en daar heb ik ook de nodige kaarten voor uitgedeeld!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was echt wel puur aanvallen hoor.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
en daar heb ik ook de nodige kaarten voor uitgedeeld!
Nee, heb ik ook nog nooit gedaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef Sinji het volgende:
Mk.r die het opneemt voor anderen! Goed bezig jongen.
Deed die ook in de discussie firefly vs. de rest; daar was ik het absoluut met hem eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:56 schreef Sinji het volgende:
Mk.r die het opneemt voor anderen! Goed bezig jongen.
Geef jezelf een schouderklopje!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Deed die ook in de discussie firefly vs. de rest; daar was ik het absoluut met hem eens.
Ik heb niks te klagen. Maar ik heb dan ook totaal geen problemen met versieren. Maar dat is al algemeen bekend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
En hoe zit het met jou qua versieren dan?
Hoezo geen studentenavond?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nog nooit gedaan natuurlijk.![]()
Waarom geen studentenavond vannacht?
Dat snap ik. Ik ben echter wel geweest. Vroegtijdig naar huis vanwege een accident. Maar dat kon je ook wel teruglezen, had het gepost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je zou toch uitgaan gisteravond, vermeldde je?
yep ik ook, maar ik probeer het gewoon maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of ik dat zou kunnen daten op basis van plaatje. Ik vind het knap van andere maar voor mij is dat niet weggelegd ik heb liever echt contact dan heb je veel meer een beeld van hoe iemand is
Alleen met minibeer toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Flepke en Firefly gingen toch stappen met users
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben het een keer met je eens.
En ook eentje voor jou dan; gezien je 5 minuten voor mij een zelfde opmerking maaktequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geef jezelf een schouderklopje!
Ik las je post verkeerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En ook eentje voor jou dan; gezien je 5 minuten voor mij een zelfde opmerking maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |