De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hey praat je nou over je eigen zoon?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel!!
Kutkoter in de gaten houden dit dat alles
Ik had zojuist een mexicano, u jelly?quote:
Ka nje dat niet verbieden dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel!!
Kutkoter in de gaten houden dit dat alles
Neequote:
Nee, ik vind die niet zo lekker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik had zojuist een mexicano, u jelly?
quote:
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook ik ga eten
Ik ben terug ik was vergeten mijn post te posten!
hihadieho
Gewoon geen internet nemen toch. Als ik een kind had, zou ik zijn/haar leven zo zwaar mogelijk maken en zwaar repressief optreden.quote:
Welke veer zit in de kern?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Weet je ik weet gewoon precies alles van harry potters toverstok
Alles?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ook. De aanvallen enzo. Like a bossquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hoe ver spuit iequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef Nectar het volgende:
Plastic_zak heeft over 24 uur alweer een unban.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
phoenix feather 11 inches holly en een beetje soepel.
En dan gaat jouw ban inquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef Nectar het volgende:
Maar 99.999.976 uur te weinigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef Nectar het volgende:
MET JE KONT DOOR DE HELFT!!quote:
ja maar met je kop door de helft grr 16 jaar ben k nog een kind?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
kennen kinderen dit nog eigenlijk tegenwoordig?
Vast nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef Beach het volgende:
[..]
kennen kinderen dit nog eigenlijk tegenwoordig?
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef speedking het volgende:
[..]
ja maar met je kop door de helft grr 16 jaar ben k nog een kind?
Tis kontquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef speedking het volgende:
[..]
jullie zijn oud je moet de nieuwe shit weten
Dan zou ik beginnen met het zelf nemen van lessen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah k ga mijn nederlandse jf whatsappe!
komt goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met het zelf nemen van lessen.
Log eens in op je uhm vroeger chrome en tegenwoordig FF geloof ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met het zelf nemen van lessen.
Bietels.quote:
Dat dus! Is heul geen beatles nummer stomme Ezquote:
Zeg dat dan sukkelquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:13 schreef coban het volgende:
28. Mooiste mannelijke ONZ usernaam:
Rezania en Fktblabla2012 omdat lastig
nee sryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:24 schreef Roburtt het volgende:
zijn er nog kwaliteit users?
ib4 nectar op P_z 'ik' zegt
Owja ik zie het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef coban het volgende:
Nectar zie optie 36
Ja ja ik maak later wel anders nu eten enzo
sta ik ergens tussen!!! ZIEN!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef coban het volgende:
Nectar zie optie 36
eet smakelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef coban het volgende:
Nectar zie optie 36
smakelijkquote:
Weinig verschil ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:27 schreef aight1 het volgende:
Mr(s). Onz is toch gewoon hetzelfde als puikste ovjl user overal? behalve dat je dan uit die 2 moet kiezen
die heb ik gewoon geskipt lmfaoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:27 schreef aight1 het volgende:
Mr(s). Onz is toch gewoon hetzelfde als puikste ovjl user overal? behalve dat je dan uit die 2 moet kiezen
ik heb eigenlijk geen idee wat je bedoelt maar ik ben je dankbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:30 schreef coban het volgende:
OMGGGG aight was ovjvlvlvl bij mij mr niet ingevuld omg brb
ohh nu snap ik hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef coban het volgende:
Doneeee! En heb ipv Aight1 aight1 gedaan zoals het hoort
kzal altijd waarderen manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
aight vergeet niet waar ik jou voor had genomineerd he! (2 dingen) zelfs
dagquote:
kheb al lang geleden gedaan manquote:
Hoi, hoe gaat het?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
kheb al lang geleden gedaan man
mr heb oldskool users gedaan voornamelijk no offence
oh oke, maar je vindt me wel een baas tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
kheb al lang geleden gedaan man
mr heb oldskool users gedaan voornamelijk no offence
doe dat lekker ergens andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ben er weer hoor, ging even mijn klaarkomen record proberen te verbeteren.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
oh oke, maar je vindt me wel een baas toch
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oh mijn god heb ik geprobeerd
Ik heb de hele tijd geprobeerd
Voor RRRRREVOLUTION
uiteraardquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
oh oke, maar je vindt me wel een baas toch
Een film?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef Dalando het volgende:
Ik wil iets scripten maar ik weet niet wat
Een script.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef Dalando het volgende:
Iets zoals habbo hotel ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:53 schreef Dalando het volgende:
Wat een goede suggesties.
Nee, maar verzin iets waar ik een site over kan maken. Iets leuks. Niet over gewoon iets, maar iets anders. Geen wikipedia artikels.
Is jouw mama negert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:52 schreef coban het volgende:
Mijn mama heeft zelf kfc kip gemaakt.
Mijn mama is een boss, net zoals haar dochter.
voor een toneelstukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef Dalando het volgende:
mag ik haar als schoonmoederquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:52 schreef coban het volgende:
Mijn mama heeft zelf kfc kip gemaakt.
Mijn mama is een boss, net zoals haar dochter.
Haha ja tuurlijk. Je mag haar ook als oma dan adopteer ik je wel. Dan kan ik jouw mama zijnquote:
omg sweetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:57 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk. Je mag haar ook als oma dan adopteer ik je wel. Dan kan ik jouw mama zijn
Ontsnapte pauwen op Antwerpen Centraalquote:
hihi dikke turkennegerts vrouwen met turkennegertssnorrtjes die densen als wannabe turkennegertdiedikismetsnorretje maar niet kan tippen aan echte dikketurkendnegertsmetsnorrtje deborah.quote:
Duuuuuuuuuudeeeequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dude where's my car met je sweet![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hihi dikke turkennegerts vrouwen met turkennegertssnorrtjes die densen als wannabe turkennegertdiedikismetsnorretje maar niet kan tippen aan echte dikketurkendnegertsmetsnorrtje deborah.
Hahahaquote:
ahahah jaa sowiesoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:01 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha
We are hot chicks, we are looking for the continuum transfunctionerbazenfilm
Della casa met ei en wat knoflook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:04 schreef Nectar het volgende:
pIZZA_Peperroni
Wat is jouw favoriete pizza?
NIiiiiiiiiceeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:05 schreef coban het volgende:
AIGHT MIJN TOETS GING GOED HE ik snapte al die rekendingentjens en kree ook breuken ik voelde mij stoer en onaanraakbaar enzo
Hoi.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:01 schreef Dalando het volgende:
MONKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Ik ben al 3 weken nonstop fulltime diehard met school bezigquote:
laat eens zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:12 schreef monkyyy het volgende:
Foto's van een smartphone zijn korrelig.
Okay. Moment.quote:
Offer je op, Mauro is tofquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:16 schreef coban het volgende:
Die mauro zou toch hier kunnen blijven als hij met iemand van hier trouwt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je? Korrelig zeg ik je.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]Ja best welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie je? Korrelig zeg ik je.matige telefoon
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ja dunno. Misschien omdat ie asielzoeker is ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:19 schreef coban het volgende:
Je mag van 16e al trouwen toch?
@aight: ja ga ik ook doen
Galaxy s2quote:
Iknow was grapje want is goede telefoonquote:
Die heb ik ook, geweldig is die. Baas boven baas.quote:
ja heeft ie vast wel, is foto van gister avond dus kan niet opnieuw gedaan worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Iknow was grapje want is goede telefoonmaar komt door donkerheid, heb je geen flits?
ik 1 wtf waar kn je zien wie unfriend heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:58 schreef Hooidraad het volgende:
Deze week al 2 unfriend detections op Facebook.
Ik voel mijn populariteit dalen op deze planeet.
http://www.unfriendfinder.com/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik 1 wtf waar kn je zien wie unfriend heeft
ahaha ik had kipquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die vandaag geen kip eten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die vandaag geen kip eten
shittttttt ik heb druiven van de Plusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die nu geen druiven van de AH eten.
Die zijn ook goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
shittttttt ik heb druiven van de Plusnu ben ik niet cool meer
Ja ik lust het wel, grappige fruit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef Hooidraad het volgende:
Wie lust er hier vijgen? Apart voedsel kan ik je vertellen.
Ik, zo lekker. We hebben vijgenplant in du tuin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef Hooidraad het volgende:
Wie lust er hier vijgen? Apart voedsel kan ik je vertellen.
Jij kookt, en dan eet je het niet op?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom heet de TT niet koken? Ik voel me buitengesloten
Bahahhahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij kookt, en dan eet je het niet op?
Het volgende topic zou eten hetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij kookt, en dan eet je het niet op?
ahaha ik had van de AHquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
shittttttt ik heb druiven van de Plusnu ben ik niet cool meer
veronica en libelle en krant en donald duck hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet vijf glossy's op hun bureau hebben liggen.
Nee want ik zei dat mensen die niet oliebollen op dat moment etenquote:
Mensen die geen bad hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kopkaas is éen van de ingrediënten die ik vaak gebruik.
Ik gebruik kopkaas of piemelbrie vaak op toastjes of om de lasagna wat op te peppen.
Voor de perfecte kopkaas laat ik het eerst 1 week rijpen.
Recept voor toastjes met kopkaas:
1 toastje
20 gram 1 week gerijpte penisbrie
Men doet de penisbrie op het toastje.
Geniet en post jouw kopkaas recepten hier ook!
Dealquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet mijn overactieve hond uitlaten, terwijl ik zelf op bed lig en bijna in slaap val.
Ik bied 20 euro aan degene die mijn hond nu uitlaat en terugbrengt bij mij.
Mensen die niet gisteren en vandaag al in Rotterdam warenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die morgen niet naar rdam gaan
Nicequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik, zo lekker. We hebben vijgenplant in du tuin.
En in Marokko eten we die kapotvaak
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die geen bad hebbenOke, kom maar langs Erik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
bakje druivenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Bananenshake
Benodigdheden:
- Een blender
- 2 bananen
- 700 ml yoghurt
- 200 ml vla
Enjoy!
ja gaan daar naar myraela die is tenminste lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef Nectar het volgende:
Mensen die in Rotterdam bij mono gaan logeren
smoothquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dm adres, ik ben wel al schoon, zullen we ons eerst even vies maken dan?
Vindt je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja gaan daar naar myraela die is tenminste lekker
Het was geen feestjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef aight1 het volgende:
Mensen die feestjes hebben bij FOK!ers
nooffenceflipje
Nee, ik ben al vies, ik ga eerst in bad met mijn vriend, dan mag jij daarna.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dm adres, ik ben wel al schoon, zullen we ons eerst even vies maken dan?
Eigenlijk is dat nog ergerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was geen feestjeMorgen geeft mono een feestje, maar daar ben ik niet bij.
Maar ik wou bij jou in bad, heb je een bubbelbad of een normaal bad?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik ben al vies, ik ga eerst in bad met mijn vriend, dan mag jij daarna.
wel zelfde water he. milieu co2 enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik ben al vies, ik ga eerst in bad met mijn vriend, dan mag jij daarna.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef Nectar het volgende:
Gotta know gotta flow gotta go gotta know gotta go gotta go gotta go gotta go
je hebt een troll mamaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
Komt m'n ma boven; ja, hey, heb je zo ook zin zo'n lekkere dikke pizza?
Ik; Hmm, ik wil het wel proberen ja..
Ma; Nou, er ligt er 1 in de oven, maar niet voor jou, laten we dat maar niet doen he, zonde van de pizza als je hem niet op krijgt.
Ik; FML.
Ik haat ziek zijn.
WAT GA JE DOEN DAARquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die morgen niet naar rdam gaan
Normaal. En er gaan geen vreemde mensen tegelijk met mij in bad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik wou bij jou in bad, heb je een bubbelbad of een normaal bad?
Ik ben vreemd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Normaal. En er gaan geen vreemde mensen tegelijk met mij in bad.
Doe dan klein deel? :quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
Komt m'n ma boven; ja, hey, heb je zo ook zin zo'n lekkere dikke pizza?
Ik; Hmm, ik wil het wel proberen ja..
Ma; Nou, er ligt er 1 in de oven, maar niet voor jou, laten we dat maar niet doen he, zonde van de pizza als je hem niet op krijgt.
Ik; FML.
Ik haat ziek zijn.
En dan daarna beneden nog eens hard lopen roepen; "Goh! Het heeft me lekker gesmaakt, wat jullie?quote:
Hoezo gelukkig? Daar steek jij hem toch niet inquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gelukkig is RB knapper geworden dan toen
GA NAAR CENTRAAL NAAR DE NEW LOOK EN GA SLIJMEN OP DIE SHOESSSquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jou stalkings
haha grapje winkelen
en jij zo vannuh.... FUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan daarna beneden nog eens hard lopen roepen; "Goh! Het heeft me lekker gesmaakt, wat jullie?"
Hey hey, op internet heet ik monkyyy.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben vreemd?Wat is dit Monkyyy!!!!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? Daar steek jij hem toch niet in
edit je quote!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey hey, op internet heet ik monkyyy.
Omdat je ziek bent?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ze had dus gewoon niet voor mij gemaakt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef coban het volgende:
[..]
GA NAAR CENTRAAL NAAR DE NEW LOOK EN GA SLIJMEN OP DIE SHOESSS
EN GA NR PRIMARK
jij mag oookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Nieteens mij uitnodigen?
racisme discriminatie alles
Ergens daar in de buurt jaquote:
Iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en jij zo vannuh.... FUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!
Nou als ze weer een hit maakt hoef je dan tenminst eniet naar lelijkheid te kijken je weet tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? Daar steek jij hem toch niet in
daarom heb ik 2 favoriete lepels. doh!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[autist] NEEEEEEEEEE MN FAVORIETE LEPEL IS FOETSIE [/autist]
Wat nu?
Ze dacht gewoon zo van, jij lust toch niks omdat je ziek bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat je ziek bent?
Of was ze je vergeten hahaha
Weeniequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik denk primark is niet leuk nu, omdat ze elke maandag bijvullen toch
Sorry manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je oude UI, ik mis het nog steeds
* Drommeldaris heeft allemaal knopjes op zijn afstandbediening enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nou als ze weer een hit maakt hoef je dan tenminst eniet naar lelijkheid te kijken je weet toch
jij bent toch de zogenaamde kip-expertquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
weyow mag ik je aanraken nu?
Oh hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze dacht gewoon zo van, jij lust toch niks omdat je ziek bent.![]()
ik wil een kip-expert tagjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
jij bent toch de zogenaamde kip-expert
Mensen die kip-expert zijn, altijd negers!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
jij bent toch de zogenaamde kip-expert
Serieus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommeldaris heeft allemaal knopjes op zijn afstandbediening enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |