De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hey praat je nou over je eigen zoon?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel!!
Kutkoter in de gaten houden dit dat alles
Ik had zojuist een mexicano, u jelly?quote:
Ka nje dat niet verbieden dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel!!
Kutkoter in de gaten houden dit dat alles
Neequote:
Nee, ik vind die niet zo lekker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik had zojuist een mexicano, u jelly?
quote:
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook ik ga eten
Ik ben terug ik was vergeten mijn post te posten!
hihadieho
Gewoon geen internet nemen toch. Als ik een kind had, zou ik zijn/haar leven zo zwaar mogelijk maken en zwaar repressief optreden.quote:
Welke veer zit in de kern?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Weet je ik weet gewoon precies alles van harry potters toverstok
Alles?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ook. De aanvallen enzo. Like a bossquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hoe ver spuit iequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef Nectar het volgende:
Plastic_zak heeft over 24 uur alweer een unban.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
phoenix feather 11 inches holly en een beetje soepel.
En dan gaat jouw ban inquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef Nectar het volgende:
Maar 99.999.976 uur te weinigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef Nectar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |