Staatssecretaris Bleker... heeft u een broer die Anus heet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
bleker had gewoon niet hier aan tafel moeten zitten.
Hij is in ieder geval geen gewone immigrant die alle procedures die normale immigranten doorlopen ook heeft doorlopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die Mauro dude is geen asielzoeker meer.
Klopt, is gewoon een Nederlander.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die Mauro dude is geen asielzoeker meer.
Als je mee wilt naar PSV - Twente, dan kan dat...quote:
Alsof hem dat kan boeienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je mee wilt naar PSV - Twente, dan kan dat...
Dat is de VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, is gewoon een Nederlander.
Helemaal terecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
"Mooi niet" was het antwoord, volgens mij.
Mauro blijft ik garandeer hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat lult Bart Chabot toch allemaal toch, geen touw aan vast te knopen dat drukke gedoe met draaiwoorden.
Die Bleeker heeft wel laten zien wat een treurige zielige partij het CDA geworden is![]()
Mauro moet blijven!
Dit ja, en terecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
"Mooi niet" was het antwoord, volgens mij.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Deze gaat mee naar de boot voor het weekend.
Vind je het een mooi woord dat je het out of the blue gebruikt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om te kotsen zelfs.
Dit is toch een vorm van omkoping
Het is een doos.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
als dat ventje weg moet breekt de hel uit
Als hij blijft bij Geert en zijn volgelingenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
als dat ventje weg moet breekt de hel uit
En na afloop had Bleker hem bij Schiphol afgezetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben me net aan het afvragen he;
Stel je voor Mauro had ja gezegd tegen die kaartjes. Had ie dan morgen met die CDA'er gezellig in de auto richting Enschede gezeten? Lekker met z'n tweeen naar de fanshop van Twente. Samen op de foto in het stadion
Elke foto minimaal 1xquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Deze gaat mee naar de boot voor het weekend.
Waar heb je het over? Gooi er nog wat engelse termen doorheen, interessant doener.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind je het een mooi woord dat je het out of the blue gebruikt?
Hij gaf de doos een vette knipoog.quote:
Nou hé. Jarenlang weten dat het vertrekmoment komt en op het moment supreme de mediamachine aanzetten met de usual suspects als moreel verontwaardigden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik schaam me om dit land, om dit gedrag
En welk pistool hadden Albayrak en Hirsch Ballin dan op de borst?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En na afloop had Bleker hem bij Schiphol afgezet
Omkoping. Nounou.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Gooi er nog wat engelse termen doorheen, interessant doener.
Welkom bij de politiek. Gouda / Culemborg was ook een vergrootglas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou hé. Jarenlang weten dat het vertrekmoment komt en op het moment supreme de mediamachine aanzetten met de usual suspects als moreel verontwaardigden.
Kom nou zeg.
Ja, ik vond dat ook een beetje makkelijk. In het gedoogakkoord staat al de volgende passage:quote:
Wilders zit niet letterlijk bij Leers in de kamer, maar wel figuurlijk. Moet Bleker gewoon eerlijk over zijn.quote:Bij vergunningverlening op grond van toepassing van de discretionaire bevoegdheid zal
terughoudendheid het uitgangspunt zijn.
tofikquote:
Wie wil er in Godsnaam naar PSV?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dag Mauro. Het was gezellig
Hoe kwam die bleker eigenlijk aan kaarten, het is uitverkocht.
Ze heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
Waar slaat dit op? En wat doet het er toe of je iets een carriére noemt of niet?
Dat was ook volstrekte apekool, net als die lulvragen van de PVV en SP. Man man man wat een huilbende.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Welkom bij de politiek. Gouda / Culemborg was ook een vergrootglas.
Een geste? Ongepast gedrag bedoel je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omkoping. Nounou.
Wat was dan exact het omkopen? Het was gewoon een geste, doos.
Ik vind het humaner om een kind meteen terug te sturen, met begeleiding bijvoorbeeld, dan om hem eerst hier voor lange tijd laten wonen. De grens naar 21/23 verleggen lost het probleem wat mij betreft niet op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook kinderen uit gaan zetten... Ik vind het fair als Mauro uitgezet wordt als hij volwassen wordt, dat wordt ook met andere asielzoekers gedaan die niet zo vroeg naar Nederland gekomen zijn. We zetten geen kinderen uit in Nederland maar asielzoekers die geen asielgrond meer hebben moeten terug. Wel vind ik die leeftijd van 18 jaar wat ongelukkig. Rek dat naar 21 of 23 jaar ofzo op, dan kun je wat beter van een volwassene spreken dan nu.
Dat blijft een kwestie van interpretatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een geste? Ongepast gedrag bedoel je.
Zo van; Ja Mauro we moeten je volgens de wet echt het land uitschuppen, maar joh... hier heb je een kaartje voor het voetbal om de pijn te verzachten.
Met een 'baantje'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef Staal het volgende:
Haar mondhoeken staan zelf omlaag.
Wat is dit voor prietpraat eigenlijk? Mensen verdienen gewoon hun brood.
Inderdaad, gewoon binnen een jaar beslissen of iemand mag blijven. Je kunt het niet maken om een kind dat 10 jaar in Nederland woont weer terug te sturen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het humaner om een kind meteen terug te sturen, met begeleiding bijvoorbeeld, dan om hem eerst hier voor lange tijd laten wonen. De grens naar 21/23 verleggen lost het probleem wat mij betreft niet op.
Jaquote:
Zij vindt jou een muts.quote:
Dat kan je je afvragen bij mutsen webwinkels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef Staal het volgende:
Haar mondhoeken staan zelf omlaag.
Wat is dit voor prietpraat eigenlijk? Mensen verdienen gewoon hun brood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |