quote:Het kan allemaal misgaan op het CDA-congres van zaterdag, want het drama zwelt ongekend aan. Zo hebben alle Eindhovense amateurvoetbalverenigingen een stilte ingelast van 5 minuten in verband met Mauro. Mijn hemel zeg. Vijf minuten, dat is lang hoor. De miljoenen ellendig omgekomen doden van de Tweede Wereldoorlog krijgen er niet meer dan twee.
Ook mee eens. Ik snap zo'n dissidentenpositie ook totaal niet. Waarom geef je je Kamerzetel dan niet gewoon op aan iemand anders? Je bent het ermee eens (je steunt het kabinet) of niet, geen halfslachtig gedoe zoals dit. Maar ja, dat typeert wel het CDA.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kwam net deze column tegen. Geen literair hoogstandje, maar de kern klopt precies.
Kijk iemand die nog eens met wat anders bezig is.quote:MinPres Minister-president - Twitter
blikt terug op de Europese top: ‘Het bestrijden v/d schuldencrisis gaat om onze banen, ons spaargeld & onze pensioenen’ is.gd/cQvbKp
Dit is beter:quote:
quote:Het besluit van minister Gerd Leers voor Immigratie en Asiel over de uitwijzing van Mauro Manuel naar zijn vaderland Angola staat vast. Dat heeft hij vandaag gezegd na afloop van de ministerraad. Zaterdag is er een congres van Leers' eigen partij, het CDA. De kwestie lijkt daar een grote rol te gaan spelen.
''Als er in de fractie verdeeldheid over komt, dan is dat niet iets waar ik wat aan kan doen. Ik toets de zaak aan de bestaande wet- en regelgeving, net als mijn voorgangers. Wat het congres ook zegt. Dat kan mij niet dwingen.'' Als de samenleving iets signaleert, dan moet daar goed naar gekeken worden, vindt Leers, maar er moet niet willekeurig en ad hoc worden gereageerd, legde hij uit.
De kwestie laat Leers zeker niet onberoerd, benadrukte hij. ''Het is zeer emotioneel geladen, dat zie ik ook. Die emoties heb ik ook. Het is lastig om er dan met een pokerface te staan, maar de integriteit van het beleid moet worden bewaakt.''
Kabinet
Het kabinet steunt Leers in zijn aanpak. ''Waar ik mee te maken heb is of minister Leers namens het kabinet de goede dingen heeft gedaan. Het antwoord is: absoluut. Leers heeft het van a tot z goed gedaan’’, zei premier Rutte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik denk eerder andersom, Nederland is moe van Mauro en wil de schuldencrisis aangepakt zien worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat Nederland moe is van de schuldencrisis en gewoon een aaibare Angolese jongen wil knuffelen.
... ben bezig maar heb 1 vraagje: hoeveel stroken hebben we?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef Dutchnative het volgende:
Ik heb overigens de oplossing voor de Schuldencrisis in de VS:
Alle drugs die elke avond weer worden gevonden/veroverd bij de grens met Mechico, worden verkocht. Da's minimaal een half miljoen per strook van 20 Kilometer per avond.
Tel uit je winst.
Er zijn verschillende Nederlandenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom, Nederland is moe van Mauro en wil de schuldencrisis aangepakt zien worden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage aan mijn forum.
166quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... ben bezig maar heb 1 vraagje: hoeveel stroken hebben we?
Ik representeer graag pragmatisch Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Er zijn verschillende Nederlanden
Je bedoelt opportunistisch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik representeer graag pragmatisch Nederland.
Hoaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik representeer graag pragmatisch Nederland.
Nee ik bedoel wat ik zei.quote:
Dat is een eitje. 6quote:
Oke.quote:
Liever niet, een coalitie tussen NV-A en PS kan nog wel eens vallen over Mauro.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Mauro kan ook nu naar België vertrekken als hij dat wil.
Weet niet hoe lang de grens is, maar volgens mij toch zeker wel een paar honderd kilometer, als het geen paar duizend zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... ben bezig maar heb 1 vraagje: hoeveel stroken hebben we?
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever niet, een coalitie tussen NV-A en PS kan nog wel eens vallen over Mauro.
Oh wacht, in België kan niets vallen.
Mauro wordt 98 op het moment dat daar zijn verzoek wordt afgewezen en is twee eeuwen dood als het politieke debat eindelijk is afgerond.
En zijn vliegticket wordt zeker betaald van mijn belastingcenten!?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef eriksd het volgende:
Hij moet gewoon weg. Klaar nu met het gezeik.
Jezus mensen.
Afscheidscadeau. Al dat gedonder van die schijnheilige linksen, gadverdamme.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En zijn vliegticket wordt zeker betaald van mijn belastingcenten!?
Dit is gisteren al duizendmal besprokenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef Cerbie het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)f_albayrak_mauro.jpg
Zelfs de PvdA wilde Mauro raus hebben.
Nee, ervaring wijst uit dat z'n moeder dat wel kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En zijn vliegticket wordt zeker betaald van mijn belastingcenten!?
Samenvatting?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is gisteren al duizendmal besproken
PvdA is kut, Mauro moet weg.quote:
What else is newquote:
Precies.quote:
Geen.quote:
Mooi niet dat op kosten van mijn belastingcenten een neger op het vliegtuig wordt gezet op vakantie naar Afrika! Zeker weer zo'n een snoepreisje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Afscheidscadeau. Al dat gedonder van die schijnheilige linksen, gadverdamme.
3326 oftewel circa 166 stroken van 20kmquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang de grens is, maar volgens mij toch zeker wel een paar honderd kilometer, als het geen paar duizend zijn
Snoepreisje? Er gaan geen bananen mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi niet dat op kosten van mijn belastingcenten een neger op het vliegtuig wordt gezet op vakantie naar Afrika! Zeker weer zo'n een snoepreisje.
Je wil hem op de boot zetten? En dan wordt er beweerd dat de rechtsmensen hier kil zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi niet dat op kosten van mijn belastingcenten een neger op het vliegtuig wordt gezet op vakantie naar Afrika! Zeker weer zo'n een snoepreisje.
Koppejan en Ferrier betalen wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Te voet via het Midden-Oosten lijkt me wel te doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je wil hem op de boot zetten? En dan wordt er beweerd dat de rechtsmensen hier kil zijn.
Hij gaat maar lopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je wil hem op de boot zetten? En dan wordt er beweerd dat de rechtsmensen hier kil zijn.
Ik wil zo'n helium ballon van aluminiumfolie in de vorm van een banaan geven als cadeau.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
POLmeet op Schiphol?
Popcorn voor rechts, tissues voor links.
Gaat de SGP nog spijt krijgen van haar stem als Mauro de Rode Zee splijt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Te voet via het Midden-Oosten lijkt me wel te doen.
Hou je mond... Dadelijk gaan ze extra ontwikkelingshulp (geld) eisen voor Angolaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:10 schreef Cerbie het volgende:
Impliciet zegt de hele Mauro moet blijven kliek gewoon dat Afrika een godvergeten hellhole is wat we niemand moeten toewensen. Over generaliseren gesproken zeg.
Wij gaan jullie vastketenen aan Mauro , mogen jullie popcorn eten in Angola.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
POLmeet op Schiphol?
Popcorn voor rechts, tissues voor links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |