Dat mag ook alleen maar omdat het van moslims níet mag natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef droom_econoom8 het volgende:
Gniffel. PVV dan toch toleranter dan het CDA. Beide partijen willen die jongen terug sturen, maar van de PVV mogen homo's trouwen
Misschien is de intolerantie van radicale moslims en christenen juist waar veel mensen van balen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat mag ook alleen maar omdat het van moslims níet mag natuurlijk.
De VVD ook... met de stijve tampeloeris door 130 km/u op fossiele brandtoffenquote:
Je mag van de VVD best met de fiets. De keuze ligt bij jou.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
De VVD ook... met de stijve tampeloeris door 130 km/u op fossiele brandtoffen
V.
Ik zie ze het kastje al vol kleuren met een potlood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:11 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat ouderenpartij CDA de techniek hiervoor aan de praat moet krijgen
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tot nu toe niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:40 schreef remlof het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe het CDA hier uit gaat komen.
Ik HOUD van deze jongen *snif snif*quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar goed, ik ben ook benieuwd hoe het CDA hier uit gaat komen.
http://www.volkskrant.nl/(...)st-over-homo-s.dhtmlquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vandaar dat er gisternacht opeens weer een extra fractievergadering was. En nu blijkt dat Koppejan wel degelijk een CU-motie wil steunen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef Zweetteef het volgende:
Is hier nouw nog een topic over![]()
koppejan en ferrie hebben gewoon aandacht tekort en zullen uiteindelijk toch mee gaan
Haha.... wat een kneus is de Verhagen ook hè... ik vraag me af welke idioten in zijn krokodillentranen gestonken zijn. Van Judas weten de CDA'ers allemaal wel dat hij fout zat... Judas wist het zelf ook... nu Maxime nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik HOUD van deze jongen *snif snif*
Je moet minimaal 8 weken lid zijn en de contributie voor een bepaalde datum voor geheel 2011 betaald hebben, anders ben je niet welkom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Zou trouwens wat zijn als K en D Mauro even snel lid maken van het CDA en hem op het congres laten spreken
Die gaan niet stemmen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:15 schreef ajacied4lf het volgende:
SGP heeft 2 zetels toch? Dus zonder Koppenjan en Ferrier is er nog steeds een meerderheid?
Ah, mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gaan niet stemmen.
SGP staat op het standpunt dat de Kamer op geen enkele wijze kan en mag beslissen over individuele gevallen.
Dacht ik ook maar een collega vertelde me vanochtend dat dat niet zo hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef De_Nuance het volgende:
Er zijn twee smaken , voor of tegen. De SGP gaat dus gewoon tegenstemmen..
Onthouden=tegenstem
Stel motie PvdA/CU; Koppejan en Ferrier stemmen voor die motie, SGP tegen/onthoudt, dan is het verschil +1 voor de motie en dan moet de minister een motie uitvoeren die hij niet wil uitvoeren gericht op het hier laten verblijven van Mauro. Dan kan hij zeggen, ik voer hem dan toch maar uit. Maar dan kan Wilders een vertrouwenskwestie stellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef De_Nuance het volgende:
Er zijn twee smaken , voor of tegen. De SGP gaat dus gewoon tegenstemmen..
Onthouden=tegenstem
Nee, zo zit het niet hoor, denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar een collega vertelde me vanochtend dat dat niet zo hoeft te zijn.
Wanneer de SGP-mannen de zaal uitlopen en niet stemmen betekent dat dat de 2e kamer op dat moment uit 148 mensen bestaat. Dan is een meerderheid ineens 74 + 1 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |