Ik ben er al jaren überhaupt niet meer geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent nog nooit buiten /b/ gekomen zeker?
Oldfagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren überhaupt niet meer geweest.
Ich zoëj ut neet bètter kinne zaggequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ouders er een flinke kluif aan hebben kinderen veilig internetgedrag aan te leren. Ranzige foto's en filmpjes zullen niet eens het grootste probleem zijn, dat is het weggeven van teveel persoonlijke informatie.
Dus heb je geen recht van sprekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren überhaupt niet meer geweest.
Dat valt bij mij nog niet onder oud genoeg om alles te relativeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was 13 toen ik het ontdekte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ja ach, je bent ook wel heel stom om je info daar weg te geven. Als je het kind goed opvoed zal die dat ook niet doen, lijkt me. Alhoewel je dat als ouder nooit zeker weet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ouders er een flinke kluif aan hebben kinderen veilig internetgedrag aan te leren. Ranzige foto's en filmpjes zullen niet eens het grootste probleem zijn, dat is het weggeven van teveel persoonlijke informatie.
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus heb je geen recht van spreken![]()
/g/ is wel interessant voor meneer Remlof.
/g/ is technology.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
En hebben ze ook politics? iets als /p/?
Ik zou ze niets verbieden, maar wel zorgen dat ze weten dat wat ze zien ook de extreme fantasieën van een gestoorde kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja ach, je bent ook wel heel stom om je info daar weg te geven. Als je het kind goed opvoed zal die dat ook niet doen, lijkt me. Alhoewel je dat als ouder nooit zeker weet.
Zo iets lijkt me het beste inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou ze niets verbieden, maar wel zorgen dat ze weten dat wat ze zien ook de extreme fantasieën van een gestoorde kunnen zijn.
De meeste ouders weten ook amper iets van het internet af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja ach, je bent ook wel heel stom om je info daar weg te geven. Als je het kind goed opvoed zal die dat ook niet doen, lijkt me. Alhoewel je dat als ouder nooit zeker weet.
De ouders van nu toch wel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meeste ouders weten ook amper iets van het internet af.
Ze kunnen hem aanzetten ja, maar je moet de kunsten van mensen en weten wat er op het internet te krijgen is van mensen, zeker domme wijven die voortplanten echt niet overschatten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zijn rond of na de introductie van de pc geboren. Dan moet het toch lukken met dat ding.
Vertel mij wat van vriendenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze kunnen hem aanzetten ja, maar je moet de kunsten van mensen en weten wat er op het internet te krijgen is van mensen, zeker domme wijven die voortplanten echt niet overschatten.
Vrouwen met kinderen zijn dom? Ik dacht dat ook dat reuze meeviel tegenwoordig en dat de meesten wel een opleiding op zak hadden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze kunnen hem aanzetten ja, maar je moet de kunsten van mensen en weten wat er op het internet te krijgen is van mensen, zeker domme wijven die voortplanten echt niet overschatten.
Je kunt vrouwen/moeders van nu niet vergelijken met die van de jaren vijftig die niets hadden geleerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:42 schreef Cerbie het volgende:
Een opleiding op zak hebben staat niet gelijk aan intelligentie lijkt mij.
Nee, ze zijn alleen erger geworden want nu hebben vrouwen zelfs goed fatsoen afgeleerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt vrouwen/moeders van nu niet vergelijken met die van de jaren vijftig die niets hadden geleerd.
En intelligent zijn staat niet gelijk aan iets van computers afweten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:44 schreef Cerbie het volgende:
Ik zeg enkel dat een opleiding volbracht hebben niet gelijk staat aan intelligent zijn.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen, maar het helpt wel. Kees kankerkachel zie ik nog geen parenting filter instellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En intelligent zijn staat niet gelijk aan iets van computers afweten.
Parenting filters zijn ook niet alles. Ik heb ze nooit nodig gehad. Een goede opvoeding is het halve werk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen, maar het helpt wel. Kees kankerkachel zie ik nog geen parenting filter instellen.
Edward James Olmosquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Hm ik zit eens door YouTube te scrollen en al Erik z'n kutnummers komen stuk voor stuk voor in de serie Miami Vice.
Je favoriete serie bolle?
Je hoeft mij helemaal niets te vertellen. Ik heb het over jonge ouders die met de computer zijn opgegroeid, jij sleept er intelligentie bij terwijl het gewoon een kwestie van kennis is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen, maar het helpt wel. Kees kankerkachel zie ik nog geen parenting filter instellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |