Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever niet, een coalitie tussen NV-A en PS kan nog wel eens vallen over Mauro.
Oh wacht, in België kan niets vallen.
Mauro wordt 98 op het moment dat daar zijn verzoek wordt afgewezen en is twee eeuwen dood als het politieke debat eindelijk is afgerond.
En zijn vliegticket wordt zeker betaald van mijn belastingcenten!?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef eriksd het volgende:
Hij moet gewoon weg. Klaar nu met het gezeik.
Jezus mensen.
Afscheidscadeau. Al dat gedonder van die schijnheilige linksen, gadverdamme.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En zijn vliegticket wordt zeker betaald van mijn belastingcenten!?
Dit is gisteren al duizendmal besprokenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef Cerbie het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)f_albayrak_mauro.jpg
Zelfs de PvdA wilde Mauro raus hebben.
Nee, ervaring wijst uit dat z'n moeder dat wel kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En zijn vliegticket wordt zeker betaald van mijn belastingcenten!?
Samenvatting?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is gisteren al duizendmal besproken
PvdA is kut, Mauro moet weg.quote:
What else is newquote:
Precies.quote:
Geen.quote:
Mooi niet dat op kosten van mijn belastingcenten een neger op het vliegtuig wordt gezet op vakantie naar Afrika! Zeker weer zo'n een snoepreisje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Afscheidscadeau. Al dat gedonder van die schijnheilige linksen, gadverdamme.
3326 oftewel circa 166 stroken van 20kmquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang de grens is, maar volgens mij toch zeker wel een paar honderd kilometer, als het geen paar duizend zijn
Snoepreisje? Er gaan geen bananen mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi niet dat op kosten van mijn belastingcenten een neger op het vliegtuig wordt gezet op vakantie naar Afrika! Zeker weer zo'n een snoepreisje.
Je wil hem op de boot zetten? En dan wordt er beweerd dat de rechtsmensen hier kil zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi niet dat op kosten van mijn belastingcenten een neger op het vliegtuig wordt gezet op vakantie naar Afrika! Zeker weer zo'n een snoepreisje.
Koppejan en Ferrier betalen wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Te voet via het Midden-Oosten lijkt me wel te doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je wil hem op de boot zetten? En dan wordt er beweerd dat de rechtsmensen hier kil zijn.
Hij gaat maar lopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je wil hem op de boot zetten? En dan wordt er beweerd dat de rechtsmensen hier kil zijn.
Ik wil zo'n helium ballon van aluminiumfolie in de vorm van een banaan geven als cadeau.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
POLmeet op Schiphol?
Popcorn voor rechts, tissues voor links.
Gaat de SGP nog spijt krijgen van haar stem als Mauro de Rode Zee splijt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Te voet via het Midden-Oosten lijkt me wel te doen.
Hou je mond... Dadelijk gaan ze extra ontwikkelingshulp (geld) eisen voor Angolaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:10 schreef Cerbie het volgende:
Impliciet zegt de hele Mauro moet blijven kliek gewoon dat Afrika een godvergeten hellhole is wat we niemand moeten toewensen. Over generaliseren gesproken zeg.
Wij gaan jullie vastketenen aan Mauro , mogen jullie popcorn eten in Angola.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
POLmeet op Schiphol?
Popcorn voor rechts, tissues voor links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |