Sowieso is er nauwelijks sprake van aanzuigende werking bleek laatst uit onderzoekquote:
theater. met zn smerige voetbalbriefjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:54 schreef nightfall het volgende:
zat die bleker nou bijna te janken bij P&W?
Dat was idd een beetje raar/genant.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
theater. met zn smerige voetbalbriefje
ik denk dat ie hoopte dat het zielige negertje van dankbaarheid in tranen zou uitbarsten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:01 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dat was idd een beetje raar/genant.
Dat vind ik een absolute KUT vergelijking. Die werkelijk als een tang op een varken slaat!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef rubbereend het volgende:
Bleker stuurt liever een orka naar Spanje omdat die daar meer kans maakt dan dat hij Mauro hier zijn kans geeft.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:14 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat vind ik een absolute KUT vergelijking. Die werkelijk als een tang op een varken slaat!![]()
Nee, jij snapt het...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:23 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waarom gaat Mauro niet gewoon nu een aanvraag doen naar nederlandse paspoort. en gaat voor de vakantie naar Angola. tot ie klus geklaard.
kan hij gewoon als Nederlandse naar Nederland toe.
jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat was toch die kerel met die gele balletjes en blauwe mandjes?
quote:Een acclamatie is in een vergadering of bij een verkiezing de vorm van bevestiging waarbij men met algemene stemmen door middel van applaus, gejuich of andere waarderende kreten instemming betuigt. Er vindt in dat geval geen stemming plaats.
De term acclamatie komt van het Latijnse acclamare, toejuichen. Sommige Romeinse keizers werden bij acclamatio tot keizer uitgeroepen, met name de zogeheten soldatenkeizers. Vanuit het toejuichen ter bevestiging ontwikkelde zich in de christelijke liturgie de liturgische acclamatie.
Ik dacht dat mijn vrouw eieren had gekookt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:22 schreef StephanL het volgende:
Wat een kut geluidLijkt een beetje op mijn wekker
Precies. Een afspraak maak je met elkaar, niet eenzijdig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:23 schreef Bot13 het volgende:
Tering de tering zeg.
"Wilt u afronden"
- "Ja ik ben nog niet eens tot de kern gekomen"
"Helaas, u heeft 30 seconden spreektijd"
- "Dat is te kort hoor, ben ik het niet mee eens.. blabla"
"DIT is hoe we het hebben afgesproken met z'n allen"
- *mopper mopper*
Wat een clown. We spreken met z'n allen een tijd af, meneer is het er niet mee eens, en besteed z'n 30 seconden aan een introductie ipv de kern. Oogkleppen op en lullen maar. Had ook niets anders verwacht van het CDA.
Wilde het net posten. Ik vind dit wel zeer vermakelijk, maar wat een vertoning.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |