Mwah, hij mag nog geen seks en sterke drank.quote:
Zondequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, hij mag nog geen seks en sterke drank.
Helaas niet selecteerbaar voor mijn elftal.
Er is sprake van enige subsidies, dat is tegen jouw principes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Trek je nog meer jongeren en klanditie mee ook nog.
Neem mij aan als consultant.
Say whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grimbergen trekt niet zoveel jongeren denk ik. Maar Jupiler is echt prut
Ach wel aardig maar ook daar flikkeren zo volgens mij mais doorheen, dat hoort nietquote:
Nee hoor, ik heb in Afrika gewerkt dus ben wel gewend aan steekpenningen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Er is sprake van enige subsidies, dat is tegen jouw principes.
Zoals elk bier in Nederland en België.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach wel aardig maar ook daar flikkeren zo volgens mij mais doorheen, dat hoort niet
Palmpje dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach wel aardig maar ook daar flikkeren zo volgens mij mais doorheen, dat hoort niet
Duveltje.quote:
Prima bier hoor maar als je een wat jonger publiek wilt trekken werkt het niet geweldig, het zijn niet echt biertjes die je een beetje doordrinkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Say whut?
Grimbergen en Trappistes Rochefort trekt altijd volle zalen.
Mensen die dat niet waarderen zijn sowieso niet waardig genoeg voor mijn gezelschap.
Ik zal je aanvraag meenemen bij de volgende gesprekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb in Afrika gewerkt dus ben wel gewend aan steekpenningen.
Ben ik aangenomen?
Mooi, ik wens uit te worden betaald in promillages.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zal je aanvraag meenemen bij de volgende gesprekken.
Dat is zeker niet helemaal waar hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Zoals elk bier in Nederland en België.
Het is een buurthuis, geen zuipkrot voor de New Kids generatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Prima bier hoor maar als je een wat jonger publiek wilt trekken werkt het niet geweldig, het zijn niet echt biertjes die je een beetje doordrinkt.
Grimbergen geniet de voorkeur?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, ik wens uit te worden betaald in promillages.
Of Rochefort nr. 8.quote:
Voor een keer best aardig maar ook niet helemaal mijn ding. Dan liever een goede trappist of een fijne Weizen.quote:
Vooruit, elk zoet doordrink bier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is zeker niet helemaal waar hoor.
Och ja, Betyar, hoe staat het eigenlijk met jou en het buurthuis?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een buurthuis, geen zuipkrot voor de New Kids generatie.
Grijp deze kans aan om ze "cultuur" bij te leren en dan zelf gewoon dronken worden van de kwaliteitsbiertjes.
Klinkt verstandig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een buurthuis, geen zuipkrot voor de New Kids generatie.
Grijp deze kans aan om ze "cultuur" bij te leren en dan zelf gewoon dronken worden van de kwaliteitsbiertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |