Even een vinkje zetten bij de free slots op 5+quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zijn er zo weinig 64 maps van caspian border?
Ik zie er maar 30 ofzo. Allemaal vol ofcourse.
Dat vraag ik mij ook af bij BC2, daar heeft het ook geen nut volgens mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heeft het eigenlijk zin om ''Need a pickup!'' te schreeuwen naar een friendly vehicle? Volgens mij krijgt de bestuurder geen enkele notification oid.....
Denk eerder dat ze een binnenpretje hebben momenteelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Dus Wehkamp is nu vreselijk onder de indruk?
Niet gek dat je dat denkt. Tis een beetje de algemene mening over de SP. Keb 10 minuten gespeeld om de framerate te checken en daar zal het ook wel bij blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
weet niet wat men hier al besprak maar vind de sp tegenvallen. Het grafische hadden we al vernomen van de trailers. Gameplay komt het dichtste in de buurt van de mw sp.. Grafisch vernieuwend verder totaal niet..
Ik speel m denk wel een keertje door op 'n regenachtige middag, maar van wat ik hoor is het niets speciaals idd.. Was alweer vergeten dattie uberhaubt een SP heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Niet gek dat je dat denkt. Tis een beetje de algemene mening over de SP. Keb 10 minuten gespeeld om de framerate te checken en daar zal het ook wel bij blijven.
Mij mag je wel toevoegen hoor, net als hier Sideshowbobbiequote:
een fokking hell me dunkt..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:11 schreef Civilian het volgende:
Nu met 2 andere Fok!ers in een partyEens kijken wat 't wordt
Kijk eens in de spambox, daar stond hij bij mij ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Rivalo het volgende:
Iemand die de Specact code van BF3 bij de Wehkamp ook nog niet ontvangen heeft?
Ik namelijk nog niet. Of het mailtje is verwijderd, aangezien het wehkamp account van mijn ouders is en ze nogal digidebiel zijn.
Caspian border is het bestquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik vind die online maps niet geweldig.
Zal zo nog wel ff kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kijk eens in de spambox, daar stond hij bij mij ook.
Mwah zitten nog wel meer leuke maps tussen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |