Oorlog in virtuele vorm is dan ook de ultieme kruisbestuiving van verstoppertje, tikkertje en kegeltrefbalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Kenmerken van Battlefield:
- Vrijheid
- Teamplay
- Voertuigen
Dit gecombineerd = ervaring die eng dicht bij de werkelijkheid komt. Klinkt een beetje fout, want zo leuk is een oorlog helemaal niet, maar in een game blijkbaar wel.
En zo moeilijk isset niet, mijn vriendin kan het zelfs ook!
Dat ze meteen de controls voor de choppers (hoe downie wil je hem hebben?!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef Captainp00face het volgende:
http://mp1st.com/2011/10/(...)e-adjusted-and-more/
Jets krijgen een 'update'!
"One fan expressed his concerns to Fredrik Thylander demanding “they [jets] need a buff.” Thylander, Senior Designer at DICE, confirmed “they [jets] are getting it [the buff].”"
Mwach, tot op heden vind ik BF3 minder BF-gevoel hebben dan BC2, waar nog lol in het spel zat...quote:
Of aan te volle serversquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Catch_me het volgende:
wat een haters hier zegNiks mis met deze game, wss ligt het aan je hard of software als het niet goed werkt!
Gameplaygewijs schort er nog het een en ander aan hoor, maar ik zie meer clipping en balancing issues dan iets andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Catch_me het volgende:
wat een haters hier zegNiks mis met deze game, wss ligt het aan je hard of software als het niet goed werkt!
Ik ben er ook zeer content mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Catch_me het volgende:
Oh, ik vind deze nu al beter dan bc2.. en de lol komt vanzelf wel.. er is genoeg mogelijk in het spel, zelfs als lonewolf kan je nog leuk spelen. Nu is het allemaal aftasten en wat bugs en alles maar dat wordt vanzelf beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, tot op heden vind ik BF3 minder BF-gevoel hebben dan BC2, waar nog lol in het spel zat...
BF-gevoel in BC2? Wut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, tot op heden vind ik BF3 minder BF-gevoel hebben dan BC2, waar nog lol in het spel zat...
Hoelang duurde het voordat jij reactie kreeg op je mail?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef JDx het volgende:
Pffft, hij doet het... kutspel... ik kan het niet
Heeft het eigenlijk zin om ''Need a pickup!'' te schreeuwen naar een friendly vehicle? Volgens mij krijgt de bestuurder geen enkele notification oid.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat ze meteen de controls voor de choppers (hoe downie wil je hem hebben?!!), de commorose (dat ze hem iig nuttig maken ipv het random uitkramen van onzin) en je meer controle over squads geven, zoals ze beloofd hadden
Even een vinkje zetten bij de free slots op 5+quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zijn er zo weinig 64 maps van caspian border?
Ik zie er maar 30 ofzo. Allemaal vol ofcourse.
Dat vraag ik mij ook af bij BC2, daar heeft het ook geen nut volgens mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heeft het eigenlijk zin om ''Need a pickup!'' te schreeuwen naar een friendly vehicle? Volgens mij krijgt de bestuurder geen enkele notification oid.....
Denk eerder dat ze een binnenpretje hebben momenteelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Dus Wehkamp is nu vreselijk onder de indruk?
Niet gek dat je dat denkt. Tis een beetje de algemene mening over de SP. Keb 10 minuten gespeeld om de framerate te checken en daar zal het ook wel bij blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
weet niet wat men hier al besprak maar vind de sp tegenvallen. Het grafische hadden we al vernomen van de trailers. Gameplay komt het dichtste in de buurt van de mw sp.. Grafisch vernieuwend verder totaal niet..
Ik speel m denk wel een keertje door op 'n regenachtige middag, maar van wat ik hoor is het niets speciaals idd.. Was alweer vergeten dattie uberhaubt een SP heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Niet gek dat je dat denkt. Tis een beetje de algemene mening over de SP. Keb 10 minuten gespeeld om de framerate te checken en daar zal het ook wel bij blijven.
Mij mag je wel toevoegen hoor, net als hier Sideshowbobbiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |