt.
Ik ben zo blij met mijn overstapquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn overstapbegin nu trouwens ook een beetje te twijfelen aan mijn keuze voor de zwarte variant
![]()
Johquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit ding:is sarcastisch he, even voor de duidelijkheid
He bahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:29 schreef Bamba het volgende:
Bij mij was t-mobile vergeten om nummerbehoud te regelen waardoor hi een maand te lang door liep. Ondanks dat ik drie keer terug was geweest om te vragen of het goed in t systeem stond was het nog steeds mijn verantwoordelijkheid volgens t-mobile hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef Oognip het volgende:
Bel ik de t-mobile klantenservice om te vragen hoe het met mijn nummerbehoud zit
"hoe kunt u nou nummerbehoud aanvragen als u nog helemaal geen t-mobile telefoonnummer hebt?"
Huh!? denk ik, lijkt me heel simpel. "ik zat bij vodafone en heb bij het bestellen van de nieuwe iPhone nummerbehoud van mijn vodafone-telefoonnummer aangevraagd".
"ja maar hoe kunt u nou nummerbehoud aanvragen zonder t-mobile telefoonnummer?"
"dat zeg ik net, bij de bestelling kun je dat aangeven".
"dat is niet mogelijk en ik snap ook niet hoe u dat dan heeft gedaan. U staat niet in het systeem, bel maar terug als u de iPhone + simkaart heeft ontvangen".
Wat een eikel, ik baal nu al van t-mobile
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bij mij was t-mobile vergeten om nummerbehoud te regelen waardoor hi een maand te lang door liep. Ondanks dat ik drie keer terug was geweest om te vragen of het goed in t systeem stond was het nog steeds mijn verantwoordelijkheid volgens t-mobile hier.![]()
Gelukkig dacht het hoofdkantoor daar anders over.
Het gaat eigenlijk wel weer goed met hem. Ik heb 'm in weken niet zo blij en enthousiast gezien, dus volgens mij heeft de huidige behandeling eindelijk resultaat. Het bloed was helemaal goed en het vermoeden is nu dat hij een probleem in zijn rug heeft. Dat zou er dan de reden van zijn dat ie soms stram loopt, moeilijk kan poepen, pijn heeft koorts krijgt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Oognip het volgende:
Elies, hoe is het met Fritzje? Er is toch bloed afgenomen afgelopen week? Is daar de uitslag al van?
Fijn dat het bloed helemaal goed wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk wel weer goed met hem. Ik heb 'm in weken niet zo blij en enthousiast gezien, dus volgens mij heeft de huidige behandeling eindelijk resultaat. Het bloed was helemaal goed en het vermoeden is nu dat hij een probleem in zijn rug heeft. Dat zou er dan de reden van zijn dat ie soms stram loopt, moeilijk kan poepen, pijn heeft koorts krijgt.
Vanaf morgen geen Metacam meer en dan goed in de gaten houden wat er gebeurt. Valt ie weer terug, dan gaan we een foto van de rug laten maken.
Ik ben ook heel benieuwd. Het bevalt me nog steeds niet helemaal, maar het is wel leuk om Fritzje weer eens terug te zien; de puberale relbak die nooit iets wil missen, steeds op zoek is naar rottigheid, maar ook zo aandoenlijk schattig aanhankelijk. Dat is weer eens wat anders dan een warme, strage en zieke haarbal die alleen maar op mijn schouder wilde hangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:12 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat het bloed helemaal goed wasen dat hij zich weer goed voelt. Wel spannend of hij na de metacam weer terugvalt...
dus jij gaat komend jaar de meets plannen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een seizoenkaart voor volgend jaar voor de Apenheul besteldkost tijdelijk maar 19 euro, terwijl een entreekaartje ook zoiets kost. Je krijgt daarmee ook 50% korting op Artis, dierentuin Emmen, Ouwehands dierenpark, dierenpark Amersfoort en Gaia zoo. Ook nog 25% korting op Blijdorp en Burgers'zoo. Introduces kunnen ook voor 50% mee (max. 4).
Een koopje dus
Via de winkel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb jij het nummerbehoud via de winkel geregeld of ook via de website?
Denk het ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
dus jij gaat komend jaar de meets plannen?
oh leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben ook de seizoenskaart van de apenheul gekocht
Zo sneu ze heeft wel 20 muggenbulten en ik had natuurlijk het muskietennet niet mee. Dus woe heel de stad afgelopen voor een muskietenet nergens meer te krijgen. Ik was eigenlijk van plan om dan maar naar huis te rijden tot ik mij bedacht dat ik die van de maxi-cosi wel mee had. En als de kinderwagen bak omhoog stond paste die er net overheen. En het gekke is di morgen had ze nog geen een muggenbultquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat het Fritzje weer beter gaat!![]()
En arme ean... de muggen houden bij mijn ouders altijd lang en hevig huis.Wat hebben jullie deze week allemaal gedaan?
Ah joh! Ik had er hier eentje liggen en mijn ouders hebben er volgens mij ook nog wel een. Had je gewoon moeten vragen. Hopelijk heeft ze er niet teveel last van en trekken de bulten snel weg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zo sneu ze heeft wel 20 muggenbulten en ik had natuurlijk het muskietennet niet mee. Dus woe heel de stad afgelopen voor een muskietenet nergens meer te krijgen. Ik was eigenlijk van plan om dan maar naar huis te rijden tot ik mij bedacht dat ik die van de maxi-cosi wel mee had. En als de kinderwagen bak omhoog stond paste die er net overheen. En het gekke is di morgen had ze nog geen een muggenbult
Di wezen zwemmen
Woe naar de stad
do wezen wandelen in de grote peel
en vandaag weer naar huis
Ow, dat is de nare fase, als ze het zelf gaan beseffen. Aan de andere kant opent dat wel mogelijkheden tot het inschakelen van hulp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Oognip het volgende:
Ik ga voortaan mijn oma elke dag bellen. Heb haar net weer gesproken en ze gaf aan weer eenzaam en down te zijn en het fijn te vinden als ik elke dag zou bellen. Voor het eerst heeft ze aangegeven dat ze nu wel af en toe rare dingen doet/denkt en bang is dat ze Alzheimer krijgt.... Sneu.
Wij zijn van die slechte ouders die zonder camera en fototoestel in het zwembad ed staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie ook leuke vakantiefoto's gemaakt f_r?
Hihihihi, hertje is inmiddels kleine kindjes gewend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij zijn van die slechte ouders die zonder camera en fototoestel in het zwembad ed staan.
Wel een leuk filmpje van ean bij de hertjes. Ze wilde haar stukje brood niet los laten voor het hertje. En dat arme beest maar proberen het te pakken
Oognip dat is geen leuke fase voor je oma. Hopelijk gaat die fase snel over.
Jep ik heb mailcontact met hem gehad. Hij vindt de situatie ook verslechteren maar nog niet meteen alarmerend. Hij gaat nu eerst 2 weken op vakantie (daar raakt mijn oma ook altijd in paniek van omdat hij veel regelt) en daarna gaat hij met haar praten over mogelijke hulp van de huisarts voor beginnende alzheimer patienten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dat is de nare fase, als ze het zelf gaan beseffen. Aan de andere kant opent dat wel mogelijkheden tot het inschakelen van hulp.
Heb je er al met je oom over gesproken?
hihi Eanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij zijn van die slechte ouders die zonder camera en fototoestel in het zwembad ed staan.
Wel een leuk filmpje van ean bij de hertjes. Ze wilde haar stukje brood niet los laten voor het hertje. En dat arme beest maar proberen het te pakken
Oognip dat is geen leuke fase voor je oma. Hopelijk gaat die fase snel over.
Fijn dat hij ook inziet dat het slechter gaat. Hopelijk gaat het deze twee weken goed, goed dat jij haar dagelijks belt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep ik heb mailcontact met hem gehad. Hij vindt de situatie ook verslechteren maar nog niet meteen alarmerend. Hij gaat nu eerst 2 weken op vakantie (daar raakt mijn oma ook altijd in paniek van omdat hij veel regelt) en daarna gaat hij met haar praten over mogelijke hulp van de huisarts voor beginnende alzheimer patienten.
Oognip!quote:
Dat is nog al een aanzienlijk verschilquote:HTC Sensation – 1.2GHz Qualcomm Snapdragon, Adreno 220
iPhone 4 – 800MHz (geschatte) Apple A4 CPU, PowerVR SGX 535
Ik ben ook blij dat hij het inzietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat hij ook inziet dat het slechter gaat. Hopelijk gaat het deze twee weken goed, goed dat jij haar dagelijks belt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een seizoenkaart voor volgend jaar voor de Apenheul besteldkost tijdelijk maar 19 euro, terwijl een entreekaartje ook zoiets kost. Je krijgt daarmee ook 50% korting op Artis, dierentuin Emmen, Ouwehands dierenpark, dierenpark Amersfoort en Gaia zoo. Ook nog 25% korting op Blijdorp en Burgers'zoo. Introduces kunnen ook voor 50% mee (max. 4).
Een koopje dus
Ha ik voel een voorjaarsmeet aankomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben ook de seizoenskaart van de apenheul gekocht
Nou, wel wat dit soort dingen betreft jaquote:
We kunnen het net zo goed Qwea noemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, wel wat dit soort dingen betreft ja
Qwea staat synoniem met heeeeeeeel andere zaken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
We kunnen het net zo goed Qwea noemen
Wat goed van je , dat je haar iedere dag gaat bellen en dingetjes organiserenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat hij het inzietIk ga ook met hem overleggen of het misschien een goed idee is dat we met de familie afspreken dat we vaker bij haar langs gaan. Ik vind het echt belangrijk dat dat gaat gebeuren, want ze is nu zo vaak down en eenzaam. Mijn nichtjes heb ik op facebook, 1 daarvan woont bij haar in de woonplaats en ziet ze amper. Ik zal eens vragen of die niet wat vaker langs wil gaan.
Bovendien zei ze weer geen zin in eten te hebben en dus weer heeft ze niet gekookt... Als ik haar elke dag opbel zal ik nog beter weten of ze nog wel eens kookt of niet.
Grrr wat baal ik dat wij zo verweg wonen.
wat zij zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Qwea staat synoniem met heeeeeeeel andere zaken.
Zit er niet goed uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik word zo simpel van postNL
18.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 19.10.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag. 20.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 20.10.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag. 21.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 21.10.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag. 21.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 22.10.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag
25.10.2011:
Zending nog niet verwerkt.
En daarna staat er niets meer. Ik wil mijn pakketje
Alles is ver voor jou.quote:
Je hoeft toch ook niet 10x per jaar te gaan?quote:
Vanaf jouw woonplaats naar Apeldoorn is maar 25 km verder dan van mijn woonplaats naar Apeldoorn hoorquote:
Als het goed is kan je het internet op je telefoon altijd uit zetten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
He, aangezien het toch sort of over telefoons gaat, ik heb een vraag
Ik wil waarschijnlijk deze telefoon:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_question
maar kan ik nou het GPRS zo zetten dat die NOOIT aangaat? En dat ik dus alleen via Wifi op internet kan? Ik heb namelijk geen internet in mijn abo en wil dat ook niet.
nog 2 dagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Tot wanneer is die apenheulactie geldig?
maar kan ik dan wel met wifi er nog op? of pakt ie dan als je op internet wil automatisch die andere?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als het goed is kan je het internet op je telefoon altijd uit zetten.
*jankt* waarom wil je een Nokia met notabene Symbian????quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Mama_Mia het volgende:
He, aangezien het toch sort of over telefoons gaat, ik heb een vraag
Ik wil waarschijnlijk deze telefoon:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_question
maar kan ik nou het GPRS zo zetten dat die NOOIT aangaat? En dat ik dus alleen via Wifi op internet kan? Ik heb namelijk geen internet in mijn abo en wil dat ook niet.
Leuk! Moet wel mn zusje mee denk ik, anders laat ze me niet met neefje gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nog 2 dagen
Ga jij een keer met je neefje en kom ik met ean
Met je foon mag je in principe niet tetheren. Plus dat je met je foon een datalimiet van ws 1GB hebt en je daar onwijs snel overheen zit op je laptop met wat dingen doen. Heb je geen open wifi in de buurt? Buren ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef indaha het volgende:
Nou dan heb ik ook nog een vraagje, aangezien Ziggo nog wel eens uitvaltwas ik aan het zoeken voor een noodalternatief voor mijn laptop.
Kan ik dan het beste een internetabbo voor de telefoon nemen en dan via die op de laptop of is zoiets als een dongel dan goedkoper.
Echt niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk! Moet wel mn zusje mee denk ik, anders laat ze me niet met neefje gaan
Ik ga hem bestellen denk ik ja
Als ik mijn internet uit zet dan kan ik nog wel op wifi. Sowieso pakt ie automatisch wifi in plaats van ander internet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
maar kan ik dan wel met wifi er nog op? of pakt ie dan als je op internet wil automatisch die andere?
Maar ik ga toch nooit naar Apeldoornquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Vanaf jouw woonplaats naar Apeldoorn is maar 25 km verder dan van mijn woonplaats naar Apeldoorn hoor
Nokia want fijn en bekendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
*jankt* waarom wil je een Nokia met notabene Symbian????
Mhaw, dat ben ik niet met je eensquote:
Symbian is het besturingssysteem, om te janken.quote:Symbian weet ik niet eens wat dat is johik wil een nieuwe tel waar ik evt als het nodig is gratiez mee op internet kan
Trouwens waarom zou je internet willen alleen via wifi? Wat heb je daar aan? Ik bedoel als je thuis op wifi zit met je laptop, waarom zou je dan met je telefoon ook op wifi willen? Of wil je graag bij je ouders of zo op internet op je telefoon?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nokia want fijn en bekend
Symbian weet ik niet eens wat dat is johik wil een nieuwe tel waar ik evt als het nodig is gratiez mee op internet kan
Nou ja, niet als zij gewoon thuis is, dan houdt ze hem liever zelfquote:
Dat magquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw, dat ben ik niet met je eens
[..]
Symbian is het besturingssysteem, om te janken.
nou in de trein en waar er verder wifi is kan ik dan wel op internet, en vanuit bed dus ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Trouwens waarom zou je internet willen alleen via wifi? Wat heb je daar aan? Ik bedoel als je thuis op wifi zit met je laptop, waarom zou je dan met je telefoon ook op wifi willen? Of wil je graag bij je ouders of zo op internet op je telefoon?
Ik heb altijd nokia gehad en heb nu lg. Maar ik mis nokia echt. Bij deze moet ik veel meer handelingen verrichten voor hetzelfdequote:
Nee daar kwam ik van de week achter, mijn buren hebben net als ik alles goed beveiligd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met je foon mag je in principe niet tetheren. Plus dat je met je foon een datalimiet van ws 1GB hebt en je daar onwijs snel overheen zit op je laptop met wat dingen doen. Heb je geen open wifi in de buurt? Buren ofzo?
Wifi schijnt over niet al te lange tijd betaald te worden in de trein. In bed vind ik internet op mobiel ook altijd wel prettigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat magik wil iets wat ik al ken, anders word ik gek
[..]
nou in de trein en waar er verder wifi is kan ik dan wel op internet, en vanuit bed dus ookik wil er alleen niet voor hoeven betalen want ik heb geen internet in mijn abonnement.
Dan mag je dus al in december een nieuwe telefoon uitzoeken als je bij dezelfde provider blijftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nooit te klagen gehad over nokia (ook wel eens in bad laten vallen en nog steeds werkend) maar wil een android nu
En abo loopt pas maart ofzo af![]()
Ik heb dat van de week gedaan op de telefoon via wifi hier , maar ik vind het zo'n gepriegel en zo kleinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wifi schijnt over niet al te lange tijd betaald te worden in de trein. In bed vind ik internet op mobiel ook altijd wel prettig
Nja goed, de mogelijkheid om op internet te gaan vind ik iig fijn, maar het moet niet zo zijn dat een mobiel automatisch de internet connectie aan heeft staan (zoals dus bijv. mijn laptop) of automatisch op het andere netwerk gaat, maar is dit in te stellen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wifi schijnt over niet al te lange tijd betaald te worden in de trein. In bed vind ik internet op mobiel ook altijd wel prettig
Dat kan ik me voorstellen, maar dat ligt wel aan je telefoon en het is gewoon wennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb dat van de week gedaan op de telefoon via wifi hier , maar ik vind het zo'n gepriegel en zo klein
Op mijn telefoon is dat in te stellen en het lijkt me dat dat bij alle telefoons zo is, maar misschien dat je beter even contact op kan nemen met Nokia als je het zeker wilt weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nja goed, de mogelijkheid om op internet te gaan vind ik iig fijn, maar het moet niet zo zijn dat een mobiel automatisch de internet connectie aan heeft staan (zoals dus bijv. mijn laptop) of automatisch op het andere netwerk gaat, maar is dit in te stellen?
Ik heb gehad :quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb altijd nokia gehad en heb nu lg. Maar ik mis nokia echt. Bij deze moet ik veel meer handelingen verrichten voor hetzelfde
Whehehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gehad :
Motorola (eerste foon, mega koelkast), Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6510, Sony ericsson k750i (die heeft MM van mij nog steeds) Sony ericson K320i, Samsung D500, Sony ericson W700i, LG Cookie, HTC desire.
Ook in die volgorde
En de beste foon is de HTC. IK stap nooit meer over van htc (oke, leugens, ik wil Apple Iphone proberen)
Geek! Jij weet dat uit je hoofd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gehad :
Motorola (eerste foon, mega koelkast), Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6510, Sony ericsson k750i (die heeft MM van mij nog steeds) Sony ericson K320i, Samsung D500, Sony ericson W700i, LG Cookie, HTC desire.
Ook in die volgorde
En de beste foon is de HTC. IK stap nooit meer over van htc (oke, leugens, ik wil Apple Iphone proberen)
Nee, ik zei het verkeerd, ik mag in maart pas uitzoekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan mag je dus al in december een nieuwe telefoon uitzoeken als je bij dezelfde provider blijft
Androidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nooit te klagen gehad over nokia (ook wel eens in bad laten vallen en nog steeds werkend) maar wil een android nu
En abo loopt pas maart ofzo af![]()
Oh dat duurt nog langquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zei het verkeerd, ik mag in maart pas uitzoeken
Maar dan moet ik gaan Oognippen, want ik heb echt geen idee welke ik dan moet pakkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef indaha het volgende:
Misschien moet ik gewoon een telefoonabonnement en een nieuwe telefoon nemen dan kan ik daarop als Ziggo er weer eens de brui aan geeft
Nou, het is veranderd inmiddels. Mike wil geen aaiphone, ja hij wil wel, maar hij ziet het nut er niet van in want hij doet er toch niet zoveel mee. Dus ik haal wel gewoon een iphone voor mezelf, krijgt hij mijn Desire welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wheheheik dacht dat jij hem niet wou maar MM?
Je koopt hem gewoon voor MM en jij gebruikt hem
Wat wil je uitproberen? Internet via je foon op je laptop? Had je mijn reactie gelezen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef indaha het volgende:
Ja nu heb ik ook niet de modernste telefoon daarvoor, want ik wilde het alleen eens uitproberen, met een iphone of zo zal dat vast beter gaan.
Duh. Ik hou bij wat voor foons ik heb gehadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geek! Jij weet dat uit je hoofd?![]()
Ik heb nu 2 nokia's. Eentje van mezelf en eentje voor het werk. De werknokia is wel een stuk minder goede kwaliteit, die durf ik echt niet los in mijn tas te laten slingeren.
of overgaan op een andere internet aanbieder een optie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef indaha het volgende:
Misschien moet ik gewoon een telefoonabonnement en een nieuwe telefoon nemen dan kan ik daarop als Ziggo er weer eens de brui aan geeft
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duh. Ik hou bij wat voor foons ik heb gehad
Sopsopsop.quote:
Nou zeg dat is niet Oognippen, want wat zulke dingen betreft heb ik altijd wel een idee welke ik moet pakken (ok op de kleur na danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar dan moet ik gaan Oognippen, want ik heb echt geen idee welke ik dan moet pakken
Nee internetten op de telefoon, ik had je reactie gelezen en ben er al van het idee van internet op de laptop afgestapt en denk dat ik beter een nieuwe telefoon met internet kan nemen, maar heb alleen geen idee welke aangezien ik weinig bel en sms en dus vooral zal willen internetten ermee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat wil je uitproberen? Internet via je foon op je laptop? Had je mijn reactie gelezen?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
of overgaan op een andere internet aanbieder een optie?
Hier normaal ook al jaren tevreden, maar sinds we alles in 1 hebben al 2 keer alles eruit gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Ziggo doet het bij mij al jaaaaaren prima.![]()
*afklopt*
Dat is ook wel mijn angst, heb ook alles in 1, als het eruit klapt heb ik alleen mijn mobiel nog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Hier normaal ook al jarten tevreden, maar sinds we alles in 1 hebben al 2 keer alles eruit gehad.
Maar de laatste keer lag het aan de voeding van het modem , dus daar kon Ziggo ook niet zo heel veel aan doen, maar vervelend is het geen internet , telefoon of tv.
Of je nou alles in 1 hebt of alle diensten van ziggo los dat maakt niks uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is ook wel mijn angst, heb ook alles in 1, als het eruit klapt heb ik alleen mijn mobiel nog.
Maar voor nu: off!
Nou dan zeg mij dan maar eens welke telfoon en abbo ik het beste kan pakken, ik bel en sms weinig en zou dat dus vooral voor het internetten doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg dat is niet Oognippen, want wat zulke dingen betreft heb ik altijd wel een idee welke ik moet pakken (ok op de kleur na dan)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is ook wel mijn angst, heb ook alles in 1, als het eruit klapt heb ik alleen mijn mobiel nog.
Maar voor nu: off!
die heeft mijn vader nog steedsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
Mijn eerste telefoon was een Hi Swing![]()
Ik weet niet welke telefoon jij moet nemen, dat weet ik alleen voor mezelfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan zeg mij dan maar eens welke telfoon en abbo ik het beste kan pakken, ik bel en sms weinig en zou dat dus vooral voor het internetten doen.
O en T mobile heeft hier in het dorp haast geen berijk, dus dat is geen optie
Is het dan niet handiger om een LOSSE telefoon te kopen en een SIMonly abo te nemen? Simonly abo kost je bij ben 3 euro voor 50 belminuten of smsjes en een tientje voor internet. Hou er wel rekening mee dat je met die nieuwe datalimieten van alle providers geen filmpjes ofzo moet gaan kijken via je telefoon als je niet op wifi zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee internetten op de telefoon, ik had je reactie gelezen en ben er al van het idee van internet op de laptop afgestapt en denk dat ik beter een nieuwe telefoon met internet kan nemen, maar heb alleen geen idee welke aangezien ik weinig bel en sms en dus vooral zal willen internetten ermee.
Oke, kijk t-mobile geen optie. Geef eens een indicatie van wat je los voor een foon wilt uitgeven en aan hoeveel belminuten + smsjes je per maand genoeg zou hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan zeg mij dan maar eens welke telfoon en abbo ik het beste kan pakken, ik bel en sms weinig en zou dat dus vooral voor het internetten doen.
O en T mobile heeft hier in het dorp haast geen bereik, dus dat is geen optie
Ik internet vrij veel op mijn telefoon en verbruik per maand zo'n 700 MB. Dat is vrij veel. Hoeveel MB het kost per uur ligt er aan wat je doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:45 schreef indaha het volgende:
Hoeveel MB kost internetten op een telefoon per uur , want ik heb geen idee hoeveel MB ik nodig zou hebben per maand
Nee, zo werkt het niet. Als jij (neem ik even ben als voorbeeld) een abo bij Ben hebt... betaal je 10 euro en heb je 1GB aan dataverkeer PER maand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:45 schreef indaha het volgende:
Hoeveel MB kost internetten op een telefoon per uur , want ik heb geen idee hoeveel MB ik nodig zou hebben per maand
Ik heb Telfort (= KPN netwerk) met een Samsung Galaxy Mini, 100 belminuten en onbeperkt internet voor 14,95, dat vind ik wel een mooi prijsje. Maar ik zat al bij Telfort dus daarom was het vrij goedkoop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef indaha het volgende:
O en T mobile heeft hier in het dorp haast geen bereik, dus dat is geen optie
Je tjekt ook youtube?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik internet vrij veel op mijn telefoon en verbruik per maand zo'n 700 MB. Dat is vrij veel. Hoeveel MB het kost per uur ligt er aan wat je doet.
Dan snap ik echt niet hoe ik aan 700 MB kom per maand want dat is ongeveer hetzelfde als wat ik doequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef Qwea het volgende:
Thuis zit ik met mijn foon altijd op wifi. Als ik buiten de deur ga zet ik mobiel internet aan. Ik zit nu *kijkt*
205MB per 01-10-11 en dan twitter ik, haal ik mijn mail elke 5 min op, doe ik fokken en doe ik ook apps downloaden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
Mijn eerste telefoon was een Hi Swing![]()
Ik moest lachen. Je krijgt bij je foon geen abo. Het werkt zo :quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
Ben welk netwerk is dat, want T mobile werkt hier niet en zo'n Sim only kan dat op iedere telefoon en dat internet hoeveel MB is dat dan en hoeveel verbruik je per maand .
Ik heb nog een telefoon dus hoef niet perse een nieuwe, maar als ik er een bij een abbo krijg sla ik hem niet af
Wat de neuk doe je er dan mee?quote:
Kutje, ze zegt ook niet dat ze een foon bij een abo krijgt, ze zegt dat als ze een foon bij een abo krijgt ze die niet afslaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Je krijgt bij je foon geen abo. Het werkt zo :
Als jij een abo neemt met een telefoon, dan is die telefoon meestal gratis. Over het algemeen is het GOEDKOPER om die telefoon LOS te kopen dan te "krijgen" bij een abo. Meestal betaal je zelfs meer voor je telefoon uiteindelijk bij een abo.
T-mobile werkt niet zeg je, dus ben ook niet. Kan er op je telefoon internet? Zo ja, dan zou je een simonly van telfort kunnen nemen oid, of van symio, whatever. Simonly kan in ELKE telefoon die SIMLOCKVRIJ is.
Nou dan ben ik ook benieuwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan snap ik echt niet hoe ik aan 700 MB kom per maand want dat is ongeveer hetzelfde als wat ik doe
Thuis zit ik op wifi verder op 3g inderdaad. Ik fok heel veel en haal mijn mail elke 5 minuten op en verder doe ik niks dus ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk doe je er dan mee?700mb, dat red ik niet
altijd op 3g? of ook op wifi?
Ja, maar dat is het grappige, je krijgt hem nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kutje, ze zegt ook niet dat ze een foon bij een abo krijgt, ze zegt dat als ze een foon bij een abo krijgt ze die niet afslaat
Ik heb helemaal geen abbo nu dus ik moet dan toch ook wel zoiets kunnen vinden dan, maar dat onbeperkt is ook echt onbeperkt ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb Telfort (= KPN netwerk) met een Samsung Galaxy Mini, 100 belminuten en onbeperkt internet voor 14,95, dat vind ik wel een mooi prijsje. Maar ik zat al bij Telfort dus daarom was het vrij goedkoop.
Oh zo nee dat weet ik wel. Je kan hem inderdaad beter los kopen, dat is goedkoper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het grappige, je krijgt hem nietje dokt er uiteindelijk meer voor.
Wil je een leuk voorbeeld?
Jouw Iphone, wat dok je per maand, hoeveel smsjes en minuten en wat betaal je bij? En je hebt de 16GB he?
In juli en augustus heb ik 750 MB verbruikt en in september 445quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dan ben ik ook benieuwdIk heb wel altijd als ik thuis ben hem op wifi staan.
Nee, onbeperkt is niet meer onbeperkt. Is allemaal gewijzigd met die nieuwe telco datalimieten. En ja, ben is van t-mobile dus dan moet je kijken naar telfort :quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
Ok ik kijk geen filmpjes en surf gewoon op het internet en doe hier gewoon Fokken dus dan zou ik aan 1GB genoeg moeten hebben.
Maar Ben is dus niet van T mobile?
[..]
Ik heb helemaal geen abbo nu dus ik moet dan toch ook wel zoiets kunnen vinden dan, maar dat onbeperkt is ook echt onbeperkt ?
vaagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
In juli en augustus heb ik 750 MB verbruikt en in september 445
Vaag inderdaad... Ik denk dat het komt doordat ik op vakantie geen wifi heb gebruikt op mijn telefoon en door de kittens vaak het modem van de stroom af als ik naar bed ga (en nog een uur internetten). Misschien dat ik dan nu weer rond de 400 ga zitten, beetje jammer van mijn dure abonnement danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
vaagsoms doe ik zelfs wel youtube of dumpert tjekken, kom amper tot nooit boven de 500mb.
Verhogen kan altijd, verlagen not so muchquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vaag inderdaad... Ik denk dat het komt doordat ik op vakantie geen wifi heb gebruikt op mijn telefoon en door de kittens vaak het modem van de stroom af als ik naar bed ga (en nog een uur internetten). Misschien dat ik dan nu weer rond de 400 ga zitten, beetje jammer van mijn dure abonnement danik neem aan dat ik mijn iPhone abonnement niet omlaag kan zetten?
Goede tip,quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, onbeperkt is niet meer onbeperkt. Is allemaal gewijzigd met die nieuwe telco datalimieten. En ja, ben is van t-mobile dus dan moet je kijken naar telfort :
http://shop.telfort.nl/sim-only/#tab-abonnementen|dr:24|b:2614|d:366|s:280|sso:0 :
75 belminuten of smsjes 1GB internet = 16 euro p/m
Hoe oud is dat ding? En heeft je man geen andere provider dan telfort toevallig? Kwestie van even een kaartje van een andere provider erin doen en kijken of hij doet. Dan is hij simlock vrij. En anders kun je hem gratis bij telfort (even bellen en zeggen dat er een telfort abo bij zat) simlock vrij laten maken. En als je een telfor abo neemt, hoeft hij niet simlock vrij te zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Goede tip,ik moet alleen uitzoeken of die telefoon wat ik hier heb simlockvrij is, het is een oude van mijn man en die had er toen een telfortabbonement op, ik gebruik die momenteel als radio en mp 3 speler
Ja, bij mij wel, ik heb FUP (fair use policy) en ik gebruik hem niet zo heel veel dus geen probleem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
Ik heb helemaal geen abbo nu dus ik moet dan toch ook wel zoiets kunnen vinden dan, maar dat onbeperkt is ook echt onbeperkt ?
Ik betaal 34,95 en dan nog 2 euro voor de smsverdubbelaar. dan heb ik 200 belminuten of 400 smsjes (smsverdubbelaar, anders 200 smsjes).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verhogen kan altijd, verlagen not so muchMaar als je het cker wilt weten, bel ff met Tmobile. Maar als je hem wel lager kan zetten moet je meer bijdokken he! Wat betaal je nu per maand eigenlijk? En hoeveel bel en sms shizzle heb je?
Hij is een jaar of 3/4 oud en mijn man heeft nog steeds Telfort,maar ik heb wel een prepaid van KPN kan ik dat daar ook mee proberen?(zal wel niet hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe oud is dat ding? En heeft je man geen andere provider dan telfort toevallig? Kwestie van even een kaartje van een andere provider erin doen en kijken of hij doet. Dan is hij simlock vrij. En anders kun je hem gratis bij telfort (even bellen en zeggen dat er een telfort abo bij zat) simlock vrij laten maken. En als je een telfor abo neemt, hoeft hij niet simlock vrij te zijn.
Dat kun je wel proberenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij is een jaar of 3/4 oud en mijn man heeft nog steeds Telfort,maar ik heb wel een prepaid van KPN kan ik dat daar ook mee proberen?(zal wel niet he)
Ja hoor. Gewoon ff erin doen. En als hij geen foutmelding heeft is hij simlockvrijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij is een jaar of 3/4 oud en mijn man heeft nog steeds Telfort,maar ik heb wel een prepaid van KPN kan ik dat daar ook mee proberen?(zal wel niet he)
Simlock vrij dusquote:
Dus 37.95. Behoorlijk prijzigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik betaal 34,95 en dan nog 2 euro voor de smsverdubbelaar. dan heb ik 200 belminuten of 400 smsjes (smsverdubbelaar, anders 200 smsjes).
Ik heb net al even uitgezocht of een lager abonnement kan. Dat kan, maar dan krijg ik 15o belminuten/smsjes en daar heb ik niet genoeg aan dus we houden het maar zo.
Nou, dan hoef je dus enkel maar een sim only abo te hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef indaha het volgende:
Ja want gisteren had ik hem op wifi zonder sim kaartje erin.
Mehehehehehehehehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
mijn huidige telefoon kan geen wifi
Simonly is nu eenmaal goedkoperquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus 37.95. Behoorlijk prijzig
Ik heb ben simonly :
500 belminuten, 1000 smsjes en internet : 30 euro.
Thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan hoef je dus enkel maar een sim only abo te hebbenjoy
Heel verstandig, ik ga liever zitten op een vreemd toilet dan dat ik aanlog op een vreemd wifi netwerkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
mijn huidige telefoon kan geen wifi
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef indaha het volgende:
Nog 1 vraagje , op die telfort site vragen ze wat ik voor sim kaart ik nodig heb een standaard of een micro, dat zal wel standaard moeten zijn toch?
Dat dacht ik al, ik ben nog lang niet hipquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Oognip het volgende:
[..]Die micro is te hip voor jouw telefoon
normaal.Micro zit in Iphone enzo. En telfort kun je idd gewoon online regelen. Maar als je even wacht, dan kijk ik even voor je of telfort idd het goedkoopst is. Wil je je nr behouden btw?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef indaha het volgende:
Nog 1 vraagje , op die telfort site vragen ze wat ik voor sim kaart ik nodig heb een standaard of een micro, dat zal wel standaard moeten zijn toch?
die van de 3 aspirientjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef Oognip het volgende:
Zo meteen een wijf in the voice uit Enschede. Stom wief.
nou dan neem je toch simyo? www.simyo.nl 13 euro in totaal per maand. Alleen let je wel op dat je je minuten dus NIET mee kan nemen? Dus als je die 50 min niet gebruikt, gaan ze verloren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef indaha het volgende:
Nee 50 is ook genoeg want ik bel haast nooit op de mobiel , ik heb dat ding zodat ik bereikbaar ben.
no problem. Als je nog vragen hebt roep of pm je maarquote:
Waaromquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
Morgennacht gaat de klok een uur terug he
Ja dat is een voordeelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef Barbaaf het volgende:
Maar het is ook weer een uurtje vroeger licht, dat opstaan midden in de nacht vind ik niks
Das pas fijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgennacht een uurtje langer slapen
Net lekker bijgeslapen ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgennacht een uurtje langer slapen
quote:
Van 19 uur tot 21 uur iddquote:
Wat dapper, dat van half 10 danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Van 19 uur tot 21 uur idd![]()
En vanavond ga ik ook niet te laat; morgen weer vroeg en ik moet om half 10 al in de sportschool zijn.
Lekker tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
En vanavond ga ik ook niet te laat; morgen weer vroeg en ik moet om half 10 al in de sportschool zijn.
Late kraamvisite? Dat is niet zo goed voor de kraamvrouwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker toch
Ik ga ook op tijd, gister laat (kraamvisite) en morgenochtend kinderwagen shoppen met vriendin
Ligt aan de kraamvrouw hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Late kraamvisite? Dat is niet zo goed voor de kraamvrouw
Never mind half 10... op zaterdagmorgen naar de sportschoolquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
3 maanden? Dan is het geen kraamvisite meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ligt aan de kraamvrouw he
2e kind en hij is al 3 maanden en ze zou het echt wel zeggen als we weg moesten
We waren met 2 zwangeren en 3 moeders en 2 kinderlozen
Meneer I. moet werken, dus om 8 uur ben ik er wel uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat dapper, dat van half 10 danIk moet om 12.30 op de manege zijn en ik heb vanmiddag al boodschappen gedaan dus een lekker lui ochtendje
Gezelligquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker toch
Ik ga ook op tijd, gister laat (kraamvisite) en morgenochtend kinderwagen shoppen met vriendin
Nou!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Never mind half 10... op zaterdagmorgen naar de sportschool
Kind, wat moedig
U is zo goed bezigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Ow... ik heb me 5 dagen helemaal de tandjes gewerkt. Ik mag morgen uitslapen van mij
Eerst zei ze "direct om half 9?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Never mind half 10... op zaterdagmorgen naar de sportschool
Kind, wat moedig
Van mij mag je ook lekker uitslapenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Ow... ik heb me 5 dagen helemaal de tandjes gewerkt. Ik mag morgen uitslapen van mij
nee, daarom ook zo laat, anders moeten we op tijd wegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef Maes het volgende:
[..]
3 maanden? Dan is het geen kraamvisite meer
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst zei ze "direct om half 9?"
I was not amjoest
Oh bahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gesport vóór werk, van zeven tot acht![]()
Ga met Greysquote:
Je bent al begonnen of is morgen de 1e keer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah![]()
Hier gaan ze pas half 9 open en dan ben ik al een half uur aan het werk, dus helaaaaas![]()
Ik zal m'n outfitje ff de was in gooien, dat was ik ff vergeten
We hebben hier al whatsappjes over gewisseldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga met Greys![]()
![]()
Die wilt ook sporten
Nou dan heb je in ieder geval je duimen al getraind,quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben hier al whatsappjes over gewisseld
Ik vind het altijd heerlijk, maar zo duurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah![]()
Hier gaan ze pas half 9 open en dan ben ik al een half uur aan het werk, dus helaaaaas![]()
Ik zal m'n outfitje ff de was in gooien, dat was ik ff vergeten
Een goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou dan heb je in ieder geval je duimen al getraind,
Morgen 2e xquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Je bent al begonnen of is morgen de 1e keer?
Doorzetten dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben hier al whatsappjes over gewisseld
Ja, ik vind het ook duur, maar ik wilde na 2 sportloze jaren toch wel weer es wat gaan doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heerlijk, maar zo duur
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar is Greys? Dan kunnen we direct ff spijkers met koppen slaan
40 euro per maand voor onbeperkt sporten (fitness en groepslessen)quote:
Jullie lid maken van den sportschoolquote:
Tis veel geld, heb je ook een personal trainert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
40 euro per maand voor onbeperkt sporten (fitness en groepslessen)
Ohquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie lid maken van den sportschool
Jup, maar die werkt natuurlijk niet altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis veel geld, heb je ook een personal trainert?
Goed geregeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, maar die werkt natuurlijk niet altijd.
En dit is een medisch trainingscentrum, opgezet door de fysiotherapeuten hier int durp, die je ook begeleiden.
Dat vind ik op zich ook wel fijn.
Verwarrend toch al die seriesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmm, Cuddy uit House is verdwenen in Without a Trace
Het is echt leuk om te doen, en als je eenmaal bezig bent gaat de tijd heel snel voorbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Ik zie er wel tegenop, maar het moet
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmm, Cuddy uit House is verdwenen in Without a Trace
Zoiets had ik ook voor mezelf en ik vond het stiekem best weer lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Ik zie er wel tegenop, maar het moet
CURRAHEEquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.
Net als Ross uit Friends ineens een sjago luitenant oid was in Band of Brothers
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stom is dat he? Om iemand die je vaak in een serie ziet ineens in een andere rol te zien.
Net als Ross uit Friends ineens een sjago luitenant oid was in Band of Brothers
Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het met alle Friends-personages; die zijn bij mij gewoon Joey, Chandler, Ross, Phoebe, Monica en Rachel, waar ze ook in spelen
Ja dat ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het met alle Friends-personages; die zijn bij mij gewoon Joey, Chandler, Ross, Phoebe, Monica en Rachel, waar ze ook in spelen
Criminal Mindsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Maes het volgende:
Ik keek altijd Dharma & Greg (nu nog op comedy central) maar Greg is nu ook een keiharde speurder in NCIS (geloof ik, ik ben slecht in namen van series)
Dank u hartelijkquote:
Wacht even, wat kan je????????quote:
Een van de nieuwere vrouwelijke acteurs uit Law and Order speelt in een eerdere aflevering een verdachtequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb dat bij de nieuwe meneer Barnaby uit Midsomer Murders. Die speelt in een van de eerste afleveringen (Garden of Death) een illegale drank-stokende, womanizerende, tuinman.
Fokken op mijn telefoon ( en ja ik weet voor de meesten is dat niet bijzonder, maar voor zo'n noob als ik welquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Fokken op mijn telefoon ( en ja ik weet voor de meesten is dat niet bijzonder, maar voor zo'n noob als ik wel), dus ik ga tevreden slapen
Dan ga ik je plat whatsappenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Indaha![]()
Ik kan het nog steeds niet heur![]()
Als deze telefoon ooit dood gaat, dan wil ik wel eentje waar ik mee kan i'netten en whatsappen
Spannend!quote:
Het is nog echt waar ookquote:
Pleurt op zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerst zei ze "direct om half 9?"
I was not amjoest![]()
Dank je wel; ik ga er erg van genietenquote:Van mij mag je ook lekker uitslapen
Ik maakte dat vroeger regelmatig, erg makkelijk en heul lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zeg....vanochtend nog een stukje monchou-taart gehad van jarige collega.
En nu blijkt dus dat je zo'n taart binnen 20 minuten zelf kunt maken.....en dat wil ik best es proberen.
Maar ik heb al te veel gesnoept en gesnaaid deze week en als ik een hele taart maak dan vreten we die samen in 2 dagen op.
En dan zou ik dus wel 10x per week naar den sportschool moeten.
Maar damn, wat was ie lekker
Ik heb de oplossing: maken, stukje eten en de rest direct óf weggeven, óf weggooienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zeg....vanochtend nog een stukje monchou-taart gehad van jarige collega.
En nu blijkt dus dat je zo'n taart binnen 20 minuten zelf kunt maken.....en dat wil ik best es proberen.
Maar ik heb al te veel gesnoept en gesnaaid deze week en als ik een hele taart maak dan vreten we die samen in 2 dagen op.
En dan zou ik dus wel 10x per week naar den sportschool moeten.
Maar damn, wat was ie lekker
Kun je het evt. invriezen? Zonder de kersen erop dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik maakte dat vroeger regelmatig, erg makkelijk en heul lekker
De buren hebben vandaag wel net een zoontje gekregen,mss dat ik de aardige buuf uit kan gaan hangenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing: maken, stukje eten en de rest direct óf weggeven, óf weggooien
Zo doe ik het altijd
Dit is idd bastognekoek met gesmolten boter erdoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef Maes het volgende:
Ik maakte em altijd met biscuitjesbodem, met gesmolten boter erdoor, echt slechtInvriezen is nooit gelukt, hij was altijd te snel op
Sinds een weekje of zo, geloof ik. Ik gooi die tijdelijke fora altijd direct uit mijn ATquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Sinds wanneer heeft Fok een rooksubforum?
Het zal best bevriezen. Of het daarna nog te knijzen is, zal je moeten proberen. En omdat je onwijs nieuwsgierig ben, probeer je dat gewoon gelijk de dag ernaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit is idd bastognekoek met gesmolten boter erdoor![]()
Maar goed; we zijn maar met z'n 2en, dus als ik de helft gewoon immer gerade nach machen in dem vriepsert gooi, dan moet het lukken
Ja kijk...en dat was dus niet de bedoelingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zal best bevriezen. Of het daarna nog te knijzen is, zal je moeten proberen. En omdat je onwijs nieuwsgierig ben, probeer je dat gewoon gelijk de dag erna
Pittig kort en rood?quote:
Er gaat wel een stuk af, maar kort en rood? DAT NOOITquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pittig kort en rood?![]()
Ga je wat speciaals doen of alleen puntjes en de boel weer wat in model?
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Er gaat wel een stuk af, maar kort en rood? DAT NOOIT
heul nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Tombo al aan het slapen soms weer?
Ouwe snurkturk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |