ben wel behoorlijk van de gulpener op dit moment. Vind ik erg fijn bier, zeker ook hun speciaalbierenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grolsch is wel goed te doen.
Zit nu aan hun herfstbokje as we speak.
Ordnung muss sein Koos, Oberfeldwebel Albayrak hat schon gesprochen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, dat ben je toch een droeftoeter? Mensen die oprecht hopen dat die black ass Mauro weg moet, zijn vooral mensen wiens leven keihard is gefaald en dat nu af kunnen reageren op buitenlanders.
Hij weet al bijna 7 jaar dat hij weg moet, hoezo onzekerheid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef Dutchnative het volgende:
Ben er nog niet uit over Mauro.
Regels zijn regels, maar om hem nu zo lang in onzekerheid te laten en dan laten vertrekken laat ook niet bepaald klasse zien
Dat is nieuw voor mij, weet ook niet precies hoe de situatie in Angola isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij weet al bijna 7 jaar dat hij weg moet, hoezo onzekerheid?
Alle negers de boom in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, dat ben je toch een droeftoeter? Mensen die oprecht hopen dat die black ass Mauro weg moet, zijn vooral mensen wiens leven keihard is gefaald en dat nu af kunnen reageren op buitenlanders.
Hm nee, ik drink veelal Erdinger Weissen, Grolsch herfstbok en gewoon Heineken pilsner.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
ben wel behoorlijk van de gulpener op dit moment. Vind ik erg fijn bier, zeker ook hun speciaalbieren
Pfff. Ik heb nog nooit spijt gehad van mijn incorrecte uitlatingen. Ook al kost het zoals vandaag punten.quote:
Ten eerste zal ik geen seconde wakker liggen van een eventueel vertrek van die Mauro. Ken die hele vent immers niet. Maar het feit dat er gewoon figuren zijn die eisen dat hij vertrekt.....ja, dat gaat er bij mij niet in. Dan moet je wel een heel zielig, gefaald figuur zijn. Valt me ook op dat het op FOK! voornamelijk de domme kanslozen zijn die hartstochtelijk pleiten voor zijn vertrek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ordnung muss sein Koos, Oberfeldwebel Albayrak hat schon gesprochen.
Het is Angola, kut natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, weet ook niet precies hoe de situatie in Angola is
Als we de media mogen geloven een godvergeten hellhole waar je niemand naartoe hoort te sturen. En nu storten op giro 555 voor Afrika.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, weet ook niet precies hoe de situatie in Angola is
We zullen ze eens een keer aan een test onderwerpen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij bijvoorbeeld Grolsch maar ook Gulpener bijvoorbeeld.
Nogmaals, er is nog altijd geen zekerheid zo blijkt (vanwaar anders alle commotie?).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij weet al bijna 7 jaar dat hij weg moet, hoezo onzekerheid?
Ik eis niet dat hij vertrekt, ik eis dat hij niet boven de wet wordt gesteld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ten eerste zal ik geen seconde wakker liggen van een eventueel vertrek van die Mauro. Ken die hele vent immers niet. Maar het feit dat er gewoon figuren zijn die eisen dat hij vertrekt.....ja, dat gaat er bij mij niet in. Dan moet je wel een heel zielig, gefaald figuur zijn. Valt me ook op dat het op FOK! voornamelijk de domme kanslozen zijn die hartstochtelijk pleiten voor zijn vertrek.
Wat kan jou het rotten dat dat jong blijft?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik eis niet dat hij vertrekt, ik eis dat hij niet boven de wet wordt gesteld.
Same thing, andere invalshoek.
Als het niet mogelijk is om hem terug te sturen, ofja, het is altijd mogelijk, maar als hij geen mogelijkheid heeft om daar 'in vrede en vrijheid' te leven, hou hem dan lekker hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is Angola, kut natuurlijk.
Omdat Mauro de beslissing van al die jaren aanvecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogmaals, er is nog altijd geen zekerheid zo blijkt (vanwaar anders alle commotie?).
Erdingerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm nee, ik drink veelal Erdinger Weissen, Grolsch herfstbok en gewoon Heineken pilsner.
Af en toe Hertog Jan, Grimbergen of Rochefort.
Er is genoeg zekerheid, een groep kan zich er niet bij neerleggen, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogmaals, er is nog altijd geen zekerheid zo blijkt (vanwaar anders alle commotie?).
Ga dan voor de Gulpener zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef betyar het volgende:
[..]
We zullen ze eens een keer aan een test onderwerpen.
mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
Kleinzielig kankerland zijn we geworden.
Simpel, wetgeving.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat kan jou het rotten dat dat jong blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |