Jupiler.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ok, nouja als je Grimbergen op de tap hebt kom ik langs.
quote:
Bovendien kunnen ze dan alvast wennen aan de Chinese overheersing.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat geeft geen littekens, dat is laf
Hij doet mee in jouw elftalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil jij stofzuigen, strijken, kinderen baren en boodschappen doen?
Dat dacht ik al.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Woon je tegen België aan en dan nog dat rukbier ook nog, neem zoals een fatsoenlijke toko abdijbier op de tap.
Nee, maar daar heb ik de robots van Zienswijze voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil jij stofzuigen, strijken, kinderen baren en boodschappen doen?
Dat dacht ik al.
Daarom, gewoon fatsoenlijke lijfstraffenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bovendien kunnen ze dan alvast wennen aan de Chinese overheersing.
Trek je nog meer jongeren en klanditie mee ook nog.quote:
du_ke is gehackt door ronnie_bravo!!111quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom, gewoon fatsoenlijke lijfstraffen
Grimbergen trekt niet zoveel jongeren denk ik. Maar Jupiler is echt prutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trek je nog meer jongeren en klanditie mee ook nog.
Neem mij aan als consultant.
Mwah, hij mag nog geen seks en sterke drank.quote:
Zondequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, hij mag nog geen seks en sterke drank.
Helaas niet selecteerbaar voor mijn elftal.
Er is sprake van enige subsidies, dat is tegen jouw principes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trek je nog meer jongeren en klanditie mee ook nog.
Neem mij aan als consultant.
Say whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grimbergen trekt niet zoveel jongeren denk ik. Maar Jupiler is echt prut
Ach wel aardig maar ook daar flikkeren zo volgens mij mais doorheen, dat hoort nietquote:
Nee hoor, ik heb in Afrika gewerkt dus ben wel gewend aan steekpenningen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Er is sprake van enige subsidies, dat is tegen jouw principes.
Zoals elk bier in Nederland en België.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach wel aardig maar ook daar flikkeren zo volgens mij mais doorheen, dat hoort niet
Palmpje dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach wel aardig maar ook daar flikkeren zo volgens mij mais doorheen, dat hoort niet
Duveltje.quote:
Prima bier hoor maar als je een wat jonger publiek wilt trekken werkt het niet geweldig, het zijn niet echt biertjes die je een beetje doordrinkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Say whut?
Grimbergen en Trappistes Rochefort trekt altijd volle zalen.
Mensen die dat niet waarderen zijn sowieso niet waardig genoeg voor mijn gezelschap.
Ik zal je aanvraag meenemen bij de volgende gesprekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb in Afrika gewerkt dus ben wel gewend aan steekpenningen.
Ben ik aangenomen?
Mooi, ik wens uit te worden betaald in promillages.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zal je aanvraag meenemen bij de volgende gesprekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |