SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 28-10-2011 01:14:56 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Tuurlijk geen gebashquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:05 schreef Muisraket het volgende:
Wat een kusjekroelheid deze avond/nacht.
Of had ik dit niet moeten zeggen omdat er nu weer gebash komt?
Omdat je besmettelijke ziektes hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
BB, waarom heeft blijkbaar iedereen jouw msn en ik niet?
Omdat ik het idee heb dat zodra jij hem hebt, ook serieus iedereen hem daarna heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
BB, waarom heeft blijkbaar iedereen jouw msn en ik niet?
Dan denk je dat verkeerd. Ik ben gewoon integer met informatie die mensen niet gelekt willen hebben. Maargoed, ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt. Toch wil ik je vragen om je mening te herzien en mijn verzoek te heroverwegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik het idee heb dat zodra jij hem echt, ook serieus iedereen hem echt heeft.
Ik zal het nogmaals overwegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan denk je dat verkeerd. Ik ben gewoon integer met informatie die mensen niet gelekt willen hebben. Maargoed, ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt. Toch wil ik je vragen om je mening te herzien en mijn verzoek te heroverwegen.
Je leest toch wat ze zegt, jankding.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan denk je dat verkeerd. Ik ben gewoon integer met informatie die mensen niet gelekt willen hebben. Maargoed, ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt. Toch wil ik je vragen om je mening te herzien en mijn verzoek te heroverwegen.
Wat moet ik van dit antwoord maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals overwegen.
Ikzelf ook niet, al ben ik blijkbaar bij andere op hyves te vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef Kutstudent het volgende:
Daarbij heb ik geen hyves meer dus ik kan je toch niet tracen.
Dat ik je voor geen meter vertrouwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat moet ik van dit antwoord maken.
Ik heb serieus nog nooit vertrouwelijke informatie doorgespeeld ofzo. Al helemaal niet op fok, want wat kunnen mij andere fokkers verrekken, als ze iets willen weten vragen ze het zelf maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ik je voor geen meter vertrouw
Nou dat is dan weer aardig van je Tuxxxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Welkom in 's-Hertogenbosch, Kut!
![]()
![]()
Augustus_Thijs (Sexy ding)
![]()
Oke netjes. Maargoed ik heb een PM inbox daar zul je het mee moeten doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit vertrouwelijke informatie doorgespeeld ofzo. Al helemaal niet op fok, want wat kunnen mij andere fokkers verrekken, als ze iets willen weten vragen ze het zelf maar.
Je bent student, wij (shit, ik ben het niet meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit vertrouwelijke informatie doorgespeeld ofzo. Al helemaal niet op fok, want wat kunnen mij andere fokkers verrekken, als ze iets willen weten vragen ze het zelf maar.
Ohja zo wordt hier gedacht, dat was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je bent student, wij (shit, ik ben het niet meer).. ehm, jij, bent voor geen meter te vertrouwen..
Flauw dit. Ik kom er wel achter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke netjes. Maargoed ik heb een PM inbox daar zul je het mee moeten doen
Generaliserenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je bent student, wij (shit, ik ben het niet meer).. ehm, jij, bent voor geen meter te vertrouwen..
dm je feestboek en ik voeg je zo toe, heb BDH en Fed en FTS ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat is dit trouwens met al dat msn-uitgewissel hier?
Heeft dit halve topique mekaar ook op FB/hyves ofzo?
En dat terwijl ik helemaal niemand van deze geweldigche medemenschen in mijn gezichtsboekje heb staan.
Oeh dan kan ik jullie sparenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
dm je feestboek en ik voeg je zo toe, heb BDH en Fed en FTS ook.
doe nou maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik jullie sparen![]()
Helemaal niet flauw. En wil je er nu achterkomen via een ander hier? Dat is pas flauw en kinderachtig. Net alsof ik je dan in godsnaam accepteerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Flauw dit. Ik kom er wel achter.
Ik zit uberhaupt nooit op msn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helemaal niet flauw. En wil je er nu achterkomen via een ander hier? Dat is pas flauw en kinderachtig. Net alsof ik je dan in godsnaam accepteer![]()
En ik ga janken als dit ook sarcasme was
haha, daar heb je dan misschien weer een belangrijk puntquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:32 schreef BarrieButsers het volgende:
A_T ik hoop voor je dat VV geen facebook heeft
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, daar heb je dan misschien weer een belangrijk punt
Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar weet je al wel hoe ik eruit zie?
Echt wtf denken jullie van mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, daar heb je dan misschien weer een belangrijk punt
Jawel ik zie je alleen nooit ergens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee.Maar jij weet wel hoe ik eruit zie, en ik neem aan dat je toch in ieder geval wel hoi ofzo zegt als ik je tegenkom.
Ja en dan sta ik daar:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel ik zie je alleen nooit ergens.Maar als ik je ooit herken is aanspreken met hee ook goed genoeg hoor. Daar hoeft geen naam bij.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja en dan sta ik daar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie de fuck is dit.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Oke beschrijving dan; lange zwarte haren, 1,70, 120 kilo, brilletje, bandshirtjes, nooit lang een leeg glas. Goed genoeg?
Zo ben jij niet toch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Niet grappig Tux nu schaam ik me hoor
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Oke beschrijving dan; lange zwarte haren, 1,70, 120 kilo, brilletje, bandshirtjes, nooit lang een leeg glas. Goed genoeg?
Mensen die horloges.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar KK zullen we onze horloges op dezelfde tijd zetten en een codewoord verzinnen?
Waarom geloof je eerder hem als mij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Bdh heeft al gezegd dat je lekker bent.
Ja nokia ownt die shit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mensen die horloges.
Ik rock gewoon die htc, jeweet.
Omdat ik weet dat hij echt is. Voor hetzelfde geld ben jij een kloon van tuxxx.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom geloof je eerder hem als mij?
Ik hoop dat je nu sarcastisch bent want hij was behoorlijk matig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Hhahahah deze is godverdommes goed KK![]()
Ja thank you, captain obvious. Dat was de bedoeling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu lijk je net haar, zij denkt zo nu en dan ook dat jullie kloons van elkaar zijn.
Morgenmiddag verwacht ik een masterplan zodat je me kan herkennen zonder naam en/of foto's te hebben uitgewisseld. Gr. Gr. Trustequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:08 schreef Kutstudent het volgende:
Maarre, ik ga slapen, morgenochtend verwacht ik een naam in m'n pm-box.
Ik bén echt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat hij echt is. Voor hetzelfde geld ben jij een kloon van tuxxx.
Ja, we zijn allebei verslaafd aan status en kakkers enzo weetjewelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu lijk je net haar, zij denkt zo nu en dan ook dat jullie kloons van elkaar zijn.
Jij en Fed dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 06:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, we zijn allebei verslaafd aan status en kakkers enzo weetjewel
Fed is ook verslaafd aan status en een kakker, want hij studeert.quote:
Doen jullie ook altijd zuipen met een stropdas om?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fed is ook verslaafd aan status en een kakker, want hij studeert.
niet liegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef BarrieButsers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet liegen
Zwarte haren staat zo emoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet liegen
Ik wou eerst typen: je draagt geen bandshirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Duurt altijd even, mijn internet is niet zo snel.quote:
Nee jouw pm's zijn altijd kwartiertje onderweg. Of langer zelfsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Duurt altijd even, mijn internet is niet zo snel.
Maar mijn postduif is wel altijd snelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee jouw pm's zijn altijd kwartiertje onderweg. Of langer zelfs
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef shifto het volgende:
alleen nog even hier doen alsof ik werk
Ja, wat snuift dat ding?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar mijn postduif is wel altijd snel
Denk meer in de trant van overleden, seksueel misbruikte man (zowel bij leven als dood). Kutstudent en ik konden net op tijd ontsnappen, en toen de politie ter plaatse was vonden ze slechts een gat in de grond. Kelder dus helemaal verdwenen, net als ST. ST post hier nog weleens tijdens haar vlucht, want interpol zit haar altijd op de hielen. Zo zie je maar weer: het leven een een parasiet gaat niet over rozen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:15 schreef Muisraket het volgende:
Trouwens, ST, ik lees in de originele OP dat je een smerige kelder hebt? Geen zin om schoon te maken, KPD activiteiten of allebei?
Dat goeie spul wat ik afentoe bij jou bestelquote:
Hoezo eet jouw duif sperma?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat goeie spul wat ik afentoe bij jou bestel
Dat is ie toch al?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja hij moet groot en sterk worden.
Kutbeest. Hopelijk kan die binnenkort wel een wasmachine vervoeren zodat we samen kunnen wonenquote:
En anders doe ik alles op de hand wassen. Net zoals een echte huisvrouw tientallen jaren geleden. Moet jij alleen wel voor brood op de plank zorgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kutbeest. Hopelijk kan die binnenkort wel een wasmachine vervoeren zodat we samen kunnen wonen
Je praat voor je beurt lulletje, er wordt aan mij wat gevraagd, niet aan jou. Kutkindquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk meer in de trant van overleden, seksueel misbruikte man (zowel bij leven als dood). Kutstudent en ik konden net op tijd ontsnappen, en toen de politie ter plaatse was vonden ze slechts een gat in de grond. Kelder dus helemaal verdwenen, net als ST. ST post hier nog weleens tijdens haar vlucht, want interpol zit haar altijd op de hielen. Zo zie je maar weer: het leven een een parasiet gaat niet over rozen!
ik gok op beide jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:15 schreef Muisraket het volgende:
Trouwens, ST, ik lees in de originele OP dat je een smerige kelder hebt? Geen zin om schoon te maken, KPD activiteiten of allebei?
We weten allebei wel dat ik met mijn studie wel grote kans heb op een goede baanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En anders doe ik alles op de hand wassen. Net zoals een echte huisvrouw tientallen jaren geleden. Moet jij alleen wel voor brood op de plank zorgen
Nog zo 1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We weten allebei wel dat ik met mijn studie wel grote kans heb op een goede baan
Ik gok dat jij een kloon bent van een zekere parasitaire bdh en kk.quote:
Niets is zeker in het leven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
We weten allebei wel dat ik met mijn studie wel grote kans heb op een goede baan
Nee, jouw situatie is lekker. Een uitkering, kutleven en het enige wat je de hele dag doet is niks. Mijn leven heeft een doel, da's echt zo geweldigquote:
Nee, dat weet ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven.
Ja, dat heb ik je toch gezegd Barriewarriequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maakte dat het ook niet juist leuk?
Oke handjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik je toch gezegd Barriewarrie
wil je nou zeggen dat jij geen sex hebt in je kelderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik gok dat jij een kloon bent van een zekere parasitaire bdh en kk.
Status, aanzien, status, aanzienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jouw situatie is lekker. Een uitkering, kutleven en het enige wat je de hele dag doet is niks. Mijn leven heeft een doel, da's echt zo geweldig
Ze zei net dat ze niet eens een kelder heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wil je nou zeggen dat jij geen sex hebt in je kelder
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze niet eens een kelder heeft.
What?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohja, de gouden blingbling kettingen nog vergeten he, dure shit, moet je hard voor studeren zuipen.
Op het Beursplein in Amsterdam zitten nu heel veel mensen die hetzelfde denken als jij... tip tip tipquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Status, aanzien, status, aanzien
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk meer in de trant van overleden, seksueel misbruikte man (zowel bij leven als dood). Kutstudent en ik konden net op tijd ontsnappen, en toen de politie ter plaatse was vonden ze slechts een gat in de grond. Kelder dus helemaal verdwenen, net als ST. ST post hier nog weleens tijdens haar vlucht, want interpol zit haar altijd op de hielen. Zo zie je maar weer: het leven een een parasiet gaat niet over rozen!
Ik lach ook om gouden kettingen boysquote:
quote:
Niet het lezen waard zo te zien.quote:
Is leuk joh, en heb net als alle andere parttimer hier maar een middagje vrij genomen. Waarom? Omdat het kanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet het lezen waard zo te zien.
Als parttimer had je al vrij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Is leuk joh, en heb net als alle andere parttimer hier maar een middagje vrij genomen. Waarom? Omdat het kan
Haphap. En ik heb ook bijna weekend, heerlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Is leuk joh, en heb net als alle andere parttimer hier maar een middagje vrij genomen. Waarom? Omdat het kan
Muts, ik zei parttimer denigrerend voor al die mensen die in dit topic nooit 40u lijken te hoeven makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als parttimer had je al vrij.
Yeah, ik geniet ook nu al echt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haphap. En ik heb ook bijna weekend, heerlijk!
We zijn nog niet allemaal oud en versleten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Muts, ik zei parttimer denigrerend voor al die mensen die in dit topic nooit 40u lijken te hoeven maken
Vakantie ja, niet dat het uitmaakt want normaal fok ik ook gewoon tijdens school. En altijd is overdrevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:42 schreef shifto het volgende:
BB heb je vrij ofzo? Jij bent hier altijd! Slaapt niet eens
Ook tijdens de les?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vakantie ja, niet dat het uitmaakt want normaal fok ik ook gewoon tijdens school. En altijd is overdreven
Ja juist tijdens de les, niet tijdens de pauze wanneer iedereen het kan zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook tijdens de les?
Altijd overdreven?Bijna altijd dan?
Hahahaha ja mijn werk zou een stuk minder zijn als ik niet kon fokken af en toe. Niet dat ik er veel tijd voor heb, maar als ik die hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja juist tijdens de les, niet tijdens de pauze wanneer iedereen het kan zien![]()
Oke vooruit. Maargoed zo zijn er meerdere in dit topic
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahahaha ja mijn werk zou een stuk minder zijn als ik niet kon fokken af en toe. Niet dat ik er veel tijd voor heb, maar als ik die heb
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:55 schreef shifto het volgende:
Niet dat ik daar op mijn vrije middag last van heb
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg zit nu mijn stufi/afschriften na te kijken en ik heb gewoon de eerste 2 maanden niks gekregen.En mijn eerste termijn van lesgeld is volgens DUO voldaan, alleen is daar op mn afschrift niks van te zien. Plus ik heb een brief ontvangen dat ik nu geen recht op ov/stufi heb maar wel volgend schooljaar als ik klaar ben
Stelletje slaapkoppen daar.
Ja zolang je het niet hoeft terug te betalen is het wel lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo heb ik toentertijd nog een jaar op een OV gereist terwijl ik er geen recht op had!
Oh die ouwe pasjes ja, heerlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo heb ik toentertijd nog een jaar op een OV gereist terwijl ik er geen recht op had!
Jaquote:
Ja hij werd wel een keer afgepakt. Toen was het alweer een nieuw jaar dus had je een nieuwe nodig alleen ik bleef gewoon met die ene reizen met het verhaal dat ik mijn nieuwe nog moest ophalen maar er als student geen tijd voor had. Dat ging even goed en toen kwam er een nare conducteurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja zolang je het niet hoeft terug te betalen is het wel lekker
Die conducteurs ook altijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja hij werd wel een keer afgepakt. Toen was het alweer een nieuw jaar dus had je een nieuwe nodig alleen ik bleef gewoon met die ene reizen met het verhaal dat ik mijn nieuwe nog moest ophalen maar er als student geen tijd voor had. Dat ging even goed en toen kwam er een nare conducteur
Hij is leuk.quote:
Op 13:37 zei ik altijd tegen m'n maat: 'Het is weer leettijd'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja zie ook op welke tijd hij het poste
Als je het zo zegt klinkt het een beetje sad maar ik doe hetzelfde met een collegaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op 13:37 zei ik altijd tegen m'n maat: 'Het is weer leettijd'En dan gaven we elkaar een boks
http://www.anus.com/etc/1337/quote:
Omdat wij 1337 "zijn" valt het ons gewoon (bijna) elke dag op!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:17 schreef Muisraket het volgende:
Haha omg!![]()
Is het ook alleen als je het toevallig tegenkomt, of zet je er een wekker voor?
Toevallig. Vorig jaar stonden we vaak rond die tijd op het station en dan keek ik op m'n tel of de trein te laat wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:17 schreef Muisraket het volgende:
Haha omg!![]()
Is het ook alleen als je het toevallig tegenkomt, of zet je er een wekker voor?
Ach dat soort humor/gewoontes zijn wel belangrijk denk ik. Barrie en ik hebben ook dat soort dingenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het een beetje sad maar ik doe hetzelfde met een collega
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
En dan weten we niet eens alles van elkaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach dat soort humor/gewoontes zijn wel belangrijk denk ik. Barrie en ik hebben ook dat soort dingen
Humor die een beetje sad is, kan inderdaad een enorme band scheppen. Heb ik ook met een vriendin. Of dat we dan IRL dingen van Scrubs gaan herhalen. Dat iemand iets heel zieligs vertelt en de ander dan dat liedje begint te 'neuriën': ba ba ba ba ba, ba, ba, baaaa...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach dat soort humor/gewoontes zijn wel belangrijk denk ik. Barrie en ik hebben ook dat soort dingen
Kan je nagaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan weten we niet eens alles van elkaar
O, mijn, GOD! Jij en een vriendin houden van Scrubs?!?!?!?!?!?! Dat is zo tof! Mijn beste vriend en ik hebben het er altijd over dat als we een vriendin willen, dat ze net zoveel van Scrubs moet houden als wij. Wij doen ook altijd van die dingenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Humor die een beetje sad is, kan inderdaad een enorme band scheppen. Heb ik ook met een vriendin. Of dat we dan IRL dingen van Scrubs gaan herhalen. Dat iemand iets heel zieligs vertelt en de ander dan dat liedje begint te 'neuriën': ba ba ba ba ba, ba, ba, baaaa...
Dat is gewoon tofquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Humor die een beetje sad is, kan inderdaad een enorme band scheppen. Heb ik ook met een vriendin. Of dat we dan IRL dingen van Scrubs gaan herhalen. Dat iemand iets heel zieligs vertelt en de ander dan dat liedje begint te 'neuriën': ba ba ba ba ba, ba, ba, baaaa...
quote:
Zij is iets meer fan van House, maar houdt ook erg van Scrubs. Ik ben echt een Scrubs fan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O, mijn, GOD! Jij en een vriendin houden van Scrubs?!?!?!?!?!?! Dat is zo tof! Mijn beste vriend en ik hebben het er altijd over dat als we een vriendin willen, dat ze net zoveel van Scrubs moet houden als wij. Wij doen ook altijd van die dingen
House vind ik ook leuk, maar lang niet zo tof als Scrubs. Ik heb alle afleveringen van Scrubs origineel op DVD, zo'n fan ben ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zij is iets meer fan van House, maar houdt ook erg van Scrubs. Ik ben echt een Scrubs fan.
Ik ben een arme student dus heb ze niet gekocht, maar wel allemaal al tig keer gezien. Oh en wat je 'O, mijn, GOD!'-opmerking betreft, speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
House vind ik ook leuk, maar lang niet zo tof als Scrubs. Ik heb alle afleveringen van Scrubs origineel op DVD, zo'n fan ben ik
Ik ben ook maar een arme student, maar ik moest ze gewoon hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben een arme student dus heb ze niet gekocht, maar wel allemaal al tig keer gezien. Oh en wat je 'O, mijn, GOD!'-opmerking betreft, speciaal voor jou:
Dubbel date? Que?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een arme student, maar ik moest ze gewoon hebbenGeweldigste dubbel date ooit: Scrubs kijken en gewoon alles mee kunnen praten
Ghehe, ja want dat ging met opzetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja zie ook op welke tijd hij het poste
Nee, het ging meer om het idee dat als we allebei een vriendin hadden die net zo veel van Scubs houden als ons dat dat dan zo vet zou zijnquote:
Oh zo. Nouja ik ben van plan om binnenkort maar eens te kijken of House ook wat voor me is, sowieso omdat me dat ook leuk lijkt (heb maar 1 aflevering gezien) en dan zou ik ook kunnen dubbeldaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, het ging meer om het idee dat als we allebei een vriendin hadden die net zo veel van Scubs houden als ons dat dat dan zo vet zou zijn
Ja, die relatie is niet verplicht ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh zo. Nouja ik ben van plan om binnenkort maar eens te kijken of House ook wat voor me is, sowieso omdat me dat ook leuk lijkt (heb maar 1 aflevering gezien) en dan zou ik ook kunnen dubbeldaten.
Maar inderdaad, met een groep van enorme Scrubs fans, of ze nou een relatie met elkaar hebben of niet, een Scrubs marathon houden lijkt me ook echt.
Mwa dat was meer omdat die vriendin en haar vriend volgens mij ook van House houden en ik nu iemand heb leren kennen die fan is van House.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, die relatie is niet verplicht ofzoMaar dat zou 't wel afmaken. Zo'n marathon is sowieso wel een keer geweldig om te doen
Ik vind House niet meer zo leuk, die afleveringen worden op een gegeven moment kei slecht. En zonder House kan je ook dubbeldaten, Scrubs is veel beter dan House
Never dat je een Housefan wordt. Scrubs blijft gewoon beter, leuker, grappiger, dramatischer! Bij house zijn maar een paar stukjes leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mwa dat was meer omdat die vriendin en haar vriend volgens mij ook van House houden en ik nu iemand heb leren kennen die fan is van House.
Scrubs heeft echt een speciaal plekje bij mij en ik denk niet dat die snel afgegeven wordt.
Dude ik ben Turk en mijn maar is JDquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O, mijn, GOD! Jij en een vriendin houden van Scrubs?!?!?!?!?!?! Dat is zo tof! Mijn beste vriend en ik hebben het er altijd over dat als we een vriendin willen, dat ze net zoveel van Scrubs moet houden als wij. Wij doen ook altijd van die dingen
Broederquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ghehe, ja want dat ging met opzet
Wie wil er nou vrijwillig JD zijn? Dan liever Cox of Dr. Jan Itor. Altijd als ik met die gast afspreek dan kijken we Scrubs.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude ik ben Turk en mijn maar is JD
[..]
Broeder
En scrubs marathons kan ik niet meer zien. De 1e 8x was leuk.
Serieus? Ook echt een bromance?quote:
Even een tijdje laten rusten? Ik ben ook ooit Scrubs-moe geweest. Of gewoon echt totaal geen behoefte meer aan, gewoon nooit meer?quote:En scrubs marathons kan ik niet meer zien. De 1e 8x was leuk.
Het is dat ik een meisje ben, maar ik zou best vrijwillig JD willen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie wil er nou vrijwillig JD zijn? Dan liever Cox of Dr. Jan Itor. Altijd als ik met die gast afspreek dan kijken we Scrubs.
Hij leest hier trouwens weleens mee. HOI JORI
Beter ben je dan Jordan of Ladyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is dat ik een meisje ben, maar ik zou best vrijwillig JD willen zijn.
Ik ga er geen eens meer woorden aan vuilmaken.quote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga er geen eens meer woorden aan vuilmaken.
(Behalve deze + bovenstaande zin dan)
Die chagrijnige fatty? Thanks but no thanks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo niet?![]()
Je wil toch niet liever die chick zijn die Kelso de hele tijd te slim af is met haar telefoon?
Bromance, bromeo's, bromo's, bromosexuals,... jaquote:
Ja doe ik nu ookquote:[..]
Even een tijdje laten rusten? Ik ben ook ooit Scrubs-moe geweest. Of gewoon echt totaal geen behoefte meer aan, gewoon nooit meer?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Bromance, bromeo's, bromo's, bromosexuals,... ja
Mazzel voor je toekomstige loverquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die chagrijnige fatty? Thanks but no thanks.
Dat hadden ze beter Scrubs Med School kunnen noemen ofzo.. dan had ik andere verwachtingen gehadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:49 schreef shifto het volgende:
Het laatste seizoen was trouwens ook faal.
Dit.quote:
Ben ik met je eens inderdaad. Kleine stukjes waren leuk, maar voor Scrubsstandaarden was het echt ondermaats.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:49 schreef shifto het volgende:
Het laatste seizoen was trouwens ook faal.
Nou misschien vindt die me wel weer te mager, zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mazzel voor je toekomstige lover
quote:
Ja idd.. Het had wel zijn momentjes hoor maar het was gewoon geen scrubs meer..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hadden ze beter Scrubs Med School kunnen noemen ofzo.. dan had ik andere verwachtingen gehad
Ging me meer over haar karakter, wat een kutwijf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:52 schreef Muisraket het volgende:
Nou misschien vindt die me wel weer te mager, zou zomaar kunnen.
Ah zo. Ja zij was inderdaad echt een kutwijf. Dan nog liever Jill Tracy, zij was weliswaar een beetje irritant, maar ze was wel oprecht en was stiekem best lief, vond ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ging me meer over haar karakter, wat een kutwijf.
Ja, ik vind haar best knap. Knapper dan Elliot bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah zo. Ja zij was inderdaad echt een kutwijf. Dan nog liever Jill Tracy, zij was weliswaar een beetje irritant, maar ze was wel oprecht en was stiekem best lief, vond ik.
pass je feestboek also samen met die van de rest, voeg ik die ook toequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
dm je feestboek en ik voeg je zo toe, heb BDH en Fed en FTS ook.
Waarom ik nog niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gezellig, heel denbosch in mijn feestboek
Ohhhquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Sowieso nog niemand uit dit topic
Nasiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, heb weer teveel eten gemaakt..
Iemand nog trek in een bord nasi?
Lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wijs je nou mijn culinaire hoogstandjes afquote:
VV back in tha housequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:39 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Wijs je nou mijn culinaire hoogstandjes af![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:39 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Een van jullie liegt... wie heeft het gemaakt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Des te meer blijf er voor jullie overquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:39 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Welke is wel goed genoeg dan want op iedere heb je wat te zeiken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie, kap eens met deze avatar, echt intens kut.
Tfoe man praatjes he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Barrie stop met barrie zijn, barrie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:59 schreef bijdehand het volgende:
barrbie barrie barrie barrie barrie, barrie
Haha, wij koken soms nog wel eens samenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Een van jullie liegt... wie heeft het gemaakt?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, wij koken soms nog wel eens samen. Dus ook dit zou een gezamenlijk culinair hoogstandje zijn. Alleen beetje jammer dat ik onder VV haar login postte net op de tablet
.
Maar ze is er nogsteeds hoor, ze leest eigenlijk vaak genoeg mee. Zal dr eens zeggen dat ze weer vaker moet posten, Fed is er blij me ezo te zien
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Fed is er blij me ezo te zien
En een kwartet? Gezellig met zn 4en in een groot bed enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Fed --> VV
Ik --> Thijs
Iedereen happy
Ik ben toch geen lesboquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En een kwartet? Gezellig met zn 4en in een groot bed enzo
haha ik hoorde dat er mensen vals blij gemaakt waren met mijn aanwezigheidquote:
Say whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Fed --> VV
Ik --> Thijs
Iedereen happy
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dan doe je toch gewoon AT en Fed
jaaaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:32 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
haha ik hoorde dat er mensen vals blij gemaakt waren met mijn aanwezigheid
Oh die VV, dagt op de een of andere manier aan vulva ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:32 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
haha ik hoorde dat er mensen vals blij gemaakt waren met mijn aanwezigheid
dagtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oh die VV, dagt op de een of andere manier aan vulva ofzo
Droom jij maar lekker verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oh die VV, dagt op de een of andere manier aan vulva ofzo
Ik WiL gRaG iN ky HArdeE pr0nN voor miuj L:$:$quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Droom jij maar lekker verder
Misschien als je oud genoeg bent voor KPD dat je VV beter in je geheugen hebt zitten
Dan staat VV ook gelijk aan vulva hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Droom jij maar lekker verder
Misschien als je oud genoeg bent voor KPD dat je VV beter in je geheugen hebt zitten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Fed --> VV
Ik --> Thijs
Iedereen happy
Flauw dit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Iedereen behalve Thijs dan toch.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef Kutstudent het volgende:
Het gaat in tegenstelling tot andere STA reeksen minder over de stad zelf, maar dat is niet erg want de mensen zijn over het algemeen erg leuk en ik vermaak me hier prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En wat is je indruk over deze forumreeks?
Als het hier alleen over den bosch ging was het wel erg rustigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het gaat in tegenstelling tot andere STA reeksen minder over de stad zelf, maar dat is niet erg want de mensen zijn over het algemeen erg leuk en ik vermaak me hier prima.
Haha ja oké, Den Bosch is leuk, maar om er nou 24/7 over te blijven praten...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als het hier alleen over den bosch ging was het wel erg rustig
Maar mooi zo
Ja dat is ook zoiets inderdaad. Gelukkig zijn ze hier niet zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha ja oké, Den Bosch is leuk, maar om er nou 24/7 over te blijven praten...
De eerste tien topics ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:17 schreef shifto het volgende:
Hebben we het wel eens over Den Bosch gehad dan?
En met carnaval neem ik aan?quote:
CARNAVALquote:
Vorig jaar wel 2 dagen gevierd, weet niet of ik het dit jaar ga vieren omdat bijna al de mensen waar ik nu nog contact mee heb niet in het zuiden wonen en/of niet van carnaval houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
CARNAVAL
De helft doet er niet eens aan.
Vier jij het?
Ohh dat is wel balen, hopelijk krijg je toch iemand meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vorig jaar wel 2 dagen gevierd, weet niet of ik het dit jaar ga vieren omdat bijna al de mensen waar ik nu nog contact mee heb niet in het zuiden wonen en/of niet van carnaval houden.
Geen idee, nog nooit op een pinguïn geklommenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef Kutstudent het volgende:
VV en ik hebben inderdaad een relatiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef Muisraket het volgende:
AT, woon je samen met VV, houden jullie allebei gewoon erg van koken of hebben jullie ook een relatie?
Iedere twee maanden zou best geniaal zijn, gewoon vier dagen lang feest. Alleen beetje lullig voor mn portomonee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Muisraket het volgende:
Ik snap trouwens ook wel dat mensen het niets vinden, maar ik kan er 2 tot 4 dagen in het jaar wel van genieten. Daarbuiten mag het ook best wel wegblijven van mij, zou het niet elke maand willen hebben.
Dan kom ik toch alsnog hoi zeggenquote:
Lol, misschien heb je er een punt, tot nu toe heb ik met alle foksters die ik in het echt gezien heb (alle 2quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol, misschien heb je er een punt, tot nu toe heb ik met alle foksters die ik in het echt gezien heb (alle 2) gelijk een relatie van 2 jaar gehad
Foksters zijn dus blijkbaar niet veilig in jouw buurt, pas maar op BB en Tuxxxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol, misschien heb je er een punt, tot nu toe heb ik met alle foksters die ik in het echt gezien heb (alle 2) gelijk een relatie van 2 jaar gehad
En muisraketquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Foksters zijn dus blijkbaar niet veilig in jouw buurt, pas maar op BB en Tuxxx
0quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Omg. En hoeveel mannelijke fokkers heb je ontmoet?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Foksters zijn dus blijkbaar niet veilig in jouw buurt, pas maar op BB en Tuxxx
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Dan kom ik toch alsnog hoi zeggen
Ja of juist niet want het zijn niet voor niks je exenquote:
Een pinguïn nog wel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit op een pinguïn geklommen
[..]
VV en ik hebben inderdaad een relatie.
En we wonen nu een maandje of 10 samen in DB, ik ben import met een harde G van boven de rivieren
Ik ben voor.quote:
Hmm, dat zou ik toch net iets te veel vinden denk ik. En dat is niet leuk voor mijn portemonnee inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iedere twee maanden zou best geniaal zijn, gewoon vier dagen lang feest. Alleen beetje lullig voor mn portomonee.
Touchéquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of juist niet want het zijn niet voor niks je exen
Doe mee!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef bijdehand het volgende:
Willen jullie een carnavalsmeet doen?
Nee ik doe alleen meeten met jouquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef bijdehand het volgende:
Willen jullie een carnavalsmeet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |