Ze hebben alles behalve een gezicht idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef exile79 het volgende:
[..]
Het is een quote van Bleker, je zou hem bijna op een tegeltje laten zetten. Haha.
Staatssecretaris Bleker... heeft u een broer die Anus heet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
bleker had gewoon niet hier aan tafel moeten zitten.
Hij is in ieder geval geen gewone immigrant die alle procedures die normale immigranten doorlopen ook heeft doorlopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die Mauro dude is geen asielzoeker meer.
Klopt, is gewoon een Nederlander.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die Mauro dude is geen asielzoeker meer.
Als je mee wilt naar PSV - Twente, dan kan dat...quote:
Alsof hem dat kan boeienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je mee wilt naar PSV - Twente, dan kan dat...
Dat is de VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, is gewoon een Nederlander.
Helemaal terecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
"Mooi niet" was het antwoord, volgens mij.
Mauro blijft ik garandeer hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat lult Bart Chabot toch allemaal toch, geen touw aan vast te knopen dat drukke gedoe met draaiwoorden.
Die Bleeker heeft wel laten zien wat een treurige zielige partij het CDA geworden is![]()
Mauro moet blijven!
Dit ja, en terecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
"Mooi niet" was het antwoord, volgens mij.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Deze gaat mee naar de boot voor het weekend.
Vind je het een mooi woord dat je het out of the blue gebruikt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om te kotsen zelfs.
Dit is toch een vorm van omkoping
Het is een doos.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
als dat ventje weg moet breekt de hel uit
Als hij blijft bij Geert en zijn volgelingenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
als dat ventje weg moet breekt de hel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |