Toevallig wel ja.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | class Person { public $firstName; public $lastName; public function __construct($firstName, $lastName = '') { //Optional parameter $this->firstName = $firstName; $this->lastName = $lastName; } public function greet() { return "Hello, my name is " . $this->firstName . " " . $this->lastName . "."; } static public function staticGreet($firstName, $lastName) { return "Hello, my name is " . $firstName . " " . $lastName . "."; } } $he = new Person('John', 'Smith'); $she = new Person('Sally', 'Davis'); $other= new Person('Joe'); echo $he->greet(); // prints "Hello, my name is John Smith." echo '<br />'; echo $she->greet(); // prints "Hello, my name is Sally Davis." echo '<br />'; echo $other->greet(); // prints "Hello, my name is Joe ." echo '<br />'; echo Person::staticGreet('Jane', 'Doe'); // prints "Hello, my name is Jane Doe." |
Omdat als vrouwen logica zouden hanteren ze geen gedienstige huisvrouwen die kids baren meer zouden zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom heeft evolutie de vrouwmens nog steeds dit niveau laten blijven hebben?![]()
Vrouw: emotie --> logica
Man: logica --> emotie
Dat geeft geen littekens, dat is lafquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen die kinderen sambal geven om ze een lesje te geven.
Ik snap geen Chineesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
[ code verwijderd ]
Niks concreets en wacht 2 november af dan weten we meer over de toekomst van het een en ander in het dorp hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hallo dorpsgek.
Al het aanbod geaccepteerd?
Nee, de mensen zelf weten dat wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Id die kwalificatie niet iets te vlijend?
Ja maar..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat als vrouwen logica zouden hanteren ze geen gedienstige huisvrouwen die kids baren meer zouden zijn.
Evolutie is ons gezind.
Ah ok, nouja als je Grimbergen op de tap hebt kom ik langs.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Niks concreets en wacht 2 november af dan weten we meer over de toekomst van het een en ander in het dorp hier.
Wil jij stofzuigen, strijken, kinderen baren en boodschappen doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja maar..
Waarom kan het niet gewoon allebei?
Jupiler.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ok, nouja als je Grimbergen op de tap hebt kom ik langs.
quote:
Bovendien kunnen ze dan alvast wennen aan de Chinese overheersing.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat geeft geen littekens, dat is laf
Hij doet mee in jouw elftalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil jij stofzuigen, strijken, kinderen baren en boodschappen doen?
Dat dacht ik al.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Woon je tegen België aan en dan nog dat rukbier ook nog, neem zoals een fatsoenlijke toko abdijbier op de tap.
Nee, maar daar heb ik de robots van Zienswijze voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil jij stofzuigen, strijken, kinderen baren en boodschappen doen?
Dat dacht ik al.
Daarom, gewoon fatsoenlijke lijfstraffenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bovendien kunnen ze dan alvast wennen aan de Chinese overheersing.
Trek je nog meer jongeren en klanditie mee ook nog.quote:
du_ke is gehackt door ronnie_bravo!!111quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom, gewoon fatsoenlijke lijfstraffen
Grimbergen trekt niet zoveel jongeren denk ik. Maar Jupiler is echt prutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trek je nog meer jongeren en klanditie mee ook nog.
Neem mij aan als consultant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |